Я так і зробив: розібрав амортизатори, злив рівно по 50 грам якоїсь густої, різного кольору рідини(якщо так можна назвати те, що витекло). Залив 20 гр. солярки, прокачав, злив, залив по 60 гр. рідини для амортизаторів, закрутив пробки. Попробував своїми 6, 8 пудами як працює.
Хід став легкий, але з'явився металічний стук-шток працював на повний хід. Розкрутив знову, долив ще по 10 грам і під гайку-пробку підложив гайки на 14 , (грані сточив-може зміститися і збити різьбу). Так як пружини були на різному рівні(різниця 8 мм) то і товщина гайок була в такій різниці-одна 10 мм, друга 18. Зібрав, поставив, попробував. Тьфу-тьфу: хід став мьякий, легко проходить ями і очі вже не вискакують з орбіт.
Думаю, можна взяти болт на 17, сточити грані, залишити міліметрів 10 різьби-головка має до 10 мм товщину, за необхідності можна підкидати шайби
Да, пружини від АLFА не підуть- мають 21мм проти 19 в амортизаторі