Показати повідомлення
“Viper”: Active, Sport;
“Alphamoto”: Romeo 50-B;
“Zongshen”: Cubbike 50cc
“Sabur” SB50Q-12A
“Soul” illusion
"Warrior" RY-110
“Leopard”
Эксплуатация, обслуживание, ремонт...
1-й архив - инструкция по ремонту нашего двигателя (с фото);
2-й архив - мануалка на Актив;
3-й архив - регулировка карбюратора, клапанов, сцепления, прокачка тормозов.
4-й архив - ремонт полуавтоматического сцепления (сцепление для ленивых)
5-й архив - замена масла в вилке на МГП-10(с фото)
6-й архив - каталог деталей двигателя
7-й архив - Электрическая схема в лучшем разрешении.
8-й архив - мануал на двигатель Джаньши F 34-2 (ямаховский вариант каб-клона, с балансвалом) на английском языке
9-й архив - мануалка на Джаньши с каб-мотором (мопед в сборе) (на англ. языке) (11,9 мб). - в следующем посте под шапкой
10-й архив - мануалка на Кивей партнер (109 сс) (на русском языке) (142кБ) в следующем посте под шапкой
11-й архив - каталог деталей каб-мотора (на русском языке) (1,83 мБ) в следующем посте под шапкой
Змінено: 08.02.2016 р., tsinik
Прикріплені файли
Чи то п'ята точка була міцніша чи то ще щось
мозг проклёвывается начал , правильно очково , если цепь слетит на скорости мало не будет , я ловил , скорость была не большая , в повороте , поймал
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
https://youtu.be/Gp9fjpsSoM8
Хороший пример что будет
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Бо коли скидує ланцюг то все інакше відбувається.
По разному бывает , у меня когда слетел заклинило , потом отпустило и опять заклинило , срезало все болты крепления звёздочки на колесе , как ножом , а вообще то ехать 70 на спущенном и ехать 70 на не натянутой цепи это один диагноз , обычно плохо заканчивается , если ты знаешь что у тебя техническая неисправность ходовой или ещё чего то в этом роде , то гнать можно только на тот свет
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Я завжди катаю з кожухом ланцюга, з ним ніколи не провтикаєш натяжку ланца, бо він завжди це сігналізує неприємним звуком, отже підтягнув та поїхав далі, а без кожуха й ланц швидше зношується й підтяжку можна кілька разів відкласти, бо по вухам не б'є...
А Філімону то добрий урок поз#уїзм припідніс.
Дизель - наше всьо!
Я завжди катаю з кожухом ланцюга,
У меня только верхушка стоит , так , чтобы грязь на цепь меньше летела , а самый классный вариант был когда я ставил защиту цепи от Минска , с гофрами , но как то не пошло , гофры не живут долго , быстро рвутся , и я ее снял , а так понравилось , цепь всегда смазана , все чисто и практически герметично
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
ставил защиту цепи от Минска , с гофрами ,
У Ігоря Академіка на його Альфамото така вже кілька років стоїть з пластмасовим мінчаковським м кожухом...
Дизель - наше всьо!
Змінено: 12.05.2023 р., zmv
Ставив з восхода, тому захисту років ойойой. То мабуть ще з тих часів як дідо того мотоцикла купляв. На зірці алюмінієвий кожух і резинові гофри як нові. Але тоді якраз почалися проблеми з ланцюгом і зняв щоб бачити його. Ось тепер проблема зникла наче, тьху-тьху-тьху, і думаю повернути на місце.
Хто підкаже що робити з перешкодами від запалення на термометра, знаю що є профільна тема, але. Чи то провід міняти, чи то насвічника, чи то просто свічку? Як у нас відбувається заміна ВВ провода чи насвічника? Тре загуглити який там резистор в насвічника ставлять, може самому впихнути, бо зараз особливо немає грошей щоб щось купляти.
Змінено: 12.05.2023 р., Freon
Хлопці ставив аккума та попутав клеми. Переключив- електрика не робе. З лапки заводиться, все норм. Предохран цілий, шо вона таке може бути?
SI VIS PACEM- PARA BELLUM.
З лапки заводиться, все робе.
SI VIS PACEM- PARA BELLUM.
Люльку з резистором я від їжака в залізному кожуху поставив і пройшло.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Если все работает на заведённом то как раз в цепи аккума и проблема , то есть аккум либо просто дохлый , либо он отключен от общей цепи
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Я два акума ставил, оба заряженные на 100 процентов. В цепи обрыва тоже не должно быть..
SI VIS PACEM- PARA BELLUM.
Доброго вечора всим. Проблема з зчепленням, а точніше зі зборкою полуавтомата. Почав знімати кришку картера і все розсипалось. Мопед вайпер актів, 2008 рік. Перший власник, зчеплення оригінал, але ніде не можу знайти як його зібрати, точніше такого зчеплені не ні у кого
якщо є якась інформація по сборці, поділіться будь ласка. Велике дякую
фото зчеплення прикріпляю.
Дак а що там могло розсипатись? На самій корзині стоїть підшипник, в нього вставлена вигнута фіговина, яка розводить диски від важеля переключателя передач, потім вставляється пружина і на неї одягається спеціальна гільзочка, через яку масло і поступає в щеплення і в колінвал. На кришці прикручена гвинтом крестовина з роликами, все. Мануали в шапці лежать, там є все.
Справа в тому що там немає крестовини, а комплект такий як на картинці
зранку зроблю справжнє фото
Ось фото мого конструктора
Трохи не так, але теж просто.
Кришка центрифуги 1 на корзину, в неї стає 2, на неї 3, вставляється важіль до лапки 4, вставляється пружина з ковпачком 5, пружиною до підшипника, ковпачком до кришки картера, потім ролики 6. Деталь 7 прикручується гвинтом регуліровочним, ззовні шайба і гайка, між деталлю 7 і кришкою пружина.
Є ще рекомендація: в випадку якщо буксує сцепа, розібрати корзину і на самому першому металевому диску заполірувати сліди від грузів. Ніякі шайби нікуди не треба, просто полуруєм і сцепа не буде буксувати поки грузи не надавлять нові канавки.
І почисть центрифужний фільтр, він в тебе какою забитий на фоткі.
Змінено: 25.05.2023 р., Freon
Дякую велике. Уже зібрав, але на високих оборотах є смикання, коли з 2 на 3 передачу переходиш. Думаю, можливо, не правильно виставив лапку важіля, можливо таке бути?
підкинув нові диски)) і ще таке питання , яка повинна бути прокладка чи сальник в даному місці? Фото прикріпляю