Показати повідомлення
“Viper”: Active, Sport;
“Alphamoto”: Romeo 50-B;
“Zongshen”: Cubbike 50cc
“Sabur” SB50Q-12A
“Soul” illusion
"Warrior" RY-110
“Leopard”
Эксплуатация, обслуживание, ремонт...
1-й архив - инструкция по ремонту нашего двигателя (с фото);
2-й архив - мануалка на Актив;
3-й архив - регулировка карбюратора, клапанов, сцепления, прокачка тормозов.
4-й архив - ремонт полуавтоматического сцепления (сцепление для ленивых)
5-й архив - замена масла в вилке на МГП-10(с фото)
6-й архив - каталог деталей двигателя
7-й архив - Электрическая схема в лучшем разрешении.
8-й архив - мануал на двигатель Джаньши F 34-2 (ямаховский вариант каб-клона, с балансвалом) на английском языке
9-й архив - мануалка на Джаньши с каб-мотором (мопед в сборе) (на англ. языке) (11,9 мб). - в следующем посте под шапкой
10-й архив - мануалка на Кивей партнер (109 сс) (на русском языке) (142кБ) в следующем посте под шапкой
11-й архив - каталог деталей каб-мотора (на русском языке) (1,83 мБ) в следующем посте под шапкой
Змінено: 08.02.2016 р., tsinik
Прикріплені файли
У мене провертало борабан, болт чи то перетерло, чи то перервало, на швидоксті 70 тормознув різко. Обійшлось переляком, тягу тормозу накрутило на барабан, розірвало колодки, хрумнуло декілька вершинок зубів на демпферній шестерні первинного валу. З цим всим чудом я ще й до роботи доїхав.
Рвёт барабан из за того что люфтит тормозная тяга на резьбе, специально две шайбы подкладываю!
Рве від того що болт на тязі не сів у виямку або прослабився. Там має бути шплінт обов'язково.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
СНОНО - гівно, ланцюг у мене й 5 тисяч не пройшов.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Потому и говорил что тяга должна быть ровной , при хорошем торможении кривая выровняется и станет длиннее , натянет тягу тормоза и заклинит или появится люфт , при следующем торможении свернёт маятник винтом и да шплинты нужны
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
У мене на Shineray стоїть Сhoho 520 H (Hard) посилена, 7 тисяч вже пройшла, витягнулась на половину, задня вісь стоїть на половині отвору маятника, ще 5-7 тищ повинна пропетляти.
Дизель - наше всьо!
Гровер не заменит шплинт , у меня и то и то , с завода , это как на шаровых на жабулях
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Нормально ходить сальниковий ДІД, але ти його не купиш
(За 15 тис один раз підтягував).
Отой що Коля фото виклав в коробці непоганий, ще є безсальниковий ДІД, Регіна, але тіільки оригінальні, бо є китайці схожі штампують.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 05.05.2023 р., User
Сальниковий справжній коштує біля 3 тисяч, то китайський ДІД за 900.
Оригінал виглядає так https://www.moto.com.ua/forum/topic-967065/page-99/#1800561
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Да не в "дурі" справа, і не в об'ємі, і не в ціні дирчика відносно ланцюга! А саме справа в надійності і впевненості. Хто зна, сам розумію що не треба морочитись, але...
сальник трошки "дурі" забере в моторчика
Нічого воно не забирає, а в порівнянні з тим що в бесальниковому дуже часто пісок всередині, то з сальниковим хід легший.
Зрозуміло що економії на грошах мабуть немає( за 3 тис можна купити штук 6), але є економія на дурній роботі: то підтягуй, то мий. Я свій мию пару раз за сезон, а тільки пшикаю кожні 500 км.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Нічого воно не забирає,
ну, тобі видніше, ти ж частіше з ланцами зтикаєшся
можна тоді шоб вже "надьожно " було і 520 вкарячити, ланц товщий, єблі ще меньше.
Змінено: 06.05.2023 р., olegsuzuki
Я ж на всіх ланцах їздив на 110 куб і на 125 куб - різниці в тязі чи швидкості не помітив абсолютно. То все теорія про ККД ланцюгових передач
А на 520 думаю буде різниця, бо вага.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 06.05.2023 р., User