Показати повідомлення
“Viper”: Active, Sport;
“Alphamoto”: Romeo 50-B;
“Zongshen”: Cubbike 50cc
“Sabur” SB50Q-12A
“Soul” illusion
"Warrior" RY-110
“Leopard”
Эксплуатация, обслуживание, ремонт...
1-й архив - инструкция по ремонту нашего двигателя (с фото);
2-й архив - мануалка на Актив;
3-й архив - регулировка карбюратора, клапанов, сцепления, прокачка тормозов.
4-й архив - ремонт полуавтоматического сцепления (сцепление для ленивых)
5-й архив - замена масла в вилке на МГП-10(с фото)
6-й архив - каталог деталей двигателя
7-й архив - Электрическая схема в лучшем разрешении.
8-й архив - мануал на двигатель Джаньши F 34-2 (ямаховский вариант каб-клона, с балансвалом) на английском языке
9-й архив - мануалка на Джаньши с каб-мотором (мопед в сборе) (на англ. языке) (11,9 мб). - в следующем посте под шапкой
10-й архив - мануалка на Кивей партнер (109 сс) (на русском языке) (142кБ) в следующем посте под шапкой
11-й архив - каталог деталей каб-мотора (на русском языке) (1,83 мБ) в следующем посте под шапкой
Змінено: 08.02.2016 р., tsinik
Прикріплені файли
Дожиг выхлопных газов, с выхлопа идет через систему дожига и с него по трубочке во впускной коллектор.
Дожиг выхлопных газов, с выхлопа идет через систему дожига и с него по трубочке во впускной коллектор.
хм... не фильтруется, напрямую? впрочем, не суть. ему это и даром не надо. глушить и баста
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Це вакумний кран, Вася фотки Джіньші вислав
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 13.04.2016 р., User
Прикріплені файли
Народ, які потрібно документи щоб зареєструвати мопед в ДАЇ???
Я минулої зими купив раму Актива зареєстровану в ДАЇ. Мені дали номер та тимчасовий реєстраційний талон.
Я хотів переоформити на себе мопедку, так мені кажуть що з цим талоном я ніяк не переоформлю.
Сьогодні знайшов ще одну раму з документами
http://olx.ua/obyavlenie/viper-active-rama-IDilpq6.htm
Тому Щоб знову не наступити на тіж граблі, хочу вияснити точно які документи потрібно
Щоб точно оформили то треба брати з мотоциклетним (великим) номером а не мопедним.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Щоб точно оформили то треба брати з мотоциклетним (великим) номером а не мопедним.
Там здається номера немає взагалі. Тільки талон і все... я ще уточняю.
должна быть книжка (гарантийный талон и купля продажа ) если после 2010г то еще справка счет (не зависимо от кубатуры ),талонов я тебе хоть миллион напечатаю , эта фигня ни чего не дает
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Змінено: 13.04.2016 р., 6barakuda
должна быть книжка (гарантийный талон и купля продажа ) если после 2010г то еще справка счет (не зависимо от кубатуры ),талонов я тебе хоть миллион напечатаю , эта фигня ни чего не дает
По ходу, если владелец не первый, то вероятнее всего, что кроме талона, других документов не будет т.к. мало кто заморачивается с регистрацией мопедов: купил, поездил и продал... Возможно, я ошибаюсь?
Какая разница между купле-продажей и справкой-счетом?
не важно какой хозяин , важна сама книжка , там написано когда и кем была куплена , талон можно сделать потом даже на угнанный , по справке счет не скажу , ее выдает магазин как раз для предъявления в МРЕО , купля продажа подтверждает право собственности
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Жека, я ніфіга не зрозумів
- які конкретно у тебе є документи? тимчасовий техталон безстрокової ДАІ виданий ДАІ чи фількіна грамота на картоні за 50 грн з печаткою ПП.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Кинув зелений на масу - стартер працює. Дещо попаяв і т.п. Пластик начебто повинен стати.
Залишилося переварити до Пегаджина підножки(трохи не подобається) і прилямпічити дуги - мрію завтра виїхати
1. Новий комут не працює ні за схемою Джіньші ні ЮБР
2. Западло - з 4-ї на нейтралку не переключається(хоча коли движок не працює - переключається
Це я пробував на місці, ще не виїзджав.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
2. Западло - з 4-ї на нейтралку не переключається(хоча коли движок не працює - переключається
Це я пробував на місці, ще не виїзджав.
система от дурака , если колесо крутится Н не включить после 4 , я у себя выкинул блокиратор когда двигатель колол , тут и фотки этой "стоп ноги" есть
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Кинув зелений на масу - стартер працює. Дещо попаяв і т.п. Пластик начебто повинен стати.
Залишилося переварити до Пегаджина підножки(трохи не подобається) і прилямпічити дуги - мрію завтра виїхати
1. Новий комут не працює ні за схемою Джіньші ні ЮБР
2. Западло - з 4-ї на нейтралку не переключається(хоча коли движок не працює - переключається
Це я пробував на місці, ще не виїзджав.
1 схему надо искать на геныч. конкретный. джаня-юбр - не важно. а распиновкку скоректировать. ездяют и 2т и 4т на тех же коммутах. как -другой вопрос. чем проще - тем надежнее. не усугубляйтесь, а то купие коммутс отсечкой
2. подножки от заведомо иного двигателя - так вы таки легко оделались
. сам сталкивался - ничего сложного. катают до сих пор
3. ищите концевик, что отвечает за передачу. закольцуете - будет щаззтя
не думаю, что мудрили по методу макар1, когда скорость меньше 15 км блокировка врубается. скорее всего, идет двойная защита: не нейтрали и при выжиме сцепы. вопрос лишь в том, как закольцовано
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Я так зрозумів що вмикання з 4 на 0 заблоковано електрикою? Значить треба шукати в датчику швидкостей?
Хоча ще не виїзджав - може переключиться
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Зварювальні роботи і електрику(крім комута) зробив, вчора до часу ночі
Пластик став - нічого не різав, кріплення всі старі крім до циліндра кронштейни. Дуги внизу довелося доточити 2 см пермички, бо двигун ширший в тому місці.
Холодний заводиться моментально, гарячий - треба трохи покрутити і б'є в обратку іноді(металічний стук, схоже храповик десь спрацьовую).
Зірки поставив 36х15, бо іншого варіанту не маю поки що.
Не вистачило вже здоров'я одіти увесь пластик і сідло.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 18.04.2016 р., User
А, здається так і є.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Я так зрозумів що вмикання з 4 на 0 заблоковано електрикою? Значить треба шукати в датчику швидкостей?
Хоча ще не виїзджав - може переключиться
скорее всего ограничитель механический , как у меня был , снять его не разобрав двигатель нельзя , он стоит на коробке и не дает включить Н передачу если на вторичном валу есть вращение http://www.moto.com.ua/forum/topic-83389/message-1556991/#1556991
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Дякую! Во зараза
Движок розбирати не буду - немає до нього ні з/ч ні навіть прокладок, вже якось приспособлюся.
Я так зрозумів що фіксатор працює тільки на заведеному двигуні
, бо на місці переключається.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери