такова проблема, полуавтомат (вайпер актив), поменял пружины сцепления, с дельты поставил, они немного шире и длиннее, но стали, перед этим жестко буксовало сцепление при попытке завести с кикстартера, но после замены данная проблема пропала, но перестали включаться передачи, настройка не помогает, ноль, что посоветуете?
передав куті меду. наскільки мені відомо, то різниця між фрікціонними дисками щеплення в півавтоматі та механіці має різницю за "ферідо" - самими гальмівними вставками. враховуючи, що пружини не від того щеплення, то тобі набагато легше було компенсувати їх просадку шайбами, чим впендюрити такі. вони мають свій ход, а також - величезну нагрузку, що тепер лягає не лапку КЗП.
п.с. не варто було цього робити. бляшанку підставив би - менше гемору. стикався з такими. вирішували проблему кардинально. ставили більш потужні пружини, а потім не могли зрозуміти, чому переклюк втикається лише з копняка
ппс. у тебя просто не размыкается сцепление от выжима лапки. слишком велико сопротивление. боюсь, что ты уже начудил - согнул выжим сцепы, который идет от лапки кпп. пружинки ведь тоже рассчитываются инженерами и изготовителями под определенный тип мотора и его объём. в принципе, можно ездить и без сцепы. но не рекомендую. я так катал день от безысходности. но подробности не расскажу - не надо так делать, поверь