Конструкція його ізначально пацовата
,скопірували б полностью з Хонди- у неї як я поняв з мануала тіпа того,шо стоїть на скутерах 50-150сс-прожина постоянно піджимає циліндрик.Короче як всігда-китайці такі китайці
1.Ковпачок.
На циліндрику єсть резовий ковпачок,він зношуеться,або одкалується-розбираєш-а там тільки пеньок од нього.
2.Циліндрик.
В циліндрику є клапан-шарик,він має свойство не держать.Должно робить по сістємі "напель"-туди дуй,а обратно-
.Так буває,шо можна дуть в обі сторони.шарик не держить,на нових таке тоже бува.Добре шо бариги мене знають,шо я достану кожного,ато б забрали в дурку прямо з базару-я раз як купляв,то передув штук 8 різних,пока нашов пару нормально робочих.
Западло в тому,шо резиновий пеньк знашується бистріше чим перестає робить клапан в циліндрику,а його отдєльно не продають,приходиться куплять набор-коромисло,пружина,циліндрик,пробка.
3.Пружинка.
Всі пружинки ідуть різні по товщині і жосткості,я поставив саму жостку,но вона сама коротша,но і пробка в мене перероблена.
А вообще без вскритія ніхто тобі нічого не скаже
Чтобы выделятся из серой массы, не обязательно красить волосы в красный цвет и носить кольцо в носу. Достаточно просто не быть мудаком.