Сьогодні день був покраще
1. Поставив пружини з ружжя - вилка трохи жорсткіша, за те не клює тепер і крило до шини не дістає. Старі пружини зі вставками просіли на довжину вставок і прогнулися трохи.
Розібрав інше перо і замінив сальник, покоцане хотів щось зробити, розпиляв болгаркою гвинт під щестигранник внизу(як завжди матюком якось косо
), в результаті побив німецьку ударну викрутку(саму вставку, розкрошилася, мабуть треба купити трохи меншу кувалду).
2. Нарешті закінчив з карбом - воно завелося і поїхало
. було багато мороки с тросами(малий хід, кінцевики не підходять і т.п., гумки теж, синя ізолєнта закінчилася - довелося мотати зеленою
). Карб - пєсня
, відчувається що він зроблений під цей мотор - на швидкостях від 55 до 90 підхоплює зразу. Але є один недолік: навіть в обід доки не прогрієш 2 хвилини - давиться і не хоче їхати, на малих обертах теж дуже слабо набирає аж хрокає, може бідна суміш - але на холостих газує нормально
Витрату ще не знаю, залив 2 літри буду їхати доки закінчаться, але здається що жре так само якщо по датчику орієнтуватися.
Фотоапарат забув на дачі, завтра може пару фоток скину.