Показати повідомлення
“Viper”: Active, Sport;
“Alphamoto”: Romeo 50-B;
“Zongshen”: Cubbike 50cc
“Sabur” SB50Q-12A
“Soul” illusion
"Warrior" RY-110
“Leopard”
Эксплуатация, обслуживание, ремонт...
1-й архив - инструкция по ремонту нашего двигателя (с фото);
2-й архив - мануалка на Актив;
3-й архив - регулировка карбюратора, клапанов, сцепления, прокачка тормозов.
4-й архив - ремонт полуавтоматического сцепления (сцепление для ленивых)
5-й архив - замена масла в вилке на МГП-10(с фото)
6-й архив - каталог деталей двигателя
7-й архив - Электрическая схема в лучшем разрешении.
8-й архив - мануал на двигатель Джаньши F 34-2 (ямаховский вариант каб-клона, с балансвалом) на английском языке
9-й архив - мануалка на Джаньши с каб-мотором (мопед в сборе) (на англ. языке) (11,9 мб). - в следующем посте под шапкой
10-й архив - мануалка на Кивей партнер (109 сс) (на русском языке) (142кБ) в следующем посте под шапкой
11-й архив - каталог деталей каб-мотора (на русском языке) (1,83 мБ) в следующем посте под шапкой
Змінено: 08.02.2016 р., tsinik
Прикріплені файли
коліно - Стас подарував на День Незалежності
поршнева =185
рвал= 140
рокера і вісі = 80
масло манол =125
прокладки=35
ИТОГО=565 грн, а з коліном було б за штуку.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Народ, решил поставить ведущую на 17 зубов, но не оказалось в наличии.... Продавашка посоветовал что лучше заменить ведомую на меньшую т.к. при растягивании цепи может по коцать кришку гена.
Короче, купил поставил и теперь соотношение 16/36! Не маловата ли задняя звезда? Для одного вроде как нормально... Еще особо не катал т.к. сегодня только впендюрил...
http://www.moto.com.ua/forum/topic-1364099/ вот тема по таким вопросам , там и таблица есть и примеры ,за крышку гена -тебя развели
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Змінено: 11.08.2015 р., 6barakuda
коліно - Стас подарував на День Незалежності
поршнева =185
рвал= 140
рокера і вісі = 80
масло манол =125
прокладки=35
ИТОГО=565 грн, а з коліном було б за штуку.
спробуйте іздити на хадо ... імхо.
PS: 12тис, сьогодні на набережці бачив 90 км-г по рівному (передня резина 3" - трохи компенсує брехометр), більше побоявся. клапана ще остаточно не регульували після зборки.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 11.08.2015 р., vaclav
Згоден! Їзжу тільки на хадо і не маю питань. Колись був залив те що було і після того в центрифузі піпєц шо назбиралось.
Need for спирт
Сьогодні спробували ybr'івську фару з led лампою. ДУЖЕ сподобалося - краще за мої ліхтарики тим що правільно зфокусована. Не буде сліпити зустрічних і ця бокова засвітка спрямована куди треба (тобто їі немає). Єдиний мінус - не розібралися ще між ближнім і дальнім різниця є але не велика (може це вада фари?)
Думаю про бугеля. Так щоб був зйомним а не варити до руля. Бо повороти, дзеркала, руль - витратні матеріали. Правда в ендуриків - сам мотоцикл - витратний матеріал
Ще думаю на бугеля вчепити приборку з альфи, вітровика і повороти.
Чи є в природі щось типа холодної зварки тільки для алюмінію? Щоб на нього зібрати і віддати аргонщику щоб проварив...
На металобазі де я беру обрізки полоси - частіше всього зустрічається 4мм полоса - бугель буде важити "ну наф", от і подумав про люмінь...
PS: на фото:ближній і дальній, фара в руках
Сама лампа схожа на цю:
http://ru.aliexpress.com/item/New-20W-6000K-super-bright-LED-Motorcycle-Headlight-H6-H4-8-85V-Hi-Lo-xenon-white/32332194115.html
Два діода - зверху і знизу. На ближній - верхній, на дальній - обидва. Охолодження пассивне.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 11.08.2015 р., vaclav
Залив Манол 4т - знову щось стукає, але не так і не там
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Не пам'ятаю - може хтось уже писав: як виявилося для головки 110 куб є розподвали різної довжини - 68 і 76мм
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Не пам'ятаю - може хтось уже писав: як виявилося для головки 110 куб є розподвали різної довжини - 68 і 76мм
на сколько я помню это для головки с декомпрессором и без
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Точно - я тричі міняв в бариг, бо вони як почали радити
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
І знову облом
Тече десь масло, після 100 км тільки помітив, поки що не зрозуміло звідки - з картера, з під гена, з під головки
(головку забув затягти гайки, пару раз стрельнула потім затягнув, може пробило.
Коротше не стоять у мене руки щось ремонтувати - треба купувати новий движок
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
А старий мені подаруйте!
В мене руки ще й як стоять
Need for спирт
Змінено: 13.08.2015 р., Vadim_host
Масло блін тече тому що я болт ролика той що зліва в циліндрі загубив
Хтось підкаже розміри? хоча б довжину
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.08.2015 р., User
Мixaлич, помiряй штангелем-колумбiком...рiзьби на болту - рiвно на товщину тiла цилiндра...
Мixaлич, помiряй штангелем-колумбiком...рiзьби на болту - рiвно на товщину тiла цилiндра...
точно , а длинна до упора внутри шахты ГРМ , у меня не было станка и пришлось обходится подручными средствами , самое сложное было выточить в ручную рабочую часть болта ,нашел выход с помощью втулки пальца приводной цепи 428 , внешним диаметром она как раз под ролик , ну а внутренний подогнал (лишь бы влезло )
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Короче як Пегас до мене - та і я до нього.
До масла Манол яке трохи витекло добавив залишки Мотюля.
Взяв болт М8, обточив половину терпугом(бо точило на дачі) і поставив - шото торохтить але їде падло, як дати тисяч 5 обертів і шум зникає
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
ехать он будет и вообще без гидроуспокоителя цепи. если цепь не вытянута донельзя и паразитка не изношена. но греметь будет. как-бы не критично, но неприятно до жути. да и чревато. вся эта стружка из картерины как раз в масле и окажется.за счет просто пружинки будет цепь подтянута, но она не успевает отрабатываь. а на оборотах просто уже центробежная сила своё берёт :-). у меня с тем заклинившим шариком звук пропадал уже на 2500 где-то (читайте - с нерабочим гидроуспокоителем.). а на первом моторе был прикол: откололся кусочек резинки на пяточке успокоителя. и был блуждающий глюк. то тарахтит как бешеный, то тишина.
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!