Таак, що в мене відбувається:
1. На 10тис здохла свічка (на 8тис їі ніхто і не думав міняти)
Заодно придбав декілька про запас.
2. Як вже писав, поставив на передок ківеївські пера. Ще живі (пройшли 800км), але це явно не ендуро
. Цікаво - як часто по регламенту в ніх треба міняти масло ?
3. Сьогодні отримав армований гальмівний шланг але ще не встиг поставити. Переднвй суппорт треба чистити - підклинює направляйку. Заодно з'їло колодку. Завтра в мене день кохання з переднім гальмом.
4. Сьогодні трохи покатався - 80км/г по рівному легко (якщо вітер не в морду). З гори (міст) дав жару за 90
Мабудь це вже занадно - треба скромніше. Дотримуюсь думки що розумний крейсер - 70.
5. На днях отримаю діодну стрічку з китаю - трохи розфарбуюся щоб збоку було мене видно. Позавчора вночі в приятеля перестроїлась машина. Відбулися синцями і дзеркалом.
Зараз пройшов 10.600 км.
Якщо пера не здохнуть - на той рік придбаю сідушку від ямахи віраги.
Дуже хочется ендурика. Чекушку або хочаб хруля 125ку. Якщо з перами все ок - свого ліфана залишу бо такий БАГАЖНІК буває раз в житті.
Сьогодні не напружуючись возив аккум з ланоса з сусіднього містечка в село (спочатку придбав, потім возив міняти, а потім привіз здав старий).
Чому ендурик ? Актив-ліфанчик гарний для господарських справ і по місту, ендурик - їздити трохи далі та задля розваг "більш складних туристичних маршрутів" порівняно із активом (до лісу два квартали).
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.