MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
06.01, 16:43
13
+2 °С
Вітер: 0 м./с., Півд
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Скутеретти Cub: “Viper” - Active, Sport та подібні...

Переглядів: 5858512
26.03.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
“Viper”: Active, Sport;
“Alphamoto”: Romeo 50-B;
“Zongshen”: Cubbike 50cc
“Sabur” SB50Q-12A
“Soul” illusion
"Warrior" RY-110
“Leopard”

Эксплуатация, обслуживание, ремонт...

1-й архив - инструкция по ремонту нашего двигателя (с фото);
2-й архив - мануалка на Актив;
3-й архив - регулировка карбюратора, клапанов, сцепления, прокачка тормозов.
4-й архив - ремонт полуавтоматического сцепления (сцепление для ленивых)
5-й архив - замена масла в вилке на МГП-10(с фото)
6-й архив - каталог деталей двигателя
7-й архив  - Электрическая схема в лучшем разрешении.
8-й архив - мануал на двигатель Джаньши F 34-2 (ямаховский вариант каб-клона, с балансвалом) на английском языке
9-й архив  - мануалка на Джаньши с каб-мотором (мопед в сборе) (на англ. языке) (11,9 мб). - в следующем посте под шапкой
10-й архив - мануалка на Кивей партнер (109 сс) (на русском языке) (142кБ) в следующем посте под шапкой
11-й архив - каталог деталей каб-мотора (на русском языке) (1,83 мБ) в следующем посте под шапкой
Змінено: 08.02.2016 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
8.49 мБ.
rar
13.77 кБ.
rar
876.92 кБ.
rar
597.4 кБ.
rar
769.66 кБ.
rar
788.62 кБ.
rar
832.02 кБ.
rar
6.27 мБ.
3
like
2
good
1
bad
shockingly
6barakuda з днем народження!
19.10.2014 р. відповів для Vadim_host  
answerview
вопрос в том надо ли ?

Ну єто уж такое дело  20_drinks Меня вот 95кг чистого веса, а в одежке со всем гамузом и в шлеме наверное все 120. И вот вгору как то не так едет. При уклоне в 10гр. до 80км/ч плохо розганяется  03_biggrin . Хочется чуточку большего от него. Хотя наверное это все из-за подизношеных дисков сцепления. Да и расход у меня около 3л на 100км.

да не будет он у тебя бегать быстрее и тянуть лучше не станет , динамика разгона изменится , быстрей будет отвечать на резкое открытие газа , зато к этому добавится  проблем , можешь порулить поиском здесь http://www.moto.com.ua/forum/   и почитать как народ переделывает электроклапана на механические , да и просто ставят карб от дельты замахавшись налаживать свой
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!

если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
like
good
bad
shockingly
21.10.2014 р.
answerview
Пробіг 8900км.
Десь на 7000 "кінчився" рідний ланцюг. Підозрюю, що тоді ж кінчились сайлент-блоки маятника.
Зараз - люфт маятника дуже відчутний і гадаю что він кінчив і другий ланцюг.
Чому підозрюю що люфт з"явився тоді - був якись дивний звук з ведучої зірки, який не пропав після заміни цепка та зірок.
Сьогодні як їхав до роботи - порвався новий ланцюг (пройшов 1900км!!). Якось докотився з горбка ще й встиг.
Нові сайлентблоки та ланцюг вже замовив.
Ще - замінили підшипники колеса ззаду (передні замінили 1000км тому).
Тобто почали "сипатися" змінні детали. Сприймаю як планову заміну. Почитав про ybr та cb125 - в ніх теж маятник на сайлентблоках і ходять вони довше. Але й коштують не 14грв.
Я так розумію, ще тисяч з 5-10 і треба готуватися лізти у двигун.

Тільки ось думаю - сайлентблоки міняти зараз чи вже весною.

Ще - добив задні газомасляні аморти, але то вже таке - знав що буде коли вантажив.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 21.10.2014 р., vaclav
like
good
bad
shockingly
21.10.2014 р. відповів для vaclav  
answerview
Щось ранувато підшипники і сайлентблоки, у мене 9300 - ще й натяку немає. А ось аморт потік, так і їзджу, взимку куплю(ліньки приспособу робити і розбирати 03_biggrin ) такі як і рідні, з подвійною пружиною.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
21.10.2014 р. відповів для User  
answerview
Я вже третій комплект передніх амортів вбив. І один - задніх. ХЗ чому так. Перший комплект - ліфан, другий і третій - ТАТА. Чи там масло треба міняти через кожні два місяці чи що - хз.
Ізжу - 60..80км/г - може тому ? (якість шляхів - "як звичайно") Аби я важив 70кг та їздив 50км/г - може б і ходили. Ну поставив бак під ноги - ну там 7л пального не мали так сильно вплинуту. Хоча аморти і без баку довго не жили підімною. Задні газомалянні вбив - їх тоді треба було б як можна перебрати вже, а я пару стелажів провозив на багажник. Тут - зрозуміло.
Ще спробую - гофри поставлю на передні - може краще стане.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 21.10.2014 р., vaclav
like
good
bad
shockingly
21.10.2014 р. відповів для vaclav  
answerview
гофра на вилке защитит штоки лишь от пыли и грязи. ну, разве что камешками коцает, что маловероятно - там же пыльники. но не повредят - точно. кстати, вариант обратиться в конторы, торгующие запчастямик!!!! сельхозтехнике.... да, я там именно нашел отличные гофры от какой-то сеялки. режется гофра на 2 части и все пучком. и резина толковая и по диаметрам в цвет пошло. а по мотомагазам не катило мне - явовские и от "диванов" велики были.
да и не нагрузки это. полагаю, что китайское качество всему виной. а газомасляные регулируются по жесткости пружины. там и ключ в комплекте идет. скорее, поленился просто. если в пробой срабатывали - вот и причина от избыточного давления. масло гасит лишь колебания. нагрузку принимает пружина. если пытаться увеличить жесткость за счет бОльшего давления в стаканах - прямая дорожка на свалку
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
like
good
bad
shockingly
21.10.2014 р. відповів для vaclav  
answerview
Задні ось такі

Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
21.10.2014 р. відповів для vaclav  
answerview
Пробіг 8900км.
Десь на 7000 "кінчився" рідний ланцюг. Підозрюю, що тоді ж кінчились сайлент-блоки маятника.
Зараз - люфт маятника дуже відчутний і гадаю что він кінчив і другий ланцюг.
Чому підозрюю що люфт з"явився тоді - був якись дивний звук з ведучої зірки, який не пропав після заміни цепка та зірок.
Сьогодні як їхав до роботи - порвався новий ланцюг (пройшов 1900км!!). Якось докотився з горбка ще й встиг.
Нові сайлентблоки та ланцюг вже замовив.
Ще - замінили підшипники колеса ззаду (передні замінили 1000км тому).
Тобто почали "сипатися" змінні детали. Сприймаю як планову заміну. Почитав про ybr та cb125 - в ніх теж маятник на сайлентблоках і ходять вони довше. Але й коштують не 14грв.
Я так розумію, ще тисяч з 5-10 і треба готуватися лізти у двигун.

Тільки ось думаю - сайлентблоки міняти зараз чи вже весною.

Ще - добив задні газомасляні аморти, але то вже таке - знав що буде коли вантажив.


Хм...у меня пробег приближается к 10 тыс. пока все стоит родное, на замену не просится...странно. у меня условия эксплуатации-дамба от осокорокв на процев...так что там только направление, дороги нет...вещу 85 куже наверное, и чатсо вдвоем езжу...видать не тот китай нам сюда поставлять стали( мой Кивей 2006 г.в.) 07_dirol
like
good
bad
shockingly
21.10.2014 р. відповів для User  
answerview
так у тебя обыкновенная нерегулируемая гидравлика. ну, если не считать за регулировку позиции, как у ИЖа. мои же газомасляные регулируются гайкой вверху (преднатяг пружин) и внизу (вылет штока, т.е. высота). удобно для тех, у кого жесткости хватает, но малое расстояние от крыла до шинки (мне не актуально, т.к. маятник задран самопально)
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
21.10.2014 р. відповів для tsinik  
answerview
Я з такими на Дельті два сезони відкатав - гірші вони за мої
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
21.10.2014 р. відповів для SERGEI  
answerview
Хм...у меня пробег приближается к 10 тыс. пока все стоит родное, на замену не просится...странно. у меня условия эксплуатации-дамба от осокорокв на процев...так что там только направление, дороги нет...вещу 85 куже наверное, и чатсо вдвоем езжу...видать не тот китай нам сюда поставлять стали( мой Кивей 2006 г.в.)


Так заводи різні то: у тебе Ківей, у мене Скаймото, у нього Вайпер.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
22.10.2014 р. відповів для User  
answerview
а можно 1 вопрос: почему на 1 фото пружины разные по жесткости установлены? купил распарованные аморты? не крутило маятник?
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
like
good
bad
shockingly
22.10.2014 р.
answerview
Дякую всім хто відгукнувся!

гофра на вилке защитит штоки лишь от пыли и грязи. ну, разве что камешками коцает, что маловероятно - там же пыльники. но не повредят - точно.

Про камінці - я не думаю що актуально, а от захистити від гуано та пилу - може що й допоможе пильникам. В цьому сезоні передня вилка пройшла 2-3тис та втратила жорсткість. Крім того що туди набилося гуана і масло втратило свої здібності - інших ідей вже нема. 02_sad

Точніше, як мені здається відбувалося у такій послідовності:
Набилося бруду через пильники (потім - через сальники) -> масло втратило всі здібності -> остаточна смерть пружинам.

Чому так вважаю? Купив якось про запас сальники в пера, вони в мене зиму пролежали вдома у шухляді (тобто при кімнатній температурі), весною взяв до рук - один сальник пішов на крихти. Думаю що в тих сальниках резина - г і довго не ходить.
газомасляные регулируются по жесткости пружины. там и ключ в комплекте идет. скорее, поленился просто. если в пробой срабатывали - вот и причина от избыточного давления. масло гасит лишь колебания. нагрузку принимает пружина. если пытаться увеличить жесткость за счет бОльшего давления в стаканах - прямая дорожка на свалку

Газомасляні в мене здохли, бо тільки один тримав накачку (з момента купівлі амортів). Трохи навантажив і "до побачення". Можна спробувати зимою розібрати - може вдастся реанімувати.
Задні ось такі

Так, нові замовив NAIDITE (вибрав прості). Товариш рекомендував спробувати (казав що виробник "найдітє" можє виявитись цікавим).

Хм...у меня пробег приближается к 10 тыс. пока все стоит родное, на замену не просится...странно. у меня условия эксплуатации-дамба от осокорокв на процев...так что там только направление, дороги нет...вещу 85 куже наверное, и чатсо вдвоем езжу...видать не тот китай нам сюда поставлять стали( мой Кивей 2006 г.в.) 07_dirol

Досить добре знаю той "шлях". ХЗ чому в нас така різниця.
Хм...у меня пробег приближается к 10 тыс. пока все стоит родное, на замену не просится...странно. у меня условия эксплуатации-дамба от осокорокв на процев...так что там только направление, дороги нет...вещу 85 куже наверное, и чатсо вдвоем езжу...видать не тот китай нам сюда поставлять стали( мой Кивей 2006 г.в.)


Так заводи різні то: у тебе Ківей, у мене Скаймото, у нього Вайпер.

Гиги. В мене взагалі то - Lifan LF110-8A. 01_smile Пишу скрізь "актив" щоб довго не пояснювати що воно таке. Двигун і зчеплення - трохи модифікований каб 02_sad, права кришка від актива - не підходить.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 22.10.2014 р., vaclav
like
good
bad
shockingly
22.10.2014 р. відповів для tsinik  
answerview
а можно 1 вопрос: почему на 1 фото пружины разные по жесткости установлены? купил распарованные аморты? не крутило маятник?

Вони однакові - колір різний, то байки розказують що різну жорсткість в різний колір фарбують 03_biggrin
Аморти ті так собі нічого, але :
1. Задовбувався пружину гайкою підкручувати коли жінку треба було повезти, реально хвилин 20 займає.
2. З подвійною пружиною - +/- 50 кг взагалі регулювати не треба
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
22.10.2014 р. відповів для User  
answerview
а можно 1 вопрос: почему на 1 фото пружины разные по жесткости установлены? купил распарованные аморты? не крутило маятник?

Вони однакові - колір різний, то байки розказують що різну жорсткість в різний колір фарбують 03_biggrin
Аморти ті так собі нічого, але :
1. Задовбувався пружину гайкою підкручувати коли жінку треба було повезти, реально хвилин 20 займає.
2. З подвійною пружиною - +/- 50 кг взагалі регулювати не треба
хм... я думал, что правда на счет цвета. хоть и сам не проверял. хотя лично для меня странно, как в одной запечатанной коробайке продавали два разноцветных амортизатора. у меня в комплекте шел ключ и втулки запасные (Ф 10 и Ф 12)
1. я лишь раз подкрутил, мм на 5, не более. и то из-за того, что больно периной попахивало - терял контроль. крылом, понятное дело, не доставал, в пробой не срабатывали, но не комфортно было (мне лично)
2 у меня жена потяжелее меня. и ничего не подкручиваю.
я не агитирую никого ни в коей мере. так, констатация факта. да и пробег у них не столь велик. мож, мне повезло просто? по сравнению со стоковыми от актива -куда получше. если сравнивать с моими дельтовскими родными - то вообще небо и земля. не исключен вариант, что по виду идентичные деталюхи от разных производителей так же имеют отличия по качеству, а не только в цене
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
like
good
bad
shockingly
23.10.2014 р. відповів для tsinik  
answerview
Я не кажу що газомасляні погані, звичайно вони набагато кращі від стокових - але з подвійною пружиною ще краще.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
23.10.2014 р. відповів для tsinik  
answerview
Кирилл, така проблема: поставив вже на зимовку Пегаса, заливав масло під свічку і тільки побачив - з під гайки на головці(де мідна шайба) масляні сліди, невеликі, десь на пару сантиметрів, підтяжку перевіряю регулярно - затягнуто, движок працює краще нового. Як думаєш - варто міняти прокладку? 06_question  Бо на Дельтах у мене там завжди було сухо.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
23.10.2014 р. відповів для User  
answerview
какую прокладку? между рулем и сиденьем или головки? как по мне, то обе оставить в покое. есть предположение, что тупо прокладка выжалась и теперь туда и сифонит масло с канала. есть 2 варианта: если гайка глухая, то ее чуть снять болгаркой (шпильку). тупо головка гайки упирается в шпильку а та, в свою очередь - буртом в картерину, вот и не подтягивается. второй - наиболее простой - у меня гайки сквозные. я тупо подмотал фум ленту (сантехническую). по наружке заглушил короткими винтами м6 открытую зону гаечки.
был бы прорыв картерных газов - рвало бы по наименьшему сопротивлению. раз подтяжка не помогает - то вылет шпилек больше, чем резьба в гайках. некоторые подкладывали по 2 шайбы. я же лентяй - мне или спилить (предварительно внутримером замеряв резьбу в гайку) или заглушить по наружке (что и сделал).
есть момент: как правило, при прорыве прокладки под головкой рвет в сторону ГРМ цепи (не зря там еще 1 болт идет). в принципе, можно ради интереса скинуть бошку и глянуть, но смысл? попробуйте малой кровью, а там видно будет
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
like
good
bad
shockingly
23.10.2014 р. відповів для User  
answerview
Можна спробувати вiдкрутити гайку, торцонуть шпильку на пару мм (шоб уже навiрняка...накрутивши сквозну гайку) ... i ,,отжечь" стару мiдну  шайбу. Або поставить нову, але обов'язково ,,отжечь". 21_umnik
like
good
bad
shockingly
23.10.2014 р.
answerview
Спробую щось, але вже мабуть весною, бо перевірити все одно не вдасться.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
6barakuda з днем народження!
25.10.2014 р. відповів для User  
answerview
Кирилл, така проблема: поставив вже на зимовку Пегаса, заливав масло під свічку і тільки побачив - з під гайки на головці(де мідна шайба) масляні сліди, невеликі, десь на пару сантиметрів, підтяжку перевіряю регулярно - затягнуто, движок працює краще нового. Як думаєш - варто міняти прокладку? 06_question  Бо на Дельтах у мене там завжди було сухо.
добавлю и свои два слова , каждый старается найти самый простой и надежный вариант , лично я взял гайки от скутера , они точно такие как наши только в два раза выше , на 4т скутерах ими крепят колено глушителя к головке цилиндра
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!

если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2025, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин