Наїздив на Пегасі 1200 км.
Перейшов з 95 на 92 Мустанг, великої різниці не бачу.
Почав менше жрати, вкладаюся в 2 л при 50 км/год - мабуть таки обкатка дається взнаки.
Виявив два серйозні недоліки:
1. Пластик зліва кріпленням не попадає в отвір на раму десь на 1 см - пластиковий штир і обрізок шланга вирішили проблему(тепер аморт не зачіпає пластик.)
2. Відстань по горизонталі між кріпленнями амортизаторів внизу 23 см, зверху 22 см, внаслідок цього внутрішня пружина терлася об зовнішню - підставив під правий аморт шайбу 1 см. (хтось писав що на таких амортах http://www.scooterhouse.com.ua/shop/detail/215--/flypage_ns/2570--cbt-125-330---.html?sef=hcfp лопаються внутрішня пружина - можливо причина саме в цьому).
Взагалі по рамі таке враження що деякі кріплення на ній під пластик і аморти приварені не на місці. Все підігнав терпугом і дрилем
, але в результаті спереді під сідлом пластик не сходиться десь на 5 мм - з цим нічого зробити не можу.
Максимальна швидкість = 85 км, але реве, нормально 65-70, хоча вібрація і шум більші ніж на Дельті.