Корзини від 2 до 5 - всі однакові, але у 49-го вал тонший і треба виточити перехідну втулку - по іншому ніяк.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Дякую!Якщо не найду оригінальну корзину то буду так і робить
Ще одне питання.В ентернеті є вибор,що ця корзина може бути як вузкая так і широкая.Какую вибрать?
Насправді щоб поставити корзину з пізнішого іжа з крупнішими шліцами на валу треба замінити первічний вал і шестерню першої передачі на промижуточному валу по моєму стає без проблем (відео я не дививсь а таку процедуру робив років 20 назад на іж-56 можу шось забути)
вузьку, широка то останні випуски Планети 5,6.
А от за шліци не знаю, щось теж чув що можуть бути різні.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Подивися ще.
Шліци різні, треба міняти ще й внутрішній барабан корзини
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Кароче пацани.Купив на розпродажі б/у мотор від иж-49,сьогодні буду снімати свій який стоїть на мотоциклі,і дивитись чи він кращий
Буде конструктор на все літо
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Всім привіт,давно не переписувалися.Я все зробив на своєму мотоциклі,але з‘явилася нова проблема.Я настроїв холості обороти,і коли держеш його рівно то все нармально,а коли нахиляю його в якусь сторону(або ставлю на лапку) він починає глохнуть.Я поставив його на бік і настроїв знову холості обороти,і він почав нармально працювати,і тільки я його вирівняв він почав орать,бо обороти стали завишені.Як настроїть обороти або що починити щоб не було такого прикола.Бо він або буде на лапкі работать нармально,а коли вирівняв орать.Або коли вирівняв нармально,а коли нахилив глохне.Допоможіть хлопці,може хтось з таким сталкувався!
Допоможіть хлопці,може хтось з таким сталкувався!
А ты подумал над тем, что бензин в карбюраторе тоже, нахиляеться, и уровень меняется. И нафига тебе что бы он на холостом на боковой работал, это тебе не инжектор. Насторой так, что бы стабильно работал в ровном положении, и езди.
Нас оберiгае вiд дурних законiв, таке саме дурне Iх виконання.
Русский корабль. Иди нахуй.
До того як чистив карбюратор нармально було.Щоб при необхідності поставив на лапку і не парився що щас заглохне
У меня скутер, карбовый, амортизаторы усилены и выше, поэтому на боковой подставке он сильнее завален на бок, и глохнет, у гаража есть специально обученная плитка, куда ставлю боковой ножкой, что б не глох при прогреве. Но всё таки предпочитаю не молотить в холостую попусту, 2 тактник смысла прогревать нет, завёл поехал, если едет.
Нас оберiгае вiд дурних законiв, таке саме дурне Iх виконання.
Русский корабль. Иди нахуй.
Пацани,привет.В мене мотоцикл погано заводиться,через 2-5 секунд на холодну глохне,і бистро нагрівається,ще сильно димить.Сижу настраюю карбюратор а все наче нармально.Може це щось друге?
,через 2-5 секунд на холодну глохне,
Так поддай газку, в чем проблема...?
,ще сильно димить.
Двухтактник же. Целых 350кубов.
По другому не бывает. Техника 30х годов прошлого (20го) века. Запрещена к использованию во всех цивилизованных странах.
Не зря наверное, как думаешь?
Змінено: 07.07.2021 р., Ozi_58
Дякую що відповіли.Я уже наче розібрався з поганою заводкою.Тільки у мене чогось бистро перегрівається двигатєль і коробка.З маслом все нармально,та і смєсь настроєна правильно,але всеодно перегрівається.Може знаєте проблему?