А вообще меня крос- эндуро не впечатляет и в каком виде, это всё так обсуждение на тему, что для полноценного "комбайна" надо объём, а для "газонокосилки" и 50-100 кубиков пойдет так слегка травку побрить
З приводу кросу - згоден, для професійного говномісу треба японскі 250-400сс+.
А з приводу едруро-туриста,
мотоцикла на кожен день по нашим конченим "дорогам" - на мою думку, 150-200 -це найкращий варіант.
І це враховуючи навіть те, що "спорти-стріти" мені теж подобаються. Але я, наприклад, часто катаю в ліс, рибалку, село, дачу (з кофрами забитими по 10кг з кожної сторони) - куди мені "спорт"? Пластик відпаде на 1й день, колеса стануть квадратні і потече вилка - на 2й. А от високий "ендурик" - більш менш справляється з цим.
А витрата палива... - 400кубового ендуро треба годувати 5ма літрами, а 150 буде їхати і за 3л. І який тоді більше підходить на кожен день?..
Але тема в іншому,
чому Китай пропонує на нашому ринку водянку 150сс на "спорт" рамі, і чому нема такого ж на "ендуро", в діапазоні ~$1500 ?
Я б залюбки змінив свій 200сс воздушнік на 150сс водянку і отримав би меншу витрату палива і більший ресурс, при тих само 14-15 л.с.! На водянці навіть масло можна дещо рідше міняти, адже воно не так швидко "перегорає".