а у мінчака, як найнадійнішого із совко-мотиків, здається ресурс мотора був близько 20к, а все інше сипалось ще раніше.
насколько я слышал, ни одна новая макака не накатывала даже 700км без поломок.
в то же время знаю случаи когда по уму откапиталенный МТ (с тюнингом типа маслофильтра и ФУОЗ) отхаживал 14 тыс.км без особых проблем по движку.
може й так, мінск приніс мені ДУЖЕ велику радість, коли я його продав
Так, я розумів що це не новий мотоцикл, але 5-10 поломок на 500км пробігу то є занадто...
а МТ є у сусіда, він його з 90х років, 1 раз на 2 роки перебирає до вінтіка, а накатує 1-2 тис у рік це максимум, правда з витратою у 8-9л100, я не бачу резону взагалі у даному мотику... хіба що чисто фанатизм.
Правда, що один, що інший можна прибати за 100-300 у.о., тому я думаю що на свою ціну вони працюють, а саме - навчитись крутити гайки, перед покупкою нормальної техніки.
250 мапедки что то стоят.
http://www.honda-moto.lv/?id=222&r=Montesa-Cota-4RT-260
а за 2000 токо китайский лом,сам такой откатал 5 лет,
kascej, если за цену 1 японскую помедки 250, можно купить 3-4 китайские... То так ты каждые 3 года на новой мопедке, а так все 9-12 лет на одной и той же японской старой...
Что лучше и кому - вопрос риторический )))
Почему ты решил что у меня мотоцикл старенький?
Те, що в тебе мот хонда, ні про що не говорить, взагалі. Я теж можу дозволити собі японський мотоцикл, наприклад Africa Twin кінця 90х, або Домінатора і т.п. Просто не вважаю собі це за потрібне, особливо у плані економії та рентабельності. Для моїх потреб китайця вистачає з головою і ще залишається.
І не потрібно за це принижувати мене, та інших людей, які їздять на китай-мото, і тимпаче думати що ти там чимось "кручє" на своїй старій Хонді. Так, Хонда кручє, а ти - ні.
п.с. І взагалі, я нічого не вирішив і мені насрати який в тебе мотоцикл, але зрозуміло, що ти типовий хвалько з особливою манією величі, і тому діалог з тобою (тим паче не по темі) я закінчив і більше не продовжую.