MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
21.11, 21:54
13
+1 °С
Вітер: 0 м./с., Пд-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

МотоАдвокат - помощь во взаимодействии с Полицией

Переглядів: 297844
ivan_s_a
07.06.2010 р.
answerview
Показати повідомлення
Зная ситуацию на дороге изнутри, и как она разруливается потом в наших доблестных "правоохранительных органах"   27_dash 61_punish 33_wacko  , попавшим в эту машину людям зачастую нужна помощь  специалиста по ДТП.
По мере возможностей и сил своих и напарника, помогу в вопросах связанных с ДТП.
П.С.1. Если кто виноват, так и скажу - я не червонец, чтобы нравиться всем.
2.  Флуд будет игнорирован и удален.
Эл.почта: d-t-p@mail.ru (желательно продублировать на форуме, хотя бы о письме)
3. Вопрос адресуйте мне, а не всем, так я быстрее увижу Ваш вопрос в форуме.

Привлекая лицо к админответственности, сначала ИДПС ГАИ составляет ПРОТОКОЛ (бумага сиреневого цвета, альбомный формат А4 ), а после него выносит ПОСТАНОВЛЕНИЕ (бумага желтого цвета, книжный формат А4).  В ПРОТОКОЛЕ желательно указать свидетелей, а в соответствующей  графе - "С нарушением не согласен, прошу перенести рассмотрение дела для предоставления своей характеристики и привлечения защитника". Подпись обязательна во всех документах и требуйте их копию, их выдача ОБЯЗАТЕЛЬНА для ИДПС ГАИ!
Это  даст Вам возможность своевременно обжаловать Постановление в суде (если Вы действительно не совершали правонарушение).



Полезная информация:

(даю ссылки на официальный сайт, т.к. возможны изменения)

Порядок торговли ТС и их составными частями.
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1200-2009-%EF  

Порядок освидетельствования на опьянение (Приказ №400/666): http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0931-09

Порядок регистрации ТС:  http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1388-98-%EF&p=1302850089852114

 Порядок прохожденя ТО:http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=606-2008-%EF

Порядок выдачи ВУ http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=340-93-%EF

Приказ 111 (порядок действий ГАИ) http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0576-09

Закон Украины "О дорожном движении": http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3353-12

Приказ 77 (как оформляются админправонарушения) http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0374-09

 ГАИшный портал (много разной информации)http://gai.ua/#/static/index/show/tekhosmotr.html

Список дорог Государственного значения: http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=865-2006-%EF

Про затвердження Переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху  http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/RE17557.html

 Конвенция о дорожном движении  http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=995_041&p=1294251077426737

 Мнение Верховного Суда Украины http://www.scourt.gov.ua/clients/vs.nsf/0/5FFD45F1AD236680882571090062EBFF?OpenDocument&CollapseView&RestrictToCategory=5FFD45F1AD236680882571090062EBFF&Count=500&

Приказ МВД  о порядке регистрации ТС   :http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1388-98-%EF" target="_blank" style="color: black">http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1388-98-%EF


Статьи КУоАП за нарушение ПДД Украины.  
Стаття 121. Порушення водіями правил експлуатації
      транспортних засобів, правил користування
      ременями безпеки або мотошоломами

    Керування водіями   транспортними    засобами,    що    мають
несправності     гальмової    системи,    рульового    управління,
тягово-зчіпного пристрою,  зовнішніх  світлових  приладів  (темної
пори  доби)  чи інші технічні несправності,  з якими відповідно до
встановлених   правил   експлуатація   їх    забороняється,    або
переобладнаними   з   порушенням   відповідних   правил,   норм  і
стандартів,  або  такими,  що  своєчасно  не  пройшли   державного
технічного огляду, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  від двадцяти до двадцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування водіями      транспортними      засобами,       які
використовуються  для  надання послуг з перевезення пасажирів,  що
мають несправності,  передбачені частиною першою цієї статті,  або
технічний стан і обладнання яких не відповідає вимогам стандартів,
правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ) і технічної експлуатації, -

    тягне за собою накладення штрафу  від  сорока  до  п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом   року   вчинення  будь-якого  з  порушень,
передбачених частиною першою або другою цієї статті, -

    тягне за  собою  позбавлення  права  керування  транспортними
засобами  на строк від трьох до шести місяців або адміністративний
арешт на строк від п'яти до десяти діб.

    Порушення правил   користування    ременями    безпеки    або
мотошоломами -

    тягне за   собою   накладення   штрафу  від  трьох  до  п'яти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування водіями транспортними засобами,  не зареєстрованими
або  не  перереєстрованими в установленому порядку,  без номерного
знака або з номерним знаком,  що не належить цьому  засобу  чи  не
відповідає вимогам стандартів,  або з номерним знаком, закріпленим
у не встановленому для цього місці,  закритим іншими предметами чи
забрудненим,  що  не  дозволяє  чітко  визначити символи номерного
знака з відстані двадцяти метрів,  перевернутим чи неосвітленим, а
також без талона про проходження державного технічного огляду чи з
талоном,  що не належить цьому засобу або  не  відповідає  вимогам
стандарту, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу від десяти до п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом  року  вчинення  будь-якого   з   порушень,
передбачених частиною п'ятою цієї статті, -

    тягне за  собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до тридцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи
на  строк  від  тридцяти  до  сорока годин,  з оплатним вилученням
транспортного засобу чи без такого.

    Під транспортними засобами у статтях 121-126,  127-1 - 128-1,
частинах  першій і другій статті 129,  частинах першій - четвертій
статті 130,  статтях 132-1,  133-1, 133-2, 139 і 140 слід розуміти
всі види автомобілів, трактори та інші самохідні машини, трамваї і
тролейбуси, а також мотоцикли та інші транспортні засоби.
{ Стаття  121 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N 1818-12  від   15.11.91;   Законами    N 3785-12  від  23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N  2251-IV  ( 2251-15 ) від 16.12.2004; в редакції Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 121-1. Експлуатація водіями транспортних засобів,
      ідентифікаційні номери складових частин яких
      не відповідають записам у реєстраційних
      документах

    Експлуатація водіями  транспортних  засобів,  ідентифікаційні
номери  складових  частин   яких   не   відповідають   записам   у
реєстраційних документах, знищені або підроблені, -

    тягне за  собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Кодекс доповнено статтею 121-1 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;  Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  210/95-ВР  від
02.06.95,  N  55/97-ВР  від  07.02.97,  N 1981-III ( 1981-14 ) від
21.09.2000; в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 121-2. Порушення правил перевезення пасажирів при
      наданні послуг з перевезення пасажирів

    Перевезення водіями   транспортних  засобів,  що  працюють  у
режимі маршрутних таксі,  пасажирів понад  максимальну  кількість,
передбачену  технічною  характеристикою  транспортного  засобу або
визначену в реєстраційних документах на цей транспортний засіб,  а
також  перевезення  водіями  транспортних  засобів,  що здійснюють
міжміські чи міжнародні  перевезення,  пасажирів,  кількість  яких
перевищує  кількість  місць  для  сидіння,  передбачену  технічною
характеристикою транспортного засобу або визначену в реєстраційних
документах на цей транспортний засіб, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу від десяти до п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення водіями транспортних засобів,  що працюють у режимі
маршрутних  таксі,  правил  зупинки  під  час  здійснення  посадки
(висадки) пасажирів -

    тягне за собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до  двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Перевезення пасажирів  на  автобусному  маршруті  протяжністю
понад п'ятсот кілометрів одним водієм -

    тягне за собою накладення штрафу від  десяти  до  п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{  Кодекс  доповнено  статтею  121-2  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 122. Перевищення водіями транспортних засобів
      встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на
      заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та
      порушення інших правил дорожнього руху

    Перевищення водіями   транспортних    засобів    встановлених
обмежень  швидкості руху транспортних засобів більш як на двадцять
кілометрів на годину,  порушення вимог дорожніх знаків та розмітки
проїзної частини доріг,  правил перевезення вантажів, буксирування
транспортних  засобів,  зупинки,   стоянки,   проїзду   пішохідних
переходів,  ненадання  переваги у русі пішоходам на нерегульованих
пішохідних  переходах,  а  так  само  порушення  встановленої  для
транспортних  засобів  заборони рухатися тротуарами чи пішохідними
доріжками, -

    тягнуть за  собою  накладення  штрафу  від   п'ятнадцяти   до
двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення водіями   транспортних   засобів   правил   проїзду
перехресть,  зупинок транспортних засобів загального користування,
проїзд  на  заборонний  сигнал світлофора або жест регулювальника,
ненадання  переваги  в  русі  маршрутним   транспортним   засобам,
порушення   правил   обгону   і  зустрічного  роз'їзду,  безпечної
дистанції або  інтервалу,  розташування  транспортних  засобів  на
проїзній   частині,   порушення   правил   руху  автомагістралями,
користування    зовнішніми    освітлювальними    приладами     або
попереджувальними   сигналами  при  початку  руху  чи  зміні  його
напрямку,  використання  цих  приладів  та  їх  переобладнання   з
порушенням  вимог відповідних стандартів,  користування водієм під
час руху транспортного засобу  засобами  зв'язку,  не  обладнаними
технічними  пристроями,  що дозволяють вести перемови без допомоги
рук (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів  під  час
виконання  ними  невідкладного  службового  завдання),  а так само
порушення правил навчальної їзди, -

    тягнуть за собою накладення  штрафу  від  двадцяти  п'яти  до
тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Перевищення водіями    транспортних    засобів   встановлених
обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на п'ятдесят
кілометрів  на  годину,  ненадання  переваги  в  русі транспортним
засобам аварійно-рятувальних  служб,  швидкої  медичної  допомоги,
пожежної охорони, міліції, що рухаються з увімкненими спеціальними
світловими  або  звуковими  сигнальними  пристроями,  а  так  само
порушення   правил   зупинки,   стоянки,  що  створюють  перешкоди
дорожньому руху або загрозу безпеці руху, -

    тягнуть за собою накладення штрафу  від  тридцяти  до  сорока
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи
на строк від тридцяти до сорока годин.

    Порушення, передбачені частинами першою,  другою або  третьою
цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки, а саме:
примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість,
напрямок  руху або вжити інших заходів щодо забезпечення особистої
безпеки або безпеки інших  громадян,  що  підтверджені  фактичними
даними,   а   саме:   поясненнями   особи,   яка  притягається  до
адміністративної відповідальності,  потерпілого, свідків, показань
технічних приладів та засобів фото- і відеоспостереження та іншими
документами, -

    тягнуть за собою накладення штрафу від сорока  до  п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права
керування транспортними засобами на строк  від  шести  місяців  до
одного року.
{ Стаття 122 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від  19.05.89,  N  1369-12  від 29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від   07.02.97,
N  2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001; в редакції Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    {   Статтю  122-1  виключено  на  підставі  Закону  N  586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    Стаття 122-2. Невиконання водіями вимог про зупинку

    Невиконання  водіями  вимог  працівника  міліції,  а  водіями
військових транспортних засобів - вимог посадової особи військової
інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у
Збройних Силах України про зупинку транспортного засобу, -
    тягне  за  собою  накладення штрафу від дев'яти до одинадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права
керування транспортними засобами  на  строк  від  трьох  до  шести
місяців.


    { Частину  другу  статті 122-2  виключено на підставі  Закону
N 3785-12  від 23.12.93 }

{ Кодекс доповнено статтею 122-2 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;   Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від
07.02.97,  N  2350-III  (  2350-14  )  від  05.04.2001,  N  743-IV
( 743-15 ) від 15.05.2003, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    {   Статтю  122-3  виключено  на  підставі  Закону  N  586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    Стаття 122-4. Залишення місця дорожньо-транспортної пригоди

    Залишення водіями  транспортних  засобів,  іншими  учасниками
дорожнього   руху   на   порушення   встановлених   правил   місця
дорожньо-транспортної пригоди, до якої вони причетні, -

    тягне за   собою   накладення   штрафу   від  п'ятнадцяти  до
вісімнадцяти  неоподатковуваних  мінімумів  доходів  громадян  або
громадські  роботи  на  строк  від  тридцяти до сорока годин,  або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.
{  Кодекс  доповнено  статтею  122-4  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

   Стаття 122-5. Порушення порядку встановлення і використання
      спеціальних світлових або звукових сигнальних
      пристроїв

    Порушення визначеного порядку встановлення і використання  на
транспортних засобах спеціальних світлових або звукових сигнальних
пристроїв -

    тягне за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до шістдесяти
неоподатковуваних   мінімумів   доходів  громадян  з  конфіскацією
спеціальних світлових або звукових сигнальних  пристроїв  або  без
такої.
{  Кодекс  доповнено  статтею  122-5  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 123. Порушення водіями транспортних засобів правил
      проїзду залізничних переїздів

    В'їзд водіїв на залізничний  переїзд  на  заборонений  сигнал
світлофора або жест регулювальника чи чергового по  переїзду,  при
закритому шлагбаумі або коли до переїзду наближається поїзд -

    тягне  за  собою  накладення штрафу в розмірі від двадцяти до
двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Інші порушення правил  проїзду  залізничних  переїздів,  крім
передбачених частиною першою цієї статті, -

    тягнуть   за  собою  накладення  штрафу  від  п'ятнадцяти  до
двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення,   передбачені  частиною  першою  або  другою  цієї
статті,  що   спричинили   створення   аварійної   обстановки   та
підтверджені  фактичними даними,  а саме:  поясненнями особи,  яка
притягається  до   адміністративної   відповідальності,   свідків,
показань  технічних приладів та засобів фото- і відеоспостереження
та іншими документами, -

    тягнуть за собою накладення штрафу  від  двадцяти  до  сорока
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права
керування транспортними засобами  на  строк  від  одного  до  двох
років,  або  громадські  роботи  на строк від сорока до шістдесяти
годин.
{ Стаття 123 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 3282-11
від 19.12.86,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N 1818-12  від  15.11.91;  Законами   N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 124. Порушення правил дорожнього руху, що спричинило
      пошкодження транспортних засобів, вантажу,
      автомобільних доріг, вулиць, залізничних
      переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна

    Порушення учасниками  дорожнього руху правил дорожнього руху,
що   спричинило   пошкодження   транспортних   засобів,   вантажу,
автомобільних   доріг,  вулиць,  залізничних  переїздів,  дорожніх
споруд чи іншого майна, -

    тягне за собою накладення штрафу  від  двадцяти  до  двадцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення
права керування транспортними засобами на строк від шести  місяців
до одного року.
{ Стаття  124 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N 1818-12  від  15.11.91;   Законами  N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001;
в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 124-1. Ненадання транспортних засобів працівникам
      міліції та медичним працівникам,
      а також ненадання військових транспортних
      засобів посадовим особам Військової служби
      правопорядку у Збройних Силах України

    Ненадання   посадовими    особами    підприємств,    установ,
організацій і громадянами транспортних засобів,  що  їм  належать,
працівникам  міліції  та  медичним  працівникам, а також ненадання
військових транспортних засобів посадовим особам Військової служби
правопорядку  у  Збройних  Силах  України  у  встановлених законом
невідкладних випадках -

    тягне   за  собою  накладення  штрафу  від чотирьох до восьми
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Кодекс доповнено статтею 124-1 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;   Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від
07.02.97,  N  2350-III  (  2350-14  )  від  05.04.2001,  N  743-IV
( 743-15 ) від 15.05.2003, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    {  Статтю 124-2 виключено на підставі Указу ПВР N 1818-12 від
15.11.91 }


    Стаття 125. Інші порушення правил дорожнього руху

    Інші порушення  правил  дорожнього  руху,  крім  передбачених
статтями  121-128,  частинами першою і другою статті 129, статтями
139 і 140 цього Кодексу, -

    тягнуть за собою попередження.
{ Стаття 125 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами N  2547-12  від  07.07.92,   N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 126. Керування транспортними засобами особами, які не
      мають відповідних документів або не пред'явили
      їх для перевірки

    Керування транспортними  засобами  водіями,  які не мають при
собі або не пред'явили чи не передали  для  перевірки  посвідчення
водія  відповідної  категорії,  талона до нього,  реєстраційних та
інших  документів,  що   підтверджують   право   користування   чи
розпорядження  транспортним  засобом,  а у випадках,  передбачених
законодавством, належно оформленого дорожнього (маршрутного) листа
або документів на вантаж,  що перевозиться,  ліцензійної картки на
транспортний засіб,  а так само  поліса  (договору)  обов'язкового
страхування  цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  від  двадцяти  п'яти  до
п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування транспортним  засобом  особою,  яка  не  має  права
керування  таким  транспортним  засобом,  або  передача  керування
транспортним  засобом  особі,  яка  не  має  права керування таким
транспортним засобом, -

    тягнуть за собою накладення штрафу від тридцяти  до  тридцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування транспортним   засобом  особою,  позбавленою  права
керування транспортними засобами, -

    тягне за собою накладення штрафу від тридцяти  до  п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Примітка: Положення  частин  першої  та другої цієї статті не
застосовуються до осіб,  які у  встановленому  порядку  навчаються
водінню транспортного засобу.
{ Стаття 126 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N  316-11
від 29.05.85,  N  7542-11  від  19.05.89,  N 1369-12 від 29.07.91,
N 1818-12  від  15.11.91;  Законами   N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N  1961-IV  ( 1961-15 ) від 01.07.2004; в редакції Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 127. Порушення правил дорожнього руху пішоходами,
      велосипедистами та особами, які керують гужовим
      транспортом, і погоничами тварин

    Непокора  пішоходів  сигналам  регулювання  дорожнього  руху,
перехід  ними  проїзної  частини  у  невстановлених  місцях    або
безпосередньо  перед  транспортними  засобами,  що   наближаються,
невиконання інших правил дорожнього руху -

    тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від трьох
до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення   правил   дорожнього  руху  особами,  які  керують
велосипедами, гужовим транспортом, і погоничами тварин, -

    тягне   за  собою  накладення  штрафу  від  п'яти  до  восьми
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Ті самі порушення,  вчинені особами,  зазначеними в  частинах
першій або другій цієї статті, які перебувають у стані сп'яніння,-

    тягнуть  за  собою  накладення  штрафу  від  восьми до десяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення,   передбачені  частиною  першою  або  другою  цієї
статті, що спричинили створення аварійної обстановки, -

    тягнуть за собою накладення штрафу від десяти до  п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи
на строк від двадцяти до сорока годин.
{ Стаття 127 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від  19.05.89,  N  1369-12  від 29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від   07.02.97,
N  2350-III  (  2350-14  ) від 05.04.2001, N 586-VI ( 586-17 ) від
24.09.2008 }

    Стаття 127-1. Порушення порядку перевірки технічного стану
      транспортного засобу

    Неналежне проведення перевірки технічного стану транспортного
засобу  та  видача  відповідного  документа  про   його   технічну
справність -

    тягне за  собою накладення штрафу на особу,  відповідальну за
видачу документа про технічну справність транспортного засобу, від
дев'яноста до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Видача талона  про  проходження  державного технічного огляду
без документа,  що підтверджує технічну  справність  транспортного
засобу, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  на  посадових  осіб  від
дев'яноста до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{  Кодекс  доповнено  статтею  127-1  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 128. Випуск на лінію транспортних засобів, технічний
      стан яких не відповідає встановленим вимогам
      або без необхідних документів, передбачених
      законодавством

    Випуск на   лінію   транспортних   засобів,  технічний  стан,
обладнання або комплектність яких не відповідає вимогам  правил  і
стандартів,  що стосуються убезпечення дорожнього руху,  технічної
експлуатації,  переобладнаних  без  відповідного  погодження,   не
зареєстрованих  у  встановленому  порядку,  таких,  що  не пройшли
державного  технічного  огляду  або   без   поліса   обов'язкового
страхування  цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена  картка")  чи
без  ліцензійної  картки  на  транспортний  засіб,  без відміток у
дорожньому листі про проходження щозмінного  медичного  огляду  та
контролю технічного стану, а також направлення в рейс одного водія
при здійсненні пасажирських  перевезень  на  автобусному  маршруті
протяжністю понад п'ятсот кілометрів -

    тягнуть за   собою   накладення  штрафу  на  посадових  осіб,
відповідальних  за  технічний   стан,   обладнання,   експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності від сорока до  п'ятдесяти  неоподатковуваних  мінімумів
доходів громадян.

    Повторне протягом   року   вчинення  будь-якого  з  порушень,
передбачених частиною першою цієї статті, -

    тягне за  собою  накладення   штрафу   на   посадових   осіб,
відповідальних   за   технічний   стан,  обладнання,  експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності   від   п'ятдесяти   до  вісімдесяти  неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян.
{ Стаття 128 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від  19.05.89,  N  1369-12  від 29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від 07.02.97; в
редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 128-1. Порушення або невиконання правил, норм та
      стандартів, що стосуються забезпечення безпеки
      дорожнього руху

    Порушення або  невиконання  правил,  норм  і  стандартів,  що
стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, на підприємствах,
в  установах  та  організаціях  усіх  форм   власності   під   час
виготовлення  та ремонту транспортних засобів і деталей до них або
встановлення на них інших  предметів  додаткового  обладнання,  не
передбаченого  конструкцією транспортного засобу,  а також під час
будівництва,  реконструкції,  ремонту та  утримання  автомобільних
доріг, вулиць, залізничних переїздів і дорожніх споруд -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  від  ста до ста двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення, передбачені  частиною  першою  цієї   статті,   що
спричинили    пошкодження    транспортних    засобів,    вантажів,
автомобільних  доріг,  вулиць,  залізничних  переїздів,   дорожніх
споруд чи іншого майна, -

    тягнуть за  собою накладення штрафу від ста п'ятдесяти до ста
вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Кодекс доповнено статтею 128-1 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;   Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від
07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001; в редакції Закону
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 129. Допуск до керування транспортними засобами або
      суднами водіїв чи судноводіїв, які перебувають у
      стані алкогольного, наркотичного чи іншого
      сп'яніння або під впливом лікарських препаратів,
      що знижують їх увагу та швидкість реакції, або
      осіб, які не мають права керування транспортним
      засобом

    Допуск до   керування   транспортними  засобами  водіїв,  які
перебувають  у  стані   алкогольного,   наркотичного   чи   іншого
сп'яніння,  або  у хворобливому стані,  або під впливом лікарських
препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість реакції, або таких,
що не пройшли у встановлений строк медичного огляду, -

    тягне   за   собою   накладення  штрафу  на  посадових  осіб,
відповідальних   за   технічний   стан,  обладнання,  експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності  від  двадцяти  п'яти  до  п'ятдесяти неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян.

    Допуск  до  керування  транспортним засобом особи, яка не має
права на керування транспортним засобом, -

    тягне за   собою   накладення   штрафу   на  посадових  осіб,
відповідальних  за  технічний   стан,   обладнання,   експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності від  двадцяти  до  сорока  неоподатковуваних  мінімумів
доходів громадян.

    Допуск до керування річковим або маломірним судном осіб,  які
перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння
або  під  впливом  лікарських  препаратів, що знижують їх увагу та
швидкість реакції, -

    тягне  за  собою  накладення  штрафу  на   посадових    осіб,
відповідальних  за експлуатацію суден, від шістдесяти до сімдесяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Стаття  129 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N   1818-12   від  15.11.91;  Законами  N  3785-12  від  23.12.93,
N 55/97-ВР від 07.02.97, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 130. Керування транспортними засобами або суднами
      особами, які перебувають у стані алкогольного,
      наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом
      лікарських препаратів, що знижують їх увагу та
      швидкість реакції

    Керування транспортними    засобами    особами    в     стані
алкогольного,  наркотичного  чи  іншого  сп'яніння або під впливом
лікарських препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість реакції,
а   також  передача  керування  транспортним  засобом  особі,  яка
перебуває в стані такого сп'яніння чи під впливом таких лікарських
препаратів,  а  так  само  відмова  особи,  яка керує транспортним
засобом,  від  проходження  відповідно  до  встановленого  порядку
огляду на стан алкогольного,  наркотичного чи іншого сп'яніння або
щодо  вживання  лікарських  препаратів,  що  знижують   увагу   та
швидкість реакції, -

    тягнуть за   собою   накладення  штрафу  на  водіїв  від  ста
п'ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
або  позбавлення  права  керування транспортними засобами на строк
від одного до двох років,  або  громадські  роботи  на  строк  від
сорока  до  п'ятдесяти годин,  або адміністративний арешт на строк
від семи до десяти діб і на інших осіб - накладення штрафу від ста
п'ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
або громадські роботи на строк від сорока до п'ятдесяти годин, або
адміністративний арешт на строк від семи до десяти діб.

    Повторне протягом   року   вчинення  будь-якого  з  порушень,
передбачених частиною першою цієї статті, -

    тягне за  собою  на  водіїв   позбавлення   права   керування
транспортними засобами на строк від двох до трьох років з оплатним
вилученням транспортного  засобу  чи  без  такого  або  громадські
роботи   на   строк   від  п'ятдесяти  до  шістдесяти  годин,  або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб і на
інших  осіб - оплатне вилучення транспортного засобу чи без такого
або громадські роботи на строк від п'ятдесяти до шістдесяти годин,
або адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.

{ Джepeло - http://zakon.rada.gov.ua }


    Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою,
яка двічі протягом року піддавалась адміністративному стягненню за
керування    транспортними    засобами   у   стані   алкогольного,
наркотичного  чи  іншого  сп'яніння  або  під  впливом  лікарських
препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість реакції, за відмову
від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан
алкогольного,  наркотичного  чи іншого сп'яніння або щодо вживання
лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, -

    тягнуть за   собою  на  водіїв  позбавлення  права  керування
транспортними  засобами  на  строк  до  десяти  років  з  оплатним
вилученням   транспортного  засобу  і  на  інших  осіб  -  оплатне
вилучення транспортного засобу.

    Вживання водієм       транспортного       засобу       після
дорожньо-транспортної пригоди за його участю алкоголю, наркотиків,
а також лікарських препаратів,  виготовлених на  їх  основі  (крім
тих,  що  входять  до  офіційно  затвердженого  складу аптечки або
призначені медичним працівником),  або після того, як транспортний
засіб  був  зупинений на вимогу працівника міліції,  до проведення
уповноваженою особою медичного огляду з метою  встановлення  стану
алкогольного,  наркотичного  чи іншого сп'яніння або щодо вживання
лікарських  препаратів,  що  знижують  його  увагу  та   швидкість
реакції,  чи  до  прийняття  рішення про звільнення від проведення
такого огляду, -

    тягне за   собою   на   водіїв  позбавлення  права  керування
транспортними засобами на  строк  від  двох  до  трьох  років  або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.

    Керування річковими  або  маломірними  суднами судноводіями в
стані алкогольного,  наркотичного  чи  іншого  сп'яніння  або  під
впливом  лікарських препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість
реакції, а так само передача керування судном особі, яка перебуває
в   стані   такого  сп'яніння  чи  під  впливом  таких  лікарських
препаратів,  а також  відмова  осіб,  які  керують  річковими  або
маломірними  суднами  від  проходження відповідно до встановленого
порядку  огляду  на  стан  алкогольного,  наркотичного  чи  іншого
сп'яніння  або  щодо  вживання лікарських препаратів,  що знижують
увагу та швидкість реакції, -

    тягнуть за собою накладення  штрафу  від  ста  п'ятдесяти  до
двохсот   неоподатковуваних   мінімумів   доходів   громадян   або
позбавлення права керування всіма видами плавучих засобів на строк
від  одного  до  трьох  років,  або громадські роботи на строк від
сорока до шістдесяти годин,  або адміністративний арешт  на  строк
від десяти до п'ятнадцяти діб.

    Дії, передбачені   частиною   п'ятою   цієї  статті,  вчинені
особами,  які не мають права керування річковими  або  маломірними
суднами, -

    тягнуть за  собою  накладення  штрафу  від  ста п'ятдесяти до
двохсот   неоподатковуваних   мінімумів   доходів   громадян   або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.
{ Стаття  130 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N   1818-12   від  15.11.91;  Законами  N  3785-12  від  23.12.93,
N 55/97-ВР від 07.02.97; в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від
24.09.2008 }


    { Статтю 131 виключено на підставі Закону N 586-VI ( 586-17 )
від 24.09.2008 }


    { Статтю 132 виключено на підставі Закону N 586-VI ( 586-17 )
від 24.09.2008 }  

Основания для осмотра, изъятия ВУ и задержания ТС (КУоАП)
Стаття 264. Особистий огляд і огляд речей

    Особистий   огляд   може  провадитись  уповноваженими  на  те
посадовими  особами  Служби  безпеки  України,  органів внутрішніх
справ, органів і установ виконання покарань та слідчих ізоляторів,
Військової   служби   правопорядку   у   Збройних  Силах  України,
воєнізованої  охорони, цивільної авіації, митних установ і органів
прикордонної  служби,  а  у  випадках, прямо передбачених законами
України, також і інших органів.
    Особистий огляд може провадитись уповноваженою на  те  особою
однієї статі з оглядуваним і в присутності  двох  понятих  тієї  ж
статі.
    Огляд  речей  може провадитись уповноваженими на те посадовим
особами  Служби безпеки України, органів внутрішніх справ, органів
і  установ  виконання  покарань  та слідчих ізоляторів, Військової
служби   правопорядку   у  Збройних  Силах  України,  воєнізованої
охорони,  цивільної  авіації, митних установ, органів прикордонної
служби, природоохоронних органів, державними інспекторами з питань
інтелектуальної    власності,    органів    лісоохорони,   органів
рибоохорони,   органів,   що   здійснюють   державний   нагляд  за
додержанням  правил  полювання,  а  у випадках, прямо передбачених
законами  України,  також  і  інших органів. При вчиненні порушень
законодавства   про   охорону   і  використання  тваринного  світу
уповноважені   на   те  посадові  особи  органів,  які  здійснюють
державний   нагляд   за   додержанням  правил  полювання,  органів
рибоохорони,  а  також  працівники  міліції, військовослужбовці та
працівники  Державної прикордонної служби України можуть провадити
в установленому порядку огляд транспортних засобів.
    Огляд речей, ручної кладі, багажу, знарядь полювання  і  лову
риби, добутої продукції, транспортних засобів та  інших  предметів
здійснюється,  як  правило,  у  присутності  особи,  у   власності
(володінні) якої вони є. У невідкладних випадках  зазначені  речі,
предмети може бути піддано оглядові з участю двох понятих під  час
відсутності власника (володільця).
    Про особистий огляд, огляд речей складається протокол або про
це робиться відповідний  запис  у  протоколі  про  адміністративне
правопорушення або в протоколі про адміністративне затримання.
    Особистий огляд, огляд речей у митних установах провадиться в
порядку, встановленому Митним кодексом України.
{ Стаття 264 із змінами,  внесеними згідно з Указом ПВР N  2010-11
від   03.04.86;  Законами  N  3176-12  від  04.05.93,  N  2342-III
(  2342-14  ) від 05.04.2001, N 662-IV ( 662-15 ) від 03.04.2003 -
набуває  чинності  01.08.2003  року,  N  743-IV  (  743-15  )  від
15.05.2003,  N  1098-IV  (  1098-15  )  від  10.07.2003, N 1703-IV
( 1703-15 ) від 11.05.2004, N 1254-VI ( 1254-17 ) від 14.04.2009 }


    Стаття 265. Вилучення речей і документів

    Речі і документи, що є знаряддям або  безпосереднім  об'єктом
правопорушення, виявлені під час затримання, особистого огляду або
огляду речей, вилучаються посадовими особами органів, зазначених у
статтях  234-1,  234-2,  244-4,  262 і 264 цього Кодексу. Вилучені
речі   і   документи   зберігаються   до   розгляду   справи   про
адміністративне  правопорушення  у місцях, що їх визначають органи
(посадові  особи),  яким  надано право провадити вилучення речей і
документів,  а  після  розгляду справи, залежно від результатів її
розгляду,  їх  у встановленому порядку конфіскують, або
Змінено: 24.01.2012 р., ivan_s_a
Тема закрита
1••6789101112••44
28.08.2010 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Что дальше делать с этим отказом? Что за это предусмотрено? Дальнейший расклад?
Тема закрита
28.08.2010 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Доброго времени суток!!!парадокс, почитал тему, выехал в город и оПа!Сержант Бортник!!!
Сергей, вот такая ситуация, есть магазин у нас в городе, со всех сторон окружен знаками "Рух заборонено", там два перекрестка. Движение маршруток и таксистов разрешено, ну и вообще там ездят. Самое обидное что ехал именно в этот магазин, а там как-раз стоял наряд ДПС. остановился без вопросов, так как всегда все было нормально, а тут протокол...
Так вот в протоколе я написал обьяснение о том что совершил данное нарушение, потому что по другому не подъехать к магазину, указал адрес магазина и еще, сержант Бортник когда переписывал данные моего паспорта допустил ошибку - там где серия и номер, ошибка в последней цифре. Могу я обжаловать этот протокол, и как правильно???Заранее спасибо за ответ!!!!
"сообщество пенсионеров"
Тема закрита
28.08.2010 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Я понял, по статье 287-289 КупАП после 10 дней...Т.е. иду  в  городской суд, пишу "скаргу"?А ошибка в протоколе в паспортных данных влияет на его действительность??
"сообщество пенсионеров"
Тема закрита
28.08.2010 р.
answerview
Может кому поможет, вот нарыл ка кпример:
Как обжаловать постановление об админис правонарушении
Пример шапки...

До Краматорського міського суду
индекс, м. Краматорськ, вул. .......

Позивач:
Иванов Иван Иванович
<адреса>

Відповідач 1:
відділ ДАЇ у м. ХХХ (спиши наименование с постановы)
<Адреса ДАЇ>

Відповідач 2:
сержант Петров Петр Петрович
инспектор ДПС ... ДАЇ
<адреса ДАЇ>


СКАРГА
( У порядку ст. 287 КУпАП та ст. 288 КУпАП України )


Постановою АН ХХХХХХ про адміністративне правопорушення від „ 28 „ червня 2009 р., я був притягнутий до адміністративної відповідальності відповідно до положень ч. 1 ст. 122 КУпАП, у вигляді штрафу у розмірі 300 грн 00 коп. (триста грн. 00 коп.).
Що, до факту порушення зазначеного в протоколі серії АБ № ХХХХХХ від 28.06.09 р. Повідомляю наступне:
„ 28 „  червня 2009 р., близько 17.45, я їхав на автомобілі (ХХХХХХ), державний номер ХХ ХХХХ ХХ, по вул.  Артема м. Донецьк, біля вул. Орбіти мене було зупинено старшиною міліції  Дххххххх Е.О. нібито за перевищення швидкості. Виписана ним Постанова по справі про адміністративне правопорушення не відповідає обставинам справи, вимогам закону та підлягає скасуванню з таких підстав.
У протоколі про адміністративне правопорушення та постанові відсутні докази належності виміряної швидкості саме моєму автомобілю. Не відповідає дійсності те, що я рухався зі швидкістю 82 км/год. Я стверджую, що швидкість автомобіля, за кермом якого я перебував, не перевищувала 60-65 км/год. Саме швидкість 60 км/год я запам'ятав перед зупинкою свого ТЗ за вимогою інспектора. Фактично мені співробітником ДАІ, що склав протокол, було продемонстровано тільки час, який ніби-то пройшов з моменту вимірювання швидкості, на приладі „Іскра” №6435 „В”.  Встановити та довести, що вимірювалася швидкість саме мого автомобіля, неможливо, а за таких умов різниця у кілька секунд може означати, що насправді виміряно швидкість автомобіля, який рухався у кількох десятках метрах від мого автомобіля. При цьому у момент, близький до вимірявання швидкості та зупинки, поряд із більшою швидкістю рухався автомобіль Toyota Camry. Також хотілось бі звернути увагу, шо данна подія сталася в неділю, коли рух по м.Донецьк дуже активний і  поруч зі мною рухались де кілька автомобілів.  
Інспектором було порушено і мої права, які передбачені у ст.256 КУпАП, а саме він позбавив мене можливості надати розширені пояснення, мотивуючи це відсутністю додаткового місця в протоколі, та не роз’яснив мені мої права, передбачені ст.268 КУпАП, у зв’язку з чим лишив мене права користуватися правовою допомогою, заявляти клопотання та надати документи, які передбачені ст.33 КУпАП, що в свою чергу спричинило неправильне та необґрунтоване рішення по справі.
Крім цього, будучи усвідомленим про місце мого мешкання, інспектор в порушення вимог ст.258 КУпАП, не витребував додаткових необхідних матеріалів, а саме, як то передбачає ст.33ч.2 КУпАП, не врахував мій майновий стан, та обставини, що пом’якшують відповідальність, ще й позбавив мене можливості користуватися правами, закріпленими у ст.268 КУпАП. Відповідач накладаючи на мене стягнення у розмірі 300 грн. у постанові взагалі не виклав мотивування цьому, оскільки мінімальним штрафом за ст.122 ч.1 КУпАП є 255 грн.
За таких умов мої права при такому розгляді справи грубо порушено.
На підставі викладеного, враховуючи що при розгляді адміністративної справи відповідачем були грубо порушені мої права, що охороняються Законом, що є першим завданням згідно ст.1 КУпАП, реалізувати які мене позбавив відповідач (відсутність роз’яснення мені моїх прав, необґрунтоване накладення штрафу більшого від мінімального розміру, відсутність однозначних доказів), неправильне застосування вимог ст.258 та 33 КУпАП, керуючись ст.288-289 КУпАП, ст.18ч.1п.2, 105-106, 162 КАС України,
П Р О Ш У:
1. Постанову по справі про адміністративне правопорушення АН ХХХХХХ від 28.06.09 р. винесену відповідачем стосовно мене – скасувати.
2. Від сплати судового збору (державного мита) на підставі ст.288ч.5 КУпАП звільнити.

Додаток:
1. Копія постанови по справі про адміністративне правопорушення АН ХХХХХХ від 28.06.09 р.
2. Копія протоколу про адміністративне правопорушення АБ № ХХХХХХ

Ну а там каждый добавит или уберет что-либо....
"сообщество пенсионеров"
Тема закрита
28.08.2010 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
а саму жалобу можно набирать на компе или писать собственноручно???
"сообщество пенсионеров"
Тема закрита
28.08.2010 р.
answerview
35_hang во дают...2 года ездил и ничего, а тут этот гребаный сержант в засаленной форме....фу....
"сообщество пенсионеров"
Тема закрита
28.08.2010 р.
answerview
http://mylaw.com.ua/docs/2 - еще парочка примеров
"сообщество пенсионеров"
Тема закрита
28.08.2010 р.
answerview
Скажите пожалуйста при остановке инспектором ГАИ я требую у него удостоверение.Могу ли я его держать у себя пока не получу назад права и техпаспорт???
Тема закрита
28.08.2010 р. відповів для DimonDio18  
answerview
А тут вот так получается: Водитель должен предъявить права  и техпаспорат, а не отдать, а инспектор также не должен давать тебе служебн. удост., просто предъявить, а не держать не имеешь права...
"сообщество пенсионеров"
Тема закрита
28.08.2010 р. відповів для Barmalej  
answerview
То есть я не обязан давать свои документ инспектору в руки????А если он требует или требует для составления протокола?
Тема закрита
28.08.2010 р. відповів для DimonDio18  
answerview
Слово - "предъявить" можно понимать как хочешь, ты так, ГАИшник по другому...В машине проще, через стекло показал, а так...Ну а вообще уже была такая памятка на форуме, но с разрешения Сергея:
Памятка в "бардачок"*1. По требованию работника милиции (инспектора дорожно-патрульной службы) остановиться с соблюдением требований Правил дорожного движения (ПДД).2. Не выходить из машины. Ни один нормативно-правовой акт водителя к этому не обязывает.3. На безлюдной дороге (в темное время суток) опустить дверные фиксаторы вниз.4. Разговаривать с работником ГАИ через слегка приопущенное стекло.5. Выслушать (как правило) невнятное представление работника ГАИ, в котором он обязан назвать свою фамилию и звание (основание - ч. 2 ст. 5 Закона "О милиции").6. Переписать номер жетона работника ГАИ.7. Узнать причину остановки (основание - пп. "в" п. 2.14 ПДД).8. В случае проявления первых признаков невежливого отношения потребовать предъявить служебное удостоверение (основание - ч. 2 ст. 5 Закона "О милиции"). Фамилию, имя, отчество, звание и должность из удостоверения переписать на лист бумаги (для возможной подачи жалоб в прокуратуру и суд).9. Передать документы на право управления транспортным средством над приопущенным оконным стеклом.10. При требовании предъявить содержимое багажника (либо салона) потребовать пояснения причин досмотра транспортного средства (основание - пп. "в" п. 2.14 ПДД).11. Услышать невнятные пояснения, сопровождающиеся настойчивыми требованиями выйти из машины и открыть багажник автомобиля.12. Разъяснить работнику ГАИ, что досмотр транспортных средств проводится только в случаях административного задержания и задержания лиц, подозреваемых в совершении преступления.13. Услышать напутствие: "Щасливої дороги".Если напутствие, указанное в п. 13, не услышано:14. Предложить составить протокол админзадержания либо протокол задержания по подозрению в совершении преступления.15. Потребовать разъяснить (зачитать) права задержанного лица и вручить их разъяснение в письменном виде (основание - ч. 8 ст. 5 Закона "О милиции").16. Услышать напутствие: "Щасливої дороги".Если напутствие, указанное в п. 16, не услышано: 17. Позвонить по телефону доверия Департамента ГАИ МВД Украины (044) 272-46-59 (который заранее должен быть записан в память мобильного телефона) и сообщить о попытке провести незаконный досмотр транспортного средства. Кроме указанного рекомендуется иметь телефоны доверия управлений ГАИ областей, городов Киева и Севастополя, которые можно увидеть на официальном сайте Департамента ГАИ МВД Украины.18. "Додавить" вежливым предложением вскрыть багажник самостоятельно.19. Предупредить, что все действия, которые собирается осуществить ИДПС своими руками, требуют присутствия двух понятых и обязательного составления протокола досмотра, осмотра либо обыска (основание - ч. ч. 4, 5 ст. 264 КоАП, ст. ст. 181, 188, 190, 191 УПК).20. Обжаловать действия работников ГАИ в прокуратуру (суд).
"сообщество пенсионеров"
Тема закрита
28.08.2010 р.
answerview
Только вот звонка по телефону доверия толку ой как мало...Киевский - там автоответчик, а местный - вас выслушают и "усьо" на этом, там поднимает тот самый дежурный...ему портить отношения со своими не хочется...
"сообщество пенсионеров"
Тема закрита
28.08.2010 р.
answerview
http://www.youtube.com/watch?v=uSxxnghCjaE - вот как надо разговаривать с уважаемыми Гайцами 08_lol
http://www.youtube.com/watch?v=h7-3R0O3O2k
"сообщество пенсионеров"
Тема закрита
ivan_s_a
28.08.2010 р. відповів для vofko  
answerview
Дружище, интернет есть, статью тебе сказали, пожалуйста, почитай, так лучше запоминаеться. Расклад?- судья рассмотрит дело, если признает виновным - штраф 2550+ лишение прав общественные работыаминарест.Дольше расклад понятен.
Тема закрита
ivan_s_a
28.08.2010 р. відповів для Barmalej  
answerview
Время еще есть, попозже отпишу. 44_beach  45_smoke
Тема закрита
ivan_s_a
28.08.2010 р. відповів для DimonDio18  
answerview
Удостоверение в руки тебе ни кто не даст.Запоминай Ф.И.О. ИДПС, а лучше - запиши. Можешь требовать предьявить, но не передать.
Тема закрита
28.08.2010 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Дружище, интернет есть, статью тебе сказали, пожалуйста, почитай, так лучше запоминаеться. Расклад?- судья рассмотрит дело, если признает виновным - штраф 2550+ лишение прав общественные работыаминарест.Дольше расклад понятен.

А есть возможность избежать этого? Типа самостоятельно пройти утром или сразу же процедуру проверки в любой из клиник, и справку потом показывать на суде?
Тема закрита
nikon
29.08.2010 р. відповів для vofko  
answerview
Дружище, интернет есть, статью тебе сказали, пожалуйста, почитай, так лучше запоминаеться. Расклад?- судья рассмотрит дело, если признает виновным - штраф 2550+ лишение прав общественные работыаминарест.Дольше расклад понятен.

А есть возможность избежать этого? Типа самостоятельно пройти утром или сразу же процедуру проверки в любой из клиник, и справку потом показывать на суде?
суд будет без тебя,справку покажешь своей жопе в туалете 03_biggrin
Тема закрита
29.08.2010 р. відповів для vofko  
answerview
Просто внимательно почитай, там все написано...
я понимаю много букв, но может серьезно пригодится, я вот например не знал что дубликат взятых анализов хранится 90 дней для проведения повторного анализа в случае чего..

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0931-09

1.7. У   разі   відмови   водія   транспортного   засобу  від
проходження  огляду   на   стан   сп'яніння   на   місці   зупинки
транспортного  засобу  або  його  незгоди  з  результатами огляду,
проведеного уповноваженою особою Державтоінспекції МВС,  огляд  на
стан сп'яніння проводиться в найближчому закладі охорони здоров'я,
якому надано право  на  проведення  такого  огляду  відповідно  до
статті 266  Кодексу  України  про  адміністративні  правопорушення
( 80732-10 ) (далі - заклад охорони здоров'я).

так что....
...судья рассмотрит дело, если признает виновным - штраф 2550+ лишение прав общественные работыаминарест.Дольше расклад понятен.
Змінено: 29.08.2010 р., ReG
Тема закрита
29.08.2010 р. відповів для ReG  
answerview
Спасибо.
Тема закрита
1••6789101112••44
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин