MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
22.11, 19:07
44
+2 °С
Вітер: 1 м./с., Півд
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

МотоАдвокат - помощь во взаимодействии с Полицией

Переглядів: 298110
ivan_s_a
07.06.2010 р.
answerview
Показати повідомлення
Зная ситуацию на дороге изнутри, и как она разруливается потом в наших доблестных "правоохранительных органах"   27_dash 61_punish 33_wacko  , попавшим в эту машину людям зачастую нужна помощь  специалиста по ДТП.
По мере возможностей и сил своих и напарника, помогу в вопросах связанных с ДТП.
П.С.1. Если кто виноват, так и скажу - я не червонец, чтобы нравиться всем.
2.  Флуд будет игнорирован и удален.
Эл.почта: d-t-p@mail.ru (желательно продублировать на форуме, хотя бы о письме)
3. Вопрос адресуйте мне, а не всем, так я быстрее увижу Ваш вопрос в форуме.

Привлекая лицо к админответственности, сначала ИДПС ГАИ составляет ПРОТОКОЛ (бумага сиреневого цвета, альбомный формат А4 ), а после него выносит ПОСТАНОВЛЕНИЕ (бумага желтого цвета, книжный формат А4).  В ПРОТОКОЛЕ желательно указать свидетелей, а в соответствующей  графе - "С нарушением не согласен, прошу перенести рассмотрение дела для предоставления своей характеристики и привлечения защитника". Подпись обязательна во всех документах и требуйте их копию, их выдача ОБЯЗАТЕЛЬНА для ИДПС ГАИ!
Это  даст Вам возможность своевременно обжаловать Постановление в суде (если Вы действительно не совершали правонарушение).



Полезная информация:

(даю ссылки на официальный сайт, т.к. возможны изменения)

Порядок торговли ТС и их составными частями.
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1200-2009-%EF  

Порядок освидетельствования на опьянение (Приказ №400/666): http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0931-09

Порядок регистрации ТС:  http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1388-98-%EF&p=1302850089852114

 Порядок прохожденя ТО:http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=606-2008-%EF

Порядок выдачи ВУ http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=340-93-%EF

Приказ 111 (порядок действий ГАИ) http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0576-09

Закон Украины "О дорожном движении": http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3353-12

Приказ 77 (как оформляются админправонарушения) http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0374-09

 ГАИшный портал (много разной информации)http://gai.ua/#/static/index/show/tekhosmotr.html

Список дорог Государственного значения: http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=865-2006-%EF

Про затвердження Переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху  http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/RE17557.html

 Конвенция о дорожном движении  http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=995_041&p=1294251077426737

 Мнение Верховного Суда Украины http://www.scourt.gov.ua/clients/vs.nsf/0/5FFD45F1AD236680882571090062EBFF?OpenDocument&CollapseView&RestrictToCategory=5FFD45F1AD236680882571090062EBFF&Count=500&

Приказ МВД  о порядке регистрации ТС   :http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1388-98-%EF" target="_blank" style="color: black">http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1388-98-%EF


Статьи КУоАП за нарушение ПДД Украины.  
Стаття 121. Порушення водіями правил експлуатації
      транспортних засобів, правил користування
      ременями безпеки або мотошоломами

    Керування водіями   транспортними    засобами,    що    мають
несправності     гальмової    системи,    рульового    управління,
тягово-зчіпного пристрою,  зовнішніх  світлових  приладів  (темної
пори  доби)  чи інші технічні несправності,  з якими відповідно до
встановлених   правил   експлуатація   їх    забороняється,    або
переобладнаними   з   порушенням   відповідних   правил,   норм  і
стандартів,  або  такими,  що  своєчасно  не  пройшли   державного
технічного огляду, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  від двадцяти до двадцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування водіями      транспортними      засобами,       які
використовуються  для  надання послуг з перевезення пасажирів,  що
мають несправності,  передбачені частиною першою цієї статті,  або
технічний стан і обладнання яких не відповідає вимогам стандартів,
правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ) і технічної експлуатації, -

    тягне за собою накладення штрафу  від  сорока  до  п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом   року   вчинення  будь-якого  з  порушень,
передбачених частиною першою або другою цієї статті, -

    тягне за  собою  позбавлення  права  керування  транспортними
засобами  на строк від трьох до шести місяців або адміністративний
арешт на строк від п'яти до десяти діб.

    Порушення правил   користування    ременями    безпеки    або
мотошоломами -

    тягне за   собою   накладення   штрафу  від  трьох  до  п'яти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування водіями транспортними засобами,  не зареєстрованими
або  не  перереєстрованими в установленому порядку,  без номерного
знака або з номерним знаком,  що не належить цьому  засобу  чи  не
відповідає вимогам стандартів,  або з номерним знаком, закріпленим
у не встановленому для цього місці,  закритим іншими предметами чи
забрудненим,  що  не  дозволяє  чітко  визначити символи номерного
знака з відстані двадцяти метрів,  перевернутим чи неосвітленим, а
також без талона про проходження державного технічного огляду чи з
талоном,  що не належить цьому засобу або  не  відповідає  вимогам
стандарту, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу від десяти до п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом  року  вчинення  будь-якого   з   порушень,
передбачених частиною п'ятою цієї статті, -

    тягне за  собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до тридцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи
на  строк  від  тридцяти  до  сорока годин,  з оплатним вилученням
транспортного засобу чи без такого.

    Під транспортними засобами у статтях 121-126,  127-1 - 128-1,
частинах  першій і другій статті 129,  частинах першій - четвертій
статті 130,  статтях 132-1,  133-1, 133-2, 139 і 140 слід розуміти
всі види автомобілів, трактори та інші самохідні машини, трамваї і
тролейбуси, а також мотоцикли та інші транспортні засоби.
{ Стаття  121 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N 1818-12  від   15.11.91;   Законами    N 3785-12  від  23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N  2251-IV  ( 2251-15 ) від 16.12.2004; в редакції Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 121-1. Експлуатація водіями транспортних засобів,
      ідентифікаційні номери складових частин яких
      не відповідають записам у реєстраційних
      документах

    Експлуатація водіями  транспортних  засобів,  ідентифікаційні
номери  складових  частин   яких   не   відповідають   записам   у
реєстраційних документах, знищені або підроблені, -

    тягне за  собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Кодекс доповнено статтею 121-1 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;  Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  210/95-ВР  від
02.06.95,  N  55/97-ВР  від  07.02.97,  N 1981-III ( 1981-14 ) від
21.09.2000; в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 121-2. Порушення правил перевезення пасажирів при
      наданні послуг з перевезення пасажирів

    Перевезення водіями   транспортних  засобів,  що  працюють  у
режимі маршрутних таксі,  пасажирів понад  максимальну  кількість,
передбачену  технічною  характеристикою  транспортного  засобу або
визначену в реєстраційних документах на цей транспортний засіб,  а
також  перевезення  водіями  транспортних  засобів,  що здійснюють
міжміські чи міжнародні  перевезення,  пасажирів,  кількість  яких
перевищує  кількість  місць  для  сидіння,  передбачену  технічною
характеристикою транспортного засобу або визначену в реєстраційних
документах на цей транспортний засіб, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу від десяти до п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення водіями транспортних засобів,  що працюють у режимі
маршрутних  таксі,  правил  зупинки  під  час  здійснення  посадки
(висадки) пасажирів -

    тягне за собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до  двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Перевезення пасажирів  на  автобусному  маршруті  протяжністю
понад п'ятсот кілометрів одним водієм -

    тягне за собою накладення штрафу від  десяти  до  п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{  Кодекс  доповнено  статтею  121-2  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 122. Перевищення водіями транспортних засобів
      встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на
      заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та
      порушення інших правил дорожнього руху

    Перевищення водіями   транспортних    засобів    встановлених
обмежень  швидкості руху транспортних засобів більш як на двадцять
кілометрів на годину,  порушення вимог дорожніх знаків та розмітки
проїзної частини доріг,  правил перевезення вантажів, буксирування
транспортних  засобів,  зупинки,   стоянки,   проїзду   пішохідних
переходів,  ненадання  переваги у русі пішоходам на нерегульованих
пішохідних  переходах,  а  так  само  порушення  встановленої  для
транспортних  засобів  заборони рухатися тротуарами чи пішохідними
доріжками, -

    тягнуть за  собою  накладення  штрафу  від   п'ятнадцяти   до
двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення водіями   транспортних   засобів   правил   проїзду
перехресть,  зупинок транспортних засобів загального користування,
проїзд  на  заборонний  сигнал світлофора або жест регулювальника,
ненадання  переваги  в  русі  маршрутним   транспортним   засобам,
порушення   правил   обгону   і  зустрічного  роз'їзду,  безпечної
дистанції або  інтервалу,  розташування  транспортних  засобів  на
проїзній   частині,   порушення   правил   руху  автомагістралями,
користування    зовнішніми    освітлювальними    приладами     або
попереджувальними   сигналами  при  початку  руху  чи  зміні  його
напрямку,  використання  цих  приладів  та  їх  переобладнання   з
порушенням  вимог відповідних стандартів,  користування водієм під
час руху транспортного засобу  засобами  зв'язку,  не  обладнаними
технічними  пристроями,  що дозволяють вести перемови без допомоги
рук (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів  під  час
виконання  ними  невідкладного  службового  завдання),  а так само
порушення правил навчальної їзди, -

    тягнуть за собою накладення  штрафу  від  двадцяти  п'яти  до
тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Перевищення водіями    транспортних    засобів   встановлених
обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на п'ятдесят
кілометрів  на  годину,  ненадання  переваги  в  русі транспортним
засобам аварійно-рятувальних  служб,  швидкої  медичної  допомоги,
пожежної охорони, міліції, що рухаються з увімкненими спеціальними
світловими  або  звуковими  сигнальними  пристроями,  а  так  само
порушення   правил   зупинки,   стоянки,  що  створюють  перешкоди
дорожньому руху або загрозу безпеці руху, -

    тягнуть за собою накладення штрафу  від  тридцяти  до  сорока
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи
на строк від тридцяти до сорока годин.

    Порушення, передбачені частинами першою,  другою або  третьою
цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки, а саме:
примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість,
напрямок  руху або вжити інших заходів щодо забезпечення особистої
безпеки або безпеки інших  громадян,  що  підтверджені  фактичними
даними,   а   саме:   поясненнями   особи,   яка  притягається  до
адміністративної відповідальності,  потерпілого, свідків, показань
технічних приладів та засобів фото- і відеоспостереження та іншими
документами, -

    тягнуть за собою накладення штрафу від сорока  до  п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права
керування транспортними засобами на строк  від  шести  місяців  до
одного року.
{ Стаття 122 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від  19.05.89,  N  1369-12  від 29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від   07.02.97,
N  2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001; в редакції Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    {   Статтю  122-1  виключено  на  підставі  Закону  N  586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    Стаття 122-2. Невиконання водіями вимог про зупинку

    Невиконання  водіями  вимог  працівника  міліції,  а  водіями
військових транспортних засобів - вимог посадової особи військової
інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у
Збройних Силах України про зупинку транспортного засобу, -
    тягне  за  собою  накладення штрафу від дев'яти до одинадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права
керування транспортними засобами  на  строк  від  трьох  до  шести
місяців.


    { Частину  другу  статті 122-2  виключено на підставі  Закону
N 3785-12  від 23.12.93 }

{ Кодекс доповнено статтею 122-2 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;   Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від
07.02.97,  N  2350-III  (  2350-14  )  від  05.04.2001,  N  743-IV
( 743-15 ) від 15.05.2003, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    {   Статтю  122-3  виключено  на  підставі  Закону  N  586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    Стаття 122-4. Залишення місця дорожньо-транспортної пригоди

    Залишення водіями  транспортних  засобів,  іншими  учасниками
дорожнього   руху   на   порушення   встановлених   правил   місця
дорожньо-транспортної пригоди, до якої вони причетні, -

    тягне за   собою   накладення   штрафу   від  п'ятнадцяти  до
вісімнадцяти  неоподатковуваних  мінімумів  доходів  громадян  або
громадські  роботи  на  строк  від  тридцяти до сорока годин,  або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.
{  Кодекс  доповнено  статтею  122-4  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

   Стаття 122-5. Порушення порядку встановлення і використання
      спеціальних світлових або звукових сигнальних
      пристроїв

    Порушення визначеного порядку встановлення і використання  на
транспортних засобах спеціальних світлових або звукових сигнальних
пристроїв -

    тягне за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до шістдесяти
неоподатковуваних   мінімумів   доходів  громадян  з  конфіскацією
спеціальних світлових або звукових сигнальних  пристроїв  або  без
такої.
{  Кодекс  доповнено  статтею  122-5  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 123. Порушення водіями транспортних засобів правил
      проїзду залізничних переїздів

    В'їзд водіїв на залізничний  переїзд  на  заборонений  сигнал
світлофора або жест регулювальника чи чергового по  переїзду,  при
закритому шлагбаумі або коли до переїзду наближається поїзд -

    тягне  за  собою  накладення штрафу в розмірі від двадцяти до
двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Інші порушення правил  проїзду  залізничних  переїздів,  крім
передбачених частиною першою цієї статті, -

    тягнуть   за  собою  накладення  штрафу  від  п'ятнадцяти  до
двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення,   передбачені  частиною  першою  або  другою  цієї
статті,  що   спричинили   створення   аварійної   обстановки   та
підтверджені  фактичними даними,  а саме:  поясненнями особи,  яка
притягається  до   адміністративної   відповідальності,   свідків,
показань  технічних приладів та засобів фото- і відеоспостереження
та іншими документами, -

    тягнуть за собою накладення штрафу  від  двадцяти  до  сорока
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права
керування транспортними засобами  на  строк  від  одного  до  двох
років,  або  громадські  роботи  на строк від сорока до шістдесяти
годин.
{ Стаття 123 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 3282-11
від 19.12.86,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N 1818-12  від  15.11.91;  Законами   N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 124. Порушення правил дорожнього руху, що спричинило
      пошкодження транспортних засобів, вантажу,
      автомобільних доріг, вулиць, залізничних
      переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна

    Порушення учасниками  дорожнього руху правил дорожнього руху,
що   спричинило   пошкодження   транспортних   засобів,   вантажу,
автомобільних   доріг,  вулиць,  залізничних  переїздів,  дорожніх
споруд чи іншого майна, -

    тягне за собою накладення штрафу  від  двадцяти  до  двадцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення
права керування транспортними засобами на строк від шести  місяців
до одного року.
{ Стаття  124 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N 1818-12  від  15.11.91;   Законами  N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001;
в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 124-1. Ненадання транспортних засобів працівникам
      міліції та медичним працівникам,
      а також ненадання військових транспортних
      засобів посадовим особам Військової служби
      правопорядку у Збройних Силах України

    Ненадання   посадовими    особами    підприємств,    установ,
організацій і громадянами транспортних засобів,  що  їм  належать,
працівникам  міліції  та  медичним  працівникам, а також ненадання
військових транспортних засобів посадовим особам Військової служби
правопорядку  у  Збройних  Силах  України  у  встановлених законом
невідкладних випадках -

    тягне   за  собою  накладення  штрафу  від чотирьох до восьми
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Кодекс доповнено статтею 124-1 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;   Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від
07.02.97,  N  2350-III  (  2350-14  )  від  05.04.2001,  N  743-IV
( 743-15 ) від 15.05.2003, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    {  Статтю 124-2 виключено на підставі Указу ПВР N 1818-12 від
15.11.91 }


    Стаття 125. Інші порушення правил дорожнього руху

    Інші порушення  правил  дорожнього  руху,  крім  передбачених
статтями  121-128,  частинами першою і другою статті 129, статтями
139 і 140 цього Кодексу, -

    тягнуть за собою попередження.
{ Стаття 125 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами N  2547-12  від  07.07.92,   N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 126. Керування транспортними засобами особами, які не
      мають відповідних документів або не пред'явили
      їх для перевірки

    Керування транспортними  засобами  водіями,  які не мають при
собі або не пред'явили чи не передали  для  перевірки  посвідчення
водія  відповідної  категорії,  талона до нього,  реєстраційних та
інших  документів,  що   підтверджують   право   користування   чи
розпорядження  транспортним  засобом,  а у випадках,  передбачених
законодавством, належно оформленого дорожнього (маршрутного) листа
або документів на вантаж,  що перевозиться,  ліцензійної картки на
транспортний засіб,  а так само  поліса  (договору)  обов'язкового
страхування  цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  від  двадцяти  п'яти  до
п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування транспортним  засобом  особою,  яка  не  має  права
керування  таким  транспортним  засобом,  або  передача  керування
транспортним  засобом  особі,  яка  не  має  права керування таким
транспортним засобом, -

    тягнуть за собою накладення штрафу від тридцяти  до  тридцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування транспортним   засобом  особою,  позбавленою  права
керування транспортними засобами, -

    тягне за собою накладення штрафу від тридцяти  до  п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Примітка: Положення  частин  першої  та другої цієї статті не
застосовуються до осіб,  які у  встановленому  порядку  навчаються
водінню транспортного засобу.
{ Стаття 126 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N  316-11
від 29.05.85,  N  7542-11  від  19.05.89,  N 1369-12 від 29.07.91,
N 1818-12  від  15.11.91;  Законами   N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N  1961-IV  ( 1961-15 ) від 01.07.2004; в редакції Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 127. Порушення правил дорожнього руху пішоходами,
      велосипедистами та особами, які керують гужовим
      транспортом, і погоничами тварин

    Непокора  пішоходів  сигналам  регулювання  дорожнього  руху,
перехід  ними  проїзної  частини  у  невстановлених  місцях    або
безпосередньо  перед  транспортними  засобами,  що   наближаються,
невиконання інших правил дорожнього руху -

    тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від трьох
до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення   правил   дорожнього  руху  особами,  які  керують
велосипедами, гужовим транспортом, і погоничами тварин, -

    тягне   за  собою  накладення  штрафу  від  п'яти  до  восьми
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Ті самі порушення,  вчинені особами,  зазначеними в  частинах
першій або другій цієї статті, які перебувають у стані сп'яніння,-

    тягнуть  за  собою  накладення  штрафу  від  восьми до десяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення,   передбачені  частиною  першою  або  другою  цієї
статті, що спричинили створення аварійної обстановки, -

    тягнуть за собою накладення штрафу від десяти до  п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи
на строк від двадцяти до сорока годин.
{ Стаття 127 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від  19.05.89,  N  1369-12  від 29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від   07.02.97,
N  2350-III  (  2350-14  ) від 05.04.2001, N 586-VI ( 586-17 ) від
24.09.2008 }

    Стаття 127-1. Порушення порядку перевірки технічного стану
      транспортного засобу

    Неналежне проведення перевірки технічного стану транспортного
засобу  та  видача  відповідного  документа  про   його   технічну
справність -

    тягне за  собою накладення штрафу на особу,  відповідальну за
видачу документа про технічну справність транспортного засобу, від
дев'яноста до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Видача талона  про  проходження  державного технічного огляду
без документа,  що підтверджує технічну  справність  транспортного
засобу, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  на  посадових  осіб  від
дев'яноста до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{  Кодекс  доповнено  статтею  127-1  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 128. Випуск на лінію транспортних засобів, технічний
      стан яких не відповідає встановленим вимогам
      або без необхідних документів, передбачених
      законодавством

    Випуск на   лінію   транспортних   засобів,  технічний  стан,
обладнання або комплектність яких не відповідає вимогам  правил  і
стандартів,  що стосуються убезпечення дорожнього руху,  технічної
експлуатації,  переобладнаних  без  відповідного  погодження,   не
зареєстрованих  у  встановленому  порядку,  таких,  що  не пройшли
державного  технічного  огляду  або   без   поліса   обов'язкового
страхування  цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена  картка")  чи
без  ліцензійної  картки  на  транспортний  засіб,  без відміток у
дорожньому листі про проходження щозмінного  медичного  огляду  та
контролю технічного стану, а також направлення в рейс одного водія
при здійсненні пасажирських  перевезень  на  автобусному  маршруті
протяжністю понад п'ятсот кілометрів -

    тягнуть за   собою   накладення  штрафу  на  посадових  осіб,
відповідальних  за  технічний   стан,   обладнання,   експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності від сорока до  п'ятдесяти  неоподатковуваних  мінімумів
доходів громадян.

    Повторне протягом   року   вчинення  будь-якого  з  порушень,
передбачених частиною першою цієї статті, -

    тягне за  собою  накладення   штрафу   на   посадових   осіб,
відповідальних   за   технічний   стан,  обладнання,  експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності   від   п'ятдесяти   до  вісімдесяти  неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян.
{ Стаття 128 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від  19.05.89,  N  1369-12  від 29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від 07.02.97; в
редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 128-1. Порушення або невиконання правил, норм та
      стандартів, що стосуються забезпечення безпеки
      дорожнього руху

    Порушення або  невиконання  правил,  норм  і  стандартів,  що
стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, на підприємствах,
в  установах  та  організаціях  усіх  форм   власності   під   час
виготовлення  та ремонту транспортних засобів і деталей до них або
встановлення на них інших  предметів  додаткового  обладнання,  не
передбаченого  конструкцією транспортного засобу,  а також під час
будівництва,  реконструкції,  ремонту та  утримання  автомобільних
доріг, вулиць, залізничних переїздів і дорожніх споруд -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  від  ста до ста двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення, передбачені  частиною  першою  цієї   статті,   що
спричинили    пошкодження    транспортних    засобів,    вантажів,
автомобільних  доріг,  вулиць,  залізничних  переїздів,   дорожніх
споруд чи іншого майна, -

    тягнуть за  собою накладення штрафу від ста п'ятдесяти до ста
вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Кодекс доповнено статтею 128-1 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;   Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від
07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001; в редакції Закону
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 129. Допуск до керування транспортними засобами або
      суднами водіїв чи судноводіїв, які перебувають у
      стані алкогольного, наркотичного чи іншого
      сп'яніння або під впливом лікарських препаратів,
      що знижують їх увагу та швидкість реакції, або
      осіб, які не мають права керування транспортним
      засобом

    Допуск до   керування   транспортними  засобами  водіїв,  які
перебувають  у  стані   алкогольного,   наркотичного   чи   іншого
сп'яніння,  або  у хворобливому стані,  або під впливом лікарських
препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість реакції, або таких,
що не пройшли у встановлений строк медичного огляду, -

    тягне   за   собою   накладення  штрафу  на  посадових  осіб,
відповідальних   за   технічний   стан,  обладнання,  експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності  від  двадцяти  п'яти  до  п'ятдесяти неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян.

    Допуск  до  керування  транспортним засобом особи, яка не має
права на керування транспортним засобом, -

    тягне за   собою   накладення   штрафу   на  посадових  осіб,
відповідальних  за  технічний   стан,   обладнання,   експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності від  двадцяти  до  сорока  неоподатковуваних  мінімумів
доходів громадян.

    Допуск до керування річковим або маломірним судном осіб,  які
перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння
або  під  впливом  лікарських  препаратів, що знижують їх увагу та
швидкість реакції, -

    тягне  за  собою  накладення  штрафу  на   посадових    осіб,
відповідальних  за експлуатацію суден, від шістдесяти до сімдесяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Стаття  129 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N   1818-12   від  15.11.91;  Законами  N  3785-12  від  23.12.93,
N 55/97-ВР від 07.02.97, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 130. Керування транспортними засобами або суднами
      особами, які перебувають у стані алкогольного,
      наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом
      лікарських препаратів, що знижують їх увагу та
      швидкість реакції

    Керування транспортними    засобами    особами    в     стані
алкогольного,  наркотичного  чи  іншого  сп'яніння або під впливом
лікарських препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість реакції,
а   також  передача  керування  транспортним  засобом  особі,  яка
перебуває в стані такого сп'яніння чи під впливом таких лікарських
препаратів,  а  так  само  відмова  особи,  яка керує транспортним
засобом,  від  проходження  відповідно  до  встановленого  порядку
огляду на стан алкогольного,  наркотичного чи іншого сп'яніння або
щодо  вживання  лікарських  препаратів,  що  знижують   увагу   та
швидкість реакції, -

    тягнуть за   собою   накладення  штрафу  на  водіїв  від  ста
п'ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
або  позбавлення  права  керування транспортними засобами на строк
від одного до двох років,  або  громадські  роботи  на  строк  від
сорока  до  п'ятдесяти годин,  або адміністративний арешт на строк
від семи до десяти діб і на інших осіб - накладення штрафу від ста
п'ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
або громадські роботи на строк від сорока до п'ятдесяти годин, або
адміністративний арешт на строк від семи до десяти діб.

    Повторне протягом   року   вчинення  будь-якого  з  порушень,
передбачених частиною першою цієї статті, -

    тягне за  собою  на  водіїв   позбавлення   права   керування
транспортними засобами на строк від двох до трьох років з оплатним
вилученням транспортного  засобу  чи  без  такого  або  громадські
роботи   на   строк   від  п'ятдесяти  до  шістдесяти  годин,  або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб і на
інших  осіб - оплатне вилучення транспортного засобу чи без такого
або громадські роботи на строк від п'ятдесяти до шістдесяти годин,
або адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.

{ Джepeло - http://zakon.rada.gov.ua }


    Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою,
яка двічі протягом року піддавалась адміністративному стягненню за
керування    транспортними    засобами   у   стані   алкогольного,
наркотичного  чи  іншого  сп'яніння  або  під  впливом  лікарських
препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість реакції, за відмову
від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан
алкогольного,  наркотичного  чи іншого сп'яніння або щодо вживання
лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, -

    тягнуть за   собою  на  водіїв  позбавлення  права  керування
транспортними  засобами  на  строк  до  десяти  років  з  оплатним
вилученням   транспортного  засобу  і  на  інших  осіб  -  оплатне
вилучення транспортного засобу.

    Вживання водієм       транспортного       засобу       після
дорожньо-транспортної пригоди за його участю алкоголю, наркотиків,
а також лікарських препаратів,  виготовлених на  їх  основі  (крім
тих,  що  входять  до  офіційно  затвердженого  складу аптечки або
призначені медичним працівником),  або після того, як транспортний
засіб  був  зупинений на вимогу працівника міліції,  до проведення
уповноваженою особою медичного огляду з метою  встановлення  стану
алкогольного,  наркотичного  чи іншого сп'яніння або щодо вживання
лікарських  препаратів,  що  знижують  його  увагу  та   швидкість
реакції,  чи  до  прийняття  рішення про звільнення від проведення
такого огляду, -

    тягне за   собою   на   водіїв  позбавлення  права  керування
транспортними засобами на  строк  від  двох  до  трьох  років  або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.

    Керування річковими  або  маломірними  суднами судноводіями в
стані алкогольного,  наркотичного  чи  іншого  сп'яніння  або  під
впливом  лікарських препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість
реакції, а так само передача керування судном особі, яка перебуває
в   стані   такого  сп'яніння  чи  під  впливом  таких  лікарських
препаратів,  а також  відмова  осіб,  які  керують  річковими  або
маломірними  суднами  від  проходження відповідно до встановленого
порядку  огляду  на  стан  алкогольного,  наркотичного  чи  іншого
сп'яніння  або  щодо  вживання лікарських препаратів,  що знижують
увагу та швидкість реакції, -

    тягнуть за собою накладення  штрафу  від  ста  п'ятдесяти  до
двохсот   неоподатковуваних   мінімумів   доходів   громадян   або
позбавлення права керування всіма видами плавучих засобів на строк
від  одного  до  трьох  років,  або громадські роботи на строк від
сорока до шістдесяти годин,  або адміністративний арешт  на  строк
від десяти до п'ятнадцяти діб.

    Дії, передбачені   частиною   п'ятою   цієї  статті,  вчинені
особами,  які не мають права керування річковими  або  маломірними
суднами, -

    тягнуть за  собою  накладення  штрафу  від  ста п'ятдесяти до
двохсот   неоподатковуваних   мінімумів   доходів   громадян   або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.
{ Стаття  130 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N   1818-12   від  15.11.91;  Законами  N  3785-12  від  23.12.93,
N 55/97-ВР від 07.02.97; в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від
24.09.2008 }


    { Статтю 131 виключено на підставі Закону N 586-VI ( 586-17 )
від 24.09.2008 }


    { Статтю 132 виключено на підставі Закону N 586-VI ( 586-17 )
від 24.09.2008 }  

Основания для осмотра, изъятия ВУ и задержания ТС (КУоАП)
Стаття 264. Особистий огляд і огляд речей

    Особистий   огляд   може  провадитись  уповноваженими  на  те
посадовими  особами  Служби  безпеки  України,  органів внутрішніх
справ, органів і установ виконання покарань та слідчих ізоляторів,
Військової   служби   правопорядку   у   Збройних  Силах  України,
воєнізованої  охорони, цивільної авіації, митних установ і органів
прикордонної  служби,  а  у  випадках, прямо передбачених законами
України, також і інших органів.
    Особистий огляд може провадитись уповноваженою на  те  особою
однієї статі з оглядуваним і в присутності  двох  понятих  тієї  ж
статі.
    Огляд  речей  може провадитись уповноваженими на те посадовим
особами  Служби безпеки України, органів внутрішніх справ, органів
і  установ  виконання  покарань  та слідчих ізоляторів, Військової
служби   правопорядку   у  Збройних  Силах  України,  воєнізованої
охорони,  цивільної  авіації, митних установ, органів прикордонної
служби, природоохоронних органів, державними інспекторами з питань
інтелектуальної    власності,    органів    лісоохорони,   органів
рибоохорони,   органів,   що   здійснюють   державний   нагляд  за
додержанням  правил  полювання,  а  у випадках, прямо передбачених
законами  України,  також  і  інших органів. При вчиненні порушень
законодавства   про   охорону   і  використання  тваринного  світу
уповноважені   на   те  посадові  особи  органів,  які  здійснюють
державний   нагляд   за   додержанням  правил  полювання,  органів
рибоохорони,  а  також  працівники  міліції, військовослужбовці та
працівники  Державної прикордонної служби України можуть провадити
в установленому порядку огляд транспортних засобів.
    Огляд речей, ручної кладі, багажу, знарядь полювання  і  лову
риби, добутої продукції, транспортних засобів та  інших  предметів
здійснюється,  як  правило,  у  присутності  особи,  у   власності
(володінні) якої вони є. У невідкладних випадках  зазначені  речі,
предмети може бути піддано оглядові з участю двох понятих під  час
відсутності власника (володільця).
    Про особистий огляд, огляд речей складається протокол або про
це робиться відповідний  запис  у  протоколі  про  адміністративне
правопорушення або в протоколі про адміністративне затримання.
    Особистий огляд, огляд речей у митних установах провадиться в
порядку, встановленому Митним кодексом України.
{ Стаття 264 із змінами,  внесеними згідно з Указом ПВР N  2010-11
від   03.04.86;  Законами  N  3176-12  від  04.05.93,  N  2342-III
(  2342-14  ) від 05.04.2001, N 662-IV ( 662-15 ) від 03.04.2003 -
набуває  чинності  01.08.2003  року,  N  743-IV  (  743-15  )  від
15.05.2003,  N  1098-IV  (  1098-15  )  від  10.07.2003, N 1703-IV
( 1703-15 ) від 11.05.2004, N 1254-VI ( 1254-17 ) від 14.04.2009 }


    Стаття 265. Вилучення речей і документів

    Речі і документи, що є знаряддям або  безпосереднім  об'єктом
правопорушення, виявлені під час затримання, особистого огляду або
огляду речей, вилучаються посадовими особами органів, зазначених у
статтях  234-1,  234-2,  244-4,  262 і 264 цього Кодексу. Вилучені
речі   і   документи   зберігаються   до   розгляду   справи   про
адміністративне  правопорушення  у місцях, що їх визначають органи
(посадові  особи),  яким  надано право провадити вилучення речей і
документів,  а  після  розгляду справи, залежно від результатів її
розгляду,  їх  у встановленому порядку конфіскують, або
Змінено: 24.01.2012 р., ivan_s_a
Тема закрита
1••17181920212223••44
ivan_s_a
05.12.2010 р. відповів для Fosterz  
answerview
100% в протоколе указано, что ты отказался пройти медосвидетельствование и ОТ ПОДПИСАНИЯ протокола.
Начни с жалобы в ГАИ, прокуратуру и готовься идти в суд.
Для положительного решения вопроса имеет большое значение то, что ты говорил при свидетелях. Можно с ними встретиться и  пообщаться.
Важно: подтвердят ли свидетели отказ от медосвидетельствования и от подписи протокола.
Если суд будет раньше ответа из прокуратуры, в суде строить защиту и ходатайствовать о вызове свидетелей.
Тема закрита
05.12.2010 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
А что мне в жалобах писать?

Я спрашивал свидетелей, говорю им:"Подтвердите факт нарушения мне, если вы расписываетесь в протоколе". А они:"А шо тут ещё говорить..." посмеялись да и всё.

Кстати ГАИ были на негосударственной машине. Номер я записал.

И ещё, если суд подтвердит моё нарушение, то штраф в 2500грн. для меня как для студента(неработающего) очень большой, и я не смогу его выплатить т.к. таких денег нет. Может ли суд унизить цену штрафа?
Тема закрита
ivan_s_a
06.12.2010 р. відповів для Fosterz  
answerview
В жалобе писать более развернуто все вышесказанное.
Основной  уклон делать на то, что "я не отказывался от прохождения проверки на месте при помощи алкотестера. Я не отказывался от подписи протокола, мне его не дали. Все это могут подтвердить свидетели, которые были на месте". Вообще это нарушение (отказ), очень скользкое дело,  многое зависит от настроения судьи.
Штраф суд не снизит, могут права забрать, если они выдавались. Если прав нет и денег тоже, остаются общественные работы. Чтобы их получить, бери студенческий билет, делай его копию и прилагай к делу в суде. На словах проси поработать на благо своего любимого города, т.к. студент, не работаешь, денег нет.
Тема закрита
06.12.2010 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
В жалобе писать более развернуто все вышесказанное.
Основной  уклон делать на то, что "я не отказывался от прохождения проверки на месте при помощи алкотестера. Я не отказывался от подписи протокола, мне его не дали. Все это могут подтвердить свидетели, которые были на месте". Вообще это нарушение (отказ), очень скользкое дело,  многое зависит от настроения судьи.
Штраф суд не снизит, могут права забрать, если они выдавались. Если прав нет и денег тоже, остаются общественные работы. Чтобы их получить, бери студенческий билет, делай его копию и прилагай к делу в суде. На словах проси поработать на благо своего любимого города, т.к. студент, не работаешь, денег нет.


Я действительно не отказывался от прохождения мед освидетельствования в больнице, но упрекнул их чтобы они на месте с помощью алкотестера проверили.

А на счёт того что протокол гаишник мне тыкал ( в нём были записаны только свидетели и их подписи и мои данные ФИО и адрес) , тыкал мне и говорит типа напиши в объяснении что ты отказываешься и распишись, а я говорю неее инспектор я не отказываюсь. Кстати один из свидетелей был НАРУШИТЕЛЬ, которого ранее остановили. Разве так можно быть понятым?

Вобщем я во вторник пока пойду напишу заявление в ГАИ чтобы мне дали копию протокола.

А жалобы как то повлияют на решение суда?
Тема закрита
ivan_s_a
06.12.2010 р. відповів для Fosterz  
answerview
Как-то повлияют, но как именно, не знаю.
Тема закрита
07.12.2010 р.
answerview
Сегодня ходил в ГАИ, написать заявление на выдачу копии протокола. В окошке там где выписывают выписки штрафов, лейтенант решил пробить меня по Базе. Спросил когда нарушение (я ответил 5.12.2010), спросил фамилию инспектора, я назвал инспектор К.,он ещё сказал что патруль с соседнего города Л.,а я говорю что останавливали в нашем городе С. Далее лейтенант спрашивает номер патрульной машины, я говорю что инспектора были на не государственной машине и номер машины у меня дома записан в тетради(я её забыл взять с собой). Спросив моё ФИО пробивает по Базе и говорит что нету записей на тебя, так что можешь заявление пока не писать, приходи в пятницу.

Что делать? Может дело в суде или как?
Тема закрита
ivan_s_a
07.12.2010 р. відповів для Fosterz  
answerview
По жалобе: Прокурору  ---прокуратуры, адрес, от Ф.И.О., адрес, телефон. Далее, в свободной форме суть происшествия с указанием действующих лиц. Жолоба на их неправомерные действия, и, просьба принять меры прокурорского реагирования, наказать виновных и вынести протест и отменить составленные документы, число, подпись.
Суд в гаишную базу смотреть не будет, надо сначала с протоколом разобраться. Пиши жалобу, подскажу, если что не так.
Тема закрита
PROTOKOL111164
08.12.2010 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Вчера остановили на скутере(зарегестрированный)составили протокол по 121 ст,за отсутствие ТО,постановление вынесут через 15 дней.Подскажите куда и как правильно обращаться?
Тема закрита
ivan_s_a
08.12.2010 р. відповів для PROTOKOL111164  
answerview
Протокол на руки выдали? Откуда информация, что рассмотрение будет через 15 дней? Это должно быть написано в протоколе. Если этого нет, через 15 дней штраф удваивается.
Далее, мое мнение по поводу  необходимости прохождения ТО на зарегистрированный скутер: таки надо.
Но, пока это однозначно практикой не доведено.
Ответь на вопросы, потом подумаю. В любом случае соглашаться не стоит.
Тема закрита
PROTOKOL111164
08.12.2010 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
протокол на руки выдали,постанова через 15 дней ,так написано в протоколе
Тема закрита
08.12.2010 р. відповів для PROTOKOL111164  
answerview
А по какой части ст.121 был составлен протокол ?Что-то я там вообще ничего не вижу о ТО...
Аппелировать можно лишь на то,что по действующей редакции ПДД(основной Закон для водителей), мопед таки не является "механическим ТС" ,следовательно  ст.121 КоАПП не применима к мопедам..., хотя нужно ещё знать, нарушение какого пункта ПДД вписано в протокол? Если 2.9.в), тогда смело акцентируем внимание на то, что весь пункт 2 ПДД определяет обязанности водителей "механичнских ТС", но никак не водителей мопедов,велосипедов и погонщиков животных.Попросите любого ответственного сотрудника ГАИ показать вам нормативный документ,согласно которому мопед причислен к "мех.ТС"... - нету такого !Но скоро может появиться!И плевали наши даишники на Венскую конвенцию о дорожном движении, http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=995_041 , как и на все остальные национальные Законы.
l) термин "велосипед" означает любое  транспортное  средство,
которое  имеет  по крайней мере два колеса и приводится в движение
исключительно  мускульной  энергией  лиц,  находящихся   на   этом
транспортном   средстве,   в  частности  при  помощи  педалей  или
рукояток;
    m) термин  "велосипед  с подвесным двигателем" означает любое
двух-   или   трехколесное   транспортное   средство,   снабженное
двигателем внутреннего сгорания с объемом цилиндра, не превышающим
50 куб.  см,  и максимальная конструктивная скорость  которого  не
превышает 50 км/час (30 миль/час); однако Договаривающиеся Стороны
могут  не  считать   велосипедами   с   подвесным   двигателем   в
соответствии    со   своим   национальным   законодательством   те
транспортные средства,  которые не имеют характеристик велосипедов
в отношении возможностей их использования, в частности возможности
приведения их в движение с помощью педалей,  или которые по  своей
максимальной   конструктивной   скорости,   весу   или   некоторым
характеристикам двигателя превышают установленные пределы. Ни одно
положение   настоящего   определения  не  должно  толковаться  как
препятствующее Договаривающимся  Сторонам  полностью  приравнивать
велосипеды  с  подвесным  двигателем  к велосипедам при применении
предписаний   своих   национальных   законодательств,   касающихся
дорожного движения;
    n) термин "мотоцикл" означает любое двухколесное транспортное
средство    с   коляской   или   без   нее,   имеющее   двигатель.
Договаривающиеся    Стороны    могут    в    своем    национальном
законодательстве    приравнивать    к    мотоциклам   трехколесные
транспортные средства, масса которых без нагрузки не     превышает
400 кг.  Термин  "мотоцикл"  не  включает  велосипеды  с подвесным
двигателем, однако Договаривающиеся Стороны могут при условии, что
они  сделают соответствующее заявление согласно пункту 2 статьи 54
настоящей   Конвенции,   приравнивать   велосипеды   с   подвесным
двигателем к мотоциклам при применении настоящей Конвенции;
    o) термин "механическое транспортное средство" означает любое
самоходное   дорожное   транспортное   средство,   за  исключением
велосипедов с подвесным двигателем, на территории Договаривающихся
Сторон,  которые не приравнивают их к мотоциклам, и за исключением
рельсовых транспортных средств;
Статья 58. Законы и иные нормативно - правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случаев, когда они смягчают или отменяют ответственность лица.
*НЕТ ГЕНОЦИДУ мопедов в Украине!* [u
Тема закрита
PROTOKOL111164
08.12.2010 р. відповів для Motor50  
answerview
я в объяснениях так и написал,что ТО надо проходить механичным ТС,а мопед таким не является.Мент сказал что у них есть телеграмма что можно штрафовать,я мол,составлю протокол,а ты иди в суд разбирайся
Тема закрита
PROTOKOL111164
08.12.2010 р. відповів для PROTOKOL111164  
answerview
я в объяснениях так и написал,что ТО надо проходить механичным ТС,а мопед таким не является.Мент сказал что у них есть телеграмма что можно штрафовать,я мол,составлю протокол,а ты иди в суд разбирайся

Стаття 121     Керування водіями   транспортними    засобами,    що    мають
несправності     гальмової    системи,    рульового    управління,
тягово-зчіпного пристрою,  зовнішніх  світлових  приладів  (темної
пори  доби)  чи інші технічні несправності,  з якими відповідно до
встановлених   правил   експлуатація   їх    забороняється,    або
переобладнаними   з   порушенням   відповідних   правил,   норм  і
стандартів,  або  такими,  що  своєчасно  не  пройшли   державного
технічного огляду, -


    тягне за  собою  накладення  штрафу  від двадцяти до двадцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Тема закрита
08.12.2010 р. відповів для PROTOKOL111164  
answerview
Да то понятно, что ОНИ вместо Законов руководствуются телеграммами.Только сегодня в этом лишний раз убедился,беседуя с начальником  ГАИ одного из райцентров. Нарушение какого пункта ПДД вписано в  Вашем протоколе в графе  чим порушив(ла) вимоги п. ...?  Это очень важный момент, поскольку в ст.121 КоАП не оговорено , к каким именно водителям это относится.
Статья 58. Законы и иные нормативно - правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случаев, когда они смягчают или отменяют ответственность лица.
*НЕТ ГЕНОЦИДУ мопедов в Украине!* [u
Тема закрита
PROTOKOL111164
09.12.2010 р. відповів для Motor50  
answerview
Да то понятно, что ОНИ вместо Законов руководствуются телеграммами.Только сегодня в этом лишний раз убедился,беседуя с начальником  ГАИ одного из райцентров. Нарушение какого пункта ПДД вписано в  Вашем протоколе в графе  чим порушив(ла) вимоги п. ...?  Это очень важный момент, поскольку в ст.121 КоАП не оговорено , к каким именно водителям это относится.

а нарушил я п31.3б   Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством:   б) якщо вони не пройшли державного технічного огляду або не мають талона про його проходження;
Тема закрита
09.12.2010 р. відповів для PROTOKOL111164  
answerview
Хитро! В этом пункте не оговорено ,каких именно транспортных средств? Может велосипедов или санок?
Посыпаю голову пеплом и советую скачать текст информационного запроса в ГАИ ,выложенного мною вот здесь http://www.moto.com.ua/forum/topic-666158/  и сходить с ним на личный приём к господам регулювальникам.В обл.ГАИ.
Статья 58. Законы и иные нормативно - правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случаев, когда они смягчают или отменяют ответственность лица.
*НЕТ ГЕНОЦИДУ мопедов в Украине!* [u
Змінено: 09.12.2010 р., Motor50
Тема закрита
PROTOKOL111164
09.12.2010 р. відповів для Motor50  
answerview
вот написал я такую скаргу-
СКАРГА
на незаконні дії інспектора ДПС

07.12.2012р. близько 20:20 я рухався по вул..Пушкінській на мопеді Suzuki Lets д/н хххххх,і був зупинений інспектором ДПС Вовчук Р.І.На моє прохання дізнатися причину зупинки ІДПС відповів: „Перевірка документів”.Відповідно до ст.11 ч.21. З-ну «Про міліцію» такої причини зупинки немає.Оскільки я поспішав,то надав водійське посвідчення, талон до нього, реєстраційний документ на транспортний засіб,але цього ІДПС виявилось мало,і він попросив талон ТО. На підставі якого закону він його(талон ТО) вимагав,мені пояснено небуло.Згідно ст.35 З-ну «Про дорожній рух» обов'язковому державному технічному огляду підлягають механічні транспортні засоби,а згідно ПДР п 1.10. механічний транспортний засіб - транспортний засіб, що приводиться в рух з допомогою двигуна. Цей термін поширюється на трактори, самохідні машини і механізми (крім транспортних засобів, робочий об'єм двигуна яких не перевищує 50 куб. см), а також тролейбуси та транспортні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт.Хочу зазначити,що об'єм двигуна мого мопеда 49,9 куб. см.Проігнорувавши мої пояснення,ІДПС Вовчук Р.І. почав складати протокол.Через деякий час мені було надано протокол для ознайомлення і підпису. Графа „Свідки”не була заповнена,і я поставив прочерк у вигляді літери Z. Це дуже роздратувало інспектора, він вихопив у мене з рук протокол, не давши дописати і зупинив двох свідків,яких вписав у графу свідків огляду на стан сп'яніння,що теж є порушенням.На моє прохання ознайомити мене згідно законодавства зі ст. 63 Конституції України,ІДПС  Вовчук Р.І не зміг цього зробити.Напрошується висновок,що він її не знає.При спілкуванні зі мною,інспектор  неодноразово звертався до мене на „ти”,чим  знову порушив З-н «Про міліцію»,а саме ст5.Схема до протоколу не складалась.

Враховуючи вищеописані факти, ПРОШУ :
•  Розглянути мою скаргу в порядку, передбаченому чинним законодавством України;
• Провести службове розслідування по факту неправомірних та образливих дій інспектора ДПС ;
• Скасувати складений ним щодо мене протокол про адміністративне правопорушення, як складений з грубими порушеннями діючого законодавства;
• Провадження у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ст.121  КУпАП, щодо мене, закрити за відсутністю у моїх діях складу зазначеного правопорушення;
• Повідомити мене в письмовому вигляді про результати службового розслідування.
ДОДАТКИ :
•  Копія Протоколу

08.12.2010 року
также ходил к замначальнику ГАИ,он вежливо меня послал,сказал что разберутся,21числа вынесут постанову и я могу обращаться в суд.Звонил на телефон доверия,там вечно занято.Когда дозвонился и объяснял,что мопед пока еще не механическое ТС,собеседник на том конце провода ответил:МОТОР Є,ЗНАЧИТ МЕХАНІЧНЕ,КОЛИ ПРЕВРАТИТЬСЯ В КОБИЛУ,ТОДІ  НЕ ТРЕБА ТО.СКАЖІТ СПАСІБА ІНПЕКТОРУ ШО НЕ ЗАБРАВ НА ШТРАФПЛОЩАДКУ МОПЕД.Зачем вообще тот телефон нужен.Можен аналогичную жалобу в прокуратуру послать?
Тема закрита
09.12.2010 р. відповів для PROTOKOL111164  
answerview
Можен аналогичную жалобу в прокуратуру послать?
Не помешает сделать и это. Только аппелировать в конце текста перед требованиями можно к ст.19,ст.121 Конституции Украины, ст.97 УПКУ, ст.4,5,8,12 ЗУ "О прокуратуре".
На телефонах доверия сидит походу то же быдло,что и  стоит на дороге,так что если и звонить ,то на Киевский номер. А вообще нужно готовить иск в Суд.
Статья 58. Законы и иные нормативно - правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случаев, когда они смягчают или отменяют ответственность лица.
*НЕТ ГЕНОЦИДУ мопедов в Украине!* [u
Тема закрита
PROTOKOL111164
09.12.2010 р. відповів для Motor50  
answerview
Можен аналогичную жалобу в прокуратуру послать?
Не помешает сделать и это. Только аппелировать в конце текста перед требованиями можно к ст.19,ст.121 Конституции Украины, ст.97 УПКУ, ст.4,5,8,12 ЗУ "О прокуратуре".
На телефонах доверия сидит походу то же быдло,что и  стоит на дороге,так что если и звонить ,то на Киевский номер. А вообще нужно готовить иск в Суд.

может поможете составить иск в суд,время есть до 21числа,когда вынесут постановление
Тема закрита
10.12.2010 р. відповів для PROTOKOL111164  
answerview
Вообще-то в Суде обжалуются именно постановления, а пока его нет, постараюсь в течение дня найти образец и выложить здесь, там по ходу можно будет подкорректировать. Может ivan_s_a подключится и так же поможет.
Вот такой иск мы направили в Суд , но Ваша ситуация немного иная, поэтому можете взять как основу и переделать под свою ситуацию.Но повторюсь,что прежде чем обжаловать,нужно дождаться постановления о наложении взыскания,а потом сразу же действовать.
До Маріїнського  районного суду Донецької області
п. і . 85600, м.. Мар`інка , вул. Леніна  ,7-а, Донецької області .

Позивач: **** **** ****
Поштова адреса міста проживання : вул.       *******, м. *******, ******* району, Донецької області,
п. і. ххххххх
Телефон: ххх000ххх
Електронна пошта: відсутня

Відповідач-1: Управління Державної автомобільної інспекції головного управляння Міністерства внутрішніх справ у Донецькій області
Поштова адреса: вул. Ходоковського , 10, м. Донецьк, п .і . 83023
Телефон: не відомий
Електронна пошта: не відома

Відповідач-2: Білоконь Олександр Павлович Інспектор взводу дорожньо-патрульної служби  міста Донецька Управління Державної автомобільної інспекції Головного Управляння Міністерства внутрішніх справ у Донецькій області
Поштова адреса: пр. Павших Комунарів, 75, Донецька, п. і.83023
Телефон: не відомий
Електронна пошта: не відома


АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
(у порядку статті 104 Кодексу адміністративного судочинства України)
про визнання протиправною та скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення  АН № 735694 від « 03 » жовтня 2010 року


Цей позов  підлягає розгляду у судах на підставі ст..288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
„03” жовтня 2010 р. посадовою (службовою) особою відповідача ІДПС взводу ДПС  м. Донецька прапорщиком міліції Білоконь А.Б. винесено постанову у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ст.126, ч. 1 у вигляді штрафу у розмірі 425 гривень, щодо мене.
Вказана постанова не відповідає обставинам справи та вимогам закону з таких підстав.
«03» жовтня 2010 року я керував мопедом Active ZS50 і рухався по проспекту Ленінському у м. Донецьку. При проїзді кільцевої дороги даного проспекту та вулиці Кірова, мене зупинив працівник ДПС, на запитання про причину зупинки тому що Правила дорожнього руху я не порушував, інспектор пояснив, що нібито для перевірки документів. Я пояснив інспектору ДПС, що даний мопед згідно «Закону про дорожній рух» та Правил дорожнього руху пункту 1.10 не відноситься до механічних транспортних засобів, тому як має робочий об’єм двигуна до 50 см. куб., та має об’єм 49,9 см. куб., тому він відноситься до мопедів. Посвідчення водія на даний мопед категорії А1 не можливо отримати, тому як в Україні взагалі відсутні навчальні  заходи (автошколи), що мають відповідну ліцензію та інструкторів з трирічним досвідом керування мопеда. Але інспектор не вислухав мене почав складати протокол про адміністративне правопорушення при цьому визвав евакуатор та затримав мопед на штрафний майданчик ВДАІ м. Донецька після чого пояснив мені, що я повинен буду оплатити послуги евакуатора близько 450 гривень.
Я у встановлений законом строки звернувся зі скаргою на дії працівника ДПС до Прокуратури м. Донецька, на яку 11.11.2010 року мені по пошті надійшла відповідь, що в діях працівника ДПС не має складу правопорушення та порушення законодавства. При цьому зіслались на пункт 2.1 «а», «б» Правил дорожнього руху, що водій механічного транспортного засобу повинен мати посвідчення водія відповідної категорії та реєстраційні документи, але змін у пункт 1.10 ПДР України, що мопед з робочим об’ємом до 50 см. куб. відноситься до механічних транспортних засобів внесено не було. Тому я не погоджуюсь з даною відповіддю. Також мною 07.10.2010 року була подана заява до ВДАІ м. Донецька на дії працівника ДПС, 22.10.2010 року на мою домашню надійшла відповідь, що службове рослідування по заяві буде продовжено до 08.11.2010 року, але до теперішнього часу відповіді про результати перевірки не надходило.    
      З огляду на викладене вважаю, що дії працівника відповідача були незаконними.  
  До того ж, слід вказати, що відповідно до ст.71 ч.2 КАС України, обов’язок доказування правомірності своїх дій в даному випадку покладено на відповідача.
 Відповідно до ст. 55 Конституції України права і свободи людини і  громадянина  захищаються судом. Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи  бездіяльності  органів  державної  влади,  органів   місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Згідно ст. 2 КАС України Завданням  адміністративного  судочинства  є  захист прав,
свобод та інтересів фізичних осіб у  сфері  публічно-правових  відносин  від  порушень  з боку органів державної влади,  органів місцевого самоврядування,  їхніх посадових  і  службових осіб,  інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій  на  основі  законодавства,  в  тому числі на виконання делегованих повноважень.
До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень.
На підставі ст. 9 КАС України Суд при вирішенні справи керується  принципом  законності, відповідно  до  якого  органи  державної  влади,  органи місцевого
самоврядування,  їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі,  в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. В даному випадку, посадова особа, що винесла Постанову про притягнення до адміністративної відповідальності знехтувала цим положенням, відносно мене було необґрунтовано винесено постанову, мене необґрунтовано звинувачено у вчиненні правопорушення.
Виходячи з вищевикладеного, на підставі ст.ст. 55 Конституції України, 2, 9, 71, 104, 106 Кодексу адміністративного судочинства України.
 
 

ПРОШУ:
1. Прийняти адміністративний позов до розгляду та відкрити провадження у справі.
2. Визнати протиправною та скасувати Постанову по справі про адміністративне правопорушення   АН № 735694 від «03» жовтня 2010 року.
Додаток:
- Копія постанови про притягнення до адміністративної відповідальності АН № 735694 від «03» жовтня 2010 р., копію протоколу про адміністративне правопорушення АН № 265974 від «03»   жовтня 2010 року
- Копія адміністративного позову – 2 листа в 3 екземплярах;
- Квитанція про сплату судового збору – 1 лист;
Копія заяви до ВДАІ м. Донецька;
Копія відповіді з ВДАІ м. Донецька;
Копія відповіді прокуратури м. Донецька

«____» _______ 2010 року
Громадянин України _______
Статья 58. Законы и иные нормативно - правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случаев, когда они смягчают или отменяют ответственность лица.
*НЕТ ГЕНОЦИДУ мопедов в Украине!* [u
Змінено: 10.12.2010 р., Motor50
Тема закрита
1••17181920212223••44
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин