MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
25.11, 10:08
30
-2 °С
Вітер: 0 м./с., Пд-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

МотоАдвокат - помощь во взаимодействии с Полицией

Переглядів: 298205
ivan_s_a
07.06.2010 р.
answerview
Показати повідомлення
Зная ситуацию на дороге изнутри, и как она разруливается потом в наших доблестных "правоохранительных органах"   27_dash 61_punish 33_wacko  , попавшим в эту машину людям зачастую нужна помощь  специалиста по ДТП.
По мере возможностей и сил своих и напарника, помогу в вопросах связанных с ДТП.
П.С.1. Если кто виноват, так и скажу - я не червонец, чтобы нравиться всем.
2.  Флуд будет игнорирован и удален.
Эл.почта: d-t-p@mail.ru (желательно продублировать на форуме, хотя бы о письме)
3. Вопрос адресуйте мне, а не всем, так я быстрее увижу Ваш вопрос в форуме.

Привлекая лицо к админответственности, сначала ИДПС ГАИ составляет ПРОТОКОЛ (бумага сиреневого цвета, альбомный формат А4 ), а после него выносит ПОСТАНОВЛЕНИЕ (бумага желтого цвета, книжный формат А4).  В ПРОТОКОЛЕ желательно указать свидетелей, а в соответствующей  графе - "С нарушением не согласен, прошу перенести рассмотрение дела для предоставления своей характеристики и привлечения защитника". Подпись обязательна во всех документах и требуйте их копию, их выдача ОБЯЗАТЕЛЬНА для ИДПС ГАИ!
Это  даст Вам возможность своевременно обжаловать Постановление в суде (если Вы действительно не совершали правонарушение).



Полезная информация:

(даю ссылки на официальный сайт, т.к. возможны изменения)

Порядок торговли ТС и их составными частями.
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1200-2009-%EF  

Порядок освидетельствования на опьянение (Приказ №400/666): http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0931-09

Порядок регистрации ТС:  http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1388-98-%EF&p=1302850089852114

 Порядок прохожденя ТО:http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=606-2008-%EF

Порядок выдачи ВУ http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=340-93-%EF

Приказ 111 (порядок действий ГАИ) http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0576-09

Закон Украины "О дорожном движении": http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3353-12

Приказ 77 (как оформляются админправонарушения) http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0374-09

 ГАИшный портал (много разной информации)http://gai.ua/#/static/index/show/tekhosmotr.html

Список дорог Государственного значения: http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=865-2006-%EF

Про затвердження Переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху  http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/RE17557.html

 Конвенция о дорожном движении  http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=995_041&p=1294251077426737

 Мнение Верховного Суда Украины http://www.scourt.gov.ua/clients/vs.nsf/0/5FFD45F1AD236680882571090062EBFF?OpenDocument&CollapseView&RestrictToCategory=5FFD45F1AD236680882571090062EBFF&Count=500&

Приказ МВД  о порядке регистрации ТС   :http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1388-98-%EF" target="_blank" style="color: black">http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1388-98-%EF


Статьи КУоАП за нарушение ПДД Украины.  
Стаття 121. Порушення водіями правил експлуатації
      транспортних засобів, правил користування
      ременями безпеки або мотошоломами

    Керування водіями   транспортними    засобами,    що    мають
несправності     гальмової    системи,    рульового    управління,
тягово-зчіпного пристрою,  зовнішніх  світлових  приладів  (темної
пори  доби)  чи інші технічні несправності,  з якими відповідно до
встановлених   правил   експлуатація   їх    забороняється,    або
переобладнаними   з   порушенням   відповідних   правил,   норм  і
стандартів,  або  такими,  що  своєчасно  не  пройшли   державного
технічного огляду, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  від двадцяти до двадцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування водіями      транспортними      засобами,       які
використовуються  для  надання послуг з перевезення пасажирів,  що
мають несправності,  передбачені частиною першою цієї статті,  або
технічний стан і обладнання яких не відповідає вимогам стандартів,
правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ) і технічної експлуатації, -

    тягне за собою накладення штрафу  від  сорока  до  п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом   року   вчинення  будь-якого  з  порушень,
передбачених частиною першою або другою цієї статті, -

    тягне за  собою  позбавлення  права  керування  транспортними
засобами  на строк від трьох до шести місяців або адміністративний
арешт на строк від п'яти до десяти діб.

    Порушення правил   користування    ременями    безпеки    або
мотошоломами -

    тягне за   собою   накладення   штрафу  від  трьох  до  п'яти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування водіями транспортними засобами,  не зареєстрованими
або  не  перереєстрованими в установленому порядку,  без номерного
знака або з номерним знаком,  що не належить цьому  засобу  чи  не
відповідає вимогам стандартів,  або з номерним знаком, закріпленим
у не встановленому для цього місці,  закритим іншими предметами чи
забрудненим,  що  не  дозволяє  чітко  визначити символи номерного
знака з відстані двадцяти метрів,  перевернутим чи неосвітленим, а
також без талона про проходження державного технічного огляду чи з
талоном,  що не належить цьому засобу або  не  відповідає  вимогам
стандарту, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу від десяти до п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом  року  вчинення  будь-якого   з   порушень,
передбачених частиною п'ятою цієї статті, -

    тягне за  собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до тридцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи
на  строк  від  тридцяти  до  сорока годин,  з оплатним вилученням
транспортного засобу чи без такого.

    Під транспортними засобами у статтях 121-126,  127-1 - 128-1,
частинах  першій і другій статті 129,  частинах першій - четвертій
статті 130,  статтях 132-1,  133-1, 133-2, 139 і 140 слід розуміти
всі види автомобілів, трактори та інші самохідні машини, трамваї і
тролейбуси, а також мотоцикли та інші транспортні засоби.
{ Стаття  121 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N 1818-12  від   15.11.91;   Законами    N 3785-12  від  23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N  2251-IV  ( 2251-15 ) від 16.12.2004; в редакції Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 121-1. Експлуатація водіями транспортних засобів,
      ідентифікаційні номери складових частин яких
      не відповідають записам у реєстраційних
      документах

    Експлуатація водіями  транспортних  засобів,  ідентифікаційні
номери  складових  частин   яких   не   відповідають   записам   у
реєстраційних документах, знищені або підроблені, -

    тягне за  собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Кодекс доповнено статтею 121-1 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;  Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  210/95-ВР  від
02.06.95,  N  55/97-ВР  від  07.02.97,  N 1981-III ( 1981-14 ) від
21.09.2000; в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 121-2. Порушення правил перевезення пасажирів при
      наданні послуг з перевезення пасажирів

    Перевезення водіями   транспортних  засобів,  що  працюють  у
режимі маршрутних таксі,  пасажирів понад  максимальну  кількість,
передбачену  технічною  характеристикою  транспортного  засобу або
визначену в реєстраційних документах на цей транспортний засіб,  а
також  перевезення  водіями  транспортних  засобів,  що здійснюють
міжміські чи міжнародні  перевезення,  пасажирів,  кількість  яких
перевищує  кількість  місць  для  сидіння,  передбачену  технічною
характеристикою транспортного засобу або визначену в реєстраційних
документах на цей транспортний засіб, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу від десяти до п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення водіями транспортних засобів,  що працюють у режимі
маршрутних  таксі,  правил  зупинки  під  час  здійснення  посадки
(висадки) пасажирів -

    тягне за собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до  двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Перевезення пасажирів  на  автобусному  маршруті  протяжністю
понад п'ятсот кілометрів одним водієм -

    тягне за собою накладення штрафу від  десяти  до  п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{  Кодекс  доповнено  статтею  121-2  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 122. Перевищення водіями транспортних засобів
      встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на
      заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та
      порушення інших правил дорожнього руху

    Перевищення водіями   транспортних    засобів    встановлених
обмежень  швидкості руху транспортних засобів більш як на двадцять
кілометрів на годину,  порушення вимог дорожніх знаків та розмітки
проїзної частини доріг,  правил перевезення вантажів, буксирування
транспортних  засобів,  зупинки,   стоянки,   проїзду   пішохідних
переходів,  ненадання  переваги у русі пішоходам на нерегульованих
пішохідних  переходах,  а  так  само  порушення  встановленої  для
транспортних  засобів  заборони рухатися тротуарами чи пішохідними
доріжками, -

    тягнуть за  собою  накладення  штрафу  від   п'ятнадцяти   до
двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення водіями   транспортних   засобів   правил   проїзду
перехресть,  зупинок транспортних засобів загального користування,
проїзд  на  заборонний  сигнал світлофора або жест регулювальника,
ненадання  переваги  в  русі  маршрутним   транспортним   засобам,
порушення   правил   обгону   і  зустрічного  роз'їзду,  безпечної
дистанції або  інтервалу,  розташування  транспортних  засобів  на
проїзній   частині,   порушення   правил   руху  автомагістралями,
користування    зовнішніми    освітлювальними    приладами     або
попереджувальними   сигналами  при  початку  руху  чи  зміні  його
напрямку,  використання  цих  приладів  та  їх  переобладнання   з
порушенням  вимог відповідних стандартів,  користування водієм під
час руху транспортного засобу  засобами  зв'язку,  не  обладнаними
технічними  пристроями,  що дозволяють вести перемови без допомоги
рук (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів  під  час
виконання  ними  невідкладного  службового  завдання),  а так само
порушення правил навчальної їзди, -

    тягнуть за собою накладення  штрафу  від  двадцяти  п'яти  до
тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Перевищення водіями    транспортних    засобів   встановлених
обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на п'ятдесят
кілометрів  на  годину,  ненадання  переваги  в  русі транспортним
засобам аварійно-рятувальних  служб,  швидкої  медичної  допомоги,
пожежної охорони, міліції, що рухаються з увімкненими спеціальними
світловими  або  звуковими  сигнальними  пристроями,  а  так  само
порушення   правил   зупинки,   стоянки,  що  створюють  перешкоди
дорожньому руху або загрозу безпеці руху, -

    тягнуть за собою накладення штрафу  від  тридцяти  до  сорока
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи
на строк від тридцяти до сорока годин.

    Порушення, передбачені частинами першою,  другою або  третьою
цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки, а саме:
примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість,
напрямок  руху або вжити інших заходів щодо забезпечення особистої
безпеки або безпеки інших  громадян,  що  підтверджені  фактичними
даними,   а   саме:   поясненнями   особи,   яка  притягається  до
адміністративної відповідальності,  потерпілого, свідків, показань
технічних приладів та засобів фото- і відеоспостереження та іншими
документами, -

    тягнуть за собою накладення штрафу від сорока  до  п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права
керування транспортними засобами на строк  від  шести  місяців  до
одного року.
{ Стаття 122 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від  19.05.89,  N  1369-12  від 29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від   07.02.97,
N  2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001; в редакції Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    {   Статтю  122-1  виключено  на  підставі  Закону  N  586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    Стаття 122-2. Невиконання водіями вимог про зупинку

    Невиконання  водіями  вимог  працівника  міліції,  а  водіями
військових транспортних засобів - вимог посадової особи військової
інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у
Збройних Силах України про зупинку транспортного засобу, -
    тягне  за  собою  накладення штрафу від дев'яти до одинадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права
керування транспортними засобами  на  строк  від  трьох  до  шести
місяців.


    { Частину  другу  статті 122-2  виключено на підставі  Закону
N 3785-12  від 23.12.93 }

{ Кодекс доповнено статтею 122-2 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;   Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від
07.02.97,  N  2350-III  (  2350-14  )  від  05.04.2001,  N  743-IV
( 743-15 ) від 15.05.2003, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    {   Статтю  122-3  виключено  на  підставі  Закону  N  586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    Стаття 122-4. Залишення місця дорожньо-транспортної пригоди

    Залишення водіями  транспортних  засобів,  іншими  учасниками
дорожнього   руху   на   порушення   встановлених   правил   місця
дорожньо-транспортної пригоди, до якої вони причетні, -

    тягне за   собою   накладення   штрафу   від  п'ятнадцяти  до
вісімнадцяти  неоподатковуваних  мінімумів  доходів  громадян  або
громадські  роботи  на  строк  від  тридцяти до сорока годин,  або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.
{  Кодекс  доповнено  статтею  122-4  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

   Стаття 122-5. Порушення порядку встановлення і використання
      спеціальних світлових або звукових сигнальних
      пристроїв

    Порушення визначеного порядку встановлення і використання  на
транспортних засобах спеціальних світлових або звукових сигнальних
пристроїв -

    тягне за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до шістдесяти
неоподатковуваних   мінімумів   доходів  громадян  з  конфіскацією
спеціальних світлових або звукових сигнальних  пристроїв  або  без
такої.
{  Кодекс  доповнено  статтею  122-5  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 123. Порушення водіями транспортних засобів правил
      проїзду залізничних переїздів

    В'їзд водіїв на залізничний  переїзд  на  заборонений  сигнал
світлофора або жест регулювальника чи чергового по  переїзду,  при
закритому шлагбаумі або коли до переїзду наближається поїзд -

    тягне  за  собою  накладення штрафу в розмірі від двадцяти до
двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Інші порушення правил  проїзду  залізничних  переїздів,  крім
передбачених частиною першою цієї статті, -

    тягнуть   за  собою  накладення  штрафу  від  п'ятнадцяти  до
двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення,   передбачені  частиною  першою  або  другою  цієї
статті,  що   спричинили   створення   аварійної   обстановки   та
підтверджені  фактичними даними,  а саме:  поясненнями особи,  яка
притягається  до   адміністративної   відповідальності,   свідків,
показань  технічних приладів та засобів фото- і відеоспостереження
та іншими документами, -

    тягнуть за собою накладення штрафу  від  двадцяти  до  сорока
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права
керування транспортними засобами  на  строк  від  одного  до  двох
років,  або  громадські  роботи  на строк від сорока до шістдесяти
годин.
{ Стаття 123 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 3282-11
від 19.12.86,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N 1818-12  від  15.11.91;  Законами   N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 124. Порушення правил дорожнього руху, що спричинило
      пошкодження транспортних засобів, вантажу,
      автомобільних доріг, вулиць, залізничних
      переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна

    Порушення учасниками  дорожнього руху правил дорожнього руху,
що   спричинило   пошкодження   транспортних   засобів,   вантажу,
автомобільних   доріг,  вулиць,  залізничних  переїздів,  дорожніх
споруд чи іншого майна, -

    тягне за собою накладення штрафу  від  двадцяти  до  двадцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення
права керування транспортними засобами на строк від шести  місяців
до одного року.
{ Стаття  124 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N 1818-12  від  15.11.91;   Законами  N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001;
в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 124-1. Ненадання транспортних засобів працівникам
      міліції та медичним працівникам,
      а також ненадання військових транспортних
      засобів посадовим особам Військової служби
      правопорядку у Збройних Силах України

    Ненадання   посадовими    особами    підприємств,    установ,
організацій і громадянами транспортних засобів,  що  їм  належать,
працівникам  міліції  та  медичним  працівникам, а також ненадання
військових транспортних засобів посадовим особам Військової служби
правопорядку  у  Збройних  Силах  України  у  встановлених законом
невідкладних випадках -

    тягне   за  собою  накладення  штрафу  від чотирьох до восьми
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Кодекс доповнено статтею 124-1 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;   Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від
07.02.97,  N  2350-III  (  2350-14  )  від  05.04.2001,  N  743-IV
( 743-15 ) від 15.05.2003, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    {  Статтю 124-2 виключено на підставі Указу ПВР N 1818-12 від
15.11.91 }


    Стаття 125. Інші порушення правил дорожнього руху

    Інші порушення  правил  дорожнього  руху,  крім  передбачених
статтями  121-128,  частинами першою і другою статті 129, статтями
139 і 140 цього Кодексу, -

    тягнуть за собою попередження.
{ Стаття 125 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами N  2547-12  від  07.07.92,   N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 126. Керування транспортними засобами особами, які не
      мають відповідних документів або не пред'явили
      їх для перевірки

    Керування транспортними  засобами  водіями,  які не мають при
собі або не пред'явили чи не передали  для  перевірки  посвідчення
водія  відповідної  категорії,  талона до нього,  реєстраційних та
інших  документів,  що   підтверджують   право   користування   чи
розпорядження  транспортним  засобом,  а у випадках,  передбачених
законодавством, належно оформленого дорожнього (маршрутного) листа
або документів на вантаж,  що перевозиться,  ліцензійної картки на
транспортний засіб,  а так само  поліса  (договору)  обов'язкового
страхування  цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  від  двадцяти  п'яти  до
п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування транспортним  засобом  особою,  яка  не  має  права
керування  таким  транспортним  засобом,  або  передача  керування
транспортним  засобом  особі,  яка  не  має  права керування таким
транспортним засобом, -

    тягнуть за собою накладення штрафу від тридцяти  до  тридцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування транспортним   засобом  особою,  позбавленою  права
керування транспортними засобами, -

    тягне за собою накладення штрафу від тридцяти  до  п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Примітка: Положення  частин  першої  та другої цієї статті не
застосовуються до осіб,  які у  встановленому  порядку  навчаються
водінню транспортного засобу.
{ Стаття 126 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N  316-11
від 29.05.85,  N  7542-11  від  19.05.89,  N 1369-12 від 29.07.91,
N 1818-12  від  15.11.91;  Законами   N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N  1961-IV  ( 1961-15 ) від 01.07.2004; в редакції Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 127. Порушення правил дорожнього руху пішоходами,
      велосипедистами та особами, які керують гужовим
      транспортом, і погоничами тварин

    Непокора  пішоходів  сигналам  регулювання  дорожнього  руху,
перехід  ними  проїзної  частини  у  невстановлених  місцях    або
безпосередньо  перед  транспортними  засобами,  що   наближаються,
невиконання інших правил дорожнього руху -

    тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від трьох
до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення   правил   дорожнього  руху  особами,  які  керують
велосипедами, гужовим транспортом, і погоничами тварин, -

    тягне   за  собою  накладення  штрафу  від  п'яти  до  восьми
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Ті самі порушення,  вчинені особами,  зазначеними в  частинах
першій або другій цієї статті, які перебувають у стані сп'яніння,-

    тягнуть  за  собою  накладення  штрафу  від  восьми до десяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення,   передбачені  частиною  першою  або  другою  цієї
статті, що спричинили створення аварійної обстановки, -

    тягнуть за собою накладення штрафу від десяти до  п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи
на строк від двадцяти до сорока годин.
{ Стаття 127 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від  19.05.89,  N  1369-12  від 29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від   07.02.97,
N  2350-III  (  2350-14  ) від 05.04.2001, N 586-VI ( 586-17 ) від
24.09.2008 }

    Стаття 127-1. Порушення порядку перевірки технічного стану
      транспортного засобу

    Неналежне проведення перевірки технічного стану транспортного
засобу  та  видача  відповідного  документа  про   його   технічну
справність -

    тягне за  собою накладення штрафу на особу,  відповідальну за
видачу документа про технічну справність транспортного засобу, від
дев'яноста до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Видача талона  про  проходження  державного технічного огляду
без документа,  що підтверджує технічну  справність  транспортного
засобу, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  на  посадових  осіб  від
дев'яноста до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{  Кодекс  доповнено  статтею  127-1  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 128. Випуск на лінію транспортних засобів, технічний
      стан яких не відповідає встановленим вимогам
      або без необхідних документів, передбачених
      законодавством

    Випуск на   лінію   транспортних   засобів,  технічний  стан,
обладнання або комплектність яких не відповідає вимогам  правил  і
стандартів,  що стосуються убезпечення дорожнього руху,  технічної
експлуатації,  переобладнаних  без  відповідного  погодження,   не
зареєстрованих  у  встановленому  порядку,  таких,  що  не пройшли
державного  технічного  огляду  або   без   поліса   обов'язкового
страхування  цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена  картка")  чи
без  ліцензійної  картки  на  транспортний  засіб,  без відміток у
дорожньому листі про проходження щозмінного  медичного  огляду  та
контролю технічного стану, а також направлення в рейс одного водія
при здійсненні пасажирських  перевезень  на  автобусному  маршруті
протяжністю понад п'ятсот кілометрів -

    тягнуть за   собою   накладення  штрафу  на  посадових  осіб,
відповідальних  за  технічний   стан,   обладнання,   експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності від сорока до  п'ятдесяти  неоподатковуваних  мінімумів
доходів громадян.

    Повторне протягом   року   вчинення  будь-якого  з  порушень,
передбачених частиною першою цієї статті, -

    тягне за  собою  накладення   штрафу   на   посадових   осіб,
відповідальних   за   технічний   стан,  обладнання,  експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності   від   п'ятдесяти   до  вісімдесяти  неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян.
{ Стаття 128 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від  19.05.89,  N  1369-12  від 29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від 07.02.97; в
редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 128-1. Порушення або невиконання правил, норм та
      стандартів, що стосуються забезпечення безпеки
      дорожнього руху

    Порушення або  невиконання  правил,  норм  і  стандартів,  що
стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, на підприємствах,
в  установах  та  організаціях  усіх  форм   власності   під   час
виготовлення  та ремонту транспортних засобів і деталей до них або
встановлення на них інших  предметів  додаткового  обладнання,  не
передбаченого  конструкцією транспортного засобу,  а також під час
будівництва,  реконструкції,  ремонту та  утримання  автомобільних
доріг, вулиць, залізничних переїздів і дорожніх споруд -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  від  ста до ста двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення, передбачені  частиною  першою  цієї   статті,   що
спричинили    пошкодження    транспортних    засобів,    вантажів,
автомобільних  доріг,  вулиць,  залізничних  переїздів,   дорожніх
споруд чи іншого майна, -

    тягнуть за  собою накладення штрафу від ста п'ятдесяти до ста
вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Кодекс доповнено статтею 128-1 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;   Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від
07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001; в редакції Закону
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 129. Допуск до керування транспортними засобами або
      суднами водіїв чи судноводіїв, які перебувають у
      стані алкогольного, наркотичного чи іншого
      сп'яніння або під впливом лікарських препаратів,
      що знижують їх увагу та швидкість реакції, або
      осіб, які не мають права керування транспортним
      засобом

    Допуск до   керування   транспортними  засобами  водіїв,  які
перебувають  у  стані   алкогольного,   наркотичного   чи   іншого
сп'яніння,  або  у хворобливому стані,  або під впливом лікарських
препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість реакції, або таких,
що не пройшли у встановлений строк медичного огляду, -

    тягне   за   собою   накладення  штрафу  на  посадових  осіб,
відповідальних   за   технічний   стан,  обладнання,  експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності  від  двадцяти  п'яти  до  п'ятдесяти неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян.

    Допуск  до  керування  транспортним засобом особи, яка не має
права на керування транспортним засобом, -

    тягне за   собою   накладення   штрафу   на  посадових  осіб,
відповідальних  за  технічний   стан,   обладнання,   експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності від  двадцяти  до  сорока  неоподатковуваних  мінімумів
доходів громадян.

    Допуск до керування річковим або маломірним судном осіб,  які
перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння
або  під  впливом  лікарських  препаратів, що знижують їх увагу та
швидкість реакції, -

    тягне  за  собою  накладення  штрафу  на   посадових    осіб,
відповідальних  за експлуатацію суден, від шістдесяти до сімдесяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Стаття  129 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N   1818-12   від  15.11.91;  Законами  N  3785-12  від  23.12.93,
N 55/97-ВР від 07.02.97, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 130. Керування транспортними засобами або суднами
      особами, які перебувають у стані алкогольного,
      наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом
      лікарських препаратів, що знижують їх увагу та
      швидкість реакції

    Керування транспортними    засобами    особами    в     стані
алкогольного,  наркотичного  чи  іншого  сп'яніння або під впливом
лікарських препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість реакції,
а   також  передача  керування  транспортним  засобом  особі,  яка
перебуває в стані такого сп'яніння чи під впливом таких лікарських
препаратів,  а  так  само  відмова  особи,  яка керує транспортним
засобом,  від  проходження  відповідно  до  встановленого  порядку
огляду на стан алкогольного,  наркотичного чи іншого сп'яніння або
щодо  вживання  лікарських  препаратів,  що  знижують   увагу   та
швидкість реакції, -

    тягнуть за   собою   накладення  штрафу  на  водіїв  від  ста
п'ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
або  позбавлення  права  керування транспортними засобами на строк
від одного до двох років,  або  громадські  роботи  на  строк  від
сорока  до  п'ятдесяти годин,  або адміністративний арешт на строк
від семи до десяти діб і на інших осіб - накладення штрафу від ста
п'ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
або громадські роботи на строк від сорока до п'ятдесяти годин, або
адміністративний арешт на строк від семи до десяти діб.

    Повторне протягом   року   вчинення  будь-якого  з  порушень,
передбачених частиною першою цієї статті, -

    тягне за  собою  на  водіїв   позбавлення   права   керування
транспортними засобами на строк від двох до трьох років з оплатним
вилученням транспортного  засобу  чи  без  такого  або  громадські
роботи   на   строк   від  п'ятдесяти  до  шістдесяти  годин,  або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб і на
інших  осіб - оплатне вилучення транспортного засобу чи без такого
або громадські роботи на строк від п'ятдесяти до шістдесяти годин,
або адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.

{ Джepeло - http://zakon.rada.gov.ua }


    Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою,
яка двічі протягом року піддавалась адміністративному стягненню за
керування    транспортними    засобами   у   стані   алкогольного,
наркотичного  чи  іншого  сп'яніння  або  під  впливом  лікарських
препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість реакції, за відмову
від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан
алкогольного,  наркотичного  чи іншого сп'яніння або щодо вживання
лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, -

    тягнуть за   собою  на  водіїв  позбавлення  права  керування
транспортними  засобами  на  строк  до  десяти  років  з  оплатним
вилученням   транспортного  засобу  і  на  інших  осіб  -  оплатне
вилучення транспортного засобу.

    Вживання водієм       транспортного       засобу       після
дорожньо-транспортної пригоди за його участю алкоголю, наркотиків,
а також лікарських препаратів,  виготовлених на  їх  основі  (крім
тих,  що  входять  до  офіційно  затвердженого  складу аптечки або
призначені медичним працівником),  або після того, як транспортний
засіб  був  зупинений на вимогу працівника міліції,  до проведення
уповноваженою особою медичного огляду з метою  встановлення  стану
алкогольного,  наркотичного  чи іншого сп'яніння або щодо вживання
лікарських  препаратів,  що  знижують  його  увагу  та   швидкість
реакції,  чи  до  прийняття  рішення про звільнення від проведення
такого огляду, -

    тягне за   собою   на   водіїв  позбавлення  права  керування
транспортними засобами на  строк  від  двох  до  трьох  років  або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.

    Керування річковими  або  маломірними  суднами судноводіями в
стані алкогольного,  наркотичного  чи  іншого  сп'яніння  або  під
впливом  лікарських препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість
реакції, а так само передача керування судном особі, яка перебуває
в   стані   такого  сп'яніння  чи  під  впливом  таких  лікарських
препаратів,  а також  відмова  осіб,  які  керують  річковими  або
маломірними  суднами  від  проходження відповідно до встановленого
порядку  огляду  на  стан  алкогольного,  наркотичного  чи  іншого
сп'яніння  або  щодо  вживання лікарських препаратів,  що знижують
увагу та швидкість реакції, -

    тягнуть за собою накладення  штрафу  від  ста  п'ятдесяти  до
двохсот   неоподатковуваних   мінімумів   доходів   громадян   або
позбавлення права керування всіма видами плавучих засобів на строк
від  одного  до  трьох  років,  або громадські роботи на строк від
сорока до шістдесяти годин,  або адміністративний арешт  на  строк
від десяти до п'ятнадцяти діб.

    Дії, передбачені   частиною   п'ятою   цієї  статті,  вчинені
особами,  які не мають права керування річковими  або  маломірними
суднами, -

    тягнуть за  собою  накладення  штрафу  від  ста п'ятдесяти до
двохсот   неоподатковуваних   мінімумів   доходів   громадян   або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.
{ Стаття  130 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N   1818-12   від  15.11.91;  Законами  N  3785-12  від  23.12.93,
N 55/97-ВР від 07.02.97; в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від
24.09.2008 }


    { Статтю 131 виключено на підставі Закону N 586-VI ( 586-17 )
від 24.09.2008 }


    { Статтю 132 виключено на підставі Закону N 586-VI ( 586-17 )
від 24.09.2008 }  

Основания для осмотра, изъятия ВУ и задержания ТС (КУоАП)
Стаття 264. Особистий огляд і огляд речей

    Особистий   огляд   може  провадитись  уповноваженими  на  те
посадовими  особами  Служби  безпеки  України,  органів внутрішніх
справ, органів і установ виконання покарань та слідчих ізоляторів,
Військової   служби   правопорядку   у   Збройних  Силах  України,
воєнізованої  охорони, цивільної авіації, митних установ і органів
прикордонної  служби,  а  у  випадках, прямо передбачених законами
України, також і інших органів.
    Особистий огляд може провадитись уповноваженою на  те  особою
однієї статі з оглядуваним і в присутності  двох  понятих  тієї  ж
статі.
    Огляд  речей  може провадитись уповноваженими на те посадовим
особами  Служби безпеки України, органів внутрішніх справ, органів
і  установ  виконання  покарань  та слідчих ізоляторів, Військової
служби   правопорядку   у  Збройних  Силах  України,  воєнізованої
охорони,  цивільної  авіації, митних установ, органів прикордонної
служби, природоохоронних органів, державними інспекторами з питань
інтелектуальної    власності,    органів    лісоохорони,   органів
рибоохорони,   органів,   що   здійснюють   державний   нагляд  за
додержанням  правил  полювання,  а  у випадках, прямо передбачених
законами  України,  також  і  інших органів. При вчиненні порушень
законодавства   про   охорону   і  використання  тваринного  світу
уповноважені   на   те  посадові  особи  органів,  які  здійснюють
державний   нагляд   за   додержанням  правил  полювання,  органів
рибоохорони,  а  також  працівники  міліції, військовослужбовці та
працівники  Державної прикордонної служби України можуть провадити
в установленому порядку огляд транспортних засобів.
    Огляд речей, ручної кладі, багажу, знарядь полювання  і  лову
риби, добутої продукції, транспортних засобів та  інших  предметів
здійснюється,  як  правило,  у  присутності  особи,  у   власності
(володінні) якої вони є. У невідкладних випадках  зазначені  речі,
предмети може бути піддано оглядові з участю двох понятих під  час
відсутності власника (володільця).
    Про особистий огляд, огляд речей складається протокол або про
це робиться відповідний  запис  у  протоколі  про  адміністративне
правопорушення або в протоколі про адміністративне затримання.
    Особистий огляд, огляд речей у митних установах провадиться в
порядку, встановленому Митним кодексом України.
{ Стаття 264 із змінами,  внесеними згідно з Указом ПВР N  2010-11
від   03.04.86;  Законами  N  3176-12  від  04.05.93,  N  2342-III
(  2342-14  ) від 05.04.2001, N 662-IV ( 662-15 ) від 03.04.2003 -
набуває  чинності  01.08.2003  року,  N  743-IV  (  743-15  )  від
15.05.2003,  N  1098-IV  (  1098-15  )  від  10.07.2003, N 1703-IV
( 1703-15 ) від 11.05.2004, N 1254-VI ( 1254-17 ) від 14.04.2009 }


    Стаття 265. Вилучення речей і документів

    Речі і документи, що є знаряддям або  безпосереднім  об'єктом
правопорушення, виявлені під час затримання, особистого огляду або
огляду речей, вилучаються посадовими особами органів, зазначених у
статтях  234-1,  234-2,  244-4,  262 і 264 цього Кодексу. Вилучені
речі   і   документи   зберігаються   до   розгляду   справи   про
адміністративне  правопорушення  у місцях, що їх визначають органи
(посадові  особи),  яким  надано право провадити вилучення речей і
документів,  а  після  розгляду справи, залежно від результатів її
розгляду,  їх  у встановленому порядку конфіскують, або
Змінено: 24.01.2012 р., ivan_s_a
Тема закрита
1••27282930313233••44
ivan_s_a
30.03.2011 р. відповів для defenDER  
answerview
Очень интересная постановка вопроса, надо подумать.
ЗЫ: я помню, о чем говорил ранее. 01_smile
Тема закрита
30.03.2011 р. відповів для Igvas  
answerview
Внимательно прочитав п.3 ст. 22  уясняем:

" 3) один раз на два роки - засоби,  призначені для перевезення
пасажирів  з  кількістю  місць  для  сидіння не більш як дев'ять з
місцем водія включно та для  перевезення  вантажів  з  максимально
дозволеною масою до 3,5 тонни, а також мотоцикли та інші механічні
транспортні  засоби  (відповідно  до   класифікації   засобів   за
категоріями L, M , N , O , O ) у такому порядку:..."

.... т.к мопед по определению (ПДД) не является "механическим ТС" (во всяком случае пока), и согласно п.3  ст.22 ПКМУ N 606 порядок и сроки ТО для данной категории ТС не определены, то напрашивается простой вывод - пошли они лесом со своим ТО.
мопед не относится к формулировке  а також мотоцикли таінші механічні транспортні  засоби .
Мопед относится к засоби,  призначені для перевезення
пасажирів  з  кількістю  місць  для  сидіння не більш як дев'ять з
місцем водія включно та для  перевезення  вантажів  з  максимально
дозволеною масою до 3,5 тонни
Тема закрита
30.03.2011 р. відповів для defenDER  
answerview
Красная стрелка указывает на категории ТС, а именно L,M1,N1,O1,O2.
Здесь прицепиться некчему. А вот то что для категории L (мопеди) не предусмотрено ДСТУ которому они должны соответсвовать, это уже важно. Сейчас мопеды проходят ТО как автомобили, где проверяют то что на мопеде установлено не может быть, причом в талоне указывают что оно проверено и работает : Аварийная сигнализация, Дополнительные стопы, Знак автопоезда  05_shok  59_rofl , габариты. ДСТУ 3649-97 (и новый который приходит на замену ДСТУ 3649-10)  не прудусматриваэт проверку ТС у которых меньше четырех колес и вес которых меньше одной тонны.  http://www.moto.com.ua/forum/topic-666158/message-783693/#783693
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Тема закрита
30.03.2011 р. відповів для Gustav  
answerview
.....Мопед относится к засоби,  призначені для перевезення
пасажирів  з  кількістю  місць  для  сидіння не більш як дев'ять з
місцем водія включно та для  перевезення  вантажів  з  максимально
дозволеною масою до 3,5 тонни

Ну во-первых, откуда Вы взяли, что мопед - "засіб, призначенній для перевезення пасажирів або вантажів" ??????
Ну а во-вторых, с таким подходом получается, что тогда нужно заставлять проходить ТО детские коляски, велики и самокаты (засіб, призначенній для перевезення пасажирів) и ручные повозки, тележки, "кравчучки" (засіб, призначенній для перевезення вантажів)...
Honda & Suzuki - the best!
Тема закрита
30.03.2011 р. відповів для Igvas  
answerview
.....Мопед относится к засоби,  призначені для перевезення
пасажирів  з  кількістю  місць  для  сидіння не більш як дев'ять з
місцем водія включно та для  перевезення  вантажів  з  максимально
дозволеною масою до 3,5 тонни

Ну во-первых, откуда Вы взяли, что мопед - "засіб, призначенній для перевезення пасажирів або вантажів" ??????

Черт возьми!!! С потолка взял!! Мне наплевать!  Идите в бой грудью на гаишника и рассказывайте ему свои истории и занимайтесь буквоедством в суде.
Если вы уверены что ТО не надо, то доказывать вам обратное , даже приводя законы и постановления , абсолютно бестолково - вы уверены , что законы писали идиоты, а вы их на голову выше.
Необходимость тех.осмотра прописана в Законе. Можете сколь угодно елозить по поводу его периодичности, но тех.осмотр нужен. Мопед относится к категории L и она указана в постановлении. Никто вам по поводу неудачной формулировки в лицо улыбаться не начнет.

Ну а во-вторых, с таким подходом получается, что тогда нужно заставлять проходить ТО детские коляски, велики и самокаты (засіб, призначенній для перевезення пасажирів) и ручные повозки, тележки, "кравчучки" (засіб, призначенній для перевезення вантажів)...
Не получается. Они не попадают под термин "транспортное средство", необходимость тех.осмотра которого указана в Законе о дорожном движении.
А если бы даже и да? то что? даже если вы мне сейчас докажете что у погонщика мула, груженного черным деревом, должен быть талон ТО - это что то меняет в отношении мопедов?
Тема закрита
30.03.2011 р. відповів для Igvas  
answerview
Вот ещё почитайте http://www.umvs.mk.ua/ua/news/3109/
Тема закрита
ivan_s_a
30.03.2011 р.
answerview
В этой ситуации выходит какой-то каламбур... У меня получилось примерно так:
Учитывая структуру законодательства, Конституция, Законы, подзаконные акты, давайте разложим, как в Украине законно управлять ТС с объемом двигателя до 50сс.  
Согласно ЗУ "О дорожном движении"  
Стаття 4. Компетенція Кабінету Міністрів України у сфері дорожнього руху
До компетенції Кабінету Міністрів України у сфері дорожнього руху належить:
підготовка проектів законів, нормативних актів з питань дорожнього руху та його безпеки, а також відповідальності за їх порушення на території України;
контроль за виконанням законодавства про дорожній рух;
визначення єдиного порядку організації дорожнього руху та його безпеки;
визначення порядку здійснення державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів, проведення їх державного технічного огляду (статтю 4 доповнено абзацом тринадцятим згідно із  Законом України від 24.09.2008 р. N 586-VI)

Стаття 29. Допуск транспортних засобів до участі у дорожньому русі
До участі у дорожньому русі допускаються транспортні засоби, конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів і стандартів, що мають сертифікат на відповідність цим вимогам, укомплектовані у встановленому порядку і пройшли державний технічний огляд (за винятком транспортних засобів, що не підлягають огляду).

Т.е. должны существовать ТС, которые допущены к дорожному движению, но не подлежат осмотру.

Стаття 34. Реєстрація та облік транспортних засобів
Державній реєстрації та обліку підлягають призначені для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування транспортні засоби усіх типів: автомобілі, автобуси, мотоцикли всіх типів, марок і моделей, самохідні машини, причепи та напівпричепи до них, мотоколяски, інші прирівняні до них транспортні засоби та мопеди, що використовуються на автомобільних дорогах державного значення.

Получается, что МОПЕД (мопед - двоколісний транспортний засіб, що має двигун з робочим об'ємом до 50 куб. см; п.1.10 ПДДУ) подлежит регистрации только в случае эксплуатации на автодорогах государственного значения.( Кстати, в этой теме я уже писал иск "Водолазу", который выигран, правда по формальным обстоятельствам. Там все подробно расписано.)

Стаття 35. Державний технічний огляд транспортних засобів
Транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі, а також причепи (напівпричепи) до них підлягають обов'язковому державному технічному огляду в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Перевірка технічного стану транспортних засобів проводиться виключно акредитованими в установленому порядку суб'єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію.

Эта статья отправляет нас к "П О С Т А Н О В А   від 9 липня 2008 р. N 606   Про затвердження Порядку проведення державного
      технічного огляду колісних транспортних засобів"

1. Цей Порядок визначає  процедуру  та  організаційні  засади проведення державного технічного огляду (далі - техогляд) колісних
транспортних засобів (далі - засоби),  зареєстрованих підрозділами Державтоінспекції
,

   22. Техогляд    засобів   незалежно   від   форми   власності проводиться з такою періодичністю:
 
    3) один раз на два роки - засоби,  призначені для перевезення пасажирів  з  кількістю  місць  для  сидіння не більш як дев'ять з
місцем водія включно та для  перевезення  вантажів  з  максимально дозволеною масою до 3,5 тонни, а також мотоцикли та інші механічні транспортні  засоби  (відповідно  до   класифікації   засобів   за категоріями L, M , N , O , O ) у такому порядку:    1   1   1   2

Вот здесь могут быть варианты: мопед попадает под понятие "колесное ТС",  а вот как однозначно трактовать п.3?  " Відповідно до європейської класифікації автотранспортних засобів усі вони поділяються на чотири категорії, кожна з який позначається відповідною буквою - L, М, N чи О.
До категорії L відносяться всі ті з них, що мають менше чотирьох коліс (мотоцикли, моторолери, триколісні транспортери і т.д.).
Поділяються вони на дві основні підкатегорії:о перша (LI - L2) - це транспортні засоби, робочий об'єм двигунів яких не перевищує 50 дм3, а максимальна конструктивна швидкість - не більше 40 км/год;  http://revolution.allbest.ru/marketing/00035617_0.html

Выходит, что мопед не попадает под   "мотоцикли та інші механічні транспортні  засоби ", но попадает под  L1 ? Далее, есть конструктивные вариации по наличию на мопеде места для пассажира.
Получается, что мопед с местом для пассажира должен проходить ТО, и,соответственно, зарегистрирован, а если мопед одиночный и эксплуатируется вне дорого госназначения - ТО и регистрация не надо?

Далее, есть П О С Т А Н О В А       від 7 вересня 1998 р. N 1388 "Про затвердження Порядку державної реєстрації  ...  та мопедів " , где указано, что
 1. Цим  Порядком  встановлюється  єдина  на території України процедура державної реєстрації (перереєстрації),  зняття з  обліку автомобілів,  автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів,  мотоциклів  усіх  типів,  марок  і  моделей, причепів,  напівпричепів,  мотоколясок,  інших  прирівняних до них транспортних засобів та  мопедів (далі  -  транспортні  засоби), оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних знаків.

Выходит, что ВСЕ мопеды должны быть зарегистрированы, но это ведь подзаконный акт, который выходит за рамки ст.34 ЗУ О дорожном движении.

А наши ПДД, согласно которым  п.1.10 "механічний транспортний засіб - транспортний засіб, що приводиться в рух з допомогою двигуна. Цей термін поширюється на трактори, самохідні машини і механізми (крім транспортних засобів, робочий об'єм двигуна яких не перевищує 50 куб. см), а також тролейбуси та транспортні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт;"

Но  "п.2.1. Водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі:... " относится ТОЛЬКО к водителям "механических ТС", что водителей мопедов (немеханических ТС) не касается.

Пока все.  Други, давайте вместе разбираться в этом законотворчестве.
Для жалобы, можно взять все нужное для поддержания своей позиции.  
Конвенцию я пока не трогаю, и так каша получилась.
Тема закрита
30.03.2011 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Вот классификация более точная.
Но  "п.2.1. Водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі:... " относится ТОЛЬКО к водителям "механических ТС", что водителей мопедов (немеханических ТС) не касается.

Полуграмотные ИДПС так и напишут и будут не правы, но есть Закон о дорожном движении статья 16, где всё то же самое , но для всех водителей тс
Змінено: 30.03.2011 р., Gustav
Тема закрита
ivan_s_a
30.03.2011 р. відповів для Gustav  
answerview
Спасибо, я не нашел.  Там все понятно, что такое L1.
Тема закрита
ivan_s_a
30.03.2011 р. відповів для Igvas  
answerview
Игорь, хотелось бы разобраться в противоречивых нормах НПА . Учитывая, поговорку "закон, что дышло - как повернул, так и вышло", можно тянуть одеяло на свою сторону. 01_smile
Тема закрита
30.03.2011 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Игорь, хотелось бы разобраться в противоречивых нормах НПА . Учитывая, поговорку "закон, что дышло - как повернул, так и вышло", можно тянуть одеяло на свою сторону. 01_smile

Иван, согласен с Вами на все сто... Извините, погорячился, свой пост удалил.
Бесспорно то, что деньги отдать мы всегда успеем, а вот чтобы попытаться все-таки повернуть "дышло" в нужную для нас сторону, нужно внимательно читать и анализировать существующее законодательство, и искать в нем подобные "дыры"... Конечно 100% победа не гарантируется, но все-же...
Вот например из ЗУ "Про дорожній рух":
"Стаття 29. Допуск транспортних засобів до участі у дорожньому русі
До участі у дорожньому русі допускаються транспортні засоби, конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів і стандартів, що мають сертифікат на відповідність цим вимогам, укомплектовані у встановленому порядку і пройшли державний технічний огляд (за винятком транспортних засобів, що не підлягають огляду)...."
"Стаття 35. Державний технічний огляд транспортних засобів
Транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі, а також причепи (напівпричепи) до них підлягають обов'язковому державному технічному огляду в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Перевірка технічного стану транспортних засобів проводиться виключно акредитованими в установленому порядку суб'єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію...."

Здесь ключевая фраза о прохождении ТО - "в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України". Такой порядок для всех ТС установлен Постановою КМУ № 606-2008 р., где сроки и порядок проведения ТО для мопедов в силу их "немеханичности" - НЕ УСТАНОВЛЕН (см. п.3 ст. 22 Постановы).

ЗЫ: Возможно поэтому во многих областях (во всяком случае у нас, в Житомирской) при остановке мопедов талон ТО ГАЙцы не требуют. Видимо не везде дебилы сидят, и в некоторых облГАИ чиновники все-же законы читать умеют.
Honda & Suzuki - the best!
Змінено: 30.03.2011 р., Igvas
Тема закрита
ivan_s_a
30.03.2011 р. відповів для Igvas  
answerview
Законы читают они все, но понимают их по разному.  В гаи принцип такой: есть проблема, (напр. нужны деньги в казну и себе), быстренлко читаем закон, нужное выбираем и составляем  из этого выгодную для себя формулировку. Все, опускаем приказ вниз и доблесные инспектора начитают косить на местах. Вот так бабло побеждает зло.
Кстати, понятия "механические ТС" в постанове 606 нет, я выше уже указал НПА касательно мопедов по их регистрации и прохождения ТО, посмотри внимательно. По моему мнению, согласно этой постановы (подзаконный акт) мопеды должны проходить ТО, но сам Закон допускает непрохождение ТО мопедам. Вот такая казуистика выходит. Давайте обсуждать вместе.
Тема закрита
30.03.2011 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Кстати, то же касается регистрации ТС - при наличии соответствующих правоустанавливающих документов.
На мопеды проданные до часа Х их небыло на законном основании.
Когда есть рельсы - крылья не нужны!!
Тема закрита
ivan_s_a
30.03.2011 р. відповів для kot1066  
answerview
Кстати, то же касается регистрации ТС - при наличии соответствующих правоустанавливающих документов.
На мопеды проданные до часа Х их небыло на законном основании.


А вот это уже проблемы особенности нашей человеческой натуры - сначала накупим контрабанды, потом пропустим срок ее легализации, а потом ругаем власть.
Тема закрита
30.03.2011 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Кстати, понятия "механические ТС" в постанове 606 нет, я выше уже указал НПА касательно мопедов по их регистрации и прохождения ТО, посмотри внимательно. По моему мнению, согласно этой постановы (подзаконный акт) мопеды должны проходить ТО, но сам Закон допускает непрохождение ТО мопедам. Вот такая казуистика выходит. Давайте обсуждать вместе.


 Періодичність та строк проведення техогляду
22. Техогляд    засобів   незалежно   від   форми   власності
проводиться з такою періодичністю:
1) два рази на  рік  -  бла, бла,бла....!
2) один  раз  на  рік  -  бла, бла, бла...!
3) один раз на два роки - засоби,  призначені для перевезення пасажирів  з  кількістю  місць  для  сидіння не більш як дев'ять з
місцем водія включно та для  перевезення  вантажів  з  максимально дозволеною масою до 3,5 тонни, а також мотоцикли та інші механічні транспортні  засоби  (відповідно  до   класифікації   засобів   за категоріями L, M1 , N1 , O1 , O2 ) у такому порядку:
у рік,  який закінчується на непарну цифру, - засоби, остання цифра року випуску яких непарна;
у рік,  який  закінчується  на парну цифру і нуль,  - засоби, остання цифра року випуску яких парна або нуль.

Согласно постановлению КМ Ураины № 1166 от 22.12.2010 = только L1, L2 (трёхколесный) покрывает понятие "мопед", но их в постановлении №606 нет.
Катаюсь не быстрее, чем бегаю.
Змінено: 30.03.2011 р., defenDER
Тема закрита
ivan_s_a
30.03.2011 р. відповів для defenDER  
answerview
Кстати, понятия "механические ТС" в постанове 606 нет, я выше уже указал НПА касательно мопедов по их регистрации и прохождения ТО, посмотри внимательно. По моему мнению, согласно этой постановы (подзаконный акт) мопеды должны проходить ТО, но сам Закон допускает непрохождение ТО мопедам. Вот такая казуистика выходит. Давайте обсуждать вместе.


 Періодичність та строк проведення техогляду
22. Техогляд    засобів   незалежно   від   форми   власності
проводиться з такою періодичністю:
1) два рази на  рік  -  бла, бла,бла....!
2) один  раз  на  рік  -  бла, бла, бла...!
3) один раз на два роки - засоби,  призначені для перевезення пасажирів  з  кількістю  місць  для  сидіння не більш як дев'ять з
місцем водія включно та для  перевезення  вантажів  з  максимально дозволеною масою до 3,5 тонни, а також мотоцикли та інші механічні транспортні  засоби  (відповідно  до   класифікації   засобів   за категоріями L, M1 , N1 , O1 , O2 ) у такому порядку:
у рік,  який закінчується на непарну цифру, - засоби, остання цифра року випуску яких непарна;
у рік,  який  закінчується  на парну цифру і нуль,  - засоби, остання цифра року випуску яких парна або нуль.

Согласно постановлению КМ Ураины № 1166 от 22.12.2010 = только L1 покрывает понятие "мопед" (а всего в L их семь понятий), но его в постановлении №606 нет.


Такя же и говорю, что бардак : Постанова 606
1. Цей Порядок визначає  процедуру  та  організаційні  засади проведення державного технічного огляду (далі - техогляд) колісних
транспортних засобів (далі - засоби),  зареєстрованих підрозділами Державтоінспекції.
В этой статье под ТО попадают все, а дальше да, есть ст.22 и "інші механічні транспортні  засоби" .
Бардак дает возможность строить свою защиту.
Тема закрита
30.03.2011 р.
answerview
Ссылка на постановление КМУ № 1166 от 22. 12. 2010 г. ( с классификацией  колесных транспортных средств ).  :
 
http://document.ua/pro-edini-vimogi-do-konstrukciyi-ta-tehnichnogo-stanu-kolisn-doc41286.html
 
   L5, L6, L7 -бросается в глаза несоответствие этих категорий ни национальным ПДД, ни Венской конвенции.
There are things in heaven and earth, Horatio,
Than are dreamt of in your philosophy .
W. Shakespeare, Hamlet.
Змінено: 30.03.2011 р., UlikSasha
Тема закрита
ivan_s_a
30.03.2011 р.
answerview
Ну вот нам и классификация:
До колісних транспортних засобів (далі - колісний засіб) категорії L належать:
L1 - колісний засіб з двома колесами, робочий об'єм двигуна внутрішнього згоряння якого не перевищує 50 куб. сантиметрів або максимальна конструктивна швидкість якого не перевищує 50 кілометрів на годину в разі використання також двигуна іншого типу (двоколісний мопед);

Получается, что зарегистрированный мопед четко попадает под прохождение ТО.
Тема закрита
30.03.2011 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Кстати, то же касается регистрации ТС - при наличии соответствующих правоустанавливающих документов.
На мопеды проданные до часа Х их небыло на законном основании.


А вот это уже проблемы особенности нашей человеческой натуры - сначала накупим контрабанды, потом пропустим срок ее легализации, а потом ругаем власть.
Вот тут позвольте не согласиться. Если речь идёт о полтинниках, то называть их "контрабандой" было бы неуместным.На каждый контейнер с мопедами выдавалась таможенная декларация и все остальные документы,необходимые по законодательству ,действующему до 2010 года, а в последние годы(2008-2009) в декларациях даже указывались номера рам мопедов. Но это был пакет документов один на всю партию мопедов.
Так и выходит, что неоткуда взяться "полному комплекту документов" отдельно по каждому мопеду,который был легально ввезён и растаможен до 2010 года.Покупатель ввиду этого не обязан подтверждать законность приобретения мопеда ,достаточно того,что по базам угона он не числится.
Вопрос с ввозом "серой кубатуры" не рассматриваю.
Статья 58. Законы и иные нормативно - правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случаев, когда они смягчают или отменяют ответственность лица.
*НЕТ ГЕНОЦИДУ мопедов в Украине!* [u
Тема закрита
ivan_s_a
31.03.2011 р. відповів для Motor50  
answerview
И это правда, но и контрабаса было и есть много. Ну живем мы в такой замечательной стране, что тут делать, эмигрировать или вспоминать слова песни Цоя "кто сказал, что бесполезно биться головой об стену". Результат конечно будет, я уверен, но очень не скоро.
На мой взгляд, в этой ситуации надо действовать волной исков в суд, жалоб в прокуратуру и другие все возможные и разумные учреждения. На форумах можно просто потрепаться, но нужно и можно координировать тлодвижения, делиться опытом и знаниями, а не переливать из пустого в порожнее. Борьба с маразмом очень кропотливая работа, поэтому у многих желание пропадает что-то почитать, подумать своей головой, выслушать другого и найти общий знаменатель.
Тема закрита
1••27282930313233••44
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин