MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
24.11, 14:22
44
+4 °С
Вітер: 0 м./с., Зах
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

МотоАдвокат - помощь во взаимодействии с Полицией

Переглядів: 298177
ivan_s_a
07.06.2010 р.
answerview
Показати повідомлення
Зная ситуацию на дороге изнутри, и как она разруливается потом в наших доблестных "правоохранительных органах"   27_dash 61_punish 33_wacko  , попавшим в эту машину людям зачастую нужна помощь  специалиста по ДТП.
По мере возможностей и сил своих и напарника, помогу в вопросах связанных с ДТП.
П.С.1. Если кто виноват, так и скажу - я не червонец, чтобы нравиться всем.
2.  Флуд будет игнорирован и удален.
Эл.почта: d-t-p@mail.ru (желательно продублировать на форуме, хотя бы о письме)
3. Вопрос адресуйте мне, а не всем, так я быстрее увижу Ваш вопрос в форуме.

Привлекая лицо к админответственности, сначала ИДПС ГАИ составляет ПРОТОКОЛ (бумага сиреневого цвета, альбомный формат А4 ), а после него выносит ПОСТАНОВЛЕНИЕ (бумага желтого цвета, книжный формат А4).  В ПРОТОКОЛЕ желательно указать свидетелей, а в соответствующей  графе - "С нарушением не согласен, прошу перенести рассмотрение дела для предоставления своей характеристики и привлечения защитника". Подпись обязательна во всех документах и требуйте их копию, их выдача ОБЯЗАТЕЛЬНА для ИДПС ГАИ!
Это  даст Вам возможность своевременно обжаловать Постановление в суде (если Вы действительно не совершали правонарушение).



Полезная информация:

(даю ссылки на официальный сайт, т.к. возможны изменения)

Порядок торговли ТС и их составными частями.
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1200-2009-%EF  

Порядок освидетельствования на опьянение (Приказ №400/666): http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0931-09

Порядок регистрации ТС:  http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1388-98-%EF&p=1302850089852114

 Порядок прохожденя ТО:http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=606-2008-%EF

Порядок выдачи ВУ http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=340-93-%EF

Приказ 111 (порядок действий ГАИ) http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0576-09

Закон Украины "О дорожном движении": http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3353-12

Приказ 77 (как оформляются админправонарушения) http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0374-09

 ГАИшный портал (много разной информации)http://gai.ua/#/static/index/show/tekhosmotr.html

Список дорог Государственного значения: http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=865-2006-%EF

Про затвердження Переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху  http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/RE17557.html

 Конвенция о дорожном движении  http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=995_041&p=1294251077426737

 Мнение Верховного Суда Украины http://www.scourt.gov.ua/clients/vs.nsf/0/5FFD45F1AD236680882571090062EBFF?OpenDocument&CollapseView&RestrictToCategory=5FFD45F1AD236680882571090062EBFF&Count=500&

Приказ МВД  о порядке регистрации ТС   :http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1388-98-%EF" target="_blank" style="color: black">http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1388-98-%EF


Статьи КУоАП за нарушение ПДД Украины.  
Стаття 121. Порушення водіями правил експлуатації
      транспортних засобів, правил користування
      ременями безпеки або мотошоломами

    Керування водіями   транспортними    засобами,    що    мають
несправності     гальмової    системи,    рульового    управління,
тягово-зчіпного пристрою,  зовнішніх  світлових  приладів  (темної
пори  доби)  чи інші технічні несправності,  з якими відповідно до
встановлених   правил   експлуатація   їх    забороняється,    або
переобладнаними   з   порушенням   відповідних   правил,   норм  і
стандартів,  або  такими,  що  своєчасно  не  пройшли   державного
технічного огляду, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  від двадцяти до двадцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування водіями      транспортними      засобами,       які
використовуються  для  надання послуг з перевезення пасажирів,  що
мають несправності,  передбачені частиною першою цієї статті,  або
технічний стан і обладнання яких не відповідає вимогам стандартів,
правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ) і технічної експлуатації, -

    тягне за собою накладення штрафу  від  сорока  до  п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом   року   вчинення  будь-якого  з  порушень,
передбачених частиною першою або другою цієї статті, -

    тягне за  собою  позбавлення  права  керування  транспортними
засобами  на строк від трьох до шести місяців або адміністративний
арешт на строк від п'яти до десяти діб.

    Порушення правил   користування    ременями    безпеки    або
мотошоломами -

    тягне за   собою   накладення   штрафу  від  трьох  до  п'яти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування водіями транспортними засобами,  не зареєстрованими
або  не  перереєстрованими в установленому порядку,  без номерного
знака або з номерним знаком,  що не належить цьому  засобу  чи  не
відповідає вимогам стандартів,  або з номерним знаком, закріпленим
у не встановленому для цього місці,  закритим іншими предметами чи
забрудненим,  що  не  дозволяє  чітко  визначити символи номерного
знака з відстані двадцяти метрів,  перевернутим чи неосвітленим, а
також без талона про проходження державного технічного огляду чи з
талоном,  що не належить цьому засобу або  не  відповідає  вимогам
стандарту, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу від десяти до п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом  року  вчинення  будь-якого   з   порушень,
передбачених частиною п'ятою цієї статті, -

    тягне за  собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до тридцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи
на  строк  від  тридцяти  до  сорока годин,  з оплатним вилученням
транспортного засобу чи без такого.

    Під транспортними засобами у статтях 121-126,  127-1 - 128-1,
частинах  першій і другій статті 129,  частинах першій - четвертій
статті 130,  статтях 132-1,  133-1, 133-2, 139 і 140 слід розуміти
всі види автомобілів, трактори та інші самохідні машини, трамваї і
тролейбуси, а також мотоцикли та інші транспортні засоби.
{ Стаття  121 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N 1818-12  від   15.11.91;   Законами    N 3785-12  від  23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N  2251-IV  ( 2251-15 ) від 16.12.2004; в редакції Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 121-1. Експлуатація водіями транспортних засобів,
      ідентифікаційні номери складових частин яких
      не відповідають записам у реєстраційних
      документах

    Експлуатація водіями  транспортних  засобів,  ідентифікаційні
номери  складових  частин   яких   не   відповідають   записам   у
реєстраційних документах, знищені або підроблені, -

    тягне за  собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Кодекс доповнено статтею 121-1 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;  Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  210/95-ВР  від
02.06.95,  N  55/97-ВР  від  07.02.97,  N 1981-III ( 1981-14 ) від
21.09.2000; в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 121-2. Порушення правил перевезення пасажирів при
      наданні послуг з перевезення пасажирів

    Перевезення водіями   транспортних  засобів,  що  працюють  у
режимі маршрутних таксі,  пасажирів понад  максимальну  кількість,
передбачену  технічною  характеристикою  транспортного  засобу або
визначену в реєстраційних документах на цей транспортний засіб,  а
також  перевезення  водіями  транспортних  засобів,  що здійснюють
міжміські чи міжнародні  перевезення,  пасажирів,  кількість  яких
перевищує  кількість  місць  для  сидіння,  передбачену  технічною
характеристикою транспортного засобу або визначену в реєстраційних
документах на цей транспортний засіб, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу від десяти до п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення водіями транспортних засобів,  що працюють у режимі
маршрутних  таксі,  правил  зупинки  під  час  здійснення  посадки
(висадки) пасажирів -

    тягне за собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до  двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Перевезення пасажирів  на  автобусному  маршруті  протяжністю
понад п'ятсот кілометрів одним водієм -

    тягне за собою накладення штрафу від  десяти  до  п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{  Кодекс  доповнено  статтею  121-2  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 122. Перевищення водіями транспортних засобів
      встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на
      заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та
      порушення інших правил дорожнього руху

    Перевищення водіями   транспортних    засобів    встановлених
обмежень  швидкості руху транспортних засобів більш як на двадцять
кілометрів на годину,  порушення вимог дорожніх знаків та розмітки
проїзної частини доріг,  правил перевезення вантажів, буксирування
транспортних  засобів,  зупинки,   стоянки,   проїзду   пішохідних
переходів,  ненадання  переваги у русі пішоходам на нерегульованих
пішохідних  переходах,  а  так  само  порушення  встановленої  для
транспортних  засобів  заборони рухатися тротуарами чи пішохідними
доріжками, -

    тягнуть за  собою  накладення  штрафу  від   п'ятнадцяти   до
двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення водіями   транспортних   засобів   правил   проїзду
перехресть,  зупинок транспортних засобів загального користування,
проїзд  на  заборонний  сигнал світлофора або жест регулювальника,
ненадання  переваги  в  русі  маршрутним   транспортним   засобам,
порушення   правил   обгону   і  зустрічного  роз'їзду,  безпечної
дистанції або  інтервалу,  розташування  транспортних  засобів  на
проїзній   частині,   порушення   правил   руху  автомагістралями,
користування    зовнішніми    освітлювальними    приладами     або
попереджувальними   сигналами  при  початку  руху  чи  зміні  його
напрямку,  використання  цих  приладів  та  їх  переобладнання   з
порушенням  вимог відповідних стандартів,  користування водієм під
час руху транспортного засобу  засобами  зв'язку,  не  обладнаними
технічними  пристроями,  що дозволяють вести перемови без допомоги
рук (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів  під  час
виконання  ними  невідкладного  службового  завдання),  а так само
порушення правил навчальної їзди, -

    тягнуть за собою накладення  штрафу  від  двадцяти  п'яти  до
тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Перевищення водіями    транспортних    засобів   встановлених
обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на п'ятдесят
кілометрів  на  годину,  ненадання  переваги  в  русі транспортним
засобам аварійно-рятувальних  служб,  швидкої  медичної  допомоги,
пожежної охорони, міліції, що рухаються з увімкненими спеціальними
світловими  або  звуковими  сигнальними  пристроями,  а  так  само
порушення   правил   зупинки,   стоянки,  що  створюють  перешкоди
дорожньому руху або загрозу безпеці руху, -

    тягнуть за собою накладення штрафу  від  тридцяти  до  сорока
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи
на строк від тридцяти до сорока годин.

    Порушення, передбачені частинами першою,  другою або  третьою
цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки, а саме:
примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість,
напрямок  руху або вжити інших заходів щодо забезпечення особистої
безпеки або безпеки інших  громадян,  що  підтверджені  фактичними
даними,   а   саме:   поясненнями   особи,   яка  притягається  до
адміністративної відповідальності,  потерпілого, свідків, показань
технічних приладів та засобів фото- і відеоспостереження та іншими
документами, -

    тягнуть за собою накладення штрафу від сорока  до  п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права
керування транспортними засобами на строк  від  шести  місяців  до
одного року.
{ Стаття 122 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від  19.05.89,  N  1369-12  від 29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від   07.02.97,
N  2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001; в редакції Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    {   Статтю  122-1  виключено  на  підставі  Закону  N  586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    Стаття 122-2. Невиконання водіями вимог про зупинку

    Невиконання  водіями  вимог  працівника  міліції,  а  водіями
військових транспортних засобів - вимог посадової особи військової
інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у
Збройних Силах України про зупинку транспортного засобу, -
    тягне  за  собою  накладення штрафу від дев'яти до одинадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права
керування транспортними засобами  на  строк  від  трьох  до  шести
місяців.


    { Частину  другу  статті 122-2  виключено на підставі  Закону
N 3785-12  від 23.12.93 }

{ Кодекс доповнено статтею 122-2 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;   Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від
07.02.97,  N  2350-III  (  2350-14  )  від  05.04.2001,  N  743-IV
( 743-15 ) від 15.05.2003, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    {   Статтю  122-3  виключено  на  підставі  Закону  N  586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    Стаття 122-4. Залишення місця дорожньо-транспортної пригоди

    Залишення водіями  транспортних  засобів,  іншими  учасниками
дорожнього   руху   на   порушення   встановлених   правил   місця
дорожньо-транспортної пригоди, до якої вони причетні, -

    тягне за   собою   накладення   штрафу   від  п'ятнадцяти  до
вісімнадцяти  неоподатковуваних  мінімумів  доходів  громадян  або
громадські  роботи  на  строк  від  тридцяти до сорока годин,  або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.
{  Кодекс  доповнено  статтею  122-4  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

   Стаття 122-5. Порушення порядку встановлення і використання
      спеціальних світлових або звукових сигнальних
      пристроїв

    Порушення визначеного порядку встановлення і використання  на
транспортних засобах спеціальних світлових або звукових сигнальних
пристроїв -

    тягне за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до шістдесяти
неоподатковуваних   мінімумів   доходів  громадян  з  конфіскацією
спеціальних світлових або звукових сигнальних  пристроїв  або  без
такої.
{  Кодекс  доповнено  статтею  122-5  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 123. Порушення водіями транспортних засобів правил
      проїзду залізничних переїздів

    В'їзд водіїв на залізничний  переїзд  на  заборонений  сигнал
світлофора або жест регулювальника чи чергового по  переїзду,  при
закритому шлагбаумі або коли до переїзду наближається поїзд -

    тягне  за  собою  накладення штрафу в розмірі від двадцяти до
двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Інші порушення правил  проїзду  залізничних  переїздів,  крім
передбачених частиною першою цієї статті, -

    тягнуть   за  собою  накладення  штрафу  від  п'ятнадцяти  до
двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення,   передбачені  частиною  першою  або  другою  цієї
статті,  що   спричинили   створення   аварійної   обстановки   та
підтверджені  фактичними даними,  а саме:  поясненнями особи,  яка
притягається  до   адміністративної   відповідальності,   свідків,
показань  технічних приладів та засобів фото- і відеоспостереження
та іншими документами, -

    тягнуть за собою накладення штрафу  від  двадцяти  до  сорока
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права
керування транспортними засобами  на  строк  від  одного  до  двох
років,  або  громадські  роботи  на строк від сорока до шістдесяти
годин.
{ Стаття 123 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 3282-11
від 19.12.86,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N 1818-12  від  15.11.91;  Законами   N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 124. Порушення правил дорожнього руху, що спричинило
      пошкодження транспортних засобів, вантажу,
      автомобільних доріг, вулиць, залізничних
      переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна

    Порушення учасниками  дорожнього руху правил дорожнього руху,
що   спричинило   пошкодження   транспортних   засобів,   вантажу,
автомобільних   доріг,  вулиць,  залізничних  переїздів,  дорожніх
споруд чи іншого майна, -

    тягне за собою накладення штрафу  від  двадцяти  до  двадцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення
права керування транспортними засобами на строк від шести  місяців
до одного року.
{ Стаття  124 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N 1818-12  від  15.11.91;   Законами  N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001;
в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 124-1. Ненадання транспортних засобів працівникам
      міліції та медичним працівникам,
      а також ненадання військових транспортних
      засобів посадовим особам Військової служби
      правопорядку у Збройних Силах України

    Ненадання   посадовими    особами    підприємств,    установ,
організацій і громадянами транспортних засобів,  що  їм  належать,
працівникам  міліції  та  медичним  працівникам, а також ненадання
військових транспортних засобів посадовим особам Військової служби
правопорядку  у  Збройних  Силах  України  у  встановлених законом
невідкладних випадках -

    тягне   за  собою  накладення  штрафу  від чотирьох до восьми
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Кодекс доповнено статтею 124-1 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;   Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від
07.02.97,  N  2350-III  (  2350-14  )  від  05.04.2001,  N  743-IV
( 743-15 ) від 15.05.2003, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    {  Статтю 124-2 виключено на підставі Указу ПВР N 1818-12 від
15.11.91 }


    Стаття 125. Інші порушення правил дорожнього руху

    Інші порушення  правил  дорожнього  руху,  крім  передбачених
статтями  121-128,  частинами першою і другою статті 129, статтями
139 і 140 цього Кодексу, -

    тягнуть за собою попередження.
{ Стаття 125 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами N  2547-12  від  07.07.92,   N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 126. Керування транспортними засобами особами, які не
      мають відповідних документів або не пред'явили
      їх для перевірки

    Керування транспортними  засобами  водіями,  які не мають при
собі або не пред'явили чи не передали  для  перевірки  посвідчення
водія  відповідної  категорії,  талона до нього,  реєстраційних та
інших  документів,  що   підтверджують   право   користування   чи
розпорядження  транспортним  засобом,  а у випадках,  передбачених
законодавством, належно оформленого дорожнього (маршрутного) листа
або документів на вантаж,  що перевозиться,  ліцензійної картки на
транспортний засіб,  а так само  поліса  (договору)  обов'язкового
страхування  цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  від  двадцяти  п'яти  до
п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування транспортним  засобом  особою,  яка  не  має  права
керування  таким  транспортним  засобом,  або  передача  керування
транспортним  засобом  особі,  яка  не  має  права керування таким
транспортним засобом, -

    тягнуть за собою накладення штрафу від тридцяти  до  тридцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування транспортним   засобом  особою,  позбавленою  права
керування транспортними засобами, -

    тягне за собою накладення штрафу від тридцяти  до  п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Примітка: Положення  частин  першої  та другої цієї статті не
застосовуються до осіб,  які у  встановленому  порядку  навчаються
водінню транспортного засобу.
{ Стаття 126 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N  316-11
від 29.05.85,  N  7542-11  від  19.05.89,  N 1369-12 від 29.07.91,
N 1818-12  від  15.11.91;  Законами   N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N  1961-IV  ( 1961-15 ) від 01.07.2004; в редакції Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 127. Порушення правил дорожнього руху пішоходами,
      велосипедистами та особами, які керують гужовим
      транспортом, і погоничами тварин

    Непокора  пішоходів  сигналам  регулювання  дорожнього  руху,
перехід  ними  проїзної  частини  у  невстановлених  місцях    або
безпосередньо  перед  транспортними  засобами,  що   наближаються,
невиконання інших правил дорожнього руху -

    тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від трьох
до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення   правил   дорожнього  руху  особами,  які  керують
велосипедами, гужовим транспортом, і погоничами тварин, -

    тягне   за  собою  накладення  штрафу  від  п'яти  до  восьми
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Ті самі порушення,  вчинені особами,  зазначеними в  частинах
першій або другій цієї статті, які перебувають у стані сп'яніння,-

    тягнуть  за  собою  накладення  штрафу  від  восьми до десяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення,   передбачені  частиною  першою  або  другою  цієї
статті, що спричинили створення аварійної обстановки, -

    тягнуть за собою накладення штрафу від десяти до  п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи
на строк від двадцяти до сорока годин.
{ Стаття 127 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від  19.05.89,  N  1369-12  від 29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від   07.02.97,
N  2350-III  (  2350-14  ) від 05.04.2001, N 586-VI ( 586-17 ) від
24.09.2008 }

    Стаття 127-1. Порушення порядку перевірки технічного стану
      транспортного засобу

    Неналежне проведення перевірки технічного стану транспортного
засобу  та  видача  відповідного  документа  про   його   технічну
справність -

    тягне за  собою накладення штрафу на особу,  відповідальну за
видачу документа про технічну справність транспортного засобу, від
дев'яноста до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Видача талона  про  проходження  державного технічного огляду
без документа,  що підтверджує технічну  справність  транспортного
засобу, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  на  посадових  осіб  від
дев'яноста до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{  Кодекс  доповнено  статтею  127-1  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 128. Випуск на лінію транспортних засобів, технічний
      стан яких не відповідає встановленим вимогам
      або без необхідних документів, передбачених
      законодавством

    Випуск на   лінію   транспортних   засобів,  технічний  стан,
обладнання або комплектність яких не відповідає вимогам  правил  і
стандартів,  що стосуються убезпечення дорожнього руху,  технічної
експлуатації,  переобладнаних  без  відповідного  погодження,   не
зареєстрованих  у  встановленому  порядку,  таких,  що  не пройшли
державного  технічного  огляду  або   без   поліса   обов'язкового
страхування  цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена  картка")  чи
без  ліцензійної  картки  на  транспортний  засіб,  без відміток у
дорожньому листі про проходження щозмінного  медичного  огляду  та
контролю технічного стану, а також направлення в рейс одного водія
при здійсненні пасажирських  перевезень  на  автобусному  маршруті
протяжністю понад п'ятсот кілометрів -

    тягнуть за   собою   накладення  штрафу  на  посадових  осіб,
відповідальних  за  технічний   стан,   обладнання,   експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності від сорока до  п'ятдесяти  неоподатковуваних  мінімумів
доходів громадян.

    Повторне протягом   року   вчинення  будь-якого  з  порушень,
передбачених частиною першою цієї статті, -

    тягне за  собою  накладення   штрафу   на   посадових   осіб,
відповідальних   за   технічний   стан,  обладнання,  експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності   від   п'ятдесяти   до  вісімдесяти  неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян.
{ Стаття 128 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від  19.05.89,  N  1369-12  від 29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від 07.02.97; в
редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 128-1. Порушення або невиконання правил, норм та
      стандартів, що стосуються забезпечення безпеки
      дорожнього руху

    Порушення або  невиконання  правил,  норм  і  стандартів,  що
стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, на підприємствах,
в  установах  та  організаціях  усіх  форм   власності   під   час
виготовлення  та ремонту транспортних засобів і деталей до них або
встановлення на них інших  предметів  додаткового  обладнання,  не
передбаченого  конструкцією транспортного засобу,  а також під час
будівництва,  реконструкції,  ремонту та  утримання  автомобільних
доріг, вулиць, залізничних переїздів і дорожніх споруд -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  від  ста до ста двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення, передбачені  частиною  першою  цієї   статті,   що
спричинили    пошкодження    транспортних    засобів,    вантажів,
автомобільних  доріг,  вулиць,  залізничних  переїздів,   дорожніх
споруд чи іншого майна, -

    тягнуть за  собою накладення штрафу від ста п'ятдесяти до ста
вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Кодекс доповнено статтею 128-1 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;   Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від
07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001; в редакції Закону
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 129. Допуск до керування транспортними засобами або
      суднами водіїв чи судноводіїв, які перебувають у
      стані алкогольного, наркотичного чи іншого
      сп'яніння або під впливом лікарських препаратів,
      що знижують їх увагу та швидкість реакції, або
      осіб, які не мають права керування транспортним
      засобом

    Допуск до   керування   транспортними  засобами  водіїв,  які
перебувають  у  стані   алкогольного,   наркотичного   чи   іншого
сп'яніння,  або  у хворобливому стані,  або під впливом лікарських
препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість реакції, або таких,
що не пройшли у встановлений строк медичного огляду, -

    тягне   за   собою   накладення  штрафу  на  посадових  осіб,
відповідальних   за   технічний   стан,  обладнання,  експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності  від  двадцяти  п'яти  до  п'ятдесяти неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян.

    Допуск  до  керування  транспортним засобом особи, яка не має
права на керування транспортним засобом, -

    тягне за   собою   накладення   штрафу   на  посадових  осіб,
відповідальних  за  технічний   стан,   обладнання,   експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності від  двадцяти  до  сорока  неоподатковуваних  мінімумів
доходів громадян.

    Допуск до керування річковим або маломірним судном осіб,  які
перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння
або  під  впливом  лікарських  препаратів, що знижують їх увагу та
швидкість реакції, -

    тягне  за  собою  накладення  штрафу  на   посадових    осіб,
відповідальних  за експлуатацію суден, від шістдесяти до сімдесяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Стаття  129 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N   1818-12   від  15.11.91;  Законами  N  3785-12  від  23.12.93,
N 55/97-ВР від 07.02.97, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 130. Керування транспортними засобами або суднами
      особами, які перебувають у стані алкогольного,
      наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом
      лікарських препаратів, що знижують їх увагу та
      швидкість реакції

    Керування транспортними    засобами    особами    в     стані
алкогольного,  наркотичного  чи  іншого  сп'яніння або під впливом
лікарських препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість реакції,
а   також  передача  керування  транспортним  засобом  особі,  яка
перебуває в стані такого сп'яніння чи під впливом таких лікарських
препаратів,  а  так  само  відмова  особи,  яка керує транспортним
засобом,  від  проходження  відповідно  до  встановленого  порядку
огляду на стан алкогольного,  наркотичного чи іншого сп'яніння або
щодо  вживання  лікарських  препаратів,  що  знижують   увагу   та
швидкість реакції, -

    тягнуть за   собою   накладення  штрафу  на  водіїв  від  ста
п'ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
або  позбавлення  права  керування транспортними засобами на строк
від одного до двох років,  або  громадські  роботи  на  строк  від
сорока  до  п'ятдесяти годин,  або адміністративний арешт на строк
від семи до десяти діб і на інших осіб - накладення штрафу від ста
п'ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
або громадські роботи на строк від сорока до п'ятдесяти годин, або
адміністративний арешт на строк від семи до десяти діб.

    Повторне протягом   року   вчинення  будь-якого  з  порушень,
передбачених частиною першою цієї статті, -

    тягне за  собою  на  водіїв   позбавлення   права   керування
транспортними засобами на строк від двох до трьох років з оплатним
вилученням транспортного  засобу  чи  без  такого  або  громадські
роботи   на   строк   від  п'ятдесяти  до  шістдесяти  годин,  або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб і на
інших  осіб - оплатне вилучення транспортного засобу чи без такого
або громадські роботи на строк від п'ятдесяти до шістдесяти годин,
або адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.

{ Джepeло - http://zakon.rada.gov.ua }


    Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою,
яка двічі протягом року піддавалась адміністративному стягненню за
керування    транспортними    засобами   у   стані   алкогольного,
наркотичного  чи  іншого  сп'яніння  або  під  впливом  лікарських
препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість реакції, за відмову
від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан
алкогольного,  наркотичного  чи іншого сп'яніння або щодо вживання
лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, -

    тягнуть за   собою  на  водіїв  позбавлення  права  керування
транспортними  засобами  на  строк  до  десяти  років  з  оплатним
вилученням   транспортного  засобу  і  на  інших  осіб  -  оплатне
вилучення транспортного засобу.

    Вживання водієм       транспортного       засобу       після
дорожньо-транспортної пригоди за його участю алкоголю, наркотиків,
а також лікарських препаратів,  виготовлених на  їх  основі  (крім
тих,  що  входять  до  офіційно  затвердженого  складу аптечки або
призначені медичним працівником),  або після того, як транспортний
засіб  був  зупинений на вимогу працівника міліції,  до проведення
уповноваженою особою медичного огляду з метою  встановлення  стану
алкогольного,  наркотичного  чи іншого сп'яніння або щодо вживання
лікарських  препаратів,  що  знижують  його  увагу  та   швидкість
реакції,  чи  до  прийняття  рішення про звільнення від проведення
такого огляду, -

    тягне за   собою   на   водіїв  позбавлення  права  керування
транспортними засобами на  строк  від  двох  до  трьох  років  або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.

    Керування річковими  або  маломірними  суднами судноводіями в
стані алкогольного,  наркотичного  чи  іншого  сп'яніння  або  під
впливом  лікарських препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість
реакції, а так само передача керування судном особі, яка перебуває
в   стані   такого  сп'яніння  чи  під  впливом  таких  лікарських
препаратів,  а також  відмова  осіб,  які  керують  річковими  або
маломірними  суднами  від  проходження відповідно до встановленого
порядку  огляду  на  стан  алкогольного,  наркотичного  чи  іншого
сп'яніння  або  щодо  вживання лікарських препаратів,  що знижують
увагу та швидкість реакції, -

    тягнуть за собою накладення  штрафу  від  ста  п'ятдесяти  до
двохсот   неоподатковуваних   мінімумів   доходів   громадян   або
позбавлення права керування всіма видами плавучих засобів на строк
від  одного  до  трьох  років,  або громадські роботи на строк від
сорока до шістдесяти годин,  або адміністративний арешт  на  строк
від десяти до п'ятнадцяти діб.

    Дії, передбачені   частиною   п'ятою   цієї  статті,  вчинені
особами,  які не мають права керування річковими  або  маломірними
суднами, -

    тягнуть за  собою  накладення  штрафу  від  ста п'ятдесяти до
двохсот   неоподатковуваних   мінімумів   доходів   громадян   або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.
{ Стаття  130 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N   1818-12   від  15.11.91;  Законами  N  3785-12  від  23.12.93,
N 55/97-ВР від 07.02.97; в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від
24.09.2008 }


    { Статтю 131 виключено на підставі Закону N 586-VI ( 586-17 )
від 24.09.2008 }


    { Статтю 132 виключено на підставі Закону N 586-VI ( 586-17 )
від 24.09.2008 }  

Основания для осмотра, изъятия ВУ и задержания ТС (КУоАП)
Стаття 264. Особистий огляд і огляд речей

    Особистий   огляд   може  провадитись  уповноваженими  на  те
посадовими  особами  Служби  безпеки  України,  органів внутрішніх
справ, органів і установ виконання покарань та слідчих ізоляторів,
Військової   служби   правопорядку   у   Збройних  Силах  України,
воєнізованої  охорони, цивільної авіації, митних установ і органів
прикордонної  служби,  а  у  випадках, прямо передбачених законами
України, також і інших органів.
    Особистий огляд може провадитись уповноваженою на  те  особою
однієї статі з оглядуваним і в присутності  двох  понятих  тієї  ж
статі.
    Огляд  речей  може провадитись уповноваженими на те посадовим
особами  Служби безпеки України, органів внутрішніх справ, органів
і  установ  виконання  покарань  та слідчих ізоляторів, Військової
служби   правопорядку   у  Збройних  Силах  України,  воєнізованої
охорони,  цивільної  авіації, митних установ, органів прикордонної
служби, природоохоронних органів, державними інспекторами з питань
інтелектуальної    власності,    органів    лісоохорони,   органів
рибоохорони,   органів,   що   здійснюють   державний   нагляд  за
додержанням  правил  полювання,  а  у випадках, прямо передбачених
законами  України,  також  і  інших органів. При вчиненні порушень
законодавства   про   охорону   і  використання  тваринного  світу
уповноважені   на   те  посадові  особи  органів,  які  здійснюють
державний   нагляд   за   додержанням  правил  полювання,  органів
рибоохорони,  а  також  працівники  міліції, військовослужбовці та
працівники  Державної прикордонної служби України можуть провадити
в установленому порядку огляд транспортних засобів.
    Огляд речей, ручної кладі, багажу, знарядь полювання  і  лову
риби, добутої продукції, транспортних засобів та  інших  предметів
здійснюється,  як  правило,  у  присутності  особи,  у   власності
(володінні) якої вони є. У невідкладних випадках  зазначені  речі,
предмети може бути піддано оглядові з участю двох понятих під  час
відсутності власника (володільця).
    Про особистий огляд, огляд речей складається протокол або про
це робиться відповідний  запис  у  протоколі  про  адміністративне
правопорушення або в протоколі про адміністративне затримання.
    Особистий огляд, огляд речей у митних установах провадиться в
порядку, встановленому Митним кодексом України.
{ Стаття 264 із змінами,  внесеними згідно з Указом ПВР N  2010-11
від   03.04.86;  Законами  N  3176-12  від  04.05.93,  N  2342-III
(  2342-14  ) від 05.04.2001, N 662-IV ( 662-15 ) від 03.04.2003 -
набуває  чинності  01.08.2003  року,  N  743-IV  (  743-15  )  від
15.05.2003,  N  1098-IV  (  1098-15  )  від  10.07.2003, N 1703-IV
( 1703-15 ) від 11.05.2004, N 1254-VI ( 1254-17 ) від 14.04.2009 }


    Стаття 265. Вилучення речей і документів

    Речі і документи, що є знаряддям або  безпосереднім  об'єктом
правопорушення, виявлені під час затримання, особистого огляду або
огляду речей, вилучаються посадовими особами органів, зазначених у
статтях  234-1,  234-2,  244-4,  262 і 264 цього Кодексу. Вилучені
речі   і   документи   зберігаються   до   розгляду   справи   про
адміністративне  правопорушення  у місцях, що їх визначають органи
(посадові  особи),  яким  надано право провадити вилучення речей і
документів,  а  після  розгляду справи, залежно від результатів її
розгляду,  їх  у встановленому порядку конфіскують, або
Змінено: 24.01.2012 р., ivan_s_a
Тема закрита
1••36373839404142••44
ivan_s_a
25.07.2011 р. відповів для MDV  
answerview
Да, переоформить в МРЭО дорого получается 02_sad

Спасибо, понял 01_smile


Значит я правильно понял 01_smile .  В твоей ситуации на переоформление можно забить, только ты не сможешь законно продать мот или дать на него доверенность, только управлять или "продать" под свое честное слово.
Тема закрита
25.07.2011 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
понял, спасибо 20_drinks
1 лошадиная сила - сила, которую развивает лошадь весом 1кг и ростом 1м.
Скорость ни разу никого не убила. Внезапная остановка - вот что убивает
Тема закрита
25.07.2011 р.
answerview
Вчера попал в открытый люк. Благо сам цел остался. А вот мотороллер немного пострадал - помятое колесо. Решил вызвать ГАИ для оформления ДТП. Примерно часа через полтора приехала Нива с инспектором. Все замерили - зафиксировали. Отправили меня на мед освидетельствование (все в норме). Затем составили протокол осмотра и выдали мне бумажку о повреждении транспортного средства.

Есть желание подать в суд на.....
вопрос на кого подавать ( автодор, гаи, водоканал)?


видео - http://www.youtube.com/watch?v=6vqeg_fQLao
Змінено: 25.07.2011 р., maksimus
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Тема закрита
krab23
25.07.2011 р. відповів для maksimus  
answerview
Я бы на всех подал,на каждого отдельно. На гаи за то что не установило предупреждающий знак,автодор за то что не следит за сост.дороги,горводоканал за отсуцтвие люка на колодце который им пренадлежит.
Змінено: 25.07.2011 р., krab23
Тема закрита
ivan_s_a
25.07.2011 р. відповів для maksimus  
answerview
Вчера попал в открытый люк. Благо сам цел остался. А вот мотороллер немного пострадал - помятое колесо. Решил вызвать ГАИ для оформления ДТП. Примерно часа через полтора приехала Нива с инспектором. Все замерили - зафиксировали. Отправили меня на мед освидетельствование (все в норме). Затем составили протокол осмотра и выдали мне бумажку о повреждении транспортного средства.

Есть желание подать в суд на.....
вопрос на кого подавать ( автодор, гаи, водоканал)?


Краб верно сказал - на всех!. но...не все так просто, как может казаться на первый взгляд.
За каждой дорогой закреплено предприятие, которое обязано следить за ней (автодор). На дороге есть коммуникации, которые принадлежат другим собственникам (водоканал...) и есть ГАИ, которая должна следить за безопасностью дорожного движения. Далее, есть 12.3 ПДДУ, согласно которым эту яму надо объехать. Вот на этом оппоненты могут сыграть против нас. Надо расписать механизм так, что-бы эту яму невозможно было объехать. Анализ действий водителя применительно к ПДД - заключение автотехнической экспертизы, за которую могут зацепиться ответчики.  Далее, для определения размера материального ущерба, необходимо провести автотовароведческую экспертизу, которая проводится только по постановлению суда и стоит денег. Чтобы скут не стоял до ее проведения, можно самому заказать проведение автотовароведческого исследования, но это то тоже денег стоит.
Это вариант с экспертными заключениями затратный, но более надежный. Есть немногим менее затратные варианты, но они и менее надежные в плане выиграша.  
По-кругу, для сбора всех необходимых доказательств, потребуется побегать самому  не один месяц и потратить денег, и это еще не факт, что дело будет 100% выиграно и возвращены все понесенные расходы.    
Вот такая казуистика выходит. Дороги ни кто не делает, наказать за это, теоретически можно, а практически - попробуй 27_dash .
Надумаешь - пиши, придумаем что-то.
Тема закрита
25.07.2011 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Буду усиленно думать.

Спасибо.
Тема закрита
ivan_s_a
25.07.2011 р. відповів для maksimus  
answerview
Буду усиленно думать.

Спасибо.


Смотри, тут основные моменты доказывания, которые надо подтвердить не только словами:
1. наличие и размер материального вреда (по колесу );
2. невозможность объехать препятствие в сложившейся дорожной обстановке ( отсутствие твоей вины)

Удачи.
Тема закрита
25.07.2011 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
1. есть фото материалы ( мои и инспектора, а так же справка  из гаи о повреждении)
2. Есть свидетель который ехал за мной .  ( перед светофором стояли в три ряда, тронулись и я влетел в люк так как объехать не смог ( со всех сторон движение))
Змінено: 25.07.2011 р., maksimus
Тема закрита
ivan_s_a
25.07.2011 р. відповів для maksimus  
answerview
1. есть фото материалы ( мои и инспектора, а так же справка  из гаи о повреждении)
2. Есть свидетель который ехал за мной .  ( перед светофором стояли в три ряда, тронулись и я влетел в люк так как объехать не смог ( со всех сторон движение))


Это хорошо, но размер материального убытка подтверждается только экспертом, или актом выполненных работ. Тут какая заморочка, судиться придется с властями,вернее той ее частью, которая сидит на бюджете, всегда нищая, но бабло отмывает оч хорошо. Посему возможен звонок судье, и дело пошло на тормозах. Это не пессимизм, это практика и реалии жизни. Я ни коим образом не отговариваю людей защищать свои права, но должен предупредить, что борьба может быть долгой, а результат - не предсказуемый. ГПК позволяет затянуть процесс на годы, хотя бывают и приятные исключения.
Тема закрита
25.07.2011 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
А если диск покупать новый так как этот никто не возьмется выкатывать? такой вариант проходит вместо акта работ?
Тема закрита
ivan_s_a
25.07.2011 р. відповів для maksimus  
answerview
А если диск покупать новый так как этот никто не возьмется выкатывать? такой вариант проходит вместо акта работ?


Бери чек торгующей организации + чек по затратам на шиномонтаж .
Тема закрита
25.07.2011 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Ок
Тема закрита
25.07.2011 р. відповів для maksimus  
answerview
О.. сосед?
Там же по русски написано - "ЯМА"!!! 47_mail

На городском форуме есть тема, и не одна про ямы.
Кстати, по ПДД, положено ехать как можно ближе к правому краю дороги. - на это могут и сьехать ответчики.
Обратись к этим ребятам - может помогут:
http://zovzakona.org/forum.php
http://forum.gorod.dp.ua/showthread.php?t=219464&page=10
ники:
Maksi, bazar76
Когда есть рельсы - крылья не нужны!!
Тема закрита
25.07.2011 р. відповів для kot1066  
answerview
А ты мимо проехал как раз в противоположную сторону и не остановился ))))

Кстати, по ПДД, положено ехать как можно ближе к правому краю дороги. - на это могут и сьехать ответчики.

А если справа и слева от тебя ряд машин стоит?
Тема закрита
01.08.2011 р.
answerview
Маленький вопросик, точнее два. Мне товарищ собирается сделать доверенность на право управления автом-м, который находится в кредите. Этот кредит как-то влияет на процедуру оформления доверенности, что добавляется из доков? И второй, как и будет ли вообще оформляться такая доверенность после вступления в силу закона об ее отмене как таковой? Сразу объясню для чего она мне нужна - для подтверждения управления автомобилем при открытии А категории. Может стоит поторопиться?
Я вчера не сгоряча в гараже убил корча
Тема закрита
01.08.2011 р.
answerview
а какие документы должны быть у гаишника когда он меня останавливает??? и должна ли быть у него при этом рабочая машина?
и сейчас если они едут без мигалок, то трогать тебя не могут??
1 лошадиная сила - сила, которую развивает лошадь весом 1кг и ростом 1м.
Скорость ни разу никого не убила. Внезапная остановка - вот что убивает
Тема закрита
01.08.2011 р. відповів для Vovannn  
answerview
У него должно быть служебное удостоверение(требуем предъявить, демонстративно переписываем  данные в блокнот, фотографируем,снимаем на видео).Патрулирование разрешено только на служебных машинах, без включённых мигалок- это обычный участник движения, с включёнными - все обязаны пропустить.
Исчерпывающий список причин остановки ТС перечислен в Приказе №111:
14. Підстави для зупинки працівником
Державтоінспекції МВС транспортного засобу

14.1. Підставою для зупинення транспортних засобів є:
14.1.1. Порушення ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ) водіями.
14.1.2. Характер руху транспортного засобу викликає підозру в
спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна
напрямку руху і (або) швидкісного режиму).
14.1.3. Відсутність номерних (го) знаків (а) на транспортному
засобі або наявність номерних знаків, які не відповідають вимогам
стандартів, закріплені у не встановленому для цього місці, закриті
іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє чітко визначити
символи номерного знака з відстані двадцять метрів, а також
керування транспортним засобом за відсутності талона про
проходження державного технічного огляду.
14.1.4. Наявність ознак, які свідчать про технічну
несправність транспортного засобу.
14.1.5. Наявність даних, що свідчать про причетність
транспортного засобу, водія, пасажирів або вантажу до скоєння ДТП,
злочину чи адміністративного правопорушення.
14.1.6. Перебування транспортного засобу в розшуку, а також
наявність даних про використання транспортного засобу з
протиправною метою.
14.1.7. Необхідність опитування водія чи пасажирів про
обставини скоєння ДТП, адміністративного правопорушення, злочину,
свідками якого вони є або могли бути.
14.1.8. Необхідність залучення водія транспортного засобу для
надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам
міліції або як свідка при оформленні адміністративних матеріалів.
14.1.9. Проведення цільових заходів (операції, відпрацювання,
оперативні плани) для перевірки документів на право користування і
керування транспортним засобом, а також документів на транспортний
засіб і вантаж.
14.1.10. Виконання рішень уповноважених на те державних
органів про обмеження чи заборону руху.
14.1.11. Якщо технічний стан транспортного засобу або спосіб
закріплення вантажу на ньому створює небезпеку для інших учасників
дорожнього руху.
14.1.12. Порушення визначеного порядку встановлення і
використання на транспортному засобі спеціальних світлових або
звукових сигнальних пристроїв.

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0576-09
Статья 58. Законы и иные нормативно - правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случаев, когда они смягчают или отменяют ответственность лица.
*НЕТ ГЕНОЦИДУ мопедов в Украине!* [u
Тема закрита
01.08.2011 р. відповів для Motor50  
answerview
а недавно показывали в новостях что патрулировать должны обязательно с включенными мигалками, и если они не включены то тебя не имеют права трогать. Тогда сразу много видел как ездили с мигалками.
и про служебную машину я имел ввиду при остановке. Вот у нас они всегда стоят на въезде в город и ловят Белорусов у них при этом должна быть служебная машина?? или они могут приехать туда на велосипеде и стоять?
1 лошадиная сила - сила, которую развивает лошадь весом 1кг и ростом 1м.
Скорость ни разу никого не убила. Внезапная остановка - вот что убивает
Тема закрита
ivan_s_a
01.08.2011 р. відповів для puncher  
answerview
Маленький вопросик, точнее два. Мне товарищ собирается сделать доверенность на право управления автом-м, который находится в кредите. 1)Этот кредит как-то влияет на процедуру оформления доверенности, что добавляется из доков? И второй, как и будет ли вообще оформляться такая доверенность после вступления в силу закона об ее отмене как таковой? Сразу объясню для чего она мне нужна - для подтверждения управления автомобилем при открытии А категории. Может стоит поторопиться?


1. Если собственником ТС является товарищ - ни как.
2. Закона об отмене доверенности не существует. Есть Закон, который изменяет перечень документов, которые должны быть у водителя ТС. Доверенность ("генеральная") , это документально оформленная воля собственника распоряжаться принадлежащим ему имуществом от его (собственника) имени.
Другими словами, при покупки ТС "по доверенности", она, т.е. эта доверенность, нужна не для управления ТС(как раньше), а только для его продажи.

Кстати, интересно посмотреть на практике, после вступления в силу изменений, как в МРЭО будут требовать подтвердить беспрерывность стажа управления? По-идее, согласно нового закона, достаточно предьявить любой техпаспорт и пояснить, что я управляю этим ТС .  Тогда надо идти в МРЭО после вступления в силу изменений, но на практике могут быть нюансы.
Тема закрита
ivan_s_a
01.08.2011 р. відповів для Vovannn  
answerview
а недавно показывали в новостях что патрулировать должны обязательно с включенными мигалками, и если они не включены то тебя не имеют права трогать. Тогда сразу много видел как ездили с мигалками.
и про служебную машину я имел ввиду при остановке. Вот у нас они всегда стоят на въезде в город и ловят Белорусов у них при этом должна быть служебная машина?? или они могут приехать туда на велосипеде и стоять?


Имеютне имеют... попробуй не остановись по требованию - поимеют 100%. В суде на такие нарушения ведомственных приказов смотрят сквозь пальцы, т.к. не остановка по требованию гаишника - административное правонарушение.
Такие косяки - козырь водителю в общении с гаишником, может белорусы этих тонкостей не знают, вот их и доят.
Разве тебе не желали счастливого пути, когда ты начинал спокойно говорить остановившему тебя гайцу о тех нарушениях, которые он допустил, беспричинно остановив тебя?
У гайцов логика простая, если водила не знает своих прав и обязанностей, и повелся, - развел его пожиже и получил приятный бонус. Такова жизнь.
Тема закрита
1••36373839404142••44
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин