Тут я

Мотоцикл ще наразі їздить

Пробіг ~1500 км. Проблем, крім лапки, наразі небуло ніяких.
Можу ше наразі висловити своє враження від проби Kawasaki Ninja 250R третього покоління до 2007р. після Hyosung. Ціна кави на якій я катався приблизно та сама шо і мого Hyosung. Тому можна здогадатись, що вона не най свіжіша, і вигляд в неї вже підуставший, але моторчик ще живий, і на мою думку він кращий, не через те, що він рядний, а через інші характеристики: 6 передач, водяне охолодження, більшість власників напевно і не знають, що таке натягач ланцюга ГРМ

. Ну і нінзі до 2007 року потужніші ніж Hyosung 250, але нінзі з 2008 року вже по потужності прирівнюються до Hyosung(напевно через екологічні норми), що відповідно вигідно підносить Hyosung. А шо мій Hyosung китайський, так я не парюсь взагалі, і не жалів ще ніразу. Я парюсь тільки нарахунок одного, шо я буду брати після Hyosung, але думаю ця проблема настане не скоро.