Розкажу тобі маленьку історію, був я цього літа в Білгороді-Дністровському якраз попав на мото-пікнік, і був там бабайкер на ум250(або гт250р) так от з його слів до того в нього був китайський комет, правда після того як дав прокататись другу лопнула рама від удару в стіну, так от відмінностей крім якості пластику і розхідників він не знайшов ніякої...
Тепер на рахунок спору, ти от постійно про гарантію говориш, наприклад я з Тернополя найближче відділення офф.диллера хьюса для мене в Києві а це 450км ти думаєш я би їздив на Т.О в Київ якби купви корейця щоб залишити гарантію? якщо так то ти помиляєшся(і таких як я більшість). По самому моту стандартні болячки в китайця і корейця однакові ні більше ні меньше, єдине що сальніки гірші в китайця але це вирішуєтсья за допомогою 50 доларів, по розхідниках то виходжують вони точно таксамо як на корейцях судячи з відгуків... Ну і про ціну, ти говориш якщо появляться нові то їх ціна 3 зависока, можливо я тебе і розчарую, алекитайці бу по 2 тисячі розходяться нормально, тобто для прикладу якби я продав свій за 2 тисячі я би втратив цілих 100!!! доларів відносно того за скільки я взяв, хоча я вже рік покатався і наїздив 11.5 тисяч км, такщо виходячи з твоїх слів якщо продавці справді проаналізують ринок то зрозуміють що 2тис. чи навіть 2.5тис. за нового китайця це халява і будуть продавати його дорожче, можливо я тебе розчарував чимось, але нажаль(чи на щастя) така реальність
Доречі мені справді дуже шкода, що китайці не випускають 650к бо я би з радістю на неї пересів за умови співвідношення ціни як між 250ю китайською і корейською
П.С. Сорі за багатобукоф