Привіт всім! також катаюсь на китайському Хьюі, від початку сезону (27 квітня получив права) накатав 8+тис км. Взагальному мотом задоволений! Так от дальше по мому моту що робив чим задоволений, а чим ні:
Плюси
1) Ціна як за новий мотз такими характеристиками хоч і китайський
2) Низький розхід(всі дані за умови їзди соло ну хіба плюс кофр) в режимі 80-90 по трасі получається десь 3,5л якщо їхати швидше то виходить десь до 4літр на 100, по місту до 4.2л100км
3) Може спокійно тримати крейсер 120кмгод
4) Бак не з фольги, на болоті положив на лівий бік, баку нічого, знаю історії коли після такого "положив" пів бака зімято було
5) Коробка чітка, нарікань немає
Мінуси
1) Масло заводське кака непроїхав на ньому навіть 1 км, злив поміняв на мотюль 5100
2) Котушка запалювання переднього циліндра вмерла на 1400км замінив на іншу(з вигляду така ж) від китайського скутера(25 грн) поки все гуд
3) Потекла вилка, розібрав вроді все нормально сальніки впорядку, замінив масло, трошки протрималась а далі знов почала текти, ще трошки долию, а зимою вже поміняю сальніки
4) Резина реально дубова
5) Десь після 5тис. почали скрипіти тормоза, вроді не впливає на їзду, але неприємно
6) Рідні свічки пробігали 3тис. і вмерли поставив оригінальні ngk вроді гуд
7) Не зовсім мінус але все ж допишу 2тижні тому як вертався з Одеси(їздив на море) на трасі Київ-Одеса патрубок повітряного фільтра зліз з карба почав дригатись, але то не біда, зняв бак поправив поїхав далі.
Доробляв:
1) Несподобалось шо з-під переднього колеса хляпає чуть не на візор шолома, зробив бризговик, вчепив інше діло
2) Вчепив рамку під кофр(від malaguti madison) з ручками і кофр givi, плюси в дальняк легше їхати плюс в дальняку пасажир тримається за ручки і не напрягає(хоча при динамічній їзді краще триматись за райдера або бак, а то втриматись важко) чуть пізніше виставлю фото
3) Чуть не забув з ричагом передач такаж історія як в всіх, лічиться просто той штирьок який в лапку заходить просвердлив, і закрутив туди болт вже 6 тис. маю спокій
4) Вчепив луісовський вітровик таки корисна річ
5) Ще не зробив але в процесі хочу поставити лампочку +90% в фару, якшо не поможе то напевно бі-ксенон, а то світла малувати
Ще хотілось би вдіти в пластік від спорта але залишити рідний руль, а то дує трошки, тай як казав anom1 по ногах хляпає добряче, власники спортів кажуть в них поменьше(хоча ціна плстіка і фари від Рки навіть та бу нерадує)! Максималка на прямій 153-155кмгод(по корейському спідометру так як китайський розбив) доречі китайський спідометр бреше десь на 5-7кмгод в більшу сторону в порівнянні з корейським!
В кого будуть якісь питання по моту задавайте постараюсь відповісти, хто хоче побачити мого Китайчика вживу, на цих віхдних постараюсь бути в Дрогобичі на "Biker Party на Прикарпатті 2010" Такщо хьюсоводи приїжджайте поспілкуємось