5 баксов за эту порнуху танунахх..... эти "электрички" чото меня напрягают, особенно Днепр, не, ну к "электричке" Харлею я как то лучше отношусь.
Мені у них не вистачає звуку (і вібрацій) мотоцикла із ДВЗ. Коли ти відчуваєш, що під тобою ці коні.
А так, то штука цікава. Майже весь цей сезон провів на 500Вт/48V(редукторному) велобайку - норм тема. На ніч поставив - зранку сів і погнав.
Невеликої збірки на самсунговських акумуляторах(~12а/г) у режимі асистенту витачає на цілий день, тобто приблизно на 50-60км.
Весь час крутиш педалі - ніби їдеш із гори. 35-40км/год тримати по трасі - легко
Повний заряд за пару годин, тобто, якщо підзаряджати ще хоча б годину протягом дня і їздити не на максимальному асистенті - то за день можна легко проїздити 100-120км.
По чекам на світло - різниці не помічав взагалі, навіть у ті місяці, коли заряджав майже кожного дня.
п.с. і до речі, якщо 500Вт так тягне, то я тоді боюсь уявити, що таке електро-мото на 20-30Квт тощо... це мабуть жесть. Бо тягне ця електро-зараза своїми Н'ютонами у всьому діапазоні із самого старту, а не так як ДВЗ "по кривій"...
Ну і ось - 150km рейнж, фулл чардж за 1 годину(доволі непогано),
тобто проїхав 100км, став-попив чаю на
заправці зарядці і в тебе знову 100% на 150км..
...ну і звук 105ти електро-коней
:
Якщо будуть байки по 3-4 тис у.о. із швидкістю 100-110км/год і 150км рес. на 1 заряді - можна брати сміло,
але правда поки не знаю як від того звуку https://youtu.be/VF-FoyjrHuE?t=21
або й цього https://youtu.be/TehpAuzIEOI?t=145
відмовлятись
Кстати, в каком году ты уехал из Украины?
у цьому ще не виїзджав
а так то майже у кожному то приїхав, то поїхав, а що, треба вести щоденник
?