Ось нарешті я купив собі скут Eriskay Status 150 cc Технічні характеристики
Двигатель
Тип: Четырехтактный
Охлаждение: Воздушное
Объем: 150 см. куб.
Система пуска: Электростартер/кикстартер
Трансмиссия: Клиноременной вариатор
Шасси
Передняя подвеска: Телескопическая вилка
Задняя подвеска: Маятниковая, с двумя амортизаторами
Тормоза (передний / задний): Дисковый / барабан
Тип колесных дисков - легкосплавные
Размер колес (переднее / заднее): 130/60-13
Основные параметры
Емкость бака: 6 л
Расход топлива: 3-4 л
Масса (сухая/снаряженная) - 90/110 кг.
Максимальная скорость: 100 кмгод
Що потрібно зробити після покупки нового апарата:
1. Заміна всіх жидкостей (масло в двигуні, редукторі, вилках і тп)
2. Провірити затяжку всіх гайок
3. ПРовірить повітряний фільтр (буває таке що він не правельно вставлений, або пропускає)
4. Провірить проводку: Усунуть всі висящі провода, провірить ізоляцію клем.
Заливні ємкості і переодичність їх заміни:
Обєм бензобака - 6 л, 92 чи 95 різниці майже немає, тільки в максималкі Масло в двигуні - 850 мл (якщо не помиляюсь). Замір рівня масла проводиться щупом, який викручується, витирається, всталяється АЛЕ НЕ ЗАКРУЧУЄТЬСЯ. Тип масла можна лить на свій розсуд, я лью 10W40 Motul . Тормозна жижа - DOT4, рекомендують мінять кожного сезону або 1 раз в два роки.
Стандартні розміри: (ремнів, роліків і тп)
Ремень варіатора : 842 * 20 Резина перед і зад: 130/60-R13
Фото
Скутер
Варіатор
Відео
Відзив про скут skipone http://www.moto.com.ua/forum/
Поклейка на колеса світловідбиваючих полосок http://www.moto.com.ua/forum/
Также фото і відео
Сообщество пенсионеров +19 Петрович
Мото для кого то жизнь...
брелок сделан не просто для прогрева скута...типо ты стоишь разговариваешь возле стоянки..запустил, прогрел, потом вставил ключ и поехал... так все сигналки работают китайские в 80% случаи..
А якщо не вставив ключ і поїхав, то він глохне. І саме прикольно, що глохне в різний час . Значить це не функція, а глючок.
это так на всех..... это просто пародия на реальную сигнализацию
брелок сделан не просто для прогрева скута...типо ты стоишь разговариваешь возле стоянки..запустил, прогрел, потом вставил ключ и поехал... так все сигналки работают китайские в 80% случаи..
А якщо не вставив ключ і поїхав, то він глохне. І саме прикольно, що глохне в різний час . Значить це не функція, а глючок.
это так на всех..... это просто пародия на реальную сигнализацию
Видно, що так і є. Пародія не пародія, а мій скут вчасно спасла! Так що вона себе оправдала , але всерівно заміню
брелок сделан не просто для прогрева скута...типо ты стоишь разговариваешь возле стоянки..запустил, прогрел, потом вставил ключ и поехал... так все сигналки работают китайские в 80% случаи..
А якщо не вставив ключ і поїхав, то він глохне. І саме прикольно, що глохне в різний час . Значить це не функція, а глючок.
это так на всех..... это просто пародия на реальную сигнализацию
Видно, що так і є. Пародія не пародія, а мій скут вчасно спасла! Так що вона себе оправдала , але всерівно заміню
Для мене головне те, що зрозумів в чому причина і перестав грішити на двигун, а то довго ще би чисав "репу" і шукав причину. Як говориться:що не робиться, то до кращого.
Начав заливать 92 бензин (і ненада зразу казать нелюблю техніки, жлоб і тп) Пройшов майже 1500 км, пока все норм, от тільки загубив шлангочку яка ішла з кришки циліндра до воздухана (А всеодно з неї толку ноль) Працюю на мийкі, такщо пробував мить з пістолета (мойка високого тиска) з піною, все норм, думав може після цього незаведеться
Сообщество пенсионеров +19 Петрович
Мото для кого то жизнь...