Всім привіт! Ось і я 21.05.10р. став власником такого ТЗ.
В той же день поїхав в ДАЇ ставити на облік. Обійшлося без особливих проблем за 800 грн(експертиза, тимчасовий техталон, автоцивілка, послуги). Але без нашої тупорилої бюрократії не обходиться ніде-типу "стій там іди сюди...".
Відкрив категорію "А" при наявності "В". Обійшлося: 1200 грн-офіційні платежі, 800- не офіційні. При тому, що на нові можна відучитися за 2500 грн! Ладно, час для мене важливіший тому згодився на такий варіант.
Пробіг- 960 км.
Враження.
Апарат не поганий, динаміка хороша, вигляд нормальний, хоча передок я би зробив ширшим(він якийсь зрізаний по бокам).
- На слідуючий день зявився люфт в рульовій колонці- відкрутилася гайка кріплення руля. Замінив болт і гайку на селдепівські та добавив гравер.Норма.
- Задній барабанний тормоз- повна фігня!
- Через деякий час почав глохнути холодним на холостих. Треба з карбом погратися.
- після 600 км пробігу, під час руху, декілька разів падали оберти двигуна, ніби глох. Викрутив свічку на ній чорний нагар, що не є хорошим показником. Почистив- почав працювати рівніше, але потім знову повторилося. До карба так і не ліз.
- після розгону за 60 км/год погнало масло з-під прокладки між циліндром і головкою. Причина- не затянуті болти головки. Затянув- норма.
- Інколи з"являється неприємний "цокотливий" шум з-під кришки варіатора. Заглушу, запущу двигун по-новому- пропадає. Так було неодноразово.
- На швидкості 60 км/год з"являється стороння вібрація двигуна, при підвищенні-зменшенні швидкості вібрація зменшується. Мабудь треба перевірити зазори клапанів.
- Як на мене, то сидіння не дуже зручне. Може подумати про перетяжку, зробити типу як в Торнадо чи Рокета.
- Вітром гне зеркала.
Взагальному при такому об"ємі двигуна і корпуса скут вартий тих грошей. Такий собі, середніх розмірів, максік. При нормально "заточених" руках, мозгах після лікування "дитячих" хвороб повинен радувати нормальною роботою.