Можливо хто не читає флудову вітку викладу ще тут
Ітак як і обіцяв, виставляю "креслення" аморта від жигуля на хусонгу(пока без реальних фото, бо фотографував товариш) це що є накинув приблизно, так як все робилось в майстерні по місцю, а до комп"ютера тільки добрався ітак дії по порядку:
1. Знімаєм пружину з рідного аморта, ідем в магазин і купляєм сайлент блок від китайського скутера(зовнішній діаметр не більше 26мм внутрішній 10мм) аморт від жигуля(в мому випадку від ниви так як він на 10мм коротший, на 1мм тоньший в діаметрі ніж від копійки та й шток по діаметру майже співпадає з рідним, в аморті від копійки тоньший шток і товстіший корпус).
2. Ідем до токаря і тут починається найцікавіше:
а) максимально витягуємо шток, і нарізаємо різьбу від 55 до 75мм довжини штока(на рисунку під номером 5)
б) обрізаємо все лишню довжину штока(все що вище 75мм)
в) точимо гайку діаметром 45мм з різьбою всередині як на штоку(на рис. 3)
г) точимо 2 шайби під пружину(на рис. 2) зовнішнім діаметром 63-70мм(рідна шайба 63 пружина дозволяє ставити по ширині до 70). Внутрішній діаметр нижньої шайби повинен щільно підходити до аморта. Внутрішній діаметр верхньої шайби повинен бути таким щоб його захвачувала і пружина і гайка(3)
д) точимо "втулку"(на рис. 4) зовнішнім діамтером 30мм внутрішнім під розмір китайського сайлент блока
3. Зварка
а) Розрізаємо нижнє кріплення жиглівського аморта і робимо з нього "скобу" як показано на рисунку(внизу) це буде нижнє кріплення
б) Акуратно полуавтоматом щоб не спортити аморт, приварюємо нижню шайбу на місце(ТУТ УВАГА відстань від цієї шайби до верхньої регулює натяг пружини в 2 положенні від найм"якшого довжина пружини повинна бути 175мм)
в) Приварюємо втулку(4) до гайки(3)
4. Монтаж
а) закладаєм сайлент блок в втулку(4)
б) закладаєм рідну пружину на аморт, резиновий відбійник на шток аморта(можна не рідний), спеціальною приспособою зтягує пружину ложимо на неї верхню шайбу і добре закручуємо гайку(3)
в) Ставим те все діло на місце рідного аморта
Ітого затративши 182грн (72(аморт)+30(метал)+50(токарю за роботу)+30(пиво
)) получаємо аморт на китайський хусонг 250.
На разі на даній конструкції проїхав вже 504км ніяких косяків не пока замічено, єдиний мінус порівняно з оригінальним це відсутнє регулювання натягу пружини, хоча я тим регулюванням за 16тисяч пробігу користувався аж 1 раз в такому ж положенні пружина і виставлена зараз
Фото як воно виглядає все окремо і як на моті викладу завтра, крім того покажу фото як з нерозбірного рідного аморта зробили розбірний, але пока він ще не доведений до робочого стану, тому буду кататись на жигулівському аморті
П.С. Рисунок по розмірах не претендує на 100% точність так як робив його по пам"яті