Привіт усім. Нарешті! Нарешті прочитав усі 607 ст. цієї теми. ("Ну ви блин даете...") Відразу хочу подякувати автору і всім хто її (тему) підтримує. І тепер я твердо вирішив, що теж хочу цей мотоцикл
![18_good](/contents/pics/smiles/18_good.gif)
, більше подобається нейкед. Як вже хтось писав, хвороба прогресує до 20-30 сторінок а далі стає хронічною. Вже збираю бабло... Ну це ж треба було підхопити хюсонгіоз саме зараз
![30_crazy](/contents/pics/smiles/30_crazy.gif)
. А все через Егора і всіх інших. І що я тепер буду цілу зиму робити?
![27_dash](/contents/pics/smiles/27_dash.gif)
Мабуть ще доведеться перечитати весь форум партизанів і ЕРСа
![15_badgrin](/contents/pics/smiles/15_badgrin.gif)
.
Спочатку було багато питань, деякі згодом прояснились в наступних сторінках, про деякі просто забув по ходу (все таки багатенько тут флуду). Основні питання про посадку, економічність, потужність, ТО, надійність, тюнінг та ін. розкриті та обсмоктані по декілька разів. Для мене нерозкритими залишились (покищо) 3.
1) Невже на нейкед більше немає вітровиків крім Гіві подібних? На гілці серед фоток бачив лише 2 варіанти. Одне скло повністю прозоре, ліпиться повер фари і захищає приборку аби їй було комфортніше (здається пуіг та гіві) (рис1).
Друге (здається гіві) трішки більше, композитне, повністю охоплє фару кільцем, нібито нормально захищає, але як на мене (на вкус і цвет...) ніяк не вписується у строгі форми мота, скоріше нагадує яйцеподібний пластик з малопотужних спортивних мотоциклів 70-80 років (рис2), ну може не так все погано, але як на мене хюсь стає з ним схожий на моторолер.
Може хтось зустрічав (може навіть не на хюсонгах) більш спортивні, строгіші, може хтось сам гне із орг скла? Може щось явоподібне як на рис3, або симпатичніше... ("...а такой же, только с перламутровыми пуговицами есть?..."
![01_smile](/contents/pics/smiles/01_smile.gif)
)
2) Керування мотоциклом із пасажиром на повільній швидкості (до 40-50) не по трасі, а наприклад по доріжках, в парку, в пробці, на розбитих ділянках доріг. Є досвід керування совкоциклами. Із спортів пробував проїхатись на Бандиті 400сс. Здався він мені дуже тугим. Їхав з пасажиром своєї ж комплекції (185см/90кг) і постійно ловив мот. Порівняно із совкоциклом тут руль, здавалось, ніби не на підшипниках, а на салінблоці, тугішого годі уявити. То не їзда а мука. Звісно це мабуть + на трасі на швидкості, але якщо на малих швидкостях хюс себе так само поводить - буду, мабуть, довго плюватись...
3) Юксіанг - це той же самий Хюс китайський тільки по іншому називається, чи все таки там щось китайці вже попритулювали своє і полізли у конструкцію, це ж уже власний бренд виходить. Якщо ж відрізняються тільки назвою, то як на мене, що Педро що Гомес - пшеско єдно, головне щоб мот нормальний був. Всеодно у нас на Поділлі хюсів дуже мало, і скільки не розказуй про нього (скільки пре, скільки жре) хонда виявиться кращою, навіть якщо вона у дружбана двоюрідного брата і бачив її тільки із вікна.
І ще одне, бачив багато відео на утубах де буржуї (в шортиках) щось розповідають про хюс або довго знімають його, заводять, дрочать газом, сують камеру в глушак і тд - дивишся і думаєш: "ага, мабуть ще один шезлонг китайський". І не надибав (може погано шукав) жодного нашоязичного відео (ну типу як недавно на гілці було про карбоновий і люміньовий глушакти ТуБразерс). Думаю ж не важко познімати мот на камеру і трохи пройтись по параметрам, характеристикам, розповісти про + і -, власні враження, позицію на ринку і таке інше. А посилання на відео в шапку. Щоб в рази підвищити захворюваність (нехай інші теж помучаться
![29_beee](/contents/pics/smiles/29_beee.gif)
).