На 100км/год показує десь 110.
век живи-век учись
Примерно до 60км/час показания правильные. А дальше погрешность идёт по возрастающей. И это справедливо абсолютно для всей современной авто-мототехники. От китайского полтинника до самого супер-пупер кара. Лень искать, но где-то в сети есть ссылка на всемирную ассоциацию автопроизводителей, которая настоятельно рекомендовала это ноу-хау всем производителям авто-мототехники. С целью повышения безопасности движения. То есть спидометр на современной технике - это только показометр, а не контрольно-измерительный прибор. Это на советской технике спидометр был именно контрольно-измерительным прибором, на котором, как и на любом другом аналоговом (стрелочном) приборе указывался класс точности.
Ще питання , попереднє в силі теж .
Скут не наш , але подивіться відео . Такий трік вийде на нашому скутері ? Заміна всих сальніків і ущільнювачів помпи без відкручування кришки мотору . Не зрозуміло чи вийде утримуючий масло сальнік виколупать точно як на відео
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7ObtcZ5UcME&feature=youtu.be[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=7ObtcZ5UcME&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=7ObtcZ5UcME&feature=youtu.beЗмінено: 18.01.2018 р., ElGuider
Подивився як на Honda CB проходить заміна ремкомплекту помпи . Напевно не вийде , сальнік на масло лише з внутрішньої сторони мотори можна поставити .
Казав лікар " Вскрытие покажет". Я, за всі роки, до помпи не касавсь. Попробуй пошукать у Клуб любителей китайских скутеров. Аналогічних " Стелс" в Росії багато і там повинні з цією проблемою зіткнутись. І щось я пригадую, що тем було про помпу на форумі , але де саме не пам"ятаю.
век живи-век учись
Мене цікавить як ви обходитесь з повітряним фільтром?
век живи-век учись
Продуваю стислим повітрям . Чим частіше тим краще . Зі сторони всмоктування лише під гарним кутом . Влітку дмухав трохи не через день .
Фільтр повітря від сашки підходить доречі . Помпа , прокладка правої кришки теж . Інфа від ремонтника .
На своєму дизельному 1.4 HDI (dv4td) хранцузі ))) накатав 30 000 фільтр лише обдмухував . На кииайчику 7500 лише обдмухував .
Сьогодні відкрив сезон . 40 км проїхали з коником . Повернулись брудні та щасливі .
Якщо завтра буде погода , поїдемо знову .
Знімав стартер , і там о-рінг не тримає , всередині було трохи масла та досить багато стружки з щіток .
Доки не знайшов у себе потрібного резинового кілечка . Почистив поставив все взад . Треба буде знову розбирати ...
Змінено: 17.02.2018 р., ElGuider
А ще , мені підігнали pilot jet від Keeway arn 125 . ХХ просто як книжка пише .
Сьогодні трохи проїхався , до 110 по спідометру таки розігнав , таки холодно .
Ще придбав спойлер вітровика , все ж не так тепер задува шолом . Добра корисна штука , але дорогувата .
Це частина 2/3 друга тобто з трьох відео .
Зацікавився , бо бачу що тут можна поміняти сальнік що трима масло без зняття кришки мотора .
Це Honda SH 2009 року ?
Змінено: 25.02.2018 р., ElGuider
Доречі італієць гуморний бляха
В нас трохи не так , приводний вал помпи не такий , з " вилочкою" а тут вилочка є на валу маслонасоса
недодивився , Даніель Honda SH 300 ремонтує
Тихо в темі ((( .
Валері , Ви питання задавали про повітряний фільтр . Розібрав його сьогодні . Відсирів він конкретно , та й за два дні і 70 км я йому ще вологості добавив . В нас такі калюжі стоять ого го .
Так що розібрав , відокремив паралон , а під ним жесть , паперова червона частина брудна виявилась .
Пилюки нема , але брудно й вологе все . Продмухав та вирізав з якогось паралону , паралон скоріше з під упаковки компутерної материнської плати був в гаражі , нову накладку на фільтр .
Тепер думаю от над чим . Чи підходить фільтруючий елемент з honda sh , чи переробити старий елемент , освіжити його паперовою вставкою з таврійського повітряного фільтра ?
вставка от поролонки материнки не годится. не мучайте себя и мотор, если не хотите потом иметь большого горя. визуально поролон схож, но он не бензостойкий. были такие кулибины, что от мамок вставляли поролон а потом кляли всех и вся
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
так фільтруючий елемент з паперу на місці . А от зі сторони всмоктування в мене був поклеїний шмат паралону по формі - це з заводу . Погано що проклеїний . На 157qmj він прикручувався в рамку на фільтруючий елемент .
Заводський зовсім тонкий був доречі .
Підскажіть , чому фільтруючий елемент став такий вологий ?
Змінено: 10.03.2018 р., ElGuider