На осінь та весну я теж заклеюю ніжній радіатор бо грязюка. Літом не клею. До речі. Знімаю пластик, що закриває акумулятор. Це дає більшу площу полика і тоді нормально стає відро зроблене з 10 літрової каністри з під грунтовки. Розрізаю не до кінця і виходить відро з кришкою. Збоку вгорі маленька дірочка для проволочки, і через горловину проволочка. Зручно возити помідори, огірки, пісок.... Так от при знятті пластику спереду під сідлом виходить отвір до двигуна. Замітив, що отвір добре впливає на охолодження двигуна.Тому за 4 роки вентилятор радіатора включався лише кілька раз.
век живи-век учись
Роздуло впускного патрубка , рідного . Сама гума почала стрибати навколо алюмінієвої основи .
Замовив та отримав патрубок в зборі від Honda SH 150 карб . Точно те що потрібно . Тільки гумовий перехід короткуватий .
Почув таку інфу - що у нас помпа точнісінько як у хонди сш до 2008 року . Правда ?
Ні. Бенеллі це італійці. Продали модель QJ. У них контора в Угорщині, а завод в Китаї. Зі скутером ішов диск на якому є відео про QJ. Гарний ролик. Конвейєр на заводі мабуть більший ніж в Тольятті на ВАЗ. Здоровий асортимент мото техніки, сучасне обладнання і технології. Я б скинув відео , але подарував диск .
век живи-век учись
https://youtu.be/omalRPr54BM
У нас помпа виглядає так само ? Бачу лише один якийсь патрубок додатково , чи не підігрів карбюратора ?
А от все інше ? Бо іноді прокапує антифриз через отвор знизу помпи . За 1500 км витекли грамм 70
Накатав 4000 км .
Помпа ще жива , дивно - антифриз припинив пускати сльози в районі отвору помпи знизу , зате тепер через той отвір сльозится масло , не інтенсивно , але на 400км в середньому доливаю 70-100 гр масла .
Почалася знову біда з холостими . На холодну , мушу підгазовувати . Дещо стало краще коли поміняв жиклер ХХ ( pilot jet ) , взяв його з карба для 157qmj мотора . ХХ на холодну не поборов до кінця , навіть заміною карба .
Причина є . Здається це систематична робота мотора при температурі що нижча його робочої . В мене стрілка термопоказчика рідко переходить вище першої поділки .
Підтвердження - подивився в впускне вікно впускного клапана - він в темному нальоті , явно смолянистому .
Свічка доречі ідеального коричневого кольору .
Хто підскаже . Це що , невірно працює термостат ? Чи може два радіатора це занадто ?
Як тепер профілактично почистити камеру згорання і тд ? Може є які засоби присадки до бензину ?
І що загалом робити , щоб робоча температура була вища ?
Нагадаю що нижній радіатор в мене заклеїний , його повітря не обдуває .На вихідні щось придумаю й для верхнього радіатора , частково перекриваю повітря до нього .
Змінено: 19.09.2017 р., ElGuider
Я думаю, що підгазовуєш на холодну того, що не треба було регулювати карб . коли оберти при пуску були високими. Сів та і поїхав і неважливо, що в карб попаде лишній міліграм бензину. Літом прогрівається швидко. Зате осінню гріється довше і на перехресті треба підгазовувати
"Хто підскаже . Це що , невірно працює термостат ? Чи може два радіатора це занадто ?" Якщо термостат зачиняє систему на мале коло, то став хоч 10 радіаторів, а тосол ходить тільки по малому колу. А як термостат не працює - то тосол ходить по великому колу і двигун осінню нагріти важко. В старих машинах без термостата ставили жалюзі. Я думаю, що в мопеді принцип такий самий. А може і помиляюсь. І ще цікаво. Який розход топлива зараз післю заміни жикльорів і роликів?
век живи-век учись
Карб Corundum
до 80 км на годину 3.5 л на сотню , швидше більше , 4.0 -4.3 л
Карб китай (157qmj) 26 дифузор + 26 поршень дифузора - 3.0 до 80 км .На холодну ХХ стабільний .
На відрегульовану карбі тримаються хх і на холодну 1800 обертів , на гарячу - хх 2100 обертів
Ясно. А який ефект від заміни роликів?
век живи-век учись
Логічно, що постріл від 60 до 80 припадає на 6000об. нейвищий крутний момент. В мене 6000 на 50 - 60 км/год. По місту постріл в цьому діапазоні мені важливіший, тому ролики не мінятиму.
век живи-век учись
В моєму місті актуальніше обходити тих хто їде 60 км . Про витрату пального . Після заміни роліків витрата палива виросла , якщо їхати швидше 80 км . Й помітно виросла . Якщо в спокійних режимах з китайським карбом можливо вкластися навіть в 3.0 л на сотню , поза містом , то при активній їзді , якщо ще й вткручувати до 100 км , витрата може бути й 4.0 й більше , в залежності від вітру й так далі .
Відчуття такі . Рідний карб дуже ефективний з місця до 40 км , китайський на старті не такий , але далі явно краще готує суміш . Про сьабільність на хололну не жарт , китайський карб рівненько тримає холодну , провали ХХ лише якщо включити світло .
Тоді який сенс міняти ролики , коли старт слабіший ще і топлива більше їсть?
век живи-век учись
середній режим 80 км якраз виходить ресурсним і економічним
Не слабо їздять у Борисполі ,якщо середній режим 80км /год.
век живи-век учись
там дороги провоцируют. кто тише едет - тот лох или тупица
п.с. ничуть не ирония. гоняют что страшно. спешат жить
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Та для мене дивно , я дійсно завжди в режимі 80 плюс . Що тут такого ?
Вообще-то в місті требують 60.
век живи-век учись