Вчора вимушений був промити бак . Хоч і пробіг був 2.5 км на момент купівлі , те що бовталось в баку п'ять років випало в осадок , вже здається писав що поплавкова камера жиклери та канали були у нальоті білого та світло коричневого кольору . Почистив бак - промив його теплою водою з під крану , поміняв паливний фільтр та також промив крани патрубки і по новій карбюратор . Напевно ще буду знімати карб , наче гніздо під голку вичистив , але один перелив знов спіймав , скинув з підніжки скут і він заглох . Завівся лише з відкритив дроселем .
Дивно . Трансмісія чи притираттся стала . Бо оберти трошки впали на розгоні та швидкості , до 500 обертів навіть .
Але дочекаюсь таки роликів і буду ревізувати варіатор . Там вже й буде видно що підналаштувати .
Наїздив 600 км . На помпі знизу є отвір , після гарної поїздки бачу сліди рідини що трохи проникла через нього .
Доки стрілка температури не підіймається вище другої поділки - біля отвору на помпі сухо . Вчора і сьогодні жарко , і вчора і сьогодні стрілка температури підіймалась вище до другої подіки ( звично вище першої не підіймалась ) . Коротше сліди схожі скоріше на сліди масла за кольором бачу на помпі другий день .
Це що , сальніку помпи приходить кінець ? Перестояв скутер і очевидно гуммі сальника капець ? Якісь міри приймати ?
Змінено: 07.05.2017 р., ElGuider
Поміняв сьогодні охолоджуючу рідину , антифриз . Злилося десь 1.6 л зелено - мутної речовини . Увійшло - 1.8л , в мануалі пишуть 1.25 що очевидно є ємністю СО скутера з одним радіатором .
Доречі , термостат працює як слід . Бо читав відгуки що типу ніфіга він тут не робить . Так от - працює . В три прийоми змінив ОР , три рази грів мотор . Промивав ОС дистильованою водою . Термостат відпрацював чітко всі рази . Я спостерігав як дуже швидко прогрівалось "мале коло" і досить повільно прогрівалось все інше - першим верхній радіатор з вентилятором і в останню чергу нижній додатковий радіатор . Думаю виготовити з м'якого матеріалу заглушки для нижнього радіатору . Все ж таки центр радіатора під колесом треба захистити .
Поміняв також вакуумний кран , поставив з 157qmj . Там мембрана меньша , подивлюсь що буде .
Все ж таки голка в карбі трима як слід , але там не даремно стоїть вакуумний кран - він мусить тримати .
Змінено: 09.05.2017 р., ElGuider
Як вірно ставити направлені ролики
https://youtu.be/Rlnkqx15yTg
рідні ролики з заводу стояли НЕ ВІРНО . Вже поставив Athena ролики 13.5 грам , такі самі як рідні , теж направлені .
Враження - супер . Нема перекрута прр навантаженні , тепер макс навантаження при прискоренні припада на 7200 обертів двигуна . Динаміка розгону від швидкості 20 до 70 км ЗНАЧНО зросла . В той же час до 20 км трохи задумливо .
Трошки жорсткіше треба пружину торка . Максималка . Треба ставити під передню втулку варіатора шайбу , до 0.7 мм .
Ремінь фактично виходить на макс радіус по передньому варіку . Але ще є трошечки кули його вивести .
Хоча за рахунок шайьґби ще плюс 200-400 обертів при троганні з міста можна отримати , типу можна й не міняти пружину торка ))) .
Замовив сигналку зі зворотнім зв'язком . Рідної взагалі нема .
Очевидно це все , ну окрім шайби , можливо поставлю , а можливо і ні . Тобто більш налаштовувати щось нема сенсу .
Все подобається )))
Ось ремінь Міцубоши . Очевидно найкращий варіант .
Змінено: 16.05.2017 р., ElGuider
Забув що знову був в карбі . Поставив перероблений поплавок , зробив його регульованим ( з поплавка від 139 мотору добавив металеву пластину , у рідного запиляв пластикове вухо ) . Голка теж рідна - з хендмейд зворотнім вухом .
Гніздо під пусковий пристрій зашкурив , там де ходить напрямний циліндр , бо почав підклинювати в закритому стані ( тобто в стані - теплий мотор ) .
Поставив сигналку . Не розібрався з автозапуском , залишив перемичку .
Сигналка
Потрібна допомога . Помаранчевий підключив вірно - зелено-жовтий , тисну кнопку старт двигуна на пульті стартер крутить . Не ясно що робити з сірим , темно синім і рожевим . Між рожевим та сірим нормально замкнуто до натискання кнопки " запуск двигуна" на пульті сигналки два рази . По натисканню - між сірим і рожевим контакт розривається , так і не виявив контакту замкуто .
Вільно в мене два проводи - чорно червоний , червоно білий . Тобто саме між ними є перемичка .
Так було від купівлі - сигналізація відсутня , в роз'єм вставлено втичку з перемичкою .
Доречі нічого не паяв не різав , просто переставив піни з одного ро'єму в інший заводський .
З 500 м зворотній зв'язок добре працює . О тобі й китайська сигналізація ))) .
Саме цікаве - наскільки батарейки вистачить в двохсторонньому пульті
Змінено: 17.05.2017 р., ElGuider
Є хто живий ?
Знову втратив два літра бензина на долівку в гаражі .
Прставив карб , зі свого попереднього скутера , разом з вауумним краном . Заморочився , став без проблем - єдине , це впускне вікно карба в Аутлендері - 50 мм , а на 157qmj 45 mm . Зробив кільце шириною в 8мм та товщиною 2.5 мм зі шлангу ( з якогось трактору підійшов ) на вхідне вікно карба від 157qmj .
Знову втратив з літр бензину . При тому на попередньому скутері нічого подібного не було . Знімаю карб - а в ньому бензин стоїть - все в бензині в середині , очевидно потік і в мотор , бо впускний патрубок , через який карб прикручується до головки мокрий , в ньому аж калюжа була .
Це що таке ? В кого щось подібне було ? Що за містика . Повернув все назад на скутери ... поміняв у своєму масло .
Злив бензин з бака .
Тепер от гуглю тирнет , щось подібне в багатьох було , але не так як в моєму випадку . Що робити не второпаю .
може причина в тому що бак значно вище у Аутлендера ніж в скутерах типу Вайпер Шторм ?
Бо тече з повним баком дуже помітно , крапля бензину на переливному шланзі з низа карбюратора з'являється швидко , за хвилину чи дві після зупинки мотору .
Якщо в бак залишається з два літра , тече не так помітно , але от за трози більше двох діб весь бензин витік .
Я щось не дуже зрозумів
Але на звичайному карбі причина в тому що не тримає клапан поплавка - подивися там на голці поплавка має бути малесенький сальник, може його немає.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Та все ок . Все на місці . Ставив карб , який на іншому скутері не тече . І кран вакуумний .
Розібратись з рівнем в поплавковій камері не складно . Але як складно , коли сама голка не тримає в гнізді ... та й вакуумний кран НОВИЙ не тримає повний бак .
Рішення за 100 грн , електроклапан гбо2 відсікаючий топливну магістраль -
перший варіант ( на фото знизу ) горшок( унітаз) не ставав бо клапан заважав . Вирізав пластину та зробив два отвори , трохи її загнув . Фото не маю . Унітаз стає на місце , коли працює ходова - ніщо не дістає до клапана - задоволений .
Тримає . Ще й як ))) . Але у русі таки мокріє переливний патрубок .
Змінено: 24.05.2017 р., ElGuider
Не тече ))) . Хоча я забув написати , що притирав сідало голки з використанням пасти для притирання клапанів .
Брав саму ніжну яку знайшов . Але все ж таки при повному баці ситуація не сильно змінилась . Наразі ні в русі , ні в простої нічо не тече , бенз на місці . Переливний шланг сухий . Результат - вище оберти при прогріві коли працює пусковий нагрівач - 3800 . Богато 3000 макс було б не погано . Також виросла динаміка розгону , чіткіше працює на холостому - рівно .
Тепер залишилось відстроїтись на середніх обертах , голкою . Подивлюсь по кольору свічки .
Я зрозумів, що причину витікання топлива з повного баку ти так і не знайшов, а поставив кран від гбо. В результаті як стоїть мотор то не тече, а як їдеш кран відкритий і тоді росте рівень в поплавковій (якщо голка не держе) і збагачується суміш . А якщо голка держе, то чого вона не запирає на стоячому моторі, бо витіка бензин? Десь собака зарита. В мене нічого не витіка ні повний бак, ні не повний.
век живи-век учись
Я зрозумів, що причину витікання топлива з повного баку ти так і не знайшов, а поставив кран від гбо. В результаті як стоїть мотор то не тече, а як їдеш кран відкритий і тоді росте рівень в поплавковій (якщо голка не держе) і збагачується суміш . А якщо голка держе, то чого вона не запирає на стоячому моторі, бо витіка бензин? Десь собака зарита. В мене нічого не витіка ні повний бак, ні не повний.
З повним баком були проблеми при простої . А от в русі було непогано . Наразі все ок . Рідний вакуумний кран точно на тримає повний бак
У Вас карб мікуні чи корундум ?
Змінено: 25.05.2017 р., ElGuider
Добре , значить нормальний карб . а мій по п'ятирічному простою отримав якесь пошкодження гнізда під голку . Можливо була раковина етс .
Валерій , а які оберти у Вас на прогріві ?
Зараз тепло то як завів то оберти доходять до 3500. Але я ніколи не прогріваю. Їду зразу потихеньку. Оберти швидко падають. Як холодно падають трохи повільніше.
век живи-век учись