Значить вже вишукав відгуки . Так само - 12.2 гр ролики то є замало - мотор перекручувати приходиться вже на швидкості 89км г ( моя мета зробити цю швилкість комфортною мотору - 7000 обертів багато ) .
14 гр - то вже багато , є провал на старті , задумується мотор під навантаженням . Читаю далі , як і в випадку с sh150 оптимально - від 12.8 до 13.5 гр .
Добрі відгуки про ролики від скутера Сім . Вже шукаю , очевидно по 13 грам .
Важко навіть обкатати скутер , бо 60 км.г під гору - то 6500 обертів колін вала ... погано . 5000 , оптимально було для 157qmj ...
200км . Зіміна витратних . Злив 1 л 100 грамм моторного масла . Чомусь багато . Масло темне , було трошки бурих домішок , в фільтрі сітці зовсім трошки металевих частинок і шматки герметику .
Редуктор - витекло не більше 50 мл масла , доброї якості , світле з запахом трансмісійного мастила . Але так мало .
Є запитання . По слідам на приводі тросика спідометра в районі переднього колеса можу судити що за п'ять років там в вузлі стало значно меньше мастила . Чим змазати ? Скільки ?
Купив антифриз , 2 л Фелікс g11 класс ( соррі іншого по такій ціні не знайшов ) . Плюс 3.0 дистильовано'ї води .
Є якісь хитрощі при зливанні та заливанні антифризу ?
Почитай форум " Клуб любителей китайских скутеров" Стелс аутлендер точна копія нашого. Там багато цікавого. Доречі зверни увагу на підшипник руля. Четь прослаблений починає розбивать підшипник. Багато жалілись. Я зразу підтягнув і проблем нема. А привод спідометра намазав літолом( китайці поскупились). Поки проблем нема. Я зливав антифриз знявши патрубок внизу двигуна. А наливав потихеньку в радіатор до верху. Потім налив у розширювальний бачок чуть більше норми.
век живи-век учись
Там не одна тема. Є навіть в розділі "курилка" Список форумов » Тусовка онлайн и оффлайн » Болталка Тусовка Аутоводов.
век живи-век учись
Завтра займусь карбом . Стандартний "запил" тіла шибера ))) , якщо виявиться плоским . Подивлюсь на свічку , але вже зараз бачу більшу за паспортну витрату палива . Десь так в межах 4.5 л на сто км .
Ролики вже їдуть до мене , 13.5 гр . Дико бісить режим - високі щоб їхати хоч 60 .
Дякую доречі за посилання на болталку того форуму . Але , я ледьве 30 сторінок осилив . Дійсно багато писанини ні про що .
92 ? Лив на КЛО і під боком на нонейм . 300км , рахувати легко загальну витрату . Швидкість в межах 60 км .
95 лити очевидно не буду , не той в нас мотор .
Але точно знаю недоліки цих cvk подібних карбів . Ориг карб тримав в руках , розбірав та лаштовував . Що запорний циліндр з голкою виглядає по іншому в китайських клонах - звична річ . От завтра хочу переконатися в тому в чому впевнений зараз - конструкція та вигляд того циліндру є точно такими як в типу cvk що ставлять китайці на 157qmj/152qmi
Коротко про карб . Різниця з cvk подібними не велика , але така , що запчастини не взаємно замінювані .
Карб не мікуні , той ще гірший в ремонті .Має додатково спеціальний патрубок , на випадок переливу . Все інше виглядає так само , але відрізняється розмірами формами деталями .
В моєму карбюраторі було : завеликий рівень бензину в поплавковій камері , на рівні переливу .Голка шибера піднята на максимум ..От і жерло воно до п'яти літрів , та і їхало коє як , аж дивно що не було з таким переливом стрілянини в глушник та перегріву .
Рівень в поплавковій камері відрегулювати не просто , саме регулювання не передбачено ..На 157 з спмим поширеним карбом поплавок має спеціальну бляху , підгинаючи яку можливо змінити рівень бензину .
Тут прийшлося гріти пластик поплавка в районі "плечей" де він закріплений і таким чином підгінати сам пластик .
Шибер таки не плоскій , вже вогнутий на 2мм . От де приріст кінських сил )))) . Обкатаюсь , можливо запиляюсь глибше . Доки поставив голку на середню позицію з п'яти можливих .
Результатом задоволений , але це ще не межа . Доречі з таким фільтрбоксом впуск добре придушений .
Вхід в старих фільтр боксах для 157 має діаметр аж 50 мм ! І воно добре їде . Треба поекспериментувати .
маленькое уточнение: перегрев возможен как раз на бедной смеси, а не богатой
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
перегрева на богатой смеси не будет. часть тепла отбирает само топливо. а что будет тупить - то да. это как на подсосе ехать. на номинальные обороты моторчик не раскрутится
тут мир прост. на ХХ работает винт качества и малый жиклер. жиклер подает топливо, винт - более тонкая регулировка. на переходных моментах - положение иглы. конусность так же немаловажна. на всю гашетку - диаметр диффузора (воздух) и головной жиклер (пропускная способность топлива). безусловно, так же играет роль пропускная способность воздушного фильтра.
п.с. карб регулировать только после прогрева. иначе плавающие холостые и вялая реакция на дроссель не даст результата
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Так . Регулюю хх тільки на добре прогрітому . Виходе 2100 на гарячу і десь 1900 обертів на дуже холодну ( це коли +5 на дворі ) .
Про головний жиклер . Забув написати . На 157 стоїть практично у всих 102 , тут - 115 . Великий . Нн второпаю чому забір з фільтр боксу такий малий ? Не проміряв , аое й так бачу що не більше 30-35 мм .
Доречі ! foxwell toorer чи як його там сьогодні бачив і спостерігав за ним . 200 сс . Повітряне охолодження .
Так зі сторони бачу що пре знизу добряче . Красивий .
Фотки є , Аутлук і Турер поряд .
Дякую . З повітрям в СО вже НАЧЕ розібрався . Але цей датчик температури ... аж бісить .
На 157 поставив датчик та показчик температури масла , сам датчик ставив так : засвердлив болт зі сторони варіатора через який можна зливати масло , і туди його вставив . Дуже інформативно . Ясно що китайська та система , але каже температуру точно . Звик коротше до точого ініормативного стану температури .
Доки ще не вивчав що то в нас за датчик . Яка резистивність при 20 градусах плюс .
Розумію що не правильно , але перше що на думку приходить - підкинути резістор так на 10 Ом .
... перше що на думку приходить - підкинути резістор так на 10 Ом .
Желательно найти подстроечный резистор типа ППБ-3А (проволочный) номиналом 22 или 33 Ома.
Облом . 30 гр цельсія - 200 Ом . 65 градусів - 130 Ом . Що за датчик ?
Сьогодні знову почало заливати ... залив повний бак і залило карб . Вакуумний кран щось не тримає коли повний бак , вірніше якось слабенько . Так як скутер довго стояв вирішив зняти бак і промити . Промив бак , і всі крани фільтри .
Л'є . Беру старий корч карб від 157 двигуна . Голка та поплавок від корч-карба стали нормально , відрегулював рівень в поплавковій камері без проблем , регулював під'єднуючи прозорий шланг до зливу з карба . Голку підняв на одну позицію . Колір свічки не сподобався .
Змінено: 30.04.2017 р., ElGuider
а при чем здесь вакуумный кран? пусть он хоть и вовсе не держит. эту роль выполняет запорная игла в карбе. возможно попала соринка или игла стала наперекос
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!