Ну і останнє . Можуть брехати в нижнню сторону показчики палива та температури бо є поганий мінус "масса" ?
Ще не достатньо вигнав првітря з охолоджувальної системи . Радять просто підняти достатньо високо перед скута ( на козу) і дати йому так попрацювати . Чи то слушна порада ?
я на водянках не їздив, за рідину не скажу, а масло треба замінити бо там за зиму зібрався конденсат і буде каша, гуму я б не чіпав - воно покаже.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
За п'ять зим ))) , п'ять років скут стояв . Гумма на колесах чудова , я писав в сенсі - що вся інша гумма , патрубки та шланги - цілі .
Масло то очевидно із спец присадками - для обкатки .
не буває масла для обкатки, китайці зазвичай заливають що подешевше - так що міняй зразу заодно й побачиш що там.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Штатний акумулятор стоїть yuasa ytx 7l-bs . Висота 131мм ширина141мм, товщина71мм. Пусковий ток 100А. Полярність (+)П. У мене стоїть 5років. Проблем не було ні разу.
век живи-век учись
І масло і охолоджуючу рідину міняй. Охолоджуючу купляй хорошу дорогу. Помпа в цих мопедах дуже ніжна. Заливай спочатку в радіатор під зав"язку . Тоді закривай радіатор і заливай у бачок. Резина ходить довго. Хотілось м"якшу, але штатна ходить довго. У мене 12тис. то мабуть ще 7-10 пройде. Ремінь за 12 тис. відмінний. Масло міняю через 2 тисячі як по букварю. Подивись чи не натянуті провода , що виходять з двигуна. В мене були натягнуті і після 11тис.перетерся один проводок. ,а щоб його спаяти чи замінити прийшлось розібрать пластик, злить масло,тосол і потратити кучу часу. І ще поглянь чи не перекручений трос спідометра в голові мопеда. Читав, що таке буває і трос довго не ходить.
век живи-век учись
Дякую Валерій !
А чи можна промити СОД дистильованою водою та залити нормальну рідину карбоксілатну ?
Про недоліки . Що наразі мені не сподобалось . Налаштування варіатора . В порівнянні з 157qmj на 13 колесі , відповідно зі своїми налаштуваннями . На своєму Джімаксі у варіаторі зробив дві речі - поміняв ролікі , з 13 гр на 13.5 , і ремінь - на Бандо 835х20 . Тяга рівна ( торкдрайв не трогав) - і в районі 4500- 5000 приємна і найбільш нагружена .
По тахометру Аутлука у нас тяга в районі 6000- 7000 обертів , це - лажа . Треба здвигати до 5000 .
Мова про ролики ( грузики ) . Стокові так розумію - 12 гр . Треба ставити тяжчі , трошки . Ремінь - теж очевидно до міліметра ширший .
Питання : хто що спробував змінити в налаштуваннях варіатора ? Де подивитись ролікі ? Що з ремнем ?
Завтра уточню. Поміряю і напишу.
век живи-век учись
Максимальний крутний момент движка на 6000 об. Мені удобно. Це швидкість 50-60 км/год. Сенсу ставити важчі ролики не бачу. І ще .Ти впевнений,що стокові ролики 13 гр. ? Я свої не важив, але люди пишуть 12.1 гр. Коли ставили12.5 то було ще нормально , а 13 і більше, то мопед ставав тупий. Якщо тобі треба економію топлива то міняй. А я не люблю коли мопед розганяється як хренові жигулі. Мопед і так економний. Я їхав з Києва 60км/год. (новий, обкатка) то проїхав по Києву та до Лубен 220 КМ був повний бак,то 5 літрів не влізло. Вивод -З"їло менше 2.5 літри на сотню. А в місті бере 3.5л. Ну то хто як Їде. До речі .Якщо будеш їздити на 5000 обертів то не будеш використовувати максимальний крутний момент, який на 6000.
век живи-век учись
Поміряв свій акумулятор і знайшов в інтернеті. Розміри відрізняються хоч і одна марка. НЕ знаю чому. Є розміри
"Аккумулятор качественный yuasa ytx7l-bs гелевый 114/71/ 131 подходит на многие модели мототранспорта". А мої на фото. Висота 131, а ширина явно не 114, і товщина менше 71.
век живи-век учись
Вибачаюсь за якість знімків. Надворі сніг, а в сараї темнувато.
век живи-век учись
Дякую за фото . Батарейка motobatt вже стоїть , підійшла ідеально .
На рахунок налаштувань варіатора . 6000 при 60 км г то багато . Меньше 5000 теж погано . От і ловити треба в районі 5000 -5500 швидкість 65 . Щоб при 80 км було 6500 . Стокові грузи - 12.1 грама . По своєму вже бачу що мотор треба перекручувати . 13.5 гр - вже знайшов ролікі , а от 13 не можу знайти . Від Малоссі знайшов по 10.5 грамм ( звичний тюн для sh) .
Завжди стараються використовувати максимальний крутний момент. Тягу дає крутний момент, а максимальну швидкість дає потужність. Ще Енцо Феррарі писав "Лошадиные силы продают автомобили, а крутящий момент выигрывает гонки." А максимальний крутний момент у нашого двигуна на 6000. Важкі груза рано виганяють ремінь на великий радіус і мотору з малим крутним моментом важко. Тому розганятися він буде довше ніж з грузами розрахованими інженерами. ( А я італійцям вірю). Це можна перевірити секундоміром. Принцип роботи варіатора в тому,що як ремінь вийде на максимальний радіус то швидкість скутера залежить тільки від кількості обертів двигуна. І ніяк не залежить від ваги грузиків. Тому при 80 не залежно від ваги грузиків (в межах розумного)ремінь знаходиться на максимальному радіусі і оберти будуть однакові хоч при 12грам хоч при 13.5грам. Вага грузиків як і велика пружина торкдрайву впливає на динаміку. А як їхати 40, то легші груза можуть не вигнать ремінь на максимальний радіус і при різних грузах будуть оберти різні. Можеш перевірити оберти двигуна при швидкості 80чи 90 ставлячи різні груза.
век живи-век учись
Добре . Трохи ще буду спостерігати за поведінкою мотору . Але . Вже з досвіду . Довше мотор буде жити якщо його не грузити і НЕ КРУТИТИ на максимум ! Ніхто не їздить на авто доводячи кожну передачу до макс кр моменту . Це шкідливо . Мова про бензинові мотори .
Обирається режим по середині - до моменту , але на достатніх обертах . Саме це і спробую зробити , знайти золоту середину . Так і для комфортної швидкості в 80 км буде краще , і максимальна шв. для обгонів буде не такою шкідливою .Вже почитав про саме наш мотор , обертів в 8000 він боїться , прокладка під головою зазвичай довго не ходить .
У СШ 14 гр ролики , той самий ремінь торк і подвижні щоки шківа . 14 гр . На три кобили сили більше .
То що , Хонда обрали не вірний режим ?
З повагою . Ролікі доречі не дешеві . Від 300 грн . Але брати буду ті що за 600 .
Змінено: 22.04.2017 р., ElGuider
Про максималку окремо . На 157мому підняв її помінявши подвижну щоку на повнорозмірну , ну і ремінь - стоковий був 842 фірмовий китайський , виявився коротшим за Бандо оригінал 835 ))) . 7км по жипіесу в плюс ))) . Тобто 95 км стала максимальною .
Змінено: 24.04.2017 р., ElGuider
Наразі читаю про експерименти з роликами . Відпишусь як надибаю щось цікаве .
Доречі .Дуже хороший ремінь Мицубоши. В мене стоїть з завода вже 12 тис. і як новий. Думав на 8 тис. поставить Бандо, а вийшло, що Мицубоши відмінний.
век живи-век учись