Привіт . Регулювання жорсткості амортів не міняли ? В мене на третій поділці , так нормально .
Сезон ще не закрив . Кожного дня на скутері . Як поставля на зиму хочу подивитись маслонасос і його ланцюг . Почитав що така профілактика незавадить .
Вітаю з початком сезону . Тмждень катаюсь то на двох колесах то на чотирьох .
Вчора о 9.00 треба була бути за 20км від дому . Поїхав . Висбодився о 13.00 . Дощ , нормальний такий .
Завів поїхав . На першому ж перехресті де треба було зупинитись перед знаком двигун замовк . Завівся відразу , але ХХ нема . Лише сьогодні в обід спробував завести , завівся - ок , прогрівся і знову йок .
Думаю знову шось з карбом , бо типу переливає . Зняв сідало , завів - реакції на гвинт якості - нуль .
Закрутив повністю гвинта - робить то 1000 обертів то прогазуєш й тримає 2000 обертів як і було раніше . Пригадав що в тому році в прозорій трубці фільтр бокса була вода , ну я їздив же й в мороз навіть .
Так поглядав на неї , думав що все ок , але як зняв пробку то полилось . Виявляється водою вся та трубка була наповнена тому й не помітив . Зняв кришку фільтрбокса й фільтр . Завів з півоберта й ХХ тримається , рівно не плаває .
Повітряний фільтр виявився мокрий , навіть не вологий а саме мокрий .
Покрутив гвинта якості - найкраще працює мотор саме коли закручений до кінця гвинт .
Взяв щітку малярну невеличку , змочив бензином і давай промазувати впускний патрубок , патрубок до карба , сам карб - ніфіга підсосу повітря нема .
Так й залишив . Дивно . Раніше до одного оберта гвинта якості отримував стабільний ХХ .
Що воно таке ? Карба таки зняв , нн побачив нічого кримінального а ні бруду ні осадку . Продмухав без жиклерів та гвинта якості , зібрав та поставив . Прогрів порегулював - без змін . Стабільно працює лише з закрученим гвинтом якості до кінця . Після доброї прогазовки ХХ може провалитись до 1000 обертів і повернутись знову на 2000 . Дивно якось .
Скутер стояв з середини листопада , навіть не заводив . Завівся в ту суботу з першого разу ( я підкачав бензу в карбюратор , відкривши вакуумний кран ) .
Тепер нерозумію чому налаштування карба змінились .
Карб наразі рідний Corundum 26 .
Здравствуйте всем привет. Вопрос что подходит и что нет к Аутлуку от Хонды сш? Не будет проблем с запчастями?
ggv999
На Сашку проблем с запами нет,кроме доков.
А на копию запы могут быть другие.Только заказ из за бугра.Кивеями Украина уже не торгует.Перешла на симы.
Змінено: 26.05.2019 р., veterok2607
цпг та колінвал, головка все що з нею пов'язано, помпа в зборі, варіатор, редуктор в зборі з колесом - підходять.
задня траверса, мотор в зборі теж підходять, гумма підходить, переднє колесо підходить
На фото те що сталось з правим сальніком колінвала.
Вал маслонасоса під штопорне кільце проточив доречі.
Наче обішлось все.
Змінено: 30.07.2019 р., ElGuider
Агов. Є хто в темі?
Все ж таки мотор SH, і біда з правим сальніком колінвала може призвести до болючих наслідків.
Мотор шумів, реально. І став м'яко робити лише після заміни сальніка. Кілометрів двісті так наїздив, по місту тижня зо два.
Змінено: 13.08.2019 р., ElGuider
Вирішив переробити вхід повітря до фільтр боксу.
Величина та кількість отворів прорахована таким чином, щоб їх загальна площа була більшою за площу вхідного отвору в фільтр бокс ( брав навіть відносно зовнішнього діаметру вхідного патрубка до фільтр бокса).
Хто має якісь думки чи досвід з цього приводу?
Знайшов на Аліекспрес
повітряний фільтр
#Aliexpress 331,13 грн. | Scooter high quality air filter for Keeway OUTLOOK 125 LOGIK 125 4T
https://a.aliexpress.com/_UBMCN
https://www.aliexpress.com/item/4000593433607.html?mb=91VWkAyvx4BwNbX&srcSns=Copy%20to%20Clipboard&tid=white_backgroup_101&tt=sns_Copy&aff_platform=default&cpt=1581364876950&templateId=white_backgroup_101&platform=AE&rdtUrl=https%3A%2F%2Fwww.aliexpress.com%2Fitem%2F4000593433607.html%3Fmb%3D91VWkAyvx4BwNbX%26srcSns%3DCopy%2520to%2520Clipboard%26tid%3Dwhite_backgroup_101&aff_request_id=d2d9ef62bb7e48c48024c2d416caa8ea-1581364876950-03798-_UBMCN&spreadType=socialShare&sk=_UBMCN&aff_trace_key=d2d9ef62bb7e48c48024c2d416caa8ea-1581364876950-03798-_UBMCN&businessType=ProductDetail&terminal_id=d7a45f4289e944d7b83db0102ff65e80
Карбюратор Мікуні. Точно такий ставився і на Аутлук
#Aliexpress 1 017,07 грн. | PD26 Suitable for CFMOTO CF150 Motorcycle carburetor CFMOTO 150cc carburetor https://a.aliexpress.com/_UNF8N
https://www.aliexpress.com/item/33007984912.html?mb=91VWkAyvx4BwNbX&srcSns=Copy%20to%20Clipboard&tid=white_backgroup_101&tt=sns_Copy&aff_platform=default&cpt=1581365043922&templateId=white_backgroup_101&platform=AE&rdtUrl=https%3A%2F%2Fwww.aliexpress.com%2Fitem%2F33007984912.html%3Fmb%3D91VWkAyvx4BwNbX%26srcSns%3DCopy%2520to%2520Clipboard%26tid%3Dwhite_backgroup_101&aff_request_id=6513e126ad5d45468a5b3ecbea6b14a0-1581365043922-09899-_UNF8N&spreadType=socialShare&sk=_UNF8N&aff_trace_key=6513e126ad5d45468a5b3ecbea6b14a0-1581365043922-09899-_UNF8N&businessType=ProductDetail&terminal_id=d7a45f4289e944d7b83db0102ff65e80
Змінено: 10.02.2020 р., ElGuider
а зараз з китаю висилають посилки? чи той вірус дохне за час транспортування?
а то чув дещо протиречиві відгуки
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Відсилають ))). Вірус живе в живій субстанції, і не довго.
Повітряний фільтр стільки шукав!!! А тут бац - з'явилось 100 шт у продавця.
Доки замовив один на пробу. Підходить - беру ще кілька.
А карбом дуже зацікавився ... може й замовлю.
Значить по вставці в повітряний фільтр відбій. Не підходить.
Прийшов карб. Поставив вирішивши декілька проблем. От для чого я морочився? Мікуні з ХХ дружить уууххх.
Кому цікаво які проблеми були запитуйте
Розумію що тема з карбюратором цікава була раніше.
Але в меморіз, і для самого себе.
Проблема 1. Pilot Jet жиклер ХХ в карбі 12.5, його замало. П'ять обертів і до максимуму обертів гвинта якості і не впевнена робота " на холодну" вирішена жиклером 15 , дякую maxiscooter.com.ua.
Проблема 2. Перехідна система ХХ відкриття дроселю, вирішена пружиною золотніка, з китайського карба. Вона більш жорстка, довша на сантиметр ( витки не рахував). Голка золотніка на середній позиції з п'яти.
Проблема 3. Довжина газового тросіка. Була завелика. Вирішена "бочкою" діаметром 6 мм під гвинт на тросік.
Тросік втратив всього 4мм довжини.
Проблема 4. Занадто високі оберти прогріву, 4000 . В повітряний канал "пускового обогатителя" вставив пневматичну трубку Camozzi - діаметри наруж 2мм внутр 0.6 мм. Саме в той канал який є "виходом" з збагачувача .
Результат. Холодний прогрів - 3000+ оберти, гарячий 3500+ не вище 4000
Результат загальний.
Витрата по місцю ( але свіча білувата) - 3л. 100 км, по прямій витрата меньше 3л на 100 км.
Динаміка до 6000 обертів захоплююча, на вищих обертах трохи гірше Corundum а
З цікавості вирішив розібрати "пусковой обогатитель" Mikuni. Класичним способом, який 100 разів демонстрований на ютюбі.
Були використані лещата та універсальний ключ з тряпочками щоб не пошкодити пластик.
Вийшло без поспіху і різких руків.
Скажу що з заводу він налаштований вірно, ну хіба на міліметр стартову позицію поршня що перекриває канали я збільшив.
Додаю фото.
Змінено: 17.04.2020 р., ElGuider
Добрий день. Реально підходить переднє колесо від будь-якої SH 150? Був досвід заміни? Там до того колеса ще добрий десяток деталей (втулки, підшипник і різного дріб'язку), і чи все воно підійде?