Ще по клапанах питання . Притирав їх вручну без допомоги дрелі чи шуруповерта . Випуск притирався довго , з пів години - до 0.5 мм шириною вийшла фаска місце ущільнення , впускний притерся дуже швидко - і фаска більше 1мм вийшла . Сідла з заводу прирізані як треба ( здивувало як для китая) .
Нормально це ? Чи не сильно "м'який" впускний ?
1. пальці чути - це або раннє запалювання або низькоякісне паливо. на 1 горшкові це дуже важко відчути. але на ХХ відчувається. особливо, якщо оберти на грані фолу
2. впускний клапан так у буде виглядати. чорний, але без нагару. справа в тому, що його охолоджує паливна суміш. якщо чесно, то я вважаю, що двигун не виходить на режим самоочищення. адже в процесі роботи є й паливо, мастило. я не знаю, до якої температури він виходить.
п.с. є в мене знайомий, що я в його двигун поліз. в нього провернуло зірку ГРМ на колінвалі й погнуло клапан. наскільки мопедка була охайна й доглянута - розповісти важко. до двигуна ніхто з заводу не заглядав. пробіжало це чудо 8000. але, знявши головку, я був в шоці. ЦПГ в ідеальному стані, а ось головка й клапани - в сальному жирному нальоті. я усьо почистив, полірнув. зробив. проїхався. мотор - полум"я. біжить й шепоче. а потім з"ясував, що він більш 4000 обертів йому не давав. після моєї рекомендації "періодично давати попід хвіст" він сам сказав, що стало бігати краще. правда, в перший раз він сам злякався. думав, котити до мене й виясняти, чого сажею кинуло з глушника як за камазу....
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Поставив сьогодні в ближній led лампочку . Зовнішній драйвер , низькопрофільне охолодження з вентилятором . Переходнічок під H7 випиляв з якогось комплектного . В районі радіатора були пластикові щитки , прийшлось підрізати , і гуму біля радіатора окультурив , тепер там вільно для охолодження лампи . Стокову гумову заглушку прибрав з рідною лампочкою поклав в складчину , і пластик роз'єму зняв . Ущільнив приблизно так само
, але за допомогою силіконового матеріалу товщиною 2мм - вибив отвір під лампу і обрізав щоб в середину фари входило не надто щільно
В режимі ближнього 12 Ват . Біле світло , не ксенон але майже )))
Фокус впіймав . Ввечері буду тестить .
Протестував . Висновок - вдень ти помітний , наче плюс . Вночі - тобі не помітно , мінус . Яскравість добра , але температура світла немоя , прикордонні ділянки змазані .
Але нехай буде - 12Ват добре генератору , стокова лпмпрчка 55в це просто занадто .
ЗІ . в дальньому китайці встановили h7 35ват .
Змінено: 21.04.2018 р., ElGuider
якщо фокусування немає навіть вночі на сухому асфальті - ви таки відчуєте різніцю в семерки на мокрій трассі. хоча, економія потужності генератора то є плюс. як то кажуть: не спробуєш - не пізнаєш
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Якщо цікаво , то еавіть фото додам . Про лед супер пупер лампочькіи ))))
)))
Включив сьогодні всі 18 Ват тієї лампочки .Ну тепер світить не гірше 55 ват ха7 )))
Так ! Тема вузька , бо мова про китайську фару , яка з галогеном h7 світе гарно але чітких кордонів нема .
про цю лампу була мова . Такт, не сама свіжа лампочка , декілька генерацій вже змінилось тих діодних технологій .
Але вчора таки був вже задоволений як воно світить . Лампочка дивиться одним діодом вверх .
І остання вчорашня доробка . Між впускним патрубком ( в мене він з хонди есаш) та головкою доки тимчасово встановив прокладку ( по ідеї мав би бути текстоліт - але пластик) від 157qmj . Її прийшлось підпиляти надфілями
Прокладка термоізолююча та плюс вона подовжила впускний тракт на свою товщину 3.5 мм . Справді вражений , бо це ще добавило стабільності ХХ ..... я в шоці НА ХОЛОДНУ )))
Змінено: 25.04.2018 р., ElGuider
І нема ефекту по довзій поїздці з просіданням ХХ до 1100 обертів .
Фантастика . Читав про якийсь мото , там впускний тракт в залежності від необхідності змінює довжину сервоприводом . Для потужніших низьких - довший .
Оце - воно . Не таке рівномірне світло , але тепер є чіткі кордони світла . Все практично в фокусі . Бімба .
Завтра спробую стару лампочку товаришу в лінзовану фару поставить , скутер Matrix
по поводу текстолитовой прокладки. ее можно и не устанавливать. но прикол в том, что летом чем в большей прохладе (не холоде) находится карб - тем лучше. єто касается и инжектора. ведь мозги обрабатівают общую температуру. ессно, асли она віше - то мозг дает команду смесь обеднять. отсюда и траблі.
с карбом примерно то же самое. срабатівает принцип природного интеркулера. при движении смесь охлаждает впускной патрубок. так же его охлаждает поток набегающего воздуха. тем самім создается завихрение, что способствует наилучшему распілению топлива. вот и віходит, что при наименьшем потреблением мі получаем больший КПД.
п.с. если не прав - возразите. знаю по себе, что на зиму кусок поролонки для отопления на впускной патрубок очень помогают. а на лето - даром не надо
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Я просто констатую , що з прокладкою значно краще . Хоча вона й не з правильного матеріалу - текстоліт краше , а тут якийсь пластик . Раніше відчутні проблеми були по гарному прогріві , зараз їх нема . Після довгої поїздки ХХ стабільний . Яким чином воно вплинуло на холодну - думаю лише за рахунок подовження впускного тракта .
В мене є декілька карбів . Рідний , китайський ТАТА та від Keeway ARN150 той самий Corundum . Рідний лише впускне вікно дифузора від фільтр бокса має більшим діаметром .
Так от всі карби тепер стабільні на ХХ . Заводка у корундумів на холодну чьотка , а китаєць пр першій спробі " глохне" . Але карб від ARN самий " бєшєний" . З ним і їзджу . Задоволений . Витрата - подьоргуючись містом 3.7 л , тобто 100грн сто км , а по прямій на Київ там , навіть удвох - витрата навіть меньша 3.0 літрів на сотню .
Вже не 5000 на спідометрі - 5600 км . Наразі загриміло в глушнику після гарної дороги ))) . Напрягає , звук такий наче бляха теліпається збоку , тарабанить напрягає .
Думав сьогодні " вскрию" глушник . Але поки притримав це діло . Треба подумати як зробити його раз і на довгий строк . Наприклад середину з нєржі . То думаю тепер з яким зварювальником зконектиться , щоб напівавтоматом це зробити , бо сам не зварюю так якісно , та ще й електродом . Та й матеріали шукаю .
Змінено: 29.04.2018 р., ElGuider
Вирішив . Не знайшов матеріал . Нержавійку та необхідні трубки .
Тому "вскрив " сьогодні глушник . Точно так як на сусідньому форумі .
По шву . Та сама ситуація , всередині трубки та перегородка були прихвачені лише , цятками . От сварка і повідходила . При тому в мене ближче до коліна ще тримається сварка , а трубка на вихлопі відпала і брязчала .
Мусили варити як є , новим довгим електродом "2" .
Тепер звук нормальний у вихлопа .
Знову здивований . Матеріал , метал , добрий і товстий , але ж зварено ...
Змінено: 02.05.2018 р., ElGuider
Запитання до знавців . Як побороти стук заднього суппорта ? Розібрав почистив , пильники цілі , набив змаски ... стукає . Нервує шо капець . Здається в Ланосі мудрують додаткові пружини ...
9000 км , сезон йде до закінчення
З приводу стуків суппорта , то була не головна причина стуку , все ж таки кому згодиться
.
Видно де підібрав на кришці редуктора та косинці кріплення суппорта , пиляв надфілями та терпухом .
Головна причина стуку - вбиті два підшипника редуктора - 62/22 та 6301 вала зчіплення .
Всі підшипники редуктора 62/22 6301 6004 6202 6201 . Плюс 6205 .
Подививсь як прикріплене додаткове скло. А я просто приклеїв і наклеїв зверху пльонку. Мені сподобалось. Іще з'єднав оргсклом із дзеркалом для жорсткості, щоб не двигало пластик "голови". Після 15 тисяч задні амортизатори стали погано працювать, хоча сухі і чисті. як їду один то ще нічого(мене 100кг) , а удвох то працюють тільки пружини.
век живи-век учись
Змінено: 02.10.2018 р., valeri