2 варіанти. або просто конденсат (пусте). або щось з впускним клапаном. експлуатація покаже. взагалі, після зимування багато чого несподіванного вилазить. вс мене сьогодні запищав на передній вісі сальник. але пара калюж виправила ситуацію
воно не бігало - ось й подібні трабли вилазять
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Дякую . В кінці сезону 2017 наче теж небуло сухо , але фільтруючий елемент був сухий .
Все ж таки треба шукати новий фільтр , на те що знайду оригінальний надії немає . Цікаво чи з карбової SH підійде ? Там вибір великий , від оригінала за 500 грн до " покращених" за 150 грн .
А цей що зовсім не годиться?
https://motokvartal.com.ua/element_vozdushnogo_filtra_4t_arn_125_150_bumazhnaya_garmoshka_v_plastike_km_keeway_stels/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
В нас елемент інший ніж в ARN , як і фільтрбокс дуже схожий на такий як в SH
Повітряний фільтр від SH до 2009 року не підходить .
Значить прийдеться елемент фільтру переробляти . Є паралон від друкарки Domino A100 , байдужий до бензину , товщина 18 мм . Напевно його й використаю .
Щож . Сьогодні знімав половину двигуна зі сторони генератора . Обслуговував водяний насос ( помпу) .
Завчасно купив неповний ремкомплект помпи - без вала штопорних кілець та підшипника . Прокладку картонну під половинку двигуна - купив і вже поставив ( рідну прокладку коцнув коли розбирав саму помпу ) підходить ідеально від хонди .
І тепер про те з чим зіткнувся .
Сальнік що тримає масло у нас іншого розміру . Той що в хондовському комплекті чудово підходить як сальнік нашого стартера . Тож поміняв цей сальнік в стартері , трошки кільце пружину сальніка зробив меньше тобто тугіше сальнік тримає вал якоря стартера .
Сальнік під помпу в нас має розміри 13.5x24x4.5 або ж 14 - така товщина валу помпи .
Коротше кажучи вал нормальний , зовсім трохи пішла корозія та були сліди від старого сальніка . Полірнув войлоком .
Тепер про комплект керамічних ущільнювачів . Комплект від SH підходить але не ідеально . Якась там пружина моцна , та й сідає не так глибоко як потрібно . Тобто з діаметрами все ок , але мені прийшлось розбирати обидва резиново-керамічних ущільнення . Стару кераміку та пружину вставив в новий резиновий манжет . Частина від хонди що вставляється в крильчатку виявилась за наружнім діаметром меньше чим посадочне місце в крильчатці . Залишив стару кераміку в крильчатці .
Прибрав з усіх частин старий герметик , почистив обезжирив , наніс вітька рейнца , зібрав . Завтра буду дивитись результат .
Ще придбав
- прокладки головки - циліндра ;
-маслоз'ємні колпачки ( сальніки клапанів ) аж два комплекти - від хонди та до мотора 139qmb , останні з пружинками під клапан , аж 50 грн коштують , та й виглядають краще за сальніки від RMS .
Коротше готуюсь . Бо втрачаю масло . Сальніки що стартера що помпи не тримали масло . Всередині стартера масло було , через отвір з під помпи теж прокапувало .
Але , мотор не димить , пре за спідометром 110 ( по gps це 98 км ) .
Загалом якість зборки та елементів на висоті ! Задоволений . Ніякого заводського шаманьства , все протянуте надійно ще й на фіксаторі різьби було . Глушник ще цілий , всередині ніц не торохтить . Одначе знімав глушник .
ЗІ . Як навіть буде з помпою все ок всерівно придбаю повний ремкомплект хондівський . Заради вала та підшипника .
Змінено: 31.03.2018 р., ElGuider
Й знову холостий ... дістав . Вище писав що готуюсь , можливо ревізую клапана принеобхідності відремонтую .
Для справки сальнік стартера 9.5х22х4.5 , помпа хонда ( тримає масло ) 10.5х22х4.5 .
Забув , що ще підклав між валом помпи та крильчаткою помпи шайбу товщиною 0.9 мм - щоб меньший тиск був на керамічні шайби . І не садіть НІЧОГО там на суху . Або клей або хороший герметик . Герметик від RMS яким просажений ремкомплект був м'яко кажучи слабим . А от ківеєвський ядерний , ледь відклеїв кераміку .
Змінено: 31.03.2018 р., ElGuider
Доки все ок , покрутив мотор до 7000 - сухо , ні масла ні антифризу не сльозить .
ХХ як вкопаний . Тож та шайба 0.9 мм допомогла , я відразу звернув увагу наскільки " туго" крутиться помпа руками , навіть десяточна яка в середині з тією ж керамікою вільніша і крутиться легко ( лузар) .
Напевно причина в мене з хх була в тому що помпа з " новья " була з косяком .
Наразі навіть включене ближнє світло не просажує хх , правда коли включається вентилятор радіатора трохи хх просіда .
Всьо . Їду тестувати в бойовому режимі , зара пластик прикручу .
Сподобалось у Т макса .
Доречі , хто кумекає поміняти ремкомплект помпи та сальнік на масло можна без розбору двигуна , навіть патрубки можна не відкручувати . Пластик відкрутити глушник та зняти " кришку" помпи .
Що ж констатую що за 100км пробігу все сухо . Маю надію що так буде й надалі .
Є питання . Валерій , а у Вас після довгої поїздки і швидкої зупинки холостий не просідає до 1100 обертів ? В мене просіда і відновлюється після прогазовки .
Змінено: 05.04.2018 р., ElGuider
Знімав сьогодні ЦПГ . Смола та сажа ... і мати , бо поршень стояв міткою "IN" вниз на випуск . Хто так зібрав ?
Що було ? Не тримав випускний клапан , не тримав впускний але не смертельно . Кілечки норм - верхнє 0.2 нижнє 0.4 маслоз'ємні не залягли але в слідах присадок з масла .
Маслоз'ємні ковпаки - рідні не тримали не по клапану а по направляючій клапана . Шо за єрунда ? Не тверді але на направляючій як калоша , практично пальцями зняв .
Сальніки від 139qmb класні , але теж на направляючій сиділи так собі . Поставив RMS хоча можна було просто пружинки під направляючу на сальніках зробити тугою . Ну то таке .
Почистив полірнув камеру згорання - голову та поршень з клопами . Кілечка маслоз'ємні прошовся хімією і деревяшкою відчистив .
Клапана притер - тримають ))) .
Прокладки SH як рідні , та що металева має більше каналів для антифризу .
Результат - ХХ стабільний , прогрівається значно швидше , робоча температура при короткій поїздці вища , чи то не прокладка дала ефект .
Тихо у нас в гілці . Накатав майже 200 км після операцій з ЦПГ . Тепер я скут обзиваю скаженою табурєткою ... як же він пре .
Доречі карбюратор після процедур фактично не регулював . Гвинт якості суміші показує ту саму " горку" як і до ремонту . А от гвинт кількості обертів покрутив - оберти трохи виросли після ремонту .
маленьке питання: а до того, як помітили, що поршень доверху дригом встановлений, не було сторонніх звуків? адже поршні мають отвір під палець дещо асиметричний. тому й калатає
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Була вібрація , на ХХ , нестабільна робота . Стуків грюків не було . Вібрації на середніх та високих обертах не було . Не помітив що палець в поршні стоїть асиметрично , і саме цікаве , це те що лунки в поршні під клапана однакові . Замірів правду кажучи не проводив , крім зазору в кільцях та на око вільність поршня в циліндрі , ну ще палець в шатуні протестував з колінвалом - все ок , але палець вже має сліди .
я мав на увазі не стільки грюки, скільки "детонаційну роботу двигуна". зрозуміло. палець "на глаз" не визначиш.
самі подумайте, якщо нема зміщення, навіщо мітка ІН? там йде рзна нагрузка при роботі. тому й циліндр й поршень зношуються дещо неравномврно.
п.с. бажаю довгої й безремонтної роботи вашому двигуну. а вам -здоров"я та наснаги
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Зрозумів питання ... от на машині бензиновій пальці чути і так далі , на скутері не розрізняю , ну при різкому дроселі наче стало трохи тихіше
Я раніше писав що в впускне вікно видивився що впускний клапан і біля нього все в темному нагарі .
От не думав що його буде так багато всередині камери згорання .
Є які думки з цього приводу ? Паливо неякісне ? Мотор " холодний" постійно ?