MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
24.11, 23:09
31
+1 °С
Вітер: 1 м./с., Півд
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Письмо в госструктуры по поводу регистрации полтинников

Переглядів: 151046
14.01.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
В связи с принятием Указа   1121/2007 от 20/11/2007 о подготовке к введению обязательной регистрации скутеров, с целью СМЯГЧЕНИЯ ПОСЛЕДСТВИЙ ЭТОГО УКАЗА для нас, предлагаю написать письмо в госструктуры с предложением:
1. Узаконить бездокументные скутеры.
2. Сделать процедуру получения прав на скутер предельно простой и занимающей минимум времени.
3. Отменить первичные и периодические медосмотры водителей скутеров.
4. Запретить устанавливать дополнительные процедуры и поборы в связи с регистрацией и выдачей прав.
5. Разрешить скутерам движение по магистралям, движение в левом ряду, и левый поворот.

ВОТ ТЕКСТ ПИСЬМА:



---------------
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Прем'єр-міністру України
Тимошенко Юлії Володимирівні

Копія:
01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5
Голові Верховної Ради України
Яценюку Арсенію Петровичу

Пупкіна Івана Івановича
04001 м. Киів. Вул. ім. Хонди Діо б.13 кв.199

Звернення.
Шановна Юлія Володимирівна!
На сьогоднішній день на дорогах України склалась вкрай складна обстановка, пов'язана з недотриманням учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, відсутність взаємопорозуміння, поваги, дорожньої культури. Не в останню чергу причиною цього є недосконалість законодавства України.
Важливою проблемою є недостатня впорядкованість ситуації з експлуатацією мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (далі - малокубатурних скутерів і мопедів).
Я є власником малокубатурного скутера. З кожним роком у нашій країні стрімко зростає кількість авто- та мототранспорту, як у великих містах, так і у досить маленьких населених пунктах. У зв'язку з цим також стрімко зростає завантаженість міських вулиць, та позаміських автодоріг. Нажаль, все частіше стаються аварії із участю саме малокубатурних скутерів та мопедів. Дуже часто ці аварії пов'язані з тим, що така мототехніка не вважається іншими учасниками дорожнього руху за повноправних учасників дорожнього руху, часом водії інших транспортних засобів абсолютно не звертають уваги на мототранспорт, особливо на малокубатурний - не звільняють дорогу, де це вимагають правила, блокують проїзд по смузі руху, «підрізають» до узбіччя і т.д. З іншого боку - серед власників мототранспорту також все частіше можно пабачити людей, які зневажають правилами дорожнього руху.
На мій погляд, це пов'язане з тим, що зараз малокубатурні скутера та мопеди знаходяться, з точки зору законодавства, у становищі, яке інакше ніж правовим вакумом назвати не можна.
Згідно діючої на сьогоднішній день законодавчо-правової бази мототехніка із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см не відноситься до механічних транспортних засобів. Через це, з одного боку, від власників малокубатурних скутерів та мопедів не вимагається наявності прав на керування й реєстрації у ДАІ, що робить безконтрольною появу на дорозі необізнаних правилами водіїв, а з іншого боку - саме законослухняні власники малокубатурних скутерів та мопедів стають найнезахищеною частиною учасників дорожнього руху - як безправні та незареєстровані.
Через недосконалість законодавчо-правової бази власники малокубатурної мототехніки не можуть ані документально підтверджувати своє право власності на техніку, ані повністю відповісти перед законом у разі порушення правил дорожнього руху.
Чи саме не через цю "бездокументність" зростає кількість крадіжок малокубатурної мототехніки? Чи саме не через безкарну поведінку незареєстрованих у ДАІ окремих водіїв складається загальнонегативне враження, що плямує законослухняних власників малокубатурної мототехніки?
Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, бути рівним з іншіми учасниками дорожнього руху як за правами, так і за відповідальністю.
Згідно з Указом Президента України "Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху" № 1121/2007 від 20 листопада 2007 року Кабінету Міністрів України дано доручення опрацювати до 1 березня 2008 року питання щодо здійснення реєстрації та обліку транспортних засобів з робочим об'ємом двигуна до 50 куб. см.
На мій погляд, запровадження дій, спрямованих на впорядкування дорожнього руху та підвищення його безпеки, має відбуватись із урахуванням точки зору тих, кого нововведення до правил дорожнього руху будуть стосуватися безпосередньо - а саме: учасників дорожнього руху, власників мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см.
Прошу вас розглянути внесені мною пропозиції по питанню введення реєстрації мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (скутерів і мопедів).
1. При реєстрації малокубатурних скутерів та мопедів варто провести легалізацію малокубатурної мототехніки, ввезеної в Україну та вже реалізованої населенню без оформлення належних документів (через існуючу непередбаченість у законодавстві відповідних документів). Як правило, це техніка японського і європейського виробництва, що була у використанні, а зараз досить розповсюджена на теренах України. Через сьогоднішню відсутність у законодавстві вимог до документів на право власності на малокубатурні скутери та мопеди, їхні власники загнані у глухий кут, вихід з якого може бути лише через легалізацію малокубатурної мототехніки, що вже експлуатується в Україні. Легалізація, на мій погляд, може бути здійснена, наприклад, перевіркою малокубатурної мототехніки за випадками крадіжок по номерах головних частин.
2. З огляду на те, що власниками малокубатурних скутерів та мопедів є в основному люди з невеликими доходами, такі як пенсіонери (у тому числі й інваліди) і студенти, які не можуть дозволити собі дорогий транспортний засіб - спростити процедуру реєстрації й видачі дозволу на право керування такою технікою. Вважаю, що необхідний диференційований підхід до процедури оформлення документів на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см, а саме:
a) обмежити процедуру отримання посвідчення водія категорії А1 (на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см) складанням теоретичного iспиту із знання правил дорожнього руху з можливiстю самопiдготовки. Суворо заборонити мiсцевим органам влади та вiдомствам встановлювати будь-якi додатковi процедури та грошовi збори, що стосуются отримання посвідчення водія категорії А1;
б) розробити спеціальний перелік питань до даного іспиту - замінивши питання, що стосуються техніки водіння автомобіля питаннями, що стосуються водіння мототехніки (наприклад - виключити питання на кшалт правильності парковки автомобілів вагою більш ніж 3,5 тони, що для власника менш ніж 100-кілограмового малокубатурного скутера не є вкрай важливим).
в) передбачити можливість оформлення згаданих документів у будь-якому МРЕО на території України - виключивши прив'язку до МРЕО по місцю реєстрації водія.
г) скасувати, за прикладом Європейського союзу, обов'язковий медичний огляд водіїв транспортних засобів із обсягом двигуна до 50 куб. см.
3. Якщо робити рівними власників малокубатурних скутерів та мопедів з іншими учасниками дорожнього руху В ОБОВ'ЯЗКАХ - зрівняти також і В ПРАВАХ, а саме: виключити із правил дорожнього руху заборону на пересування техніки такого типу по автомагістралях, не обмежувати рух у населених пунктах лише крайньою правою смугою й дозволити поворот ліворуч на перехрестях.
Доріжки для руху велосипедів і малокубатурної мототехніки у населених пунктах України практично відсутні, між багатьма населеними пунктами практично неможливий рух інакше ніж по автомагістралях .
У зв'язку із впровадженням у великих містах дозволу на правий поворот на червоне світло із крайнього правого ряду, обов'язкове знаходження малокубатурної мототехніки у цьому ряді створює передумови для дорожньо-транспортних пригод при проїзді перехресть.
Що стосується останнього, то заборона лiвого повороту була пов'язана з тим, що, по-перше, мопеди та мотовелосипеди, для яких були розробленi цi обмеження, були дуже недосконалими. Вони були дуже повiльними, не мали свiтлотехнiчного обладнання, надiйних гальм та амортизаторiв. По-друге, була недостатньою компетентнiсть iх водiiв, якi не проходили іспитів у ДАІ. Зараз об'ективних чинникiв для таких заборон не існує, адже сучасний скутер це досить досконалий, i, за умов дотримання правил дорожнього руху, достатньо безпечний транспортний засiб. Сучасні водії малокубатурної мототехніки готові мати можливiсть вивчити правила дорожнього руху, скласти iспит та отримати необхiдний дозвіл на право керування за запропонованою вище процедурою, якщо це надасть нам можливість бути повноправними учасниками дорожнього руху
Також, як я вже зазначив, багатьом українським пенсіонерам (літнім людям і інвалідам) малокубатурні скутери та мопеди заміняють автомобілі з ручним керуванням, недоступні за фінансовими і іншими причинами - і виконання такими людьми вимог правил дорожнього руху про заборону лівого повороту й обов'язковий перевід техніки вручну по пішохідному переходу є скрутним i небезпечним, а в деяких випадках - неможливим.
Усі ці пропозиції вносяться мною з урахуванням норм і правил, що діють у країнах Європейського союзу відносно експлуатації й реєстрації скутерів і мопедів. Думаємо, що врахування європейського досвіду по цьому питанню необхідний в нашій країні, позиціонуючий свої євро інтеграційні прагнення й переводячий свою нормативно-правову базу у відповідність із європейськими нормами й стандартами.
Чи буде наша країна прямувати до Європи - у тому числі й у питанні правил дорожнього руху та дорожньої безпеки, чи піде кудись у бік, якщо власники малокубатурних скутерів та мопедів залишаться наодинці із своїми проблемами - буде залежати саме від того, яке рішення буде прийняте зараз урядом України.
З одного боку - рух з правилами за європейськими стандартами, зменшення пробок на міськіх вулицях, покращення екологічної ситуації у містах, з іншого - несприятливі умови для власників малокубатурної мототехніки та їх безправ'я.
Сподіваюсь, що вирішення цього питання буде зваженим та врахує інтереси усіх учасників дорожнього руху.
Відповідь прошу надати за вищевказаною адресою в строки та за порядком, що передбачені Законом України "Про звернення громадян".


З повагою і надією на порозуміння,
підпис

16 січня 2008 року  
---------------
1. Адресовать письмо нужно премьер-министру и спикеру, посылая на оба адреса АБСОЛЮТНО ОДИНАКОВЫЕ письма. А уже они (их секретариаты) передают эти письма исполнителям (в комитет Рады, в МВД, в ГАИ и т.д. и т.п.)
2. При отправке писем ОБЯЗАТЕЛЬНО указывать правильные фамилию-имя-отчество и адрес, иначе (без адреса отправителя) письмо просто не рассматривается, а с придуманными фамилиями типа "Зюзя Пузина" - позорит и подрывает все дело.
3. Если письмо коллективное, то лучше его отправлять от организации; подписи и адреса у нотариуса заверять не нужно. Если организация официально не зарегистрирована - то все равно можно направлять, указав: такой-то такой-то проживающий по такому-то адресу и группа нижеподписавшихся граждан.
Для присоединившихся к письму - указывать фамилию-имя-отчество и адрес обязательно.
У списка подписей - заголовок:
"Ми, що підписалися нижче, схвалюємо цей лист та підтримуємо викладені у ньому питання та пропозиції"

Всем большая просьба: тщательно проверить отправляемое на предмет грамматических ошибок.
Змінено: 05.02.2008 р., panzer
like
good
bad
shockingly
1••6789101112••17
17.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
Для меня украинский тоже не родной; но это не страшно. Пусть читают.
Просто чем дольше мы шлифуем - тем меньше времени остается.
А вот харьковчане завтра могли бы уже решить о письме на собрании - и отправить его адресатам.
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Ну что же, тогда погнали?!!!!!!!!!!!!!!!/b
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
нужно сделать чтото врод экзитпола...
чтоб вести подсчет голосов сколько посланно...
Если вы послали письмо - пришлите свое имя, фамилию и город на это мыло  forscootmail@rambler.ru для учета голосов...
Я буду подсчитывать и выкладывать сюда результаты...
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
и что, погнали или да???
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
Думаю, можно попросить администрацию форума включить голосовалку, а тебе останется получать данные с других форумов.

to panzer: Последние (надеюсь) вопросы - ПОДПИСЬ в конце письма делаем от руки, или впечатываем ФИО?
Дата - день отправки, или можно так оставить?
Печатать мелким шрифтом на одной стороне листа? нормальным шрифтом на двух сторонах? На нескольких листах с одной стороны? Если несколько страниц, нужно ли нумеровать?

to ALL: Ребята, помогите распечатать тем знакомым, у кого нет принтеров или интернета.
Ушествие Второе. Окончательное.
Змінено: 17.01.2008 р., Leon
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
я бы вписовал вручную...
Давайте попросим администрацию форума прилепить эту тему постоянно вверху(если конечно возможно...)
И давайте рассылать текст по другим форумам вместе с пояснениями для чего это...
Кто где может создать тему???
Я Могу на ДырчикРу(симферополь) и на мотоЮа.... кто где еще может разместить???
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
ПОДПИСЬ в конце письма делаем от руки, или впечатываем ФИО?


Фамилию-имя-отчество впечатываем и рядом роспись

Дата - день отправки, или можно так оставить?


Дата - реальной отправки

Печатать мелким шрифтом на одной стороне листа? нормальным шрифтом на двух сторонах? На нескольких листах с одной стороны? Если несколько страниц, нужно ли нумеровать?


Печатать обычным (12-м) шрифтом на одной стороне листа, нумеровать можно, но не обязательно

Разместил информацию на 3-х скутерфорумах.
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
На "Сухом" (www.sukhoi.ru) попробую. Он хоть и авиа- и общесоюзный, но думаю десяток-другой украинских скутеристов там есть.

А на мотоЮа, если не ошибаюсь, уже давно решили - для полтинников категория А и никаких гвоздей...
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
можно еще раз выложить список адрессов на которые отправлять???
panser, можешь ли тут на сайте отформатировать как правильно будет выглядеть шапка(она должна быть справа если не ошибаюсь)?
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
Что имеешь в виду? Я смогу только на Сухом, ибо другие форумы, где я зареген - узко специальные, и посторонние темы там не приветствуются.  02_sad
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
можно еще раз выложить список адрессов на которые отправлять???


Отправлять на адреса, указанные в шапке

panser, можешь ли тут на сайте отформатировать как правильно будет выглядеть шапка(она должна быть справа если не ошибаюсь)?


01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Прем'єр-міністру України
Тимошенко Юлії Володимирівні

Копія:
01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5
Голові Верховної Ради України
Яценюку Арсенію Петровичу

Пупкіна Івана Івановича
04001 м. Киів. Вул. ім. Хонди Діо б.13 кв.199

- справа

Звернення.
Шановна Юлія Володимирівна!

- посредине

Остальное - по всей ширине листа.
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Может стоит отправить скажеми еще и президенту, он ведь насколько я знаю тоже байкер в прошлом...
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
Он уже переложил задачу на этаж ниже - на Кабмин 17_wink
like
good
bad
shockingly
18.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
ОФФ...
Сделаю АП теме, чтоб она светилась вверху...
Я уже отправил!!!

Плз ребята, давайте наляжем на почту...
Распечатывайте, и давайте Ребятам и друзьям на 2х колесах...
Кроме меня уже 3-е из николаева отправили...
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
Ed
18.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
К сожалению, в данной ситуации снова "попали" законопослушные мотолюбители и производители. А выиграли от этого только слуги народа из ГАИ. Теперь мы все будем ещё долго раскошеливаться за б/у технику, купленную по случаю с рук. Будем откупаться на дорогах, раскошеливаться за регистрацию и т.д..  Мой тесть, пенсионер, никогда не имел ничего кроме велосипеда, о правах говорить не приходится. Купил я ему китайскую "Дельту" 50 см. куб, и что теперь с ней делать? Этот сегмент рынка специально выделен для умеренных водителей, начинающих и малоимущих (небольшой расход топлива, кстати).  В эту категорию входят не только двигатели внутреннего сгорания, но и электротранспорт и обусловлено все низкой мощностью двигателя для безопасности водителя и окружающих.
 В данной ситуации наш пан президент учел только права ГАИ. Или им было мало прав на проверку и работу по технике выше 50 кубиков? Кто им  мешал работать и наводить порядок на дорогах? Мне не понаслышке известно о рынке малокубатурной мото техники. О поборах с продавцов, о вымогательствах с водителей. А теперь очередной подарок мафии от ГАИ за "нерадивое отношение к должностным обязанностям и коррумпированность"?
А как быть тем, кто вложил силы и средства в разработку и производство техники?  А сколько рабочих мест могут потерять операторы рынка? Очередной раз убеждаешься в бессмысленности легального бизнеса в коррумпированной стране.
Тут не письма лояльности нужно писать. Ту необходимо твердо требовать соблюдения действующих законов и ПДД в частности. Уже и так все расставлено по местам и нет необходимости каждый день менять правила игры.
Мы, владельцы 50-ти кубатурной техники являемся законопослушными гражданами в этой части, изначально ограничив себя в выборе средства передвижения в соответствие действующим законам и ограничениям. Мы не должны расплачиваться за  чьи – то удовольствия, грехи и нерадивость и потому должны требовать у государства и президента вернуть нам наши права, гарантированные этим же государством.
like
good
bad
shockingly
18.01.2008 р. відповів для Ed  
answerview
Соблюдая существующие ПДД мы не имеем права поворачивать налево. А человеку, который с трудом ходит, опираясь на палку, приходится еще и скут через дорогу толкать.
Речь идет не о лояльности, а о том, что ПДД нужно менять.
Так что письма писать тоже нужно.

Политики - тоже люди. И руководствуютя в первую очередь - своими личными интересами,
Во вторую - корпоративными
.....  
В последнюю - интересами остальных людей (народа).

Их главный личный интерес - удерживаться у власти. Поэтому, необходимо, чтобы в нас они увидели не НАРОД, на который им глубоко... а ЭЛЕКТОРАТ, от которого зависит, кому достанется самый вкусный кусок власти, им, или их политическим оппонентам.

А продемонстрировать нашу электоральную значимость можно, в том числе, и предлагаемым panzer'ом способом.
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
18.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
абсолютно согласен!!!
Правила были придуманы наверное еще в 80х годах...
и как по ним ездить?
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
19.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Кое-где по мелочи орфографию поправил.


01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Прем'єр-міністру України
Тимошенко Юлії Володимирівні

Копія:
01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5
Голові Верховної Ради України
Яценюку Арсенію Петровичу

Пупкіна Івана Івановича
04001 м. Киів. Вул. ім. Хонди Діо б.13 кв.199


Звернення.


На сьогоднішній день на дорогах України склалась вкрай складна обстановка, пов'язана з недотриманням учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, відсутність взаємопорозуміння, поваги, дорожньої культури. Не в останню чергу причиною цього є недосконалість законодавства України.
Важливою проблемою є недостатня впорядкованість ситуації з експлуатацією мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (далі - малокубатурних скутерів і мопедів).
Я є власником малокубатурного скутера. З кожним роком у нашій країні стрімко зростає кількість авто- та мототранспорту, як у великих містах, так і у досить маленьких населених пунктах. У зв'язку з цим також стрімко зростає завантаженість міських вулиць, та позаміських автодоріг. Нажаль, все частіше стаються аварії із участю саме малокубатурних скутерів та мопедів. Дуже часто ці аварії пов'язані з тим, що така мототехніка не вважається іншими учасниками дорожнього руху за повноправних учасників дорожнього руху, часом водії інших транспортних засобів абсолютно не звертають уваги на мототранспорт, особливо на малокубатурний - не звільняють дорогу, де це вимагають правила, блокують проїзд по смузі руху, «підрізають» до узбіччя і т.д. З іншого боку - серед власників мототранспорту також все частіше можна побачити людей, які зневажають правилами дорожнього руху.
На мій погляд, це пов'язане з тим, що зараз малокубатурні скутера та мопеди знаходяться, з точки зору законодавства, у становищі, яке інакше ніж правовим вакуумом назвати не можна.
Згідно діючої на сьогоднішній день законодавчо-правової бази мототехніка із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см не відноситься до механічних транспортних засобів. Через це, з одного боку, від власників малокубатурних скутерів та мопедів не вимагається наявності прав на керування й реєстрації у ДАІ, що робить безконтрольною появу на дорозі необізнаних правилами водіїв, а з іншого боку - саме законослухняні власники малокубатурних скутерів та мопедів стають най незахищеною частиною учасників дорожнього руху - як безправні та незареєстровані.
Через недосконалість законодавчо-правової бази власники малокубатурної мототехніки не можуть ані документально підтверджувати своє право власності на техніку, ані повністю відповісти перед законом у разі порушення правил дорожнього руху.
Чи саме не через цю "бездокументність" зростає кількість крадіжок малокубатурної  мототехніки? Чи саме не через безкарну поведінку незареєстрованих у ДАІ окремих водіїв складається загально негативне враження, що плямує законослухняних власників малокубатурної  мототехніки?
Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, бути рівним з іншими учасниками дорожнього руху як за правами, так і за відповідальністю.
Згідно з Указом Президента України "Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху" № 1121/2007 від 20 листопада 2007 року Кабінету Міністрів України дано доручення опрацювати до 1 березня 2008 року питання щодо здійснення реєстрації та обліку транспортних засобів з робочим об'ємом двигуна до 50 куб. см.
На мій погляд, запровадження дій, спрямованих на впорядкування дорожнього руху та підвищення його безпеки, має відбуватись із урахуванням точки зору тих, кого нововведення до правил дорожнього руху будуть стосуватися безпосередньо - а саме: учасників дорожнього руху, власників мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см.
Прошу вас розглянути внесені мною пропозиції по питанню введення реєстрації мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (скутерів і мопедів).
1. При реєстрації малокубатурних скутерів та мопедів варто провести легалізацію малокубатурної мототехніки, ввезеної в Україну та вже реалізованої населенню без оформлення належних документів (через існуючу непередбаченість у законодавстві відповідних документів). Як правило, це техніка японського і європейського виробництва, що була у використанні, а зараз досить розповсюджена на теренах України. Через сьогоднішню відсутність у законодавстві вимог до документів на право власності на малокубатурні скутери та мопеди, їхні власники загнані у глухий кут, вихід з якого може бути лише через легалізацію малокубатурної  мототехніки, що вже експлуатується в Україні. Легалізація, на мій погляд, може бути здійснена, наприклад, перевіркою малокубатурної  мототехніки за випадками крадіжок по номерах головних частин.
2. З огляду на те, що власниками малокубатурних скутерів та мопедів є в основному люди з невеликими доходами, такі як пенсіонери (у тому числі й інваліди) і студенти, які не можуть дозволити собі дорогий транспортний засіб - спростити процедуру реєстрації й видачі дозволу на право керування такою технікою. Вважаю, що необхідний диференційований підхід до процедури оформлення документів на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см, а саме:
a) обмежити процедуру отримання посвідчення водія категорії  «А1» (на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см) складанням теоретичного іспиту із знання правил дорожнього руху з можливістю самопідготовки. Суворо заборонити місцевим органам влади та відомствам встановлювати будь-які додаткові процедури та грошові збори, що стосуются отримання посвідчення водія категорії «А1»;
б) розробити спеціальний перелік питань до даного іспиту - замінивши питання, що стосуються техніки водіння автомобіля питаннями, що стосуються водіння мототехніки (наприклад - виключити питання на кшталт правильності паркування автомобілів вагою більш ніж 3,5 тони, що для власника менш ніж 100-кілограмового малокубатурного скутера не є вкрай важливим).
в) передбачити можливість оформлення згаданих документів у будь-якому МРЕО на території України - виключивши прив'язку до МРЕО по місцю реєстрації водія.
г) скасувати, за прикладом Європейського союзу, обов'язковий медичний огляд водіїв транспортних засобів із обсягом двигуна до 50 куб. см.
3. Якщо робити рівними власників малокубатурних скутерів та мопедів з іншими учасниками дорожнього руху В ОБОВ'ЯЗКАХ - зрівняти також і В ПРАВАХ, а саме: виключити із правил дорожнього руху заборону на пересування техніки такого типу по автомагістралях, не обмежувати рух у населених пунктах лише крайньою правою смугою й дозволити поворот ліворуч на перехрестях.
Доріжки для руху велосипедів і малокубатурної  мототехніки у населених пунктах України практично відсутні, між багатьма населеними пунктами практично неможливий рух інакше ніж по автомагістралях .
У зв'язку із впровадженням у великих містах дозволу на правий поворот на червоне світло із крайнього правого ряду, обов'язкове знаходження малокубатурної  мототехніки у цьому ряді створює передумови для дорожньо-транспортних пригод при проїзді перехресть.
Що стосується останнього, то заборона лівого повороту була пов'язана з тим, що, по-перше, мопеди та мотовелосипеди, для яких були розроблені цi обмеження, були дуже недосконалими. Вони були дуже повільними, не мали свiтлотехнiчного обладнання, надійних гальм та амортизаторів. По-друге, була недостатньою компетентність їх водіїв, якi не проходили іспитів у ДАІ. Зараз об’єктивних чинників для таких заборон не існує, адже сучасний скутер це досить досконалий, i, за умов дотримання правил дорожнього руху, достатньо безпечний транспортний засіб. Сучасні водії малокубатурної мототехніки готові мати можливість вивчити правила дорожнього руху, скласти іспит та отримати необхідний дозвіл на право керування за запропонованою вище процедурою, якщо це надасть нам можливість бути повноправними учасниками дорожнього руху
Також, як я вже зазначив, багатьом українським пенсіонерам (літнім людям і інвалідам) малокубатурні скутери та мопеди заміняють автомобілі з ручним керуванням, недоступні за фінансовими і іншими причинами - і виконання такими людьми вимог правил дорожнього руху про заборону лівого повороту й обов'язковий перевід техніки вручну по пішохідному переходу є скрутним i небезпечним, а в деяких випадках - неможливим.
Усі ці пропозиції вносяться мною з урахуванням норм і правил, що діють у країнах Європейського союзу відносно експлуатації й реєстрації скутерів і мопедів. Думаємо, що врахування європейського досвіду по цьому питанню необхідний в нашій країні, позиціонуючий свої євро інтеграційні прагнення й переводячий свою нормативно-правову базу у відповідність із європейськими нормами й стандартами.
Чи буде наша країна прямувати до Європи - у тому числі й у питанні правил дорожнього руху та дорожньої безпеки, чи піде кудись у бік, якщо власники малокубатурних скутерів та мопедів залишаться наодинці із своїми проблемами - буде залежати саме від того, яке рішення буде прийняте зараз урядом України.
З одного боку - рух з правилами за європейськими стандартами, зменшення пробок на міських вулицях, покращення екологічної ситуації у містах, з іншого - несприятливі умови для власників малокубатурної  мототехніки та їх безправ'я.
Сподіваюсь, що вирішення цього питання буде зваженим та врахує інтереси усіх учасників дорожнього руху.
Відповідь прошу надати за вищевказаною адресою в строки та за порядком, що передбачені Законом України "Про звернення громадян".


З повагою і надією на порозуміння,



16 січня 2008 року
Змінено: 19.01.2008 р., atem
like
good
bad
shockingly
19.01.2008 р. відповів для atem  
answerview
а я предыдущую версию отправил 13_evil
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
19.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
Да пофигу, они там сами с орфографией не того вполне могут быть 17_wink
like
good
bad
shockingly
1••6789101112••17
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин