MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
22.11, 01:52
27
0 °С
Вітер: 4 м./с., Пд-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Письмо в госструктуры по поводу регистрации полтинников

Переглядів: 150992
14.01.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
В связи с принятием Указа   1121/2007 от 20/11/2007 о подготовке к введению обязательной регистрации скутеров, с целью СМЯГЧЕНИЯ ПОСЛЕДСТВИЙ ЭТОГО УКАЗА для нас, предлагаю написать письмо в госструктуры с предложением:
1. Узаконить бездокументные скутеры.
2. Сделать процедуру получения прав на скутер предельно простой и занимающей минимум времени.
3. Отменить первичные и периодические медосмотры водителей скутеров.
4. Запретить устанавливать дополнительные процедуры и поборы в связи с регистрацией и выдачей прав.
5. Разрешить скутерам движение по магистралям, движение в левом ряду, и левый поворот.

ВОТ ТЕКСТ ПИСЬМА:



---------------
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Прем'єр-міністру України
Тимошенко Юлії Володимирівні

Копія:
01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5
Голові Верховної Ради України
Яценюку Арсенію Петровичу

Пупкіна Івана Івановича
04001 м. Киів. Вул. ім. Хонди Діо б.13 кв.199

Звернення.
Шановна Юлія Володимирівна!
На сьогоднішній день на дорогах України склалась вкрай складна обстановка, пов'язана з недотриманням учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, відсутність взаємопорозуміння, поваги, дорожньої культури. Не в останню чергу причиною цього є недосконалість законодавства України.
Важливою проблемою є недостатня впорядкованість ситуації з експлуатацією мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (далі - малокубатурних скутерів і мопедів).
Я є власником малокубатурного скутера. З кожним роком у нашій країні стрімко зростає кількість авто- та мототранспорту, як у великих містах, так і у досить маленьких населених пунктах. У зв'язку з цим також стрімко зростає завантаженість міських вулиць, та позаміських автодоріг. Нажаль, все частіше стаються аварії із участю саме малокубатурних скутерів та мопедів. Дуже часто ці аварії пов'язані з тим, що така мототехніка не вважається іншими учасниками дорожнього руху за повноправних учасників дорожнього руху, часом водії інших транспортних засобів абсолютно не звертають уваги на мототранспорт, особливо на малокубатурний - не звільняють дорогу, де це вимагають правила, блокують проїзд по смузі руху, «підрізають» до узбіччя і т.д. З іншого боку - серед власників мототранспорту також все частіше можно пабачити людей, які зневажають правилами дорожнього руху.
На мій погляд, це пов'язане з тим, що зараз малокубатурні скутера та мопеди знаходяться, з точки зору законодавства, у становищі, яке інакше ніж правовим вакумом назвати не можна.
Згідно діючої на сьогоднішній день законодавчо-правової бази мототехніка із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см не відноситься до механічних транспортних засобів. Через це, з одного боку, від власників малокубатурних скутерів та мопедів не вимагається наявності прав на керування й реєстрації у ДАІ, що робить безконтрольною появу на дорозі необізнаних правилами водіїв, а з іншого боку - саме законослухняні власники малокубатурних скутерів та мопедів стають найнезахищеною частиною учасників дорожнього руху - як безправні та незареєстровані.
Через недосконалість законодавчо-правової бази власники малокубатурної мототехніки не можуть ані документально підтверджувати своє право власності на техніку, ані повністю відповісти перед законом у разі порушення правил дорожнього руху.
Чи саме не через цю "бездокументність" зростає кількість крадіжок малокубатурної мототехніки? Чи саме не через безкарну поведінку незареєстрованих у ДАІ окремих водіїв складається загальнонегативне враження, що плямує законослухняних власників малокубатурної мототехніки?
Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, бути рівним з іншіми учасниками дорожнього руху як за правами, так і за відповідальністю.
Згідно з Указом Президента України "Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху" № 1121/2007 від 20 листопада 2007 року Кабінету Міністрів України дано доручення опрацювати до 1 березня 2008 року питання щодо здійснення реєстрації та обліку транспортних засобів з робочим об'ємом двигуна до 50 куб. см.
На мій погляд, запровадження дій, спрямованих на впорядкування дорожнього руху та підвищення його безпеки, має відбуватись із урахуванням точки зору тих, кого нововведення до правил дорожнього руху будуть стосуватися безпосередньо - а саме: учасників дорожнього руху, власників мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см.
Прошу вас розглянути внесені мною пропозиції по питанню введення реєстрації мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (скутерів і мопедів).
1. При реєстрації малокубатурних скутерів та мопедів варто провести легалізацію малокубатурної мототехніки, ввезеної в Україну та вже реалізованої населенню без оформлення належних документів (через існуючу непередбаченість у законодавстві відповідних документів). Як правило, це техніка японського і європейського виробництва, що була у використанні, а зараз досить розповсюджена на теренах України. Через сьогоднішню відсутність у законодавстві вимог до документів на право власності на малокубатурні скутери та мопеди, їхні власники загнані у глухий кут, вихід з якого може бути лише через легалізацію малокубатурної мототехніки, що вже експлуатується в Україні. Легалізація, на мій погляд, може бути здійснена, наприклад, перевіркою малокубатурної мототехніки за випадками крадіжок по номерах головних частин.
2. З огляду на те, що власниками малокубатурних скутерів та мопедів є в основному люди з невеликими доходами, такі як пенсіонери (у тому числі й інваліди) і студенти, які не можуть дозволити собі дорогий транспортний засіб - спростити процедуру реєстрації й видачі дозволу на право керування такою технікою. Вважаю, що необхідний диференційований підхід до процедури оформлення документів на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см, а саме:
a) обмежити процедуру отримання посвідчення водія категорії А1 (на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см) складанням теоретичного iспиту із знання правил дорожнього руху з можливiстю самопiдготовки. Суворо заборонити мiсцевим органам влади та вiдомствам встановлювати будь-якi додатковi процедури та грошовi збори, що стосуются отримання посвідчення водія категорії А1;
б) розробити спеціальний перелік питань до даного іспиту - замінивши питання, що стосуються техніки водіння автомобіля питаннями, що стосуються водіння мототехніки (наприклад - виключити питання на кшалт правильності парковки автомобілів вагою більш ніж 3,5 тони, що для власника менш ніж 100-кілограмового малокубатурного скутера не є вкрай важливим).
в) передбачити можливість оформлення згаданих документів у будь-якому МРЕО на території України - виключивши прив'язку до МРЕО по місцю реєстрації водія.
г) скасувати, за прикладом Європейського союзу, обов'язковий медичний огляд водіїв транспортних засобів із обсягом двигуна до 50 куб. см.
3. Якщо робити рівними власників малокубатурних скутерів та мопедів з іншими учасниками дорожнього руху В ОБОВ'ЯЗКАХ - зрівняти також і В ПРАВАХ, а саме: виключити із правил дорожнього руху заборону на пересування техніки такого типу по автомагістралях, не обмежувати рух у населених пунктах лише крайньою правою смугою й дозволити поворот ліворуч на перехрестях.
Доріжки для руху велосипедів і малокубатурної мототехніки у населених пунктах України практично відсутні, між багатьма населеними пунктами практично неможливий рух інакше ніж по автомагістралях .
У зв'язку із впровадженням у великих містах дозволу на правий поворот на червоне світло із крайнього правого ряду, обов'язкове знаходження малокубатурної мототехніки у цьому ряді створює передумови для дорожньо-транспортних пригод при проїзді перехресть.
Що стосується останнього, то заборона лiвого повороту була пов'язана з тим, що, по-перше, мопеди та мотовелосипеди, для яких були розробленi цi обмеження, були дуже недосконалими. Вони були дуже повiльними, не мали свiтлотехнiчного обладнання, надiйних гальм та амортизаторiв. По-друге, була недостатньою компетентнiсть iх водiiв, якi не проходили іспитів у ДАІ. Зараз об'ективних чинникiв для таких заборон не існує, адже сучасний скутер це досить досконалий, i, за умов дотримання правил дорожнього руху, достатньо безпечний транспортний засiб. Сучасні водії малокубатурної мототехніки готові мати можливiсть вивчити правила дорожнього руху, скласти iспит та отримати необхiдний дозвіл на право керування за запропонованою вище процедурою, якщо це надасть нам можливість бути повноправними учасниками дорожнього руху
Також, як я вже зазначив, багатьом українським пенсіонерам (літнім людям і інвалідам) малокубатурні скутери та мопеди заміняють автомобілі з ручним керуванням, недоступні за фінансовими і іншими причинами - і виконання такими людьми вимог правил дорожнього руху про заборону лівого повороту й обов'язковий перевід техніки вручну по пішохідному переходу є скрутним i небезпечним, а в деяких випадках - неможливим.
Усі ці пропозиції вносяться мною з урахуванням норм і правил, що діють у країнах Європейського союзу відносно експлуатації й реєстрації скутерів і мопедів. Думаємо, що врахування європейського досвіду по цьому питанню необхідний в нашій країні, позиціонуючий свої євро інтеграційні прагнення й переводячий свою нормативно-правову базу у відповідність із європейськими нормами й стандартами.
Чи буде наша країна прямувати до Європи - у тому числі й у питанні правил дорожнього руху та дорожньої безпеки, чи піде кудись у бік, якщо власники малокубатурних скутерів та мопедів залишаться наодинці із своїми проблемами - буде залежати саме від того, яке рішення буде прийняте зараз урядом України.
З одного боку - рух з правилами за європейськими стандартами, зменшення пробок на міськіх вулицях, покращення екологічної ситуації у містах, з іншого - несприятливі умови для власників малокубатурної мототехніки та їх безправ'я.
Сподіваюсь, що вирішення цього питання буде зваженим та врахує інтереси усіх учасників дорожнього руху.
Відповідь прошу надати за вищевказаною адресою в строки та за порядком, що передбачені Законом України "Про звернення громадян".


З повагою і надією на порозуміння,
підпис

16 січня 2008 року  
---------------
1. Адресовать письмо нужно премьер-министру и спикеру, посылая на оба адреса АБСОЛЮТНО ОДИНАКОВЫЕ письма. А уже они (их секретариаты) передают эти письма исполнителям (в комитет Рады, в МВД, в ГАИ и т.д. и т.п.)
2. При отправке писем ОБЯЗАТЕЛЬНО указывать правильные фамилию-имя-отчество и адрес, иначе (без адреса отправителя) письмо просто не рассматривается, а с придуманными фамилиями типа "Зюзя Пузина" - позорит и подрывает все дело.
3. Если письмо коллективное, то лучше его отправлять от организации; подписи и адреса у нотариуса заверять не нужно. Если организация официально не зарегистрирована - то все равно можно направлять, указав: такой-то такой-то проживающий по такому-то адресу и группа нижеподписавшихся граждан.
Для присоединившихся к письму - указывать фамилию-имя-отчество и адрес обязательно.
У списка подписей - заголовок:
"Ми, що підписалися нижче, схвалюємо цей лист та підтримуємо викладені у ньому питання та пропозиції"

Всем большая просьба: тщательно проверить отправляемое на предмет грамматических ошибок.
Змінено: 05.02.2008 р., panzer
like
good
bad
shockingly
1••567891011••17
16.01.2008 р. відповів для Vervet  
answerview
мотовелосiпеди,--заменить на мопеды


В те времена, когда это разрабатывалось, думаю, в 50-е ... начало 60-х годов, мопедов еще не было. Были велосипеды, на которые владельцы ставили двигатель Д-3... Д-4, или мотовелосипеды - то же самое, но с заводской установкой двигателя, и с подобием телескопической передней вилки.
Думаю, в дальнейшем, эти правила просто механически переносились из одной редакции ПДД в другую.

Я умышленно написал о мотовелосипедах, поскольку разница между ними и скутерами, даже на слух ощущается в гораздо большей степени, чем между скутерами и мопедами.
Впрочем, как сочтете нужным....

за умов правильноi експлуатацii,--убрать


Тогда  за умов виконання ПДД или за умов грамотноi експлуатацii
Ушествие Второе. Окончательное.
Змінено: 16.01.2008 р., Leon
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
хорошо! а как мы будем подписываться или ето письмо будет от колектива сайта???
Зарегистрировано на сайте: 5427 человек - с таким количеством зарегестрированых думаю что то получится...
Kymco Bet&Win150/Yamaha Jog Z /Днепр 16

Можно дать совет но нельзя дать разум им воспользоваться.
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для gudi90  
answerview
Прикол в том, чтобы каждый переписал, или распечатал это письмо, заполнил личные данные, запечатал его в конверты, и отправил а Киев.  08_lol
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для gudi90  
answerview
хорошо! а как мы будем подписываться или ето письмо будет от колектива сайта???

Копируешь с форума, проверяешь на глюки, впечатываешь свои фамилию-имя-отчество и адрес, распечатываешь в 2-х экземплярах, подписываешь там где в тексте слово "подпись", покупаешь два конверта с марками, один подписываешь на адрес премьер-министра, другой на адрес спикера, указываешь обратный адрес, вкладываешь распечатанные письма, заклеиваешь, отправляешь.
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Я считаю что не впечатывать свои ФИО, а писать от руки печатными буквами...
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
В шапке письма ОБЯЗАТЕЛЬНО впечатывать ФИО, так же как и адрес!
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Выложи, пожалуйста, уже отредактированное письмо. Извини, просто, нет времени лопатить весь форум и редактировать. Заранее спасибо.
Все острое со временем теряет остроту, и только тупость становится еще тупее (Сян-цзы).
Ум - как бюст: надо иметь, но выпячивать не стоит. Человек становится взрослым, когда начинает говорить, И стан
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Taras  
answerview
Еще не проверялось на граматические ошибки...
Давайте назначим время на завтра, на которое выложим окончательный вариант, уже с проверкой орфографии и т.д. (предлогаю 18:00)
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
17.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
Адже, сучасний скутер, це досить досконалий, (i за умов правильноi експлуатацii, --УБРАТЬ)достатньо безпечний транспортний засiб, а ми бажаемо мати можливiсть вивчiти ПДР, скласти iспит, та отримати необхiдний дозвіл на право керування за описаною процедурою, якщо це надасть нам право бути повноцiнними учасниками дорожнього руху
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
В п.2 - "б) розробити спеціальний перелік питань до даного іспиту - замінивши питання, що стосуються техніки водіння автомобіля питаннями, що стосуються водіння мототехніки (наприклад - виключити питання на кшалт правильності парковки автомобілів вагою більш ніж 3,5 тони, що для власника менш ніж 100-кілограмового малокубатурного скутера не є вкрай важливим)." - не совсем понял слово - "кшалт"?
Это раз, а во-вторых, предлагаю дополнить наше письмо еще и таким требованием и аргументировать его следуюющим. Среди скутеристов и мопедистов есть достаточно много водителей категории "В", которые вынуждены были пересесть на скутер/мопед по причине колоссального удорожания топлива (бензина/дизельного топлива). Поэтому не вижу смысла сдавать данной категории скутеристов/мопедистов теоретический экзамен на знание ПДД. Между делом, именно эта категория водителей "полтосов" соблюдает ПДД. Все остальные, как это не прискорбно, являются той самой причиной этой долбанной регистрации. возможно я и ошибаюсь в отношении многих скутеристов к культуре вождения, но все же если смотреть правде в глаза то отчасти я прав точно, печальнее - если полностью.
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для 121Partizan  
answerview
"питання на кшалт" - по-русски "вопросы типа"/"вопросы такого образца, как".
Что до имеющих категорию В/С, то мы-то как раз напираем на то, что для скутериста важны вопросы именно скутерной безопасности вождения и на то, что владельцы скутеров не могут позволить себе автотранспорт. А если будем показывать, что скут - это второе транспортное средство параллельно с машиной - то ответ будет - хватает средств на оба агрегата? Значит заплатите по полной программе.
Да, я знаю, что в Европе открытие категории А1 - дело сугубо добровольное.
Но то в Европе, а мы совсем в другом месте 02_sad
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для 121Partizan  
answerview
Да, разрешение обладателям категорий В,с,... управлять скутерами, вполне логично, и я это здесь предлагал. Но действительно, в документе идет речь о ТС 50сс, в то время, как, "Европейськiй досвiд" позволяет таким водителям управлять ТС до 125сс. Да и причина, о которой написал panzer, тоже актуальна.

Думаю, это тема для отдельного письма, в котором, кстати, можно предложить ввести курс получения категории А1 в пограмму старших классов средней школы. ПМСМ лучшей заманухи для изучения школьниками ПДД не придумаешь.
К том же остается вероятность, что законодатель сам додумается до столь очевидных вещей...
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
К том же остается вероятность, что законодатель сам додумается до столь очевидных вещей...

Будем надеяться, что законодатель не станет изобретать велосипед, а действительно воспользуется европейским опытом.

В общем - все поправки внесены, все учтено.
"Цели ясны, задачи определены - за работу, товарищи!"(с)Н.С.Хрущев
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Вот еще вариант, с нагрузкой на слово СОЦИАЛЬНЫЙ:

2. З огляду на те, що фактично, малокубатурнi скутери та мопеди е СОЦIАЛЬНИМ траспортом, оскiлькi iх власниками  є переважно, люди з невеликими доходами, такі як пенсіонери (у тому числі й інваліди) і студенти, які не можуть дозволити собі дорогий транспортний засіб -

Хотя, возможно, это уже перебор...

И еще, думаю, для студентов, пенсионеров, инвалидов, возможно работников малооплачиваемой бюджетной сферы,  было бы полезно после ФИО, указывать и этот статус, например:

Вiд:
Iванчука Iвана Iвановича, iнвалiда III гр.

Сидоренко Сидора Сидоровича, студента.

Думаю, это проиллюстрировало бы СОЦИАЛЬНЫЙ фактор.
Ушествие Второе. Окончательное.
Змінено: 17.01.2008 р., Leon
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
Те ошибки которые я увидел
Хорошо, попробуем составить такое письмо.
Примерно так:
---------------
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Прем'єр-міністру України
Тимошенко Юлії Володимирівні

Копія:
01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5
Голові Верховної Ради України
Яценюку Арсенію Петровичу

Пупкіна Івана Івановича
04001 м. Киів. Вул. ім. Хонди Діо б.13 кв.199

Звернення.
Шановна Юлія Володимирівна!
На сьогоднішній день на дорогах України склалась вкрай складна обстановка, пов'язана з недотриманням учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, відсутність взаємопорозуміння, поваги, дорожньої культури. Не в останню чергу причиною цього є недосконалість законодавства України.
Важливою проблемою є недостатня впорядкованість ситуації з експлуатацією мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (далі - малокубатурних скутерів і мопедів).
Я є власником малокубатурного скутера. З кожним роком у нашій країні стрімко зростає кількість авто- та мототранспорту, як у великих містах, так і у досить маленьких населених пунктах. У зв'язку з цим також стрімко зростає завантаженість міських вулиць, та позаміських автодоріг. Нажаль, все частіше стаються аварії із участю саме малокубатурних скутерів та мопедів. Дуже часто ці аварії пов'язані з тим, що така мототехніка не вважається іншими учасниками дорожнього руху за повноправних учасників дорожнього руху, часом водії інших транспортних засобів абсолютно не звертають уваги на мототранспорт, особливо на малокубатурний - не звільняють дорогу, де це вимагають правила, блокують проїзд по смузі руху, «підрізають» до узбіччя і т.д. З іншого боку - серед власників мототранспорту також все частіше можно пабачити людей, які зневажають правилами дорожнього руху.
На мій погляд, це пов'язане з тим, що зараз малокубатурні скутера та мопеди знаходяться, з точки зору законодавства, у становищі, яке інакше ніж правовим вакумом назвати не можна.
Згідно діючої на сьогоднішній день законодавчо-правової бази мототехніка із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см не відноситься до механічних транспортних засобів. Через це, з одного боку, від власників малокубатурних скутерів та мопедів не вимагається наявності прав на керування й реєстрації у ДАІ, що робить безконтрольною появу на дорозі необізнаних правилами водіїв, а з іншого боку - саме законослухняні власники малокубатурних скутерів та мопедів стають найнезахищеною частиною учасників дорожнього руху - як безправні та незареєстровані.
Через недосконалість законодавчо-правової бази власники малокубатурної мототехніки не можуть ані документально підтверджувати своє право власності на техніку, ані повністю відповісти перед законом у разі порушення правил дорожнього руху.
Чи саме не через цю "бездокументність" зростає кількість крадіжок малокубатурної мототехніки? Чи саме не через безкарну поведінку незареєстрованих у ДАІ окремих водіїв складається загальнонегативне враження, що плямує законослухняних власників малокубатурної мототехніки?
Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, бути рівним з іншіми учасниками дорожнього руху як за правами, так і за відповідальністю.
Згідно з Указом Президента України "Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху" № 1121/2007 від 20 листопада 2007 року Кабінету Міністрів України дано доручення опрацювати до 1 березня 2008 року питання щодо здійснення реєстрації та обліку транспортних засобів з робочим об'ємом двигуна до 50 куб. см.
На мій погляд, запровадження дій, спрямованих на впорядкування дорожнього руху та підвищення його безпеки, має відбуватись із урахуванням точки зору тих, кого нововведення до правил дорожнього руху будуть стосуватися безпосередньо - а саме: учасників дорожнього руху, власників мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см.
Прошу вас розглянути внесені мною пропозиції по питанню введення реєстрації мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (скутерів і мопедів).
1. При реєстрації малокубатурних скутерів та мопедів варто провести легалізацію малокубатурної мототехніки, ввезеної в Україну та вже реалізованої населенню без оформлення належних документів (через існуючу непередбаченість у законодавстві відповідних документів). Як правило, це техніка японського і європейського виробництва, що була у використанні, а зараз досить розповсюджена на теренах України. Через сьогоднішню відсутність у законодавстві вимог до документів на право власності на малокубатурні скутери та мопеди, їхні власники загнані у глухий кут, вихід з якого може бути лише через легалізацію малокубатурної мототехніки, що вже експлуатується в Україні. Легалізація, на мій погляд, може бути здійснена, наприклад, перевіркою малокубатурної мототехніки за випадками крадіжок по номерах головних частин.
2. З огляду на те, що власниками малокубатурних скутерів та мопедів є в основному люди з невеликими доходами, такі як пенсіонери (у тому числі й інваліди) і студенти, які не можуть дозволити собі дорогий транспортний засіб - спростити процедуру реєстрації й видачі дозволу на право керування такою технікою. Вважаю, що необхідний диференційований підхід до процедури оформлення документів на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см, а саме:
a) обмежити процедуру отримання посвідчення водія категорії А1 (на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см) складанням теоретичного iспиту із знання правил дорожнього руху з можливiстю самопiдготовки. Суворо заборонити мiсцевим органам влади та вiдомствам встановлювати будь-якi додатковi процедури та грошовi збори, що стосуются отримання посвідчення водія категорії А1;
б) розробити спеціальний перелік питань до даного іспиту - замінивши питання, що стосуються техніки водіння автомобіля питаннями, що стосуються водіння мототехніки (наприклад - виключити питання на кшалт(вроде должно писаться отдельно) правильності парковки автомобілів вагою більш ніж 3,5 тони, що для власника менш ніж 100-кілограмового малокубатурного скутера не є вкрай важливим).
в) передбачити можливість оформлення згаданих документів у будь-якому МРЕО на території України - виключивши прив'язку до МРЕО по місцю реєстрації водія.
г) скасувати, за прикладом Європейського союзу, обов'язковий медичний огляд водіїв транспортних засобів із обсягом двигуна до 50 куб. см.
3. Якщо робити рівними власників малокубатурних скутерів та мопедів з іншими учасниками дорожнього руху В ОБОВ'ЯЗКАХ - зрівняти також і В ПРАВАХ, а саме: виключити із правил дорожнього руху заборону на пересування техніки такого типу по автомагістралях, не обмежувати рух у населених пунктах лише крайньою правою смугою й дозволити поворот ліворуч на перехрестях.
Доріжки для руху велосипедів і малокубатурної мототехніки у населених пунктах України практично відсутні, між багатьма населеними пунктами практично неможливий рух інакше ніж по автомагістралях .
У зв'язку із впровадженням у великих містах дозволу на правий поворот на червоне світло із крайнього правого ряду, обов'язкове знаходження малокубатурної мототехніки у цьому ряді створює передумови для дорожньо-транспортних пригод при проїзді перехресть.
Що стосується останнього, то заборона лiвого повороту була пов'язана з тим, що, по-перше, мопеди та мотовелосипеди, для яких були розробленi цi обмеження, були дуже недосконалими. Вони були дуже повiльними, не мали свiтлотехнiчного обладнання, надiйних гальм та амортизаторiв. По-друге, була недостатньою компетентнiсть iх водiiв, якi не проходили іспитів у ДАІ. Зараз об'ективних чинникiв для таких заборон не існує, адже сучасний скутер це досить досконалий, i, за умов дотримання правил дорожнього руху, достатньо безпечний транспортний засiб. Сучасні водії малокубатурної мототехніки готові мати можливiсть вивчити правила дорожнього руху, скласти iспит та отримати необхiдний дозвіл на право керування за запропонованою вище процедурою, якщо це надасть нам можливість бути повноправними учасниками дорожнього руху
Також, як я вже відзначав
(зазначив)
, багатьом українським пенсіонерам (літнім людям і інвалідам) малокубатурні скутери та мопеди заміняють автомобілі з ручним керуванням, недоступні за фінансовими і іншими причинами - і виконання такими людьми вимог правил дорожнього руху про заборону лівого повороту й обов'язковий перевід техніки вручну по пішохідному переходу є скрутним i небезпечним, а в деяких випадках - неможливим.
Усі ці пропозиції вносяться мною з урахуванням норм і правил, що діють у країнах Європейського союзу відносно експлуатації й реєстрації скутерів і мопедів. Думаємо, що врахування європейського досвіду по цьому питанню необхідний в нашій країні, позиціонуючий свої євро інтеграційні прагнення й переводячий свою нормативно-правову базу у відповідність із європейськими нормами й стандартами.
Чи буде наша країна прямувати до Європи - у тому числі й у питанні правил дорожнього руху та дорожньої безпеки, чи піде кудись у бік, якщо власники малокубатурних скутерів та мопедів залишаться наодинці із своїми проблемами - буде залежати саме від того, яке рішення буде прийняте зараз урядом України.
З одного боку - рух з правилами за європейськими стандартами, зменшення пробок на міськіх вулицях, покращення екологічної ситуації у містах, з іншого - несприятливі умови для власників малокубатурної мототехніки та їх безправ'я.
Сподіваюсь, що вирішення цього питання буде зваженим та врахує інтереси усіх учасників дорожнього руху.
Відповідь прошу надати за вищевказаною адресою в строки та за порядком, що передбачені Законом України "Про звернення громадян".


З повагою і надією на порозуміння,
підпис

16 січня 2008 року  

все что выделенно -  я испарвил основываясь на своих скудных познаниях укр языка..
panzer - посмотри на поправки, и плз измени исходній текст... спс
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
Те ошибки которые я увидел
Хорошо, попробуем составить такое письмо.
Примерно так:
---------------
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Прем'єр-міністру України
Тимошенко Юлії Володимирівні

Копія:
01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5
Голові Верховної Ради України
Яценюку Арсенію Петровичу

Пупкіна Івана Івановича
04001 м. Киів. Вул. ім. Хонди Діо б.13 кв.199

Звернення.
Шановна Юлія Володимирівна!
На сьогоднішній день на дорогах України склалась вкрай складна обстановка, пов'язана з недотриманням учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, відсутність взаємопорозуміння, поваги, дорожньої культури. Не в останню чергу причиною цього є недосконалість законодавства України.
Важливою проблемою є недостатня впорядкованість ситуації з експлуатацією мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (далі - малокубатурних скутерів і мопедів).
Я є власником малокубатурного скутера. З кожним роком у нашій країні стрімко зростає кількість авто- та мототранспорту, як у великих містах, так і у досить маленьких населених пунктах. У зв'язку з цим також стрімко зростає завантаженість міських вулиць, та позаміських автодоріг. Нажаль, все частіше стаються аварії із участю саме малокубатурних скутерів та мопедів. Дуже часто ці аварії пов'язані з тим, що така мототехніка не вважається іншими учасниками дорожнього руху за повноправних учасників дорожнього руху, часом водії інших транспортних засобів абсолютно не звертають уваги на мототранспорт, особливо на малокубатурний - не звільняють дорогу, де це вимагають правила, блокують проїзд по смузі руху, «підрізають» до узбіччя і т.д. З іншого боку - серед власників мототранспорту також все частіше можно пабачити людей, які зневажають правилами дорожнього руху.
На мій погляд, це пов'язане з тим, що зараз малокубатурні скутера та мопеди знаходяться, з точки зору законодавства, у становищі, яке інакше ніж правовим вакумом назвати не можна.
Згідно діючої на сьогоднішній день законодавчо-правової бази мототехніка із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см не відноситься до механічних транспортних засобів. Через це, з одного боку, від власників малокубатурних скутерів та мопедів не вимагається наявності прав на керування й реєстрації у ДАІ, що робить безконтрольною появу на дорозі необізнаних правилами водіїв, а з іншого боку - саме законослухняні власники малокубатурних скутерів та мопедів стають найнезахищеною частиною учасників дорожнього руху - як безправні та незареєстровані.
Через недосконалість законодавчо-правової бази власники малокубатурної мототехніки не можуть ані документально підтверджувати своє право власності на техніку, ані повністю відповісти перед законом у разі порушення правил дорожнього руху.
Чи саме не через цю "бездокументність" зростає кількість крадіжок малокубатурної мототехніки? Чи саме не через безкарну поведінку незареєстрованих у ДАІ окремих водіїв складається загальнонегативне враження, що плямує законослухняних власників малокубатурної мототехніки?
Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, бути рівним з іншіми учасниками дорожнього руху як за правами, так і за відповідальністю.
Згідно з Указом Президента України "Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху" № 1121/2007 від 20 листопада 2007 року Кабінету Міністрів України дано доручення опрацювати до 1 березня 2008 року питання щодо здійснення реєстрації та обліку транспортних засобів з робочим об'ємом двигуна до 50 куб. см.
На мій погляд, запровадження дій, спрямованих на впорядкування дорожнього руху та підвищення його безпеки, має відбуватись із урахуванням точки зору тих, кого нововведення до правил дорожнього руху будуть стосуватися безпосередньо - а саме: учасників дорожнього руху, власників мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см.
Прошу вас розглянути внесені мною пропозиції по питанню введення реєстрації мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (скутерів і мопедів).
1. При реєстрації малокубатурних скутерів та мопедів варто провести легалізацію малокубатурної мототехніки, ввезеної в Україну та вже реалізованої населенню без оформлення належних документів (через існуючу непередбаченість у законодавстві відповідних документів). Як правило, це техніка японського і європейського виробництва, що була у використанні, а зараз досить розповсюджена на теренах України. Через сьогоднішню відсутність у законодавстві вимог до документів на право власності на малокубатурні скутери та мопеди, їхні власники загнані у глухий кут, вихід з якого може бути лише через легалізацію малокубатурної мототехніки, що вже експлуатується в Україні. Легалізація, на мій погляд, може бути здійснена, наприклад, перевіркою малокубатурної мототехніки за випадками крадіжок по номерах головних частин.
2. З огляду на те, що власниками малокубатурних скутерів та мопедів є в основному люди з невеликими доходами, такі як пенсіонери (у тому числі й інваліди) і студенти, які не можуть дозволити собі дорогий транспортний засіб - спростити процедуру реєстрації й видачі дозволу на право керування такою технікою. Вважаю, що необхідний диференційований підхід до процедури оформлення документів на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см, а саме:
a) обмежити процедуру отримання посвідчення водія категорії А1 (на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см) складанням теоретичного iспиту із знання правил дорожнього руху з можливiстю самопiдготовки. Суворо заборонити мiсцевим органам влади та вiдомствам встановлювати будь-якi додатковi процедури та грошовi збори, що стосуются отримання посвідчення водія категорії А1;
б) розробити спеціальний перелік питань до даного іспиту - замінивши питання, що стосуються техніки водіння автомобіля питаннями, що стосуються водіння мототехніки (наприклад - виключити питання на кшалт(вроде должно писаться отдельно) правильності парковки автомобілів вагою більш ніж 3,5 тони, що для власника менш ніж 100-кілограмового малокубатурного скутера не є вкрай важливим).
в) передбачити можливість оформлення згаданих документів у будь-якому МРЕО на території України - виключивши прив'язку до МРЕО по місцю реєстрації водія.
г) скасувати, за прикладом Європейського союзу, обов'язковий медичний огляд водіїв транспортних засобів із обсягом двигуна до 50 куб. см.
3. Якщо робити рівними власників малокубатурних скутерів та мопедів з іншими учасниками дорожнього руху В ОБОВ'ЯЗКАХ - зрівняти також і В ПРАВАХ, а саме: виключити із правил дорожнього руху заборону на пересування техніки такого типу по автомагістралях, не обмежувати рух у населених пунктах лише крайньою правою смугою й дозволити поворот ліворуч на перехрестях.
Доріжки для руху велосипедів і малокубатурної мототехніки у населених пунктах України практично відсутні, між багатьма населеними пунктами практично неможливий рух інакше ніж по автомагістралях .
У зв'язку із впровадженням у великих містах дозволу на правий поворот на червоне світло із крайнього правого ряду, обов'язкове знаходження малокубатурної мототехніки у цьому ряді створює передумови для дорожньо-транспортних пригод при проїзді перехресть.
Що стосується останнього, то заборона лiвого повороту була пов'язана з тим, що, по-перше, мопеди та мотовелосипеди, для яких були розробленi цi обмеження, були дуже недосконалими. Вони були дуже повiльними, не мали свiтлотехнiчного обладнання, надiйних гальм та амортизаторiв. По-друге, була недостатньою компетентнiсть iх водiiв, якi не проходили іспитів у ДАІ. Зараз об'ективних чинникiв для таких заборон не існує, адже сучасний скутер це досить досконалий, i, за умов дотримання правил дорожнього руху,  --- думаю нужно удалить достатньо безпечний транспортний засiб. Сучасні водії малокубатурної мототехніки готові мати можливiсть вивчити правила дорожнього руху, скласти iспит та отримати необхiдний дозвіл на право керування за запропонованою вище процедурою, якщо це надасть нам можливість бути повноправними учасниками дорожнього руху
Також, як я вже відзначав(зазначив), багатьом українським пенсіонерам (літнім людям і інвалідам) малокубатурні скутери та мопеди заміняють автомобілі з ручним керуванням, недоступні за фінансовими і іншими причинами - і виконання такими людьми вимог правил дорожнього руху про заборону лівого повороту й обов'язковий перевід техніки вручну по пішохідному переходу є скрутним i небезпечним, а в деяких випадках - неможливим.
Усі ці пропозиції вносяться мною з урахуванням норм і правил, що діють у країнах Європейського союзу відносно експлуатації й реєстрації скутерів і мопедів. Думаємо, що врахування європейського досвіду по цьому питанню необхідний в нашій країні, позиціонуючий свої євро інтеграційні прагнення й переводячий свою нормативно-правову базу у відповідність із європейськими нормами й стандартами.
Чи буде наша країна прямувати до Європи - у тому числі й у питанні правил дорожнього руху та дорожньої безпеки, чи піде кудись у бік, якщо власники малокубатурних скутерів та мопедів залишаться наодинці із своїми проблемами - буде залежати саме від того, яке рішення буде прийняте зараз урядом України.
З одного боку - рух з правилами за європейськими стандартами, зменшення пробок на міськіх вулицях, покращення екологічної ситуації у містах, з іншого - несприятливі умови для власників малокубатурної мототехніки та їх безправ'я.
Сподіваюсь, що вирішення цього питання буде зваженим та врахує інтереси усіх учасників дорожнього руху.
Відповідь прошу надати за вищевказаною адресою в строки та за порядком, що передбачені Законом України "Про звернення громадян".


З повагою і надією на порозуміння,
підпис

16 січня 2008 року  

все что выделенно -  я испарвил основываясь на своих скудных познаниях укр языка..
panzer - посмотри на поправки, и плз измени исходній текст... спс
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
Да, грамматическая правка нужна.
Ребята, у кого есть проверялка украинского правописания, пропустите пожалуйста документ.

Вот еще стилистическая шероховатость попалась на глаза:
Сучасні водії малокубатурної мототехніки готові мати можливiсть вивчити правила ...
Думаю, вернее будет:
Сучасні водії малокубатурної мототехніки готові вивчити правила ...
Или:
Сучасні водії малокубатурної мототехніки бажають мати можливiсть вивчити правила ...

////, i, за умов дотримання правил дорожнього руху,  --- думаю нужно удалить /////

Назвать скутер БЕЗУСЛОВНО безопасным ТС у меня просто не повернулся язык... 08_lol

Все же скут достаточно безопасен именно при условии соблюдения ПДД и грамотной эксплуатации...

Пусть останется на усмотрение panzer'a.
Ушествие Второе. Окончательное.
Змінено: 17.01.2008 р., Leon
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
согласен, пусть панзер решает!!!
может у кого нить есть Рута?
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
Руты нет, за проверку - спасибо, стилистическая шероховатость - в принципе несущественная.
"Пора, брат, пора!"(с)
Завязываем со стилистикой, тем более, что грамматику выверили - и вперед, штурмовать почту!
like
good
bad
shockingly
17.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
ну я не гуру украинского, и более чем уверен что ошибки есть...
Пожалуйста, проверьте еще кто может граматику, и выложите сюда результат...
а потом погнали...
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
1••567891011••17
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин