MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
24.11, 14:23
44
+4 °С
Вітер: 0 м./с., Зах
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Письмо в госструктуры по поводу регистрации полтинников

Переглядів: 151043
14.01.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
В связи с принятием Указа   1121/2007 от 20/11/2007 о подготовке к введению обязательной регистрации скутеров, с целью СМЯГЧЕНИЯ ПОСЛЕДСТВИЙ ЭТОГО УКАЗА для нас, предлагаю написать письмо в госструктуры с предложением:
1. Узаконить бездокументные скутеры.
2. Сделать процедуру получения прав на скутер предельно простой и занимающей минимум времени.
3. Отменить первичные и периодические медосмотры водителей скутеров.
4. Запретить устанавливать дополнительные процедуры и поборы в связи с регистрацией и выдачей прав.
5. Разрешить скутерам движение по магистралям, движение в левом ряду, и левый поворот.

ВОТ ТЕКСТ ПИСЬМА:



---------------
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Прем'єр-міністру України
Тимошенко Юлії Володимирівні

Копія:
01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5
Голові Верховної Ради України
Яценюку Арсенію Петровичу

Пупкіна Івана Івановича
04001 м. Киів. Вул. ім. Хонди Діо б.13 кв.199

Звернення.
Шановна Юлія Володимирівна!
На сьогоднішній день на дорогах України склалась вкрай складна обстановка, пов'язана з недотриманням учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, відсутність взаємопорозуміння, поваги, дорожньої культури. Не в останню чергу причиною цього є недосконалість законодавства України.
Важливою проблемою є недостатня впорядкованість ситуації з експлуатацією мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (далі - малокубатурних скутерів і мопедів).
Я є власником малокубатурного скутера. З кожним роком у нашій країні стрімко зростає кількість авто- та мототранспорту, як у великих містах, так і у досить маленьких населених пунктах. У зв'язку з цим також стрімко зростає завантаженість міських вулиць, та позаміських автодоріг. Нажаль, все частіше стаються аварії із участю саме малокубатурних скутерів та мопедів. Дуже часто ці аварії пов'язані з тим, що така мототехніка не вважається іншими учасниками дорожнього руху за повноправних учасників дорожнього руху, часом водії інших транспортних засобів абсолютно не звертають уваги на мототранспорт, особливо на малокубатурний - не звільняють дорогу, де це вимагають правила, блокують проїзд по смузі руху, «підрізають» до узбіччя і т.д. З іншого боку - серед власників мототранспорту також все частіше можно пабачити людей, які зневажають правилами дорожнього руху.
На мій погляд, це пов'язане з тим, що зараз малокубатурні скутера та мопеди знаходяться, з точки зору законодавства, у становищі, яке інакше ніж правовим вакумом назвати не можна.
Згідно діючої на сьогоднішній день законодавчо-правової бази мототехніка із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см не відноситься до механічних транспортних засобів. Через це, з одного боку, від власників малокубатурних скутерів та мопедів не вимагається наявності прав на керування й реєстрації у ДАІ, що робить безконтрольною появу на дорозі необізнаних правилами водіїв, а з іншого боку - саме законослухняні власники малокубатурних скутерів та мопедів стають найнезахищеною частиною учасників дорожнього руху - як безправні та незареєстровані.
Через недосконалість законодавчо-правової бази власники малокубатурної мототехніки не можуть ані документально підтверджувати своє право власності на техніку, ані повністю відповісти перед законом у разі порушення правил дорожнього руху.
Чи саме не через цю "бездокументність" зростає кількість крадіжок малокубатурної мототехніки? Чи саме не через безкарну поведінку незареєстрованих у ДАІ окремих водіїв складається загальнонегативне враження, що плямує законослухняних власників малокубатурної мототехніки?
Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, бути рівним з іншіми учасниками дорожнього руху як за правами, так і за відповідальністю.
Згідно з Указом Президента України "Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху" № 1121/2007 від 20 листопада 2007 року Кабінету Міністрів України дано доручення опрацювати до 1 березня 2008 року питання щодо здійснення реєстрації та обліку транспортних засобів з робочим об'ємом двигуна до 50 куб. см.
На мій погляд, запровадження дій, спрямованих на впорядкування дорожнього руху та підвищення його безпеки, має відбуватись із урахуванням точки зору тих, кого нововведення до правил дорожнього руху будуть стосуватися безпосередньо - а саме: учасників дорожнього руху, власників мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см.
Прошу вас розглянути внесені мною пропозиції по питанню введення реєстрації мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (скутерів і мопедів).
1. При реєстрації малокубатурних скутерів та мопедів варто провести легалізацію малокубатурної мототехніки, ввезеної в Україну та вже реалізованої населенню без оформлення належних документів (через існуючу непередбаченість у законодавстві відповідних документів). Як правило, це техніка японського і європейського виробництва, що була у використанні, а зараз досить розповсюджена на теренах України. Через сьогоднішню відсутність у законодавстві вимог до документів на право власності на малокубатурні скутери та мопеди, їхні власники загнані у глухий кут, вихід з якого може бути лише через легалізацію малокубатурної мототехніки, що вже експлуатується в Україні. Легалізація, на мій погляд, може бути здійснена, наприклад, перевіркою малокубатурної мототехніки за випадками крадіжок по номерах головних частин.
2. З огляду на те, що власниками малокубатурних скутерів та мопедів є в основному люди з невеликими доходами, такі як пенсіонери (у тому числі й інваліди) і студенти, які не можуть дозволити собі дорогий транспортний засіб - спростити процедуру реєстрації й видачі дозволу на право керування такою технікою. Вважаю, що необхідний диференційований підхід до процедури оформлення документів на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см, а саме:
a) обмежити процедуру отримання посвідчення водія категорії А1 (на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см) складанням теоретичного iспиту із знання правил дорожнього руху з можливiстю самопiдготовки. Суворо заборонити мiсцевим органам влади та вiдомствам встановлювати будь-якi додатковi процедури та грошовi збори, що стосуются отримання посвідчення водія категорії А1;
б) розробити спеціальний перелік питань до даного іспиту - замінивши питання, що стосуються техніки водіння автомобіля питаннями, що стосуються водіння мототехніки (наприклад - виключити питання на кшалт правильності парковки автомобілів вагою більш ніж 3,5 тони, що для власника менш ніж 100-кілограмового малокубатурного скутера не є вкрай важливим).
в) передбачити можливість оформлення згаданих документів у будь-якому МРЕО на території України - виключивши прив'язку до МРЕО по місцю реєстрації водія.
г) скасувати, за прикладом Європейського союзу, обов'язковий медичний огляд водіїв транспортних засобів із обсягом двигуна до 50 куб. см.
3. Якщо робити рівними власників малокубатурних скутерів та мопедів з іншими учасниками дорожнього руху В ОБОВ'ЯЗКАХ - зрівняти також і В ПРАВАХ, а саме: виключити із правил дорожнього руху заборону на пересування техніки такого типу по автомагістралях, не обмежувати рух у населених пунктах лише крайньою правою смугою й дозволити поворот ліворуч на перехрестях.
Доріжки для руху велосипедів і малокубатурної мототехніки у населених пунктах України практично відсутні, між багатьма населеними пунктами практично неможливий рух інакше ніж по автомагістралях .
У зв'язку із впровадженням у великих містах дозволу на правий поворот на червоне світло із крайнього правого ряду, обов'язкове знаходження малокубатурної мототехніки у цьому ряді створює передумови для дорожньо-транспортних пригод при проїзді перехресть.
Що стосується останнього, то заборона лiвого повороту була пов'язана з тим, що, по-перше, мопеди та мотовелосипеди, для яких були розробленi цi обмеження, були дуже недосконалими. Вони були дуже повiльними, не мали свiтлотехнiчного обладнання, надiйних гальм та амортизаторiв. По-друге, була недостатньою компетентнiсть iх водiiв, якi не проходили іспитів у ДАІ. Зараз об'ективних чинникiв для таких заборон не існує, адже сучасний скутер це досить досконалий, i, за умов дотримання правил дорожнього руху, достатньо безпечний транспортний засiб. Сучасні водії малокубатурної мототехніки готові мати можливiсть вивчити правила дорожнього руху, скласти iспит та отримати необхiдний дозвіл на право керування за запропонованою вище процедурою, якщо це надасть нам можливість бути повноправними учасниками дорожнього руху
Також, як я вже зазначив, багатьом українським пенсіонерам (літнім людям і інвалідам) малокубатурні скутери та мопеди заміняють автомобілі з ручним керуванням, недоступні за фінансовими і іншими причинами - і виконання такими людьми вимог правил дорожнього руху про заборону лівого повороту й обов'язковий перевід техніки вручну по пішохідному переходу є скрутним i небезпечним, а в деяких випадках - неможливим.
Усі ці пропозиції вносяться мною з урахуванням норм і правил, що діють у країнах Європейського союзу відносно експлуатації й реєстрації скутерів і мопедів. Думаємо, що врахування європейського досвіду по цьому питанню необхідний в нашій країні, позиціонуючий свої євро інтеграційні прагнення й переводячий свою нормативно-правову базу у відповідність із європейськими нормами й стандартами.
Чи буде наша країна прямувати до Європи - у тому числі й у питанні правил дорожнього руху та дорожньої безпеки, чи піде кудись у бік, якщо власники малокубатурних скутерів та мопедів залишаться наодинці із своїми проблемами - буде залежати саме від того, яке рішення буде прийняте зараз урядом України.
З одного боку - рух з правилами за європейськими стандартами, зменшення пробок на міськіх вулицях, покращення екологічної ситуації у містах, з іншого - несприятливі умови для власників малокубатурної мототехніки та їх безправ'я.
Сподіваюсь, що вирішення цього питання буде зваженим та врахує інтереси усіх учасників дорожнього руху.
Відповідь прошу надати за вищевказаною адресою в строки та за порядком, що передбачені Законом України "Про звернення громадян".


З повагою і надією на порозуміння,
підпис

16 січня 2008 року  
---------------
1. Адресовать письмо нужно премьер-министру и спикеру, посылая на оба адреса АБСОЛЮТНО ОДИНАКОВЫЕ письма. А уже они (их секретариаты) передают эти письма исполнителям (в комитет Рады, в МВД, в ГАИ и т.д. и т.п.)
2. При отправке писем ОБЯЗАТЕЛЬНО указывать правильные фамилию-имя-отчество и адрес, иначе (без адреса отправителя) письмо просто не рассматривается, а с придуманными фамилиями типа "Зюзя Пузина" - позорит и подрывает все дело.
3. Если письмо коллективное, то лучше его отправлять от организации; подписи и адреса у нотариуса заверять не нужно. Если организация официально не зарегистрирована - то все равно можно направлять, указав: такой-то такой-то проживающий по такому-то адресу и группа нижеподписавшихся граждан.
Для присоединившихся к письму - указывать фамилию-имя-отчество и адрес обязательно.
У списка подписей - заголовок:
"Ми, що підписалися нижче, схвалюємо цей лист та підтримуємо викладені у ньому питання та пропозиції"

Всем большая просьба: тщательно проверить отправляемое на предмет грамматических ошибок.
Змінено: 05.02.2008 р., panzer
like
good
bad
shockingly
23.02.2008 р. відповів для Leon  
answerview
Итак ребята...
Пришел второй конвер уже из ДДАI
На 3 листа на фирменном бланке с реальными подписями...
Написано что ваше письмо опрацёвано и розглянуто...
Письмо подписано вручную заступныком начальника ДДАИ...
Написано что на данный момент нормативно правовых актов про регистрацию мопедов на данный момент нету...
Написано что сейчас ведется работа над сертификацией транспорных малокубатурных средств...и над разработкой новых образцов госномеров...
Ну вобщем в основном лабуда...
могу потом сюда выложить скан текста письма...
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
23.02.2008 р.
answerview
Ко мне тоже пришла такая бумага.  Выкладываю "файн ридер" этого документа:


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ ДЕРЖАВНОЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ ІНСПЕКЦІЇ
вул. Лук'янівська, 62, м. Київ, 01071 тел. (044) 272-3660, ф. (044) 272-5774



За дорученням керівництва Міністерства внутрішніх справ Ваші заяви, які Ви подавали до Кабінету Міністрів України та Апарату Верховної Ради України, щодо постановки на облік у реєстраційних підрозділах ДАІ транспортних засобів з об'ємом двигуна до 50 куб. см та отримання громадянами, які керують зазначеними транспортними засобами, відповідного посвідчення.
Дякуємо за Вашу стурбованість тією негативною ситуацією, що склалася з аварійністю на дорогах України, зокрема, через відсутність реєстрації вищевказаних транспортних засобів.
Повідомляємо, що згідно зі статтею 34 Закону України „Про дорожній рух" державній реєстрації та обліку підлягають призначені для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування автомобілі, автобуси, самохідні машини, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоцикли усіх типів, марок і моделей, причепи, напівпричепи та мотоколяски.
За рішенням Уряду Республіки Крим, місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування може провадитися реєстрація мопедів, велосипедів і гужових візків (саней).
Таким чином, облік у реєстраційних підрозділах ДАІ транспортних засобів з об'ємом двигуна до 50 куб. см можливий тільки за умови внесення відповідних змін до цього Закону або прийняття відповідного рішення місцевими органами державної виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.
Ураховуючи ситуацію, яка склалася на дорогах країни з аварійністю, у тому числі за участю зазначених транспортних засобів, на сьогоднішній день на території Черкаської області проводиться експеримент щодо реєстрації мопедів та велосипедів з видачею облікової картки водія мопеда та велосипеда, порядок видачі якої затверджено розпорядженням Черкаської облдержадміністрації від 20.08.2007 № 287.
Зазначена картка видається особі, яка склала в підрозділах ДАІ тест з перевірки знань Правил дорожнього руху, і вилучається працівниками ДАІ у разі скоєння водіями мопедів і велосипедів дорожньо-транспортної пригоди, керування транспортним засобом у нетверезому стані, або допущення більше З порушень Правил дорожнього руху протягом календарного року (фіксуються працівниками ДАІ у картці).
За результатами цього експерименту буде прийняте рішення щодо можливості розповсюдження такої реєстрації на інші регіони України.
Інформуємо Вас також, що ст. 15 Закону України „Про дорожній рух" та п. З Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 травня 1993 року № 340, видача посвідчень водія громадянам, які керують транспортними засобами з об'ємом двигуна до 50 куб. см, не передбачена.
Тому фахівцями Департаменту ДАІ МВС України розпочаті роботи щодо
розроблення принципово нового Положення про порядок видачі посвідчень
водія, де буде враховано цю проблему.
Заступник начальника Департаменту

О.В. Трохименко
like
good
bad
shockingly
23.02.2008 р. відповів для atem  
answerview
В принципе, нет большой разницы между учетной карточкой, которая выдается по результатам тестов, и правами А1. Так что сделают А1 или нет, а пройти тест, похоже, все равно придется.
А то, что СУЩЕСТВУЮЩАЯ база не предусматривает, так из-за этого и весь сыр-бор...
Немного обнадеживает, что радикальных разногласий между тем, что они задумывают, и тем что мы предлагаем, пока не озвучено.
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
24.02.2008 р. відповів для Leon  
answerview
та да, может у них почтовый робот ответы на письма пишет, только меняет названия городов и номера законов? 01_smile))
Me ne frego!
like
good
bad
shockingly
24.02.2008 р. відповів для jazzed  
answerview
А вот и нет!!!!
Текст разный, и всетаки из содержания моего письма и письма atem видно что все же некоторые вопросы они действительно рассматривали(или по крайней мере читали)!!!
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
24.02.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
Думаю, после первого десятка ответов, секретарям надоест каждый раз набивать новый текст, и последующие ответы будут идентичными.  17_wink
Но то, что письма прочитаны, хотя бы секретарями, несомненно.
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
24.02.2008 р. відповів для Leon  
answerview
За результатами цього експерименту буде прийняте рішення щодо можливості розповсюдження такої реєстрації на інші регіони України.


Классное письмо! Особенно эта фраза. Ветка с Черкасской регистрацией на форуме есть.Только не пойму, что с номерами на скутер они придумывать будут? Какие калики-маляки выводить? То что они наваяли в Чикаго 16_roll -- абсюрд какой-то
АХТУНГ! Это сообщение не может содержать скрытую рекламу!
like
good
bad
shockingly
a987
24.02.2008 р.
answerview
Я в шоке, ВЗРОСЛЫЕ люди, Вам товарищ, Бывалый, писать столько бреда, стыдно должно быть, вот из-за этого: www.president.gov.ua/documents/7016.html   столько шороху наводить. Ещё до принятия мер, кабинетом министров, ого-го а Вы разплакались как бутто у вас мотороллер забрали.
ВОТ ТАКАЯ ОНА ИСТИНА  01_smile
like
good
bad
shockingly
24.02.2008 р. відповів для a987  
answerview
В каком смысле?
АХТУНГ! Это сообщение не может содержать скрытую рекламу!
like
good
bad
shockingly
24.02.2008 р. відповів для suhorada  
answerview
что с номерами на скутер они придумывать будут?


Выше Stasmor цитировал:

" сейчас ведется работа над сертификацией транспорных малокубатурных средств...и над разработкой новых образцов госномеров..."
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
24.02.2008 р. відповів для a987  
answerview
Вам товарищ, Бывалый, писать столько бреда, стыдно должно быть


А Вам, товарищ Гость?
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
24.02.2008 р. відповів для Leon  
answerview
Написано что сейчас ведется работа над сертификацией транспорных малокубатурных средств...и над разработкой новых образцов госномеров...


Да это я понял! Если ПО-УМУ все делать, ИМХО, к первому они не успевают.
АХТУНГ! Это сообщение не может содержать скрытую рекламу!
like
good
bad
shockingly
24.02.2008 р. відповів для Leon  
answerview
Даже по письму видно--- нет у них сейчас ничего кроме Черкасского прикола
АХТУНГ! Это сообщение не может содержать скрытую рекламу!
like
good
bad
shockingly
a987
24.02.2008 р. відповів для suhorada  
answerview
4) опрацювати до 1 березня 2008 року питання щодо здійснення реєстрації та обліку транспортних засобів з робочим об'ємом двигуна до 50 куб. см;

В таком, что они пока, опрацюють, потом поставят на очередь рассмотрения,  пройдёт куча времяни, рассмотрят,если не понравится, отправят на доработку. Пока не понравится, будут доробатывать, и вот тогда если эти доработки будут "запрещать левый поворот", и ещё, как либо нас ущемлять, ВОТ ТОГДА  стоит ПИСЬМА ПИСАТЬ: "разрешите нам левый поворот" Ане когда президент сказал, столько всего важного: http://www.president.gov.ua/documents/7016.html
like
good
bad
shockingly
24.02.2008 р. відповів для suhorada  
answerview
Ну так, к первому никто и не обещал.
К первому они собирались начать работу по всему комплексу имеющихся вопросов.
Поэтому мы и выдаем свои предложения к этому сроку.
Для того, чтобы они были "на столах" уже к началу "законотворчества".

Надеюсь, этот сезон еще поездим "по- старому".
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
24.02.2008 р. відповів для a987  
answerview
ВОТ ТОГДА  стоит ПИСЬМА ПИСАТЬ


ТОГДА будет уже поздно.

"Поздно копать колодец, когда хочется пить" (С)

PS Левый поворот УЖЕ лет пятьдесят, как запрещен.
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
a987
24.02.2008 р.
answerview
Спасибо г-н panzer, за проделаную работу, Спасибо ВСем отправившим письмо, за не равнодушное отношение к НАШЕМУ МОТО БУДУЩЕМУ. Спасибо учасникам за тактичность.
like
good
bad
shockingly
25.06.2008 р.
answerview
Ну и что разве что-то изменилось?Наше государство во главе с "котлетой" давно ложит на народ и писанина вряд ли приведёт к положительному результату, власть имущии настолько привыкли что наш народ всё схавает что беспределят по полной и с каждым разом всё силнее и сильнее.Нужны серьёзные акции для изменения положения дел а если серьёзно и глобально - революция но не "оранжевая" а настоящая с выстрелами и кровью вот тогда "народные избраники" будут работать на народ а не на себя и будут бояться лишний раз сп....ть ИМХО
Америка заметает следы
Каждый получает только то чего по настоящему заслуживает
like
good
bad
shockingly
25.06.2008 р.
answerview
Раз уж ветеку подняли - объявлю для всех:
"Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху", в котором, в частности, шла речь о регистрации полтинников, благополучно........ отклонили в ВР.
Вот ссылка на оф. сайт ВР: http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=31303

Я за ним все время следил - ко второму чтению комитет ввел поправку о регистрации полтинников с 1 января 2010 года.

Но не судьба  03_biggrin  

http://gska2.rada.gov.ua/pls/radac_gs09/z_pd_list_n?zn=1061-5

Таким образом закон успешно не был принят. Ура, товарищи  01_smile
like
good
bad
shockingly
25.06.2008 р. відповів для Delta1  
answerview
Похоже, долго они будут "резать кошке хвост по частям"  08_lol
Значит, опять передышка и продолжение накапливания проблем....
"И неизвестно, кто помог - Барклай, зима, иль русский Бог..." (С) Пушкин.
Хотя наверное, в первую очередь сыграли политические "расклады" а не качество законопроекта.
Хорошо хоть скороспелого и некачественного закона не приняли. Может, за такой срок и сделают таки правильный закон? (здесь двести двадцать шесть смайликов "Гы-Гы-Гы" )  Несколько обнадеживает участие в разработке
Комітета з питань європейської інтеграції
Комітета з питань правової політики
...
Ушествие Второе. Окончательное.
Змінено: 25.06.2008 р., Leon
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин