MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
22.11, 11:34
44
0 °С
Вітер: 0 м./с., Півд
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Письмо в госструктуры по поводу регистрации полтинников

Переглядів: 151016
14.01.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
В связи с принятием Указа   1121/2007 от 20/11/2007 о подготовке к введению обязательной регистрации скутеров, с целью СМЯГЧЕНИЯ ПОСЛЕДСТВИЙ ЭТОГО УКАЗА для нас, предлагаю написать письмо в госструктуры с предложением:
1. Узаконить бездокументные скутеры.
2. Сделать процедуру получения прав на скутер предельно простой и занимающей минимум времени.
3. Отменить первичные и периодические медосмотры водителей скутеров.
4. Запретить устанавливать дополнительные процедуры и поборы в связи с регистрацией и выдачей прав.
5. Разрешить скутерам движение по магистралям, движение в левом ряду, и левый поворот.

ВОТ ТЕКСТ ПИСЬМА:



---------------
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Прем'єр-міністру України
Тимошенко Юлії Володимирівні

Копія:
01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5
Голові Верховної Ради України
Яценюку Арсенію Петровичу

Пупкіна Івана Івановича
04001 м. Киів. Вул. ім. Хонди Діо б.13 кв.199

Звернення.
Шановна Юлія Володимирівна!
На сьогоднішній день на дорогах України склалась вкрай складна обстановка, пов'язана з недотриманням учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, відсутність взаємопорозуміння, поваги, дорожньої культури. Не в останню чергу причиною цього є недосконалість законодавства України.
Важливою проблемою є недостатня впорядкованість ситуації з експлуатацією мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (далі - малокубатурних скутерів і мопедів).
Я є власником малокубатурного скутера. З кожним роком у нашій країні стрімко зростає кількість авто- та мототранспорту, як у великих містах, так і у досить маленьких населених пунктах. У зв'язку з цим також стрімко зростає завантаженість міських вулиць, та позаміських автодоріг. Нажаль, все частіше стаються аварії із участю саме малокубатурних скутерів та мопедів. Дуже часто ці аварії пов'язані з тим, що така мототехніка не вважається іншими учасниками дорожнього руху за повноправних учасників дорожнього руху, часом водії інших транспортних засобів абсолютно не звертають уваги на мототранспорт, особливо на малокубатурний - не звільняють дорогу, де це вимагають правила, блокують проїзд по смузі руху, «підрізають» до узбіччя і т.д. З іншого боку - серед власників мототранспорту також все частіше можно пабачити людей, які зневажають правилами дорожнього руху.
На мій погляд, це пов'язане з тим, що зараз малокубатурні скутера та мопеди знаходяться, з точки зору законодавства, у становищі, яке інакше ніж правовим вакумом назвати не можна.
Згідно діючої на сьогоднішній день законодавчо-правової бази мототехніка із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см не відноситься до механічних транспортних засобів. Через це, з одного боку, від власників малокубатурних скутерів та мопедів не вимагається наявності прав на керування й реєстрації у ДАІ, що робить безконтрольною появу на дорозі необізнаних правилами водіїв, а з іншого боку - саме законослухняні власники малокубатурних скутерів та мопедів стають найнезахищеною частиною учасників дорожнього руху - як безправні та незареєстровані.
Через недосконалість законодавчо-правової бази власники малокубатурної мототехніки не можуть ані документально підтверджувати своє право власності на техніку, ані повністю відповісти перед законом у разі порушення правил дорожнього руху.
Чи саме не через цю "бездокументність" зростає кількість крадіжок малокубатурної мототехніки? Чи саме не через безкарну поведінку незареєстрованих у ДАІ окремих водіїв складається загальнонегативне враження, що плямує законослухняних власників малокубатурної мототехніки?
Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, бути рівним з іншіми учасниками дорожнього руху як за правами, так і за відповідальністю.
Згідно з Указом Президента України "Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху" № 1121/2007 від 20 листопада 2007 року Кабінету Міністрів України дано доручення опрацювати до 1 березня 2008 року питання щодо здійснення реєстрації та обліку транспортних засобів з робочим об'ємом двигуна до 50 куб. см.
На мій погляд, запровадження дій, спрямованих на впорядкування дорожнього руху та підвищення його безпеки, має відбуватись із урахуванням точки зору тих, кого нововведення до правил дорожнього руху будуть стосуватися безпосередньо - а саме: учасників дорожнього руху, власників мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см.
Прошу вас розглянути внесені мною пропозиції по питанню введення реєстрації мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (скутерів і мопедів).
1. При реєстрації малокубатурних скутерів та мопедів варто провести легалізацію малокубатурної мототехніки, ввезеної в Україну та вже реалізованої населенню без оформлення належних документів (через існуючу непередбаченість у законодавстві відповідних документів). Як правило, це техніка японського і європейського виробництва, що була у використанні, а зараз досить розповсюджена на теренах України. Через сьогоднішню відсутність у законодавстві вимог до документів на право власності на малокубатурні скутери та мопеди, їхні власники загнані у глухий кут, вихід з якого може бути лише через легалізацію малокубатурної мототехніки, що вже експлуатується в Україні. Легалізація, на мій погляд, може бути здійснена, наприклад, перевіркою малокубатурної мототехніки за випадками крадіжок по номерах головних частин.
2. З огляду на те, що власниками малокубатурних скутерів та мопедів є в основному люди з невеликими доходами, такі як пенсіонери (у тому числі й інваліди) і студенти, які не можуть дозволити собі дорогий транспортний засіб - спростити процедуру реєстрації й видачі дозволу на право керування такою технікою. Вважаю, що необхідний диференційований підхід до процедури оформлення документів на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см, а саме:
a) обмежити процедуру отримання посвідчення водія категорії А1 (на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см) складанням теоретичного iспиту із знання правил дорожнього руху з можливiстю самопiдготовки. Суворо заборонити мiсцевим органам влади та вiдомствам встановлювати будь-якi додатковi процедури та грошовi збори, що стосуются отримання посвідчення водія категорії А1;
б) розробити спеціальний перелік питань до даного іспиту - замінивши питання, що стосуються техніки водіння автомобіля питаннями, що стосуються водіння мототехніки (наприклад - виключити питання на кшалт правильності парковки автомобілів вагою більш ніж 3,5 тони, що для власника менш ніж 100-кілограмового малокубатурного скутера не є вкрай важливим).
в) передбачити можливість оформлення згаданих документів у будь-якому МРЕО на території України - виключивши прив'язку до МРЕО по місцю реєстрації водія.
г) скасувати, за прикладом Європейського союзу, обов'язковий медичний огляд водіїв транспортних засобів із обсягом двигуна до 50 куб. см.
3. Якщо робити рівними власників малокубатурних скутерів та мопедів з іншими учасниками дорожнього руху В ОБОВ'ЯЗКАХ - зрівняти також і В ПРАВАХ, а саме: виключити із правил дорожнього руху заборону на пересування техніки такого типу по автомагістралях, не обмежувати рух у населених пунктах лише крайньою правою смугою й дозволити поворот ліворуч на перехрестях.
Доріжки для руху велосипедів і малокубатурної мототехніки у населених пунктах України практично відсутні, між багатьма населеними пунктами практично неможливий рух інакше ніж по автомагістралях .
У зв'язку із впровадженням у великих містах дозволу на правий поворот на червоне світло із крайнього правого ряду, обов'язкове знаходження малокубатурної мототехніки у цьому ряді створює передумови для дорожньо-транспортних пригод при проїзді перехресть.
Що стосується останнього, то заборона лiвого повороту була пов'язана з тим, що, по-перше, мопеди та мотовелосипеди, для яких були розробленi цi обмеження, були дуже недосконалими. Вони були дуже повiльними, не мали свiтлотехнiчного обладнання, надiйних гальм та амортизаторiв. По-друге, була недостатньою компетентнiсть iх водiiв, якi не проходили іспитів у ДАІ. Зараз об'ективних чинникiв для таких заборон не існує, адже сучасний скутер це досить досконалий, i, за умов дотримання правил дорожнього руху, достатньо безпечний транспортний засiб. Сучасні водії малокубатурної мототехніки готові мати можливiсть вивчити правила дорожнього руху, скласти iспит та отримати необхiдний дозвіл на право керування за запропонованою вище процедурою, якщо це надасть нам можливість бути повноправними учасниками дорожнього руху
Також, як я вже зазначив, багатьом українським пенсіонерам (літнім людям і інвалідам) малокубатурні скутери та мопеди заміняють автомобілі з ручним керуванням, недоступні за фінансовими і іншими причинами - і виконання такими людьми вимог правил дорожнього руху про заборону лівого повороту й обов'язковий перевід техніки вручну по пішохідному переходу є скрутним i небезпечним, а в деяких випадках - неможливим.
Усі ці пропозиції вносяться мною з урахуванням норм і правил, що діють у країнах Європейського союзу відносно експлуатації й реєстрації скутерів і мопедів. Думаємо, що врахування європейського досвіду по цьому питанню необхідний в нашій країні, позиціонуючий свої євро інтеграційні прагнення й переводячий свою нормативно-правову базу у відповідність із європейськими нормами й стандартами.
Чи буде наша країна прямувати до Європи - у тому числі й у питанні правил дорожнього руху та дорожньої безпеки, чи піде кудись у бік, якщо власники малокубатурних скутерів та мопедів залишаться наодинці із своїми проблемами - буде залежати саме від того, яке рішення буде прийняте зараз урядом України.
З одного боку - рух з правилами за європейськими стандартами, зменшення пробок на міськіх вулицях, покращення екологічної ситуації у містах, з іншого - несприятливі умови для власників малокубатурної мототехніки та їх безправ'я.
Сподіваюсь, що вирішення цього питання буде зваженим та врахує інтереси усіх учасників дорожнього руху.
Відповідь прошу надати за вищевказаною адресою в строки та за порядком, що передбачені Законом України "Про звернення громадян".


З повагою і надією на порозуміння,
підпис

16 січня 2008 року  
---------------
1. Адресовать письмо нужно премьер-министру и спикеру, посылая на оба адреса АБСОЛЮТНО ОДИНАКОВЫЕ письма. А уже они (их секретариаты) передают эти письма исполнителям (в комитет Рады, в МВД, в ГАИ и т.д. и т.п.)
2. При отправке писем ОБЯЗАТЕЛЬНО указывать правильные фамилию-имя-отчество и адрес, иначе (без адреса отправителя) письмо просто не рассматривается, а с придуманными фамилиями типа "Зюзя Пузина" - позорит и подрывает все дело.
3. Если письмо коллективное, то лучше его отправлять от организации; подписи и адреса у нотариуса заверять не нужно. Если организация официально не зарегистрирована - то все равно можно направлять, указав: такой-то такой-то проживающий по такому-то адресу и группа нижеподписавшихся граждан.
Для присоединившихся к письму - указывать фамилию-имя-отчество и адрес обязательно.
У списка подписей - заголовок:
"Ми, що підписалися нижче, схвалюємо цей лист та підтримуємо викладені у ньому питання та пропозиції"

Всем большая просьба: тщательно проверить отправляемое на предмет грамматических ошибок.
Змінено: 05.02.2008 р., panzer
like
good
bad
shockingly
1••891011121314••17
30.01.2008 р. відповів для gudi90  
answerview
Чуть выше твоего поста. 17_wink

Это отредактированный окончательный вариант и инструкции - КАК и КОМУ.   08_lol
Ушествие Второе. Окончательное.
Змінено: 30.01.2008 р., Leon
like
good
bad
shockingly
30.01.2008 р.
answerview
Вот я собрал ЧаВо по поводу написания письма:

шапка с адресами помещается на том же листе, что и письмо...

Отсылаются по одному, асолютно идентичному (до буквы! ), экземпляру в каждый адрес...

на КОНВЕРТЕ, адресованном Яценюку никаких особых пометок (слова КОПИЯ и т.д.) не пишется...  

Копируешь с форума, проверяешь на глюки, впечатываешь свои фамилию-имя-отчество и адрес, распечатываешь в 2-х экземплярах, подписываешь там где в тексте слово "подпись", покупаешь два конверта с марками, один подписываешь на адрес премьер-министра, другой на адрес спикера, указываешь обратный адрес, вкладываешь распечатанные письма, заклеиваешь, отправляешь.

В шапке письма ОБЯЗАТЕЛЬНО впечатывать ФИО, так же как и адрес!

ПОДПИСЬ в КОНЦЕ письма делаем от руки, или впечатываем ФИО?  Фамилию-имя-отчество впечатываем и рядом роспись

Дата - день отправки, или можно так оставить?  Дата - реальной отправки


Печатать обычным (12-м) шрифтом на одной стороне листа, нумеровать можно, но не обязательно

можно еще раз выложить список адрессов на которые отправлять???  Отправлять на адреса, указанные в шапке

как правильно будет выглядеть шапка(она должна быть справа если не ошибаюсь)?

01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Прем'єр-міністру України
Тимошенко Юлії Володимирівні

Копія:
01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5
Голові Верховної Ради України
Яценюку Арсенію Петровичу

Пупкіна Івана Івановича
04001 м. Киів. Вул. ім. Хонди Діо б.13 кв.199

- справа


Звернення.
Шановна Юлія Володимирівна!

- посредине

Остальное - по всей ширине листа.

можно ли в данном случае распечатать адреса (получателя и отправителя) на принтере, вырезать, и наклеить на конверт?   Лучше от руки написать



Письмо помещается на трех листах бумаги. Вес письма при этом не превышает положенных для писем 20 граммов.
Ушествие Второе. Окончательное.
Змінено: 30.01.2008 р., Leon
like
good
bad
shockingly
sant
03.02.2008 р. відповів для Leon  
answerview
Привет из Беларуси от Минского Скутер Клуба..

я вот тут блуждал по инету и напоролся на ваше письмо в гос органы... признаюсь в украинском не селен но прочитав его основную мысль и суть уловил.. в общем парни дело в том что наше правительство хочет приравнять скутера к мотоциклам... а мы естественно против, мы за страховку за регистрацию за категорию А1, за уважение к 2х колесному транспорту, но против Категори А и прjтив медсправок...
и поэтому мы тоже решили написать свое письмо правда пока это только кучка мыслей не изложенных на бумаге но почитав ваше обращение я нашел там много чего полезного...
в общем не могли бы в предоставить версию вашего письма на русском языке?
Будем очень благодарны, это очень поможет нам.. заранее благодарен за ответ


m@il: sant@open.by
like
good
bad
shockingly
sant
03.02.2008 р. відповів для sant  
answerview
а чуть не забыл вот наш сайт
http://scooterclub.extreme.by/

и форум соответственно
http://scooterclub.extreme.by/forum/
like
good
bad
shockingly
03.02.2008 р. відповів для sant  
answerview
Да. Я смогу перевести в течение дня-двух (в зависимости от свободного времени).  08_lol

Думаю panzer, как автор идеи,  будет не против?
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
03.02.2008 р. відповів для panzer  
answerview
да нанас всем посрать с высокой горки они дорвались до руля и теперь им плевавть на всех
так что это писмо бесмыслено 13_evil
like
good
bad
shockingly
sant
03.02.2008 р. відповів для Leon  
answerview
буду очень благодарен от лица всего МСК
like
good
bad
shockingly
sant
03.02.2008 р. відповів для jokller  
answerview
да нанас всем посрать с высокой горки они дорвались до руля и теперь им плевавть на всех
так что это писмо бесмыслено 13_evil


ну блин если так каждый будет думать и ниче не делать толку никакого не выйдет точно...

посто будет потом обидно сиждеть и вспоминать что ниче не сделал и ничем даже не попытался помочь
like
good
bad
shockingly
04.02.2008 р. відповів для jokller  
answerview
03_biggrin  jokller, я тебя страшно люблю, но перечитай пожалуйста мой пост № #60112 на 18-й станице данного топика. 08_lol
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
04.02.2008 р. відповів для Leon  
answerview
03_biggrin  jokller, я тебя страшно люблю, но перечитай пожалуйста мой пост № #60112 на 18-й станице данного топика. 08_lol



я езжу по правилам  у вас транспорт с двигателем и ненадо его равнять к велосипеду ездите по правилам поварачивайте куда надо и уважайте остальных участников движения
like
good
bad
shockingly
04.02.2008 р. відповів для sant  
answerview
да нанас всем посрать с высокой горки они дорвались до руля и теперь им плевавть на всех
так что это писмо бесмыслено 13_evil


ну блин если так каждый будет думать и ниче не делать толку никакого не выйдет точно...

посто будет потом обидно сиждеть и вспоминать что ниче не сделал и ничем даже не попытался помочь


не к тому правительству пишите писмо по этому и невижу смысла
like
good
bad
shockingly
04.02.2008 р. відповів для jokller  
answerview
я езжу по правилам  у вас транспорт с двигателем и ненадо его равнять к велосипеду ездите по правилам поварачивайте куда надо и уважайте остальных участников движения

Значит, не перечитал...  02_sad
В том то и дело, что именно существующие правила (по котрым ты ездишь) приравнивают скут к велосипеду, зпрещают поворот налево и т.д.
Вот мы и добиваемся их пересмотра.
Ушествие Второе. Окончательное.
Змінено: 04.02.2008 р., Leon
like
good
bad
shockingly
04.02.2008 р. відповів для jokller  
answerview
не к тому правительству пишите писмо по этому и невижу смысла

Как ты думаешь, почему добавляют пенсии пенсионерам?
Почему им "выплачивают" советские вклады?
Из человеколюбия?
Нет.
Потому что пенсионеры - значительная, и организованная часть электората. Хрен бы они получили, если бы у них не было права голоса.
Сейчас политические силы практически поделены пополам. Каждый голос на счету.
И в свете приближающихся президентских выборов, власть готова крупно рисковать экономической стабильностью, ради этих голосов.
И не надо говорить, что у них и так всё поделено - посмотри, как они дерутся за каждый портфель.

Если бы скутеристам удалось продемонстрировать свой электоральный вес, поверь, власть сделала бы всё, чтобы заручиться их поддержкой. Тем более, что обошлось бы это всего лишь в цену бумаги, на которой написан соответствующий указ.

PS Извини, не сразу заметил, что твой пост адресован нашему белорусскому собрату.   :uops:
Впрочем, сути это не меняет. Специфика Белоруссии в том, что там власть имеет довольно ограниченную внешнеполитическую поддержку. Поэтому очень важна поддержка внутренняя. И настраивать против себя часть населения в такой ситуации тоже неразумно. Полагаю, обнаружив в скутеристах силу, власть без труда  сможет найти достаточно приемлемый компромисс.
Ушествие Второе. Окончательное.
Змінено: 04.02.2008 р., Leon
like
good
bad
shockingly
04.02.2008 р. відповів для Leon  
answerview
не к тому правительству пишите писмо по этому и невижу смысла

Как ты думаешь, почему добавляют пенсии пенсионерам?
Почему им "выплачивают" советские вклады?
Из человеколюбия?
Нет.
Потому что пенсионеры - значительная, и организованная часть электората. Хрен бы они получили, если бы у них не было права голоса.
Сейчас политические силы практически поделены пополам. Каждый голос на счету.
И в свете приближающихся президентских выборов, власть готова крупно рисковать экономической стабильностью, ради этих голосов.
И не надо говорить, что у них и так всё поделено - посмотри, как они дерутся за каждый портфель.

Если бы скутеристам удалось продемонстрировать свой электоральный вес, поверь, власть сделала бы всё, чтобы заручиться их поддержкой. Тем более, что обошлось бы это всего лишь в цену бумаги, на которой написан соответствующий указ.

PS Извини, не сразу заметил, что твой пост адресован нашему белорусскому собрату.   :uops:
Впрочем, сути это не меняет. Специфика Белоруссии в том, что там власть имеет довольно ограниченную внешнеполитическую поддержку. Поэтому очень важна поддержка внутренняя. И настраивать против себя часть населения в такой ситуации тоже неразумно. Полагаю, обнаружив в скутеристах силу, власть без труда  сможет найти достаточно приемлемый компромисс.


возможно к тебе преслушаютса но уважения на дороге как небыло так и небудет если тебя неустраивает положение вещей купи кубатурник и увидеш прав имееш больше но толку от этого никаково как подрезали так и подрезают как перед носом поварачевали без повортников так и осталось так что хлопцы плюсов в вашем проэкте невижу сами минусы  вам это нужно подумайте заплати за регестрацию заплати за права потом добавят налоги тех осмотры страховки меткомисии оно вам надо а уважения как к участнику движение как небыло так и небудет это моё мнение
like
good
bad
shockingly
kulik
04.02.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Да Я также с Вами согласен и ниже подписываюсь Кулик А.Н.
like
good
bad
shockingly
04.02.2008 р. відповів для jokller  
answerview
Не совсем понятно , что в Черкассах полный беспредел по отношению к скутерам или как ? Может вы сами как то не так передвигаетесь , потому что в Херсоне я ездил и на Дио и на Леньке 150сс и на Лифане 100сс - ничего , никаких особенных эксцессов ,ведешь себя на дороге как человек и все .Конечно согласен -"быдло" есть ,но довольно редко , то есть не систематически ,не так чтобы зацикливаться на этом  18_good
like
good
bad
shockingly
sant
04.02.2008 р. відповів для Sceler  
answerview
)) товарисчи я канешно извиняюсь за наглость но все же как насчет моей просьбы  :uops:
like
good
bad
shockingly
04.02.2008 р. відповів для sant  
answerview
Выполняется.  17_wink  Завтра-послезавтра вышлю.
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
sant
04.02.2008 р. відповів для Leon  
answerview
ок спасибо ждю..
like
good
bad
shockingly
05.02.2008 р. відповів для Sceler  
answerview
+1 2 jokller

Не совсем понятно , что в Черкассах полный беспредел по отношению к скутерам или как ? Может вы сами как то не так передвигаетесь , потому что в Херсоне я ездил и на Дио и на Леньке 150сс и на Лифане 100сс - ничего , никаких особенных эксцессов ,ведешь себя на дороге как человек и все .Конечно согласен -"быдло" есть ,но довольно редко , то есть не систематически ,не так чтобы зацикливаться на этом  18_good


фух...просто ГАИ в Херсоне и в Черкассах - єто 2 разные вещи. В Черкассах просто уверен в племя ГАИ принимают только тех, кто идет из близ лежащих сёл. Когда Херсон приехал в Черкассы по проверке водителей...рейд был, да и еще есть вроде (не в курсе) - то я был в шоке. Ребятки на Фольцах Б3 щемили просто глаз радовался...меня слава богу не трогали...наверно в Херсоне не принято скутеристов трогать. А вот Черкасские ГАИцы машины реже тормозят....а наоборот ловят скутериста, так как народ не образованный и зачастую правил не читал...вот и пользуются - сразу Мапед на штрафплощадку и погнали сосать деньги.
К примеру...в Киеве я заметил за собой, когда осенью ехал на скутере из Черкасс на Закрытие сезона МОТОЮА, проезжаю мимо ГАИшника (киевского)...да он на меня даже внимания не обратил, а вот когда дома катаюсь - он на тя смотрит испепеляющим взглядом - типа "ну сделай что-нить и я тя тормозну 13_evil "...так что уважаемый Sceler это не полный беспредел - это просто ЖОПА. Надеюсь в 2008 году будет лучше, хотя...
Кто рано встает - тот всех достает
like
good
bad
shockingly
1••891011121314••17
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин