MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
22.11, 08:42
28
-2 °С
Вітер: 4 м./с., Півд
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Письмо в госструктуры по поводу регистрации полтинников

Переглядів: 151013
14.01.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
В связи с принятием Указа   1121/2007 от 20/11/2007 о подготовке к введению обязательной регистрации скутеров, с целью СМЯГЧЕНИЯ ПОСЛЕДСТВИЙ ЭТОГО УКАЗА для нас, предлагаю написать письмо в госструктуры с предложением:
1. Узаконить бездокументные скутеры.
2. Сделать процедуру получения прав на скутер предельно простой и занимающей минимум времени.
3. Отменить первичные и периодические медосмотры водителей скутеров.
4. Запретить устанавливать дополнительные процедуры и поборы в связи с регистрацией и выдачей прав.
5. Разрешить скутерам движение по магистралям, движение в левом ряду, и левый поворот.

ВОТ ТЕКСТ ПИСЬМА:



---------------
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Прем'єр-міністру України
Тимошенко Юлії Володимирівні

Копія:
01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5
Голові Верховної Ради України
Яценюку Арсенію Петровичу

Пупкіна Івана Івановича
04001 м. Киів. Вул. ім. Хонди Діо б.13 кв.199

Звернення.
Шановна Юлія Володимирівна!
На сьогоднішній день на дорогах України склалась вкрай складна обстановка, пов'язана з недотриманням учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, відсутність взаємопорозуміння, поваги, дорожньої культури. Не в останню чергу причиною цього є недосконалість законодавства України.
Важливою проблемою є недостатня впорядкованість ситуації з експлуатацією мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (далі - малокубатурних скутерів і мопедів).
Я є власником малокубатурного скутера. З кожним роком у нашій країні стрімко зростає кількість авто- та мототранспорту, як у великих містах, так і у досить маленьких населених пунктах. У зв'язку з цим також стрімко зростає завантаженість міських вулиць, та позаміських автодоріг. Нажаль, все частіше стаються аварії із участю саме малокубатурних скутерів та мопедів. Дуже часто ці аварії пов'язані з тим, що така мототехніка не вважається іншими учасниками дорожнього руху за повноправних учасників дорожнього руху, часом водії інших транспортних засобів абсолютно не звертають уваги на мототранспорт, особливо на малокубатурний - не звільняють дорогу, де це вимагають правила, блокують проїзд по смузі руху, «підрізають» до узбіччя і т.д. З іншого боку - серед власників мототранспорту також все частіше можно пабачити людей, які зневажають правилами дорожнього руху.
На мій погляд, це пов'язане з тим, що зараз малокубатурні скутера та мопеди знаходяться, з точки зору законодавства, у становищі, яке інакше ніж правовим вакумом назвати не можна.
Згідно діючої на сьогоднішній день законодавчо-правової бази мототехніка із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см не відноситься до механічних транспортних засобів. Через це, з одного боку, від власників малокубатурних скутерів та мопедів не вимагається наявності прав на керування й реєстрації у ДАІ, що робить безконтрольною появу на дорозі необізнаних правилами водіїв, а з іншого боку - саме законослухняні власники малокубатурних скутерів та мопедів стають найнезахищеною частиною учасників дорожнього руху - як безправні та незареєстровані.
Через недосконалість законодавчо-правової бази власники малокубатурної мототехніки не можуть ані документально підтверджувати своє право власності на техніку, ані повністю відповісти перед законом у разі порушення правил дорожнього руху.
Чи саме не через цю "бездокументність" зростає кількість крадіжок малокубатурної мототехніки? Чи саме не через безкарну поведінку незареєстрованих у ДАІ окремих водіїв складається загальнонегативне враження, що плямує законослухняних власників малокубатурної мототехніки?
Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, бути рівним з іншіми учасниками дорожнього руху як за правами, так і за відповідальністю.
Згідно з Указом Президента України "Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху" № 1121/2007 від 20 листопада 2007 року Кабінету Міністрів України дано доручення опрацювати до 1 березня 2008 року питання щодо здійснення реєстрації та обліку транспортних засобів з робочим об'ємом двигуна до 50 куб. см.
На мій погляд, запровадження дій, спрямованих на впорядкування дорожнього руху та підвищення його безпеки, має відбуватись із урахуванням точки зору тих, кого нововведення до правил дорожнього руху будуть стосуватися безпосередньо - а саме: учасників дорожнього руху, власників мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см.
Прошу вас розглянути внесені мною пропозиції по питанню введення реєстрації мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (скутерів і мопедів).
1. При реєстрації малокубатурних скутерів та мопедів варто провести легалізацію малокубатурної мототехніки, ввезеної в Україну та вже реалізованої населенню без оформлення належних документів (через існуючу непередбаченість у законодавстві відповідних документів). Як правило, це техніка японського і європейського виробництва, що була у використанні, а зараз досить розповсюджена на теренах України. Через сьогоднішню відсутність у законодавстві вимог до документів на право власності на малокубатурні скутери та мопеди, їхні власники загнані у глухий кут, вихід з якого може бути лише через легалізацію малокубатурної мототехніки, що вже експлуатується в Україні. Легалізація, на мій погляд, може бути здійснена, наприклад, перевіркою малокубатурної мототехніки за випадками крадіжок по номерах головних частин.
2. З огляду на те, що власниками малокубатурних скутерів та мопедів є в основному люди з невеликими доходами, такі як пенсіонери (у тому числі й інваліди) і студенти, які не можуть дозволити собі дорогий транспортний засіб - спростити процедуру реєстрації й видачі дозволу на право керування такою технікою. Вважаю, що необхідний диференційований підхід до процедури оформлення документів на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см, а саме:
a) обмежити процедуру отримання посвідчення водія категорії А1 (на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см) складанням теоретичного iспиту із знання правил дорожнього руху з можливiстю самопiдготовки. Суворо заборонити мiсцевим органам влади та вiдомствам встановлювати будь-якi додатковi процедури та грошовi збори, що стосуются отримання посвідчення водія категорії А1;
б) розробити спеціальний перелік питань до даного іспиту - замінивши питання, що стосуються техніки водіння автомобіля питаннями, що стосуються водіння мототехніки (наприклад - виключити питання на кшалт правильності парковки автомобілів вагою більш ніж 3,5 тони, що для власника менш ніж 100-кілограмового малокубатурного скутера не є вкрай важливим).
в) передбачити можливість оформлення згаданих документів у будь-якому МРЕО на території України - виключивши прив'язку до МРЕО по місцю реєстрації водія.
г) скасувати, за прикладом Європейського союзу, обов'язковий медичний огляд водіїв транспортних засобів із обсягом двигуна до 50 куб. см.
3. Якщо робити рівними власників малокубатурних скутерів та мопедів з іншими учасниками дорожнього руху В ОБОВ'ЯЗКАХ - зрівняти також і В ПРАВАХ, а саме: виключити із правил дорожнього руху заборону на пересування техніки такого типу по автомагістралях, не обмежувати рух у населених пунктах лише крайньою правою смугою й дозволити поворот ліворуч на перехрестях.
Доріжки для руху велосипедів і малокубатурної мототехніки у населених пунктах України практично відсутні, між багатьма населеними пунктами практично неможливий рух інакше ніж по автомагістралях .
У зв'язку із впровадженням у великих містах дозволу на правий поворот на червоне світло із крайнього правого ряду, обов'язкове знаходження малокубатурної мототехніки у цьому ряді створює передумови для дорожньо-транспортних пригод при проїзді перехресть.
Що стосується останнього, то заборона лiвого повороту була пов'язана з тим, що, по-перше, мопеди та мотовелосипеди, для яких були розробленi цi обмеження, були дуже недосконалими. Вони були дуже повiльними, не мали свiтлотехнiчного обладнання, надiйних гальм та амортизаторiв. По-друге, була недостатньою компетентнiсть iх водiiв, якi не проходили іспитів у ДАІ. Зараз об'ективних чинникiв для таких заборон не існує, адже сучасний скутер це досить досконалий, i, за умов дотримання правил дорожнього руху, достатньо безпечний транспортний засiб. Сучасні водії малокубатурної мототехніки готові мати можливiсть вивчити правила дорожнього руху, скласти iспит та отримати необхiдний дозвіл на право керування за запропонованою вище процедурою, якщо це надасть нам можливість бути повноправними учасниками дорожнього руху
Також, як я вже зазначив, багатьом українським пенсіонерам (літнім людям і інвалідам) малокубатурні скутери та мопеди заміняють автомобілі з ручним керуванням, недоступні за фінансовими і іншими причинами - і виконання такими людьми вимог правил дорожнього руху про заборону лівого повороту й обов'язковий перевід техніки вручну по пішохідному переходу є скрутним i небезпечним, а в деяких випадках - неможливим.
Усі ці пропозиції вносяться мною з урахуванням норм і правил, що діють у країнах Європейського союзу відносно експлуатації й реєстрації скутерів і мопедів. Думаємо, що врахування європейського досвіду по цьому питанню необхідний в нашій країні, позиціонуючий свої євро інтеграційні прагнення й переводячий свою нормативно-правову базу у відповідність із європейськими нормами й стандартами.
Чи буде наша країна прямувати до Європи - у тому числі й у питанні правил дорожнього руху та дорожньої безпеки, чи піде кудись у бік, якщо власники малокубатурних скутерів та мопедів залишаться наодинці із своїми проблемами - буде залежати саме від того, яке рішення буде прийняте зараз урядом України.
З одного боку - рух з правилами за європейськими стандартами, зменшення пробок на міськіх вулицях, покращення екологічної ситуації у містах, з іншого - несприятливі умови для власників малокубатурної мототехніки та їх безправ'я.
Сподіваюсь, що вирішення цього питання буде зваженим та врахує інтереси усіх учасників дорожнього руху.
Відповідь прошу надати за вищевказаною адресою в строки та за порядком, що передбачені Законом України "Про звернення громадян".


З повагою і надією на порозуміння,
підпис

16 січня 2008 року  
---------------
1. Адресовать письмо нужно премьер-министру и спикеру, посылая на оба адреса АБСОЛЮТНО ОДИНАКОВЫЕ письма. А уже они (их секретариаты) передают эти письма исполнителям (в комитет Рады, в МВД, в ГАИ и т.д. и т.п.)
2. При отправке писем ОБЯЗАТЕЛЬНО указывать правильные фамилию-имя-отчество и адрес, иначе (без адреса отправителя) письмо просто не рассматривается, а с придуманными фамилиями типа "Зюзя Пузина" - позорит и подрывает все дело.
3. Если письмо коллективное, то лучше его отправлять от организации; подписи и адреса у нотариуса заверять не нужно. Если организация официально не зарегистрирована - то все равно можно направлять, указав: такой-то такой-то проживающий по такому-то адресу и группа нижеподписавшихся граждан.
Для присоединившихся к письму - указывать фамилию-имя-отчество и адрес обязательно.
У списка подписей - заголовок:
"Ми, що підписалися нижче, схвалюємо цей лист та підтримуємо викладені у ньому питання та пропозиції"

Всем большая просьба: тщательно проверить отправляемое на предмет грамматических ошибок.
Змінено: 05.02.2008 р., panzer
like
good
bad
shockingly
1••45678910••17
16.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
Отправил e-mail в организации инвалидов, может быть они от своего имени тоже что-то напишут в Кабмин.
Тем более, что существует Рада у справах інвалідів при КМУ
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Молодец... хорошая идея...
+1
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
16.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
Вообще да, можно сказать что ограничение поворота на лево было введено в правила из за того что многие дороги 1992 года были однополосные, и чтоб мопеды с их невысокой на то время скоростью не мешали движению, их вытиснили к обочине, и запретили левый поворот, т. к. это могло привести к аварийным считуёвинам...хотя хз зачем сделали это ограничение поворота на лево...


вот поэтому--Що стосується останнього, то, оскiлькi заборона лiвого повороту для мопедiв аргументувалась недостатньою компетентнiстю iх водiiв, якi не проходили іспитів ---не есть правильно,-,а чё вместо этого написать,я гдето выше писал.,или вообще убрать . 19_negative
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
Дык, в том и дело, что кроме Х никто уже не знает... Тут ты совершеннно прав.
Скорость - тоже не факт, ибо мопед - не самое медленное ТС на наших дорогах.
Видимо, всего понемногу, а главное - совковая перестраховка. В любом случае, сейчас объективных причин для таких запретов уже не существует.
Но думаю, изложенная редакция, на крайний случай, достаточна.

Ну, может так:

...оскiлькi об'ективних чiнникiв для таких заборон, за наявностi у водiя достатньоi пiдготовки, на теперешний момент, не iснуе...

Хотя, на мой взгляд, это менее убедительно.
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
почему, написать что то типа "эти ограничения были приняты в совке из-за того что дороги были однорядные и скутера того времени были совсем отстойными и медленными, чтоб они не мешали их убрали с дорог", а далее какраз текст такого рода....оскiлькi об'ективних чiнникiв для таких заборон, за наявностi у водiя достатньоi пiдготовки, на теперешний момент, не iснуе...
и все ок будет... только все крассиво оформить...
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Пример  регистрации мопедов и скутеров до 50 кубов в  Москве: Журнал "Мото" сентябрь 2004 года "Владелец мопеда с паспортом в руках обращается в МРЭО по месту жительсва, где ему выдают специально разработанный бланк. В него следует занести данные о владельце, номера рамы(кузова) и двигателя, название модели, год выпуска. В документе нужно указать, где и когда приобретён аппарат. Владелец своей подписью подтверждает все записанное, и бумажка превращается в документ, закрапляющий за владельцем движимую собственность. Если позднее возникнут имущественные споры, будет чем доказывать свою правоту в суде. Затем инспектор сверит номера, указанные в документе, с фактическими и выпишет ПТС, присвоит мопеду (скутеру) госномер.
С документом на право управления мопедом ясности больше, он будет иметь законную силу только в Москве, только при управлении мопедом и скутером, а не мотоциклом и другим ТС. Его образец передан на регистрацию в Минюст России. Выполнен на простой бумаге, без госзнаков.
Это будут не "права" а разрешение на право управления мопедом в Москве. Но разрешение номерное, с фотографией, его подлинность будет подтверждать печать того отделения ГИБДД, где водители будут сдавать экзамен на знание ПДД (эту процедуру предстоит пережить всем). Сведения, занесённые в разрешения, введут в компьютерную базу данных."
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
скутера того времени были совсем отстойными и медленными


Тогда так:
...мотовелосiпеди, для яких були розробленi цi обмеження, були дуже недосконалими. Не маючi свiтлотехнiчного обладнання, надiйних гальм, амортизаторiв, та iн.

Можно даже так:
По-перше - ..... недостатьня компетентнiсть водliв.....
По-друге - .....мотовелосiпеди, для яких були розробленi цi обмеження, були.....

Вот только на скорость не надо напирать, иначе всем светит категория А.  08_lol
Ушествие Второе. Окончательное.
Змінено: 16.01.2008 р., Leon
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Sc50  
answerview
Ну так и в тексте письма о легализации после проверки на угон по номерам главных частей написано
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
16.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
почему, написать что то типа "эти ограничения были приняты в совке из-за того что дороги были однорядные и скутера того времени были совсем отстойными и медленными, чтоб они не мешали их убрали с дорог", а далее какраз текст такого рода....оскiлькi об'ективних чiнникiв для таких заборон, за наявностi у водiя достатньоi пiдготовки, на теперешний момент, не iснуе...
и все ок будет... только все крассиво оформить...



.СОВРЕМЁННЫЕ СКУТЕРА оборудованы всеми всеми необходимыми прибамбасами(ПОВОРОТНИКИ,сигнал ,свет,,) максималка 60 и выше,с этого следует ,что  при ограничении скорости в населённых  пунктах  60км скутер не  будет мешать движению других т.с.

Ведь раньше мопедки были тихоходами,если дырчик едет по средине полосысо скоростью 40 км,то это было помехой другим т.с.,вот и прировняли его к лошади и велику.,и создали им правила.

Мне кажется это нужно дописать.,только грамотно.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Vervet  
answerview
ну я считаю что мы на правильном пути...
Кстати, насчет светооборудывания это важно...
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р.
answerview
Вот так если:

Що стосується останнього, то заборона лiвого повороту аргументувалась по-перше, тим, що мотовелосiпеди, для яких були розробленi цi обмеження, були дуже недосконалими. Вони були дуже повiльними, не мали свiтлотехнiчного обладнання, надiйних гальм, амортизаторiв, i такого iншого.
По-друге, була недостатньою компетентнiсть iх водiiв, якi не проходили іспитів у ДАІ.
Отже, об'ективних чiнникiв для таких заборон, на теперешний момент, не iснуе.
Адже, сучасний скутер, це досить досконалий, i за умов правильноi експлуатацii, достатньо безпечний транспортний засiб, а ми бажаемо мати можливiсть вивчiти ПДР, скласти iспит, та отримати необхiдний дозвіл на право керування за описаною процедурою, якщо це надасть нам право бути повноцiнними учасниками дорожнього руху
Ушествие Второе. Окончательное.
Змінено: 16.01.2008 р., Leon
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
+1... достаточно грамотно!!!
Хорошо и понятно изложил...
может после слов :"iнникiв для таких заборон" еще в скобках напомнить о каких конкретно запретах идет речь"
и еще наверное нужно будет добавить такое...:"Що стосується останнього, то заборона лiвого повороту на мою думку аргументувалась по-перше," ведь мы на самом деле не можем точно утверждать в связи с чем ввели эти ограничения... 21_umnik
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
Всё отлично написано, но к граматике есть замечание: не сокращайте ДАІ, МРЕО, а если сокращаете, тогда ето выглядит так - ...Державна автомобільна інспекція (далі ДАІ)...
БЕРЕГИТЕ СЕБЯ И ОКРУЖАЮЩИХ!!!
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для agmi  
answerview
Когда отправлять??? 06_question  06_question  06_question
БЕРЕГИТЕ СЕБЯ И ОКРУЖАЮЩИХ!!!
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для agmi  
answerview
я надеюсь никто сгоряча не отправит данный вариант до полного его формирования и проверки на ошибки...
panzer - убери плз пока шапки, чтоб никто пока ничего не отправлял. пока основной текст не будет 100% готов...
Ибо если уйдет сырой текст, то последующие письма возможно пойдут в урну...
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
мне очень понравилась формулировка Leon все грамотно и понятно!!!предлогаю применить!!!
но считаю что текст нужно немного изменить и сделать некоторые дополнения как в посте выше...
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
16.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
Вот так если:

Що стосується останнього, то заборона лiвого повороту аргументувалась по-перше, тим, що мотовелосiпеди, для яких були розробленi цi обмеження, були дуже недосконалими. Вони були дуже повiльними, не мали свiтлотехнiчного обладнання, надiйних гальм, амортизаторiв, i такого iншого.
По-друге, була недостатньою компетентнiсть iх водiiв, якi не проходили іспитів у ДАІ.
Отже, об'ективних чiнникiв для таких заборон, на теперешний момент, не iснуе.
Адже, сучасний скутер, це досить досконалий, i за умов правильноi експлуатацii, достатньо безпечний транспортний засiб, а ми бажаемо мати можливiсть вивчiти ПДР, скласти iспит, та отримати необхiдний дозвіл на право керування за описаною процедурою, якщо це надасть нам право бути повноцiнними учасниками дорожнього руху


мотовелосiпеди,--заменить на мопеды
i за умов правильноi експлуатацii,--убрать,иначе с техосмотром чёто они намудрить могут
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Vervet  
answerview
Техосмотр будет в любом случае, у этого-то заработка они не упустят.
Мопеды добавлены к мотовелосипедам.
За отправку предварительных вариантов не волнуйтесь, разница все равно в деталях, а не в сути. А суть в том, что нужно проявить себя не молчаливой массой.
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р.
answerview
Может, еще дополнить пункт 2а таким образом:

...та грошовi збори, що стосуются отримання посвідчення водія категорії А1; Особам, якi вже мають водiйське посвiдчення iнших категорiй, дозволити керувати мототранспортом з об'емом до 125 куб.см. без вiдкриття категорiй А чi А1.

Конечно,  в контексте данного документа, более уместно было бы говорить только о 50сс, но ведь европейский опыт...
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
я считаю что нестоит...єто нарушит общую концепцию документа...лучше 50сс
хотя можно добавить(базируясь на общеевропейском опыте...)
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
1••45678910••17
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин