MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
22.11, 03:28
31
-1 °С
Вітер: 3 м./с., Пд-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Письмо в госструктуры по поводу регистрации полтинников

Переглядів: 151001
14.01.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
В связи с принятием Указа   1121/2007 от 20/11/2007 о подготовке к введению обязательной регистрации скутеров, с целью СМЯГЧЕНИЯ ПОСЛЕДСТВИЙ ЭТОГО УКАЗА для нас, предлагаю написать письмо в госструктуры с предложением:
1. Узаконить бездокументные скутеры.
2. Сделать процедуру получения прав на скутер предельно простой и занимающей минимум времени.
3. Отменить первичные и периодические медосмотры водителей скутеров.
4. Запретить устанавливать дополнительные процедуры и поборы в связи с регистрацией и выдачей прав.
5. Разрешить скутерам движение по магистралям, движение в левом ряду, и левый поворот.

ВОТ ТЕКСТ ПИСЬМА:



---------------
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Прем'єр-міністру України
Тимошенко Юлії Володимирівні

Копія:
01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5
Голові Верховної Ради України
Яценюку Арсенію Петровичу

Пупкіна Івана Івановича
04001 м. Киів. Вул. ім. Хонди Діо б.13 кв.199

Звернення.
Шановна Юлія Володимирівна!
На сьогоднішній день на дорогах України склалась вкрай складна обстановка, пов'язана з недотриманням учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, відсутність взаємопорозуміння, поваги, дорожньої культури. Не в останню чергу причиною цього є недосконалість законодавства України.
Важливою проблемою є недостатня впорядкованість ситуації з експлуатацією мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (далі - малокубатурних скутерів і мопедів).
Я є власником малокубатурного скутера. З кожним роком у нашій країні стрімко зростає кількість авто- та мототранспорту, як у великих містах, так і у досить маленьких населених пунктах. У зв'язку з цим також стрімко зростає завантаженість міських вулиць, та позаміських автодоріг. Нажаль, все частіше стаються аварії із участю саме малокубатурних скутерів та мопедів. Дуже часто ці аварії пов'язані з тим, що така мототехніка не вважається іншими учасниками дорожнього руху за повноправних учасників дорожнього руху, часом водії інших транспортних засобів абсолютно не звертають уваги на мототранспорт, особливо на малокубатурний - не звільняють дорогу, де це вимагають правила, блокують проїзд по смузі руху, «підрізають» до узбіччя і т.д. З іншого боку - серед власників мототранспорту також все частіше можно пабачити людей, які зневажають правилами дорожнього руху.
На мій погляд, це пов'язане з тим, що зараз малокубатурні скутера та мопеди знаходяться, з точки зору законодавства, у становищі, яке інакше ніж правовим вакумом назвати не можна.
Згідно діючої на сьогоднішній день законодавчо-правової бази мототехніка із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см не відноситься до механічних транспортних засобів. Через це, з одного боку, від власників малокубатурних скутерів та мопедів не вимагається наявності прав на керування й реєстрації у ДАІ, що робить безконтрольною появу на дорозі необізнаних правилами водіїв, а з іншого боку - саме законослухняні власники малокубатурних скутерів та мопедів стають найнезахищеною частиною учасників дорожнього руху - як безправні та незареєстровані.
Через недосконалість законодавчо-правової бази власники малокубатурної мототехніки не можуть ані документально підтверджувати своє право власності на техніку, ані повністю відповісти перед законом у разі порушення правил дорожнього руху.
Чи саме не через цю "бездокументність" зростає кількість крадіжок малокубатурної мототехніки? Чи саме не через безкарну поведінку незареєстрованих у ДАІ окремих водіїв складається загальнонегативне враження, що плямує законослухняних власників малокубатурної мототехніки?
Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, бути рівним з іншіми учасниками дорожнього руху як за правами, так і за відповідальністю.
Згідно з Указом Президента України "Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху" № 1121/2007 від 20 листопада 2007 року Кабінету Міністрів України дано доручення опрацювати до 1 березня 2008 року питання щодо здійснення реєстрації та обліку транспортних засобів з робочим об'ємом двигуна до 50 куб. см.
На мій погляд, запровадження дій, спрямованих на впорядкування дорожнього руху та підвищення його безпеки, має відбуватись із урахуванням точки зору тих, кого нововведення до правил дорожнього руху будуть стосуватися безпосередньо - а саме: учасників дорожнього руху, власників мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см.
Прошу вас розглянути внесені мною пропозиції по питанню введення реєстрації мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (скутерів і мопедів).
1. При реєстрації малокубатурних скутерів та мопедів варто провести легалізацію малокубатурної мототехніки, ввезеної в Україну та вже реалізованої населенню без оформлення належних документів (через існуючу непередбаченість у законодавстві відповідних документів). Як правило, це техніка японського і європейського виробництва, що була у використанні, а зараз досить розповсюджена на теренах України. Через сьогоднішню відсутність у законодавстві вимог до документів на право власності на малокубатурні скутери та мопеди, їхні власники загнані у глухий кут, вихід з якого може бути лише через легалізацію малокубатурної мототехніки, що вже експлуатується в Україні. Легалізація, на мій погляд, може бути здійснена, наприклад, перевіркою малокубатурної мототехніки за випадками крадіжок по номерах головних частин.
2. З огляду на те, що власниками малокубатурних скутерів та мопедів є в основному люди з невеликими доходами, такі як пенсіонери (у тому числі й інваліди) і студенти, які не можуть дозволити собі дорогий транспортний засіб - спростити процедуру реєстрації й видачі дозволу на право керування такою технікою. Вважаю, що необхідний диференційований підхід до процедури оформлення документів на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см, а саме:
a) обмежити процедуру отримання посвідчення водія категорії А1 (на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см) складанням теоретичного iспиту із знання правил дорожнього руху з можливiстю самопiдготовки. Суворо заборонити мiсцевим органам влади та вiдомствам встановлювати будь-якi додатковi процедури та грошовi збори, що стосуются отримання посвідчення водія категорії А1;
б) розробити спеціальний перелік питань до даного іспиту - замінивши питання, що стосуються техніки водіння автомобіля питаннями, що стосуються водіння мототехніки (наприклад - виключити питання на кшалт правильності парковки автомобілів вагою більш ніж 3,5 тони, що для власника менш ніж 100-кілограмового малокубатурного скутера не є вкрай важливим).
в) передбачити можливість оформлення згаданих документів у будь-якому МРЕО на території України - виключивши прив'язку до МРЕО по місцю реєстрації водія.
г) скасувати, за прикладом Європейського союзу, обов'язковий медичний огляд водіїв транспортних засобів із обсягом двигуна до 50 куб. см.
3. Якщо робити рівними власників малокубатурних скутерів та мопедів з іншими учасниками дорожнього руху В ОБОВ'ЯЗКАХ - зрівняти також і В ПРАВАХ, а саме: виключити із правил дорожнього руху заборону на пересування техніки такого типу по автомагістралях, не обмежувати рух у населених пунктах лише крайньою правою смугою й дозволити поворот ліворуч на перехрестях.
Доріжки для руху велосипедів і малокубатурної мототехніки у населених пунктах України практично відсутні, між багатьма населеними пунктами практично неможливий рух інакше ніж по автомагістралях .
У зв'язку із впровадженням у великих містах дозволу на правий поворот на червоне світло із крайнього правого ряду, обов'язкове знаходження малокубатурної мототехніки у цьому ряді створює передумови для дорожньо-транспортних пригод при проїзді перехресть.
Що стосується останнього, то заборона лiвого повороту була пов'язана з тим, що, по-перше, мопеди та мотовелосипеди, для яких були розробленi цi обмеження, були дуже недосконалими. Вони були дуже повiльними, не мали свiтлотехнiчного обладнання, надiйних гальм та амортизаторiв. По-друге, була недостатньою компетентнiсть iх водiiв, якi не проходили іспитів у ДАІ. Зараз об'ективних чинникiв для таких заборон не існує, адже сучасний скутер це досить досконалий, i, за умов дотримання правил дорожнього руху, достатньо безпечний транспортний засiб. Сучасні водії малокубатурної мототехніки готові мати можливiсть вивчити правила дорожнього руху, скласти iспит та отримати необхiдний дозвіл на право керування за запропонованою вище процедурою, якщо це надасть нам можливість бути повноправними учасниками дорожнього руху
Також, як я вже зазначив, багатьом українським пенсіонерам (літнім людям і інвалідам) малокубатурні скутери та мопеди заміняють автомобілі з ручним керуванням, недоступні за фінансовими і іншими причинами - і виконання такими людьми вимог правил дорожнього руху про заборону лівого повороту й обов'язковий перевід техніки вручну по пішохідному переходу є скрутним i небезпечним, а в деяких випадках - неможливим.
Усі ці пропозиції вносяться мною з урахуванням норм і правил, що діють у країнах Європейського союзу відносно експлуатації й реєстрації скутерів і мопедів. Думаємо, що врахування європейського досвіду по цьому питанню необхідний в нашій країні, позиціонуючий свої євро інтеграційні прагнення й переводячий свою нормативно-правову базу у відповідність із європейськими нормами й стандартами.
Чи буде наша країна прямувати до Європи - у тому числі й у питанні правил дорожнього руху та дорожньої безпеки, чи піде кудись у бік, якщо власники малокубатурних скутерів та мопедів залишаться наодинці із своїми проблемами - буде залежати саме від того, яке рішення буде прийняте зараз урядом України.
З одного боку - рух з правилами за європейськими стандартами, зменшення пробок на міськіх вулицях, покращення екологічної ситуації у містах, з іншого - несприятливі умови для власників малокубатурної мототехніки та їх безправ'я.
Сподіваюсь, що вирішення цього питання буде зваженим та врахує інтереси усіх учасників дорожнього руху.
Відповідь прошу надати за вищевказаною адресою в строки та за порядком, що передбачені Законом України "Про звернення громадян".


З повагою і надією на порозуміння,
підпис

16 січня 2008 року  
---------------
1. Адресовать письмо нужно премьер-министру и спикеру, посылая на оба адреса АБСОЛЮТНО ОДИНАКОВЫЕ письма. А уже они (их секретариаты) передают эти письма исполнителям (в комитет Рады, в МВД, в ГАИ и т.д. и т.п.)
2. При отправке писем ОБЯЗАТЕЛЬНО указывать правильные фамилию-имя-отчество и адрес, иначе (без адреса отправителя) письмо просто не рассматривается, а с придуманными фамилиями типа "Зюзя Пузина" - позорит и подрывает все дело.
3. Если письмо коллективное, то лучше его отправлять от организации; подписи и адреса у нотариуса заверять не нужно. Если организация официально не зарегистрирована - то все равно можно направлять, указав: такой-то такой-то проживающий по такому-то адресу и группа нижеподписавшихся граждан.
Для присоединившихся к письму - указывать фамилию-имя-отчество и адрес обязательно.
У списка подписей - заголовок:
"Ми, що підписалися нижче, схвалюємо цей лист та підтримуємо викладені у ньому питання та пропозиції"

Всем большая просьба: тщательно проверить отправляемое на предмет грамматических ошибок.
Змінено: 05.02.2008 р., panzer
like
good
bad
shockingly
1••3456789••17
16.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
http://motoua.net/forum/index.php?showtopic=10294
http://www.dyrchik.ru/forum/viewtopic.php?t=1232&sid=0b59f76d13d5f2df9a21736895df6a89
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
panzer, спасибо за понимание. Теперь, по основным положениям, у меня лично вопросов нет. После небольшой технической правки (лiцензiя -> посвiдчення водiя,  и т.п.), готов к участию в акции.
Когда посчитаешь нужным, дай команду "Feuer!".     8)
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
Да, по поводу прозвучавших мыслей "как не отбивайся, а все равно поимеют" - могу сказать только одно - если лежать спокойно - поимеют наверняка
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
panzer, спасибо за понимание.

Всегда рад!
Теперь, по основным положениям, у меня лично вопросов нет. После небольшой технической правки (лiцензiя -> посвiдчення водiя,  и т.п.), готов к участию в акции

Уже внесено.
Когда посчитаешь нужным, дай команду "Feuer!".     8)

Патронов не жалеть!  15_badgrin
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
При команде, укажите адреса, куда отправлять.
БЕРЕГИТЕ СЕБЯ И ОКРУЖАЮЩИХ!!!
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для agmi  
answerview
При команде, укажите адреса, куда отправлять.

Адреса - в шапке письма, включая почтовые индексы
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Я так понимаю, в письме, отправляемом Яценюку, обращение к Ю.В.Т. нужно не забыть заменить на
"Шановний Арсеній Петрович" ...
Ушествие Второе. Окончательное.
Змінено: 16.01.2008 р., Leon
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
Нет, это копия, как и указано в шапке письма. Письма должны быть одинаковыми.
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
итак, я бы внес такие корективы...
Згідно діючій сьогодні законодавчо-правовій базі мототехніка із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см не відноситься до мототехніка із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см не відноситься до мототранспортних засобів..
заменить на --> "Згідно діючої на сьогоднішній день законодавчо-правової бази мототехніка із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см не відноситься до механічних транспортних засобів."(по моему не существует понятия "мототранспортних засобів&quot17_wink...

Чи не саме через цю "бездокументність" зростає кількість крадіжок малокубатурної мототехніки? Чи не саме через безкарну поведінку незареєстрованих у ДАІ ок

мне кажется что немного неправильно построенно предложение... как ві считаете, может так будет лучше?: --> "Чи саме не через цю "бездокументність" зростає кількість крадіжок малокубатурної мототехніки? Чи саме не через безкарну поведінку незареєстрованих у ДАІ ок"
могу ошибаться... 8)
Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, бути рівним іншім учасникам дорожнього руху як за правами, так і за в
-->"Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, бути рівним з іншими учасникам дорожнього руху як за правами, так і за в"


З огляду на те, що власниками малокубатурних скутерів та мопедів є в основному люди з невеликими доходами, такі як пенсіонери (у тому числі й інваліди) і студенти, які не можуть дозволити собі дорогий транспортний засіб - спростити процедуру реєстрації й видачі дозволу на право керування такої техніки. Вважаю, що необхідний диференційований підхід до процедури оформлення документів на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см, а саме:
получается мы аргументируя "плохим материальным обеспечением" владельцов скутов просим их упростить процедуру регистрации и выдачи прав А1...я считаю такая аргументация подходит под просьбу о том, чтоб все это делалось за счет государства...
А чтоб упростили процедуру регистрации и выдачи прав нужнго придумать какой нить соответствующий аргумент...!!! 8)

передбачити можливість оформлення згаданих документів у будь-якому МРЕО на території України - виключивши прив'язку до МРЕО по місцю реєстрації водія.
-->"оформлення вищезгаданих документів" (слово сгаданих совсем плохочитаемо и трудно понимаемо с первого раза)...

) скасувати, за прикладом Європейського союзу, обов'язковий медичний огляд водіїв транспортних засобів із обсягом двигуна до 50 куб. см.

давайте все же аргументируем єто как нибудь(были же варианты текста о том что если будет медкомисия, то многие инвалиды лишатся единственно-возможного для них транспорта)...


Що стосується останнього, то, оскiлькi заборона лiвого повороту для мопедiв аргументувалась недостатньою компетентнiстю iх водiiв, якi не проходили спецiального лiцензування, ми бажаемо мати можливiсть отримати необхiдну лiцензiю, за описаною процедурою, якщо це надасть нам право бути повноцiнними учасниками дорожнього рух

хм,спецiального лiцензування,...не уверен...нигде про это не слышал... если выдают права - должны учить всему что написано в пдд... явно недоработка... давайте еще на это внимание обратим...

а так в целом нормально... нужно еще отдать документ толковому деловоду, поправить орфографию и можно отправлять!!! 18_good
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Хорошо, что спросил...  08_lol

Значит, шапка с адресами помещается на том же листе, что и письмо...

Отсылаются по одному, асолютно идентичному, экземпляру в каждый адрес...

А на конверте, адресованном Яценюку слово КОПИЯ не пишется...  

Извини, что так подробно допытывась, но хотелось бы чтобы все всё сделали правильно.
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
Значит, шапка с адресами помещается на том же листе, что и письмо...

Да.

Отсылаются по одному, асолютно идентичному, экземпляру в каждый адрес...

Да

А на конверте, адресованном Яценюку слово КОПИЯ не пишется...

Не пишется

Извини, что так подробно допытывась, но хотелось бы чтобы все всё сделали правильно.

Аналогичное желание 01_smile
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
panzer - плз обрати внимание на мой пост на прошлой странице, где я предлогаю некоторые корективы... я считаю многие из них - существенные....
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
получается мы аргументируя "плохим материальным обеспечением" владельцов скутов просим их упростить процедуру регистрации и выдачи прав А1


Там ведь не только о материальном положении говорится, но и о том, что значительная часть мопедистов - инвалиды и пенсионеры (материальное положение в этом случае - причина, по которой люди пользуются скутерами). А проходить интенсивное обучение для этих категорий, зачастую затруднительно. К тому же, чем более громоздка система получения водительских удостоверений, тем дороже она обходится конечному пользователю.
Отсюда требование упростить процедуру: Сдача тестов в МРЕО за один час, на компъютере, не потребует значительного увеличения штата. А вот обучение в школе = деньги, медкомиссия  = деньги, обработка дополнительных бумаг = загрузка сотрудников = деньги, и т.д.  В принципе, главная цель - заставить людей выучить ПДД, вполне достигается и простым тестированием.

давайте все же аргументируем єто как нибудь(были же варианты текста о том что если будет медкомисия, то многие инвалиды лишатся единственно-возможного для них транспорта)...


К сожалению, аппелирование к европейскому опыту, для нашей власти, куда более значимый аргумент, чем забота об инвалидах.

если выдают права - должны учить всему что написано в пдд...


Речь о том, что ранее мопедисты не проходили обучения и тестирования (я назвал это лицензированием, может не совсем удачно), поэтому им не разрешалось выполнять сложные маневры. Теперь, после введения "лицензирования" этот запрет утрачивает смысл.
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
Вроде как все учел и поправил.
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Впринципе оч даже ничего вроде..
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
16.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
Що стосується останнього, то, оскiлькi заборона лiвого повороту для мопедiв аргументувалась недостатньою компетентнiстю iх водiiв, якi не проходили спецiального лiцензування, ми бажаемо мати можливiсть отримати необхiдну лiцензiю, за описаною процедурою, якщо це надасть нам право бути повноцiнними учасниками дорожнього рух

хм,спецiального лiцензування,...не уверен...нигде про это не слышал... если выдают права - должны учить всему что написано в пдд... явно недоработка... давайте еще на это внимание обратим...

:

поддерживаю,в особенности последнее ,  ведь поворот на лево мопедисту разреш0н при однополосном движении,значит это не из за  недостатньою компетентнiстю iх водiiв были введены ограничения18_good
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
Змінено: 16.01.2008 р., Vervet
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Vervet  
answerview
давайте все же аргументируем єто как нибудь(были же варианты текста о том что если будет медкомисия, то многие инвалиды лишатся единственно-возможного для них транспорта)...

Да я рад буду, если получится подобрать формулировку, чтобы и трудность левого поворота для пенсионеров/инвалидов подчеркнуть, и не создавать мнение, будто мы слепоглухобезруких на дороги выталкиваем.
Но если мы будем тянуть с конкретной сверхточной и сверхвывереной формулировкой - то можем затянуть за 1.02.08


а так в целом нормально... нужно еще отдать документ толковому деловоду, поправить орфографию и можно отправлять!!! 18_good


поддерживаю,в особенности последнее 18_good

Ну мой знакомый юрист уже все что мог посоветовал
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Предлогаю подождать каких либо предложений завтра скажем часов до  18:00, если текст не изменится то берем его как рабочий текст и налягаем на принтеры...
Только вот грамотность обязательно нужно проверить!!! очень много граматических ошибок, я б рад все исправить, но я в орфографии не особо силен!!! 21_umnik  19_negative
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
16.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
panzer-смотри пост выше,я его отредактировал
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
16.01.2008 р. відповів для Vervet  
answerview
Вообще да, можно сказать что ограничение поворота на лево было введено в правила из за того что многие дороги 1992 года были однополосные, и чтоб мопеды с их невысокой на то время скоростью не мешали движению, их вытиснили к обочине, и запретили левый поворот, т. к. это могло привести к аварийным считуёвинам...хотя хз зачем сделали это ограничение поворота на лево...
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
1••3456789••17
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин