MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
22.11, 03:01
31
-1 °С
Вітер: 3 м./с., Пд-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Письмо в госструктуры по поводу регистрации полтинников

Переглядів: 150996
14.01.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
В связи с принятием Указа   1121/2007 от 20/11/2007 о подготовке к введению обязательной регистрации скутеров, с целью СМЯГЧЕНИЯ ПОСЛЕДСТВИЙ ЭТОГО УКАЗА для нас, предлагаю написать письмо в госструктуры с предложением:
1. Узаконить бездокументные скутеры.
2. Сделать процедуру получения прав на скутер предельно простой и занимающей минимум времени.
3. Отменить первичные и периодические медосмотры водителей скутеров.
4. Запретить устанавливать дополнительные процедуры и поборы в связи с регистрацией и выдачей прав.
5. Разрешить скутерам движение по магистралям, движение в левом ряду, и левый поворот.

ВОТ ТЕКСТ ПИСЬМА:



---------------
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Прем'єр-міністру України
Тимошенко Юлії Володимирівні

Копія:
01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5
Голові Верховної Ради України
Яценюку Арсенію Петровичу

Пупкіна Івана Івановича
04001 м. Киів. Вул. ім. Хонди Діо б.13 кв.199

Звернення.
Шановна Юлія Володимирівна!
На сьогоднішній день на дорогах України склалась вкрай складна обстановка, пов'язана з недотриманням учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, відсутність взаємопорозуміння, поваги, дорожньої культури. Не в останню чергу причиною цього є недосконалість законодавства України.
Важливою проблемою є недостатня впорядкованість ситуації з експлуатацією мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (далі - малокубатурних скутерів і мопедів).
Я є власником малокубатурного скутера. З кожним роком у нашій країні стрімко зростає кількість авто- та мототранспорту, як у великих містах, так і у досить маленьких населених пунктах. У зв'язку з цим також стрімко зростає завантаженість міських вулиць, та позаміських автодоріг. Нажаль, все частіше стаються аварії із участю саме малокубатурних скутерів та мопедів. Дуже часто ці аварії пов'язані з тим, що така мототехніка не вважається іншими учасниками дорожнього руху за повноправних учасників дорожнього руху, часом водії інших транспортних засобів абсолютно не звертають уваги на мототранспорт, особливо на малокубатурний - не звільняють дорогу, де це вимагають правила, блокують проїзд по смузі руху, «підрізають» до узбіччя і т.д. З іншого боку - серед власників мототранспорту також все частіше можно пабачити людей, які зневажають правилами дорожнього руху.
На мій погляд, це пов'язане з тим, що зараз малокубатурні скутера та мопеди знаходяться, з точки зору законодавства, у становищі, яке інакше ніж правовим вакумом назвати не можна.
Згідно діючої на сьогоднішній день законодавчо-правової бази мототехніка із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см не відноситься до механічних транспортних засобів. Через це, з одного боку, від власників малокубатурних скутерів та мопедів не вимагається наявності прав на керування й реєстрації у ДАІ, що робить безконтрольною появу на дорозі необізнаних правилами водіїв, а з іншого боку - саме законослухняні власники малокубатурних скутерів та мопедів стають найнезахищеною частиною учасників дорожнього руху - як безправні та незареєстровані.
Через недосконалість законодавчо-правової бази власники малокубатурної мототехніки не можуть ані документально підтверджувати своє право власності на техніку, ані повністю відповісти перед законом у разі порушення правил дорожнього руху.
Чи саме не через цю "бездокументність" зростає кількість крадіжок малокубатурної мототехніки? Чи саме не через безкарну поведінку незареєстрованих у ДАІ окремих водіїв складається загальнонегативне враження, що плямує законослухняних власників малокубатурної мототехніки?
Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, бути рівним з іншіми учасниками дорожнього руху як за правами, так і за відповідальністю.
Згідно з Указом Президента України "Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху" № 1121/2007 від 20 листопада 2007 року Кабінету Міністрів України дано доручення опрацювати до 1 березня 2008 року питання щодо здійснення реєстрації та обліку транспортних засобів з робочим об'ємом двигуна до 50 куб. см.
На мій погляд, запровадження дій, спрямованих на впорядкування дорожнього руху та підвищення його безпеки, має відбуватись із урахуванням точки зору тих, кого нововведення до правил дорожнього руху будуть стосуватися безпосередньо - а саме: учасників дорожнього руху, власників мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см.
Прошу вас розглянути внесені мною пропозиції по питанню введення реєстрації мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (скутерів і мопедів).
1. При реєстрації малокубатурних скутерів та мопедів варто провести легалізацію малокубатурної мототехніки, ввезеної в Україну та вже реалізованої населенню без оформлення належних документів (через існуючу непередбаченість у законодавстві відповідних документів). Як правило, це техніка японського і європейського виробництва, що була у використанні, а зараз досить розповсюджена на теренах України. Через сьогоднішню відсутність у законодавстві вимог до документів на право власності на малокубатурні скутери та мопеди, їхні власники загнані у глухий кут, вихід з якого може бути лише через легалізацію малокубатурної мототехніки, що вже експлуатується в Україні. Легалізація, на мій погляд, може бути здійснена, наприклад, перевіркою малокубатурної мототехніки за випадками крадіжок по номерах головних частин.
2. З огляду на те, що власниками малокубатурних скутерів та мопедів є в основному люди з невеликими доходами, такі як пенсіонери (у тому числі й інваліди) і студенти, які не можуть дозволити собі дорогий транспортний засіб - спростити процедуру реєстрації й видачі дозволу на право керування такою технікою. Вважаю, що необхідний диференційований підхід до процедури оформлення документів на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см, а саме:
a) обмежити процедуру отримання посвідчення водія категорії А1 (на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см) складанням теоретичного iспиту із знання правил дорожнього руху з можливiстю самопiдготовки. Суворо заборонити мiсцевим органам влади та вiдомствам встановлювати будь-якi додатковi процедури та грошовi збори, що стосуются отримання посвідчення водія категорії А1;
б) розробити спеціальний перелік питань до даного іспиту - замінивши питання, що стосуються техніки водіння автомобіля питаннями, що стосуються водіння мототехніки (наприклад - виключити питання на кшалт правильності парковки автомобілів вагою більш ніж 3,5 тони, що для власника менш ніж 100-кілограмового малокубатурного скутера не є вкрай важливим).
в) передбачити можливість оформлення згаданих документів у будь-якому МРЕО на території України - виключивши прив'язку до МРЕО по місцю реєстрації водія.
г) скасувати, за прикладом Європейського союзу, обов'язковий медичний огляд водіїв транспортних засобів із обсягом двигуна до 50 куб. см.
3. Якщо робити рівними власників малокубатурних скутерів та мопедів з іншими учасниками дорожнього руху В ОБОВ'ЯЗКАХ - зрівняти також і В ПРАВАХ, а саме: виключити із правил дорожнього руху заборону на пересування техніки такого типу по автомагістралях, не обмежувати рух у населених пунктах лише крайньою правою смугою й дозволити поворот ліворуч на перехрестях.
Доріжки для руху велосипедів і малокубатурної мототехніки у населених пунктах України практично відсутні, між багатьма населеними пунктами практично неможливий рух інакше ніж по автомагістралях .
У зв'язку із впровадженням у великих містах дозволу на правий поворот на червоне світло із крайнього правого ряду, обов'язкове знаходження малокубатурної мототехніки у цьому ряді створює передумови для дорожньо-транспортних пригод при проїзді перехресть.
Що стосується останнього, то заборона лiвого повороту була пов'язана з тим, що, по-перше, мопеди та мотовелосипеди, для яких були розробленi цi обмеження, були дуже недосконалими. Вони були дуже повiльними, не мали свiтлотехнiчного обладнання, надiйних гальм та амортизаторiв. По-друге, була недостатньою компетентнiсть iх водiiв, якi не проходили іспитів у ДАІ. Зараз об'ективних чинникiв для таких заборон не існує, адже сучасний скутер це досить досконалий, i, за умов дотримання правил дорожнього руху, достатньо безпечний транспортний засiб. Сучасні водії малокубатурної мототехніки готові мати можливiсть вивчити правила дорожнього руху, скласти iспит та отримати необхiдний дозвіл на право керування за запропонованою вище процедурою, якщо це надасть нам можливість бути повноправними учасниками дорожнього руху
Також, як я вже зазначив, багатьом українським пенсіонерам (літнім людям і інвалідам) малокубатурні скутери та мопеди заміняють автомобілі з ручним керуванням, недоступні за фінансовими і іншими причинами - і виконання такими людьми вимог правил дорожнього руху про заборону лівого повороту й обов'язковий перевід техніки вручну по пішохідному переходу є скрутним i небезпечним, а в деяких випадках - неможливим.
Усі ці пропозиції вносяться мною з урахуванням норм і правил, що діють у країнах Європейського союзу відносно експлуатації й реєстрації скутерів і мопедів. Думаємо, що врахування європейського досвіду по цьому питанню необхідний в нашій країні, позиціонуючий свої євро інтеграційні прагнення й переводячий свою нормативно-правову базу у відповідність із європейськими нормами й стандартами.
Чи буде наша країна прямувати до Європи - у тому числі й у питанні правил дорожнього руху та дорожньої безпеки, чи піде кудись у бік, якщо власники малокубатурних скутерів та мопедів залишаться наодинці із своїми проблемами - буде залежати саме від того, яке рішення буде прийняте зараз урядом України.
З одного боку - рух з правилами за європейськими стандартами, зменшення пробок на міськіх вулицях, покращення екологічної ситуації у містах, з іншого - несприятливі умови для власників малокубатурної мототехніки та їх безправ'я.
Сподіваюсь, що вирішення цього питання буде зваженим та врахує інтереси усіх учасників дорожнього руху.
Відповідь прошу надати за вищевказаною адресою в строки та за порядком, що передбачені Законом України "Про звернення громадян".


З повагою і надією на порозуміння,
підпис

16 січня 2008 року  
---------------
1. Адресовать письмо нужно премьер-министру и спикеру, посылая на оба адреса АБСОЛЮТНО ОДИНАКОВЫЕ письма. А уже они (их секретариаты) передают эти письма исполнителям (в комитет Рады, в МВД, в ГАИ и т.д. и т.п.)
2. При отправке писем ОБЯЗАТЕЛЬНО указывать правильные фамилию-имя-отчество и адрес, иначе (без адреса отправителя) письмо просто не рассматривается, а с придуманными фамилиями типа "Зюзя Пузина" - позорит и подрывает все дело.
3. Если письмо коллективное, то лучше его отправлять от организации; подписи и адреса у нотариуса заверять не нужно. Если организация официально не зарегистрирована - то все равно можно направлять, указав: такой-то такой-то проживающий по такому-то адресу и группа нижеподписавшихся граждан.
Для присоединившихся к письму - указывать фамилию-имя-отчество и адрес обязательно.
У списка подписей - заголовок:
"Ми, що підписалися нижче, схвалюємо цей лист та підтримуємо викладені у ньому питання та пропозиції"

Всем большая просьба: тщательно проверить отправляемое на предмет грамматических ошибок.
Змінено: 05.02.2008 р., panzer
like
good
bad
shockingly
1234567••17
15.01.2008 р. відповів для Delta1  
answerview
Предлагаю первый пункт сформулировать таким образом:

1. Детально изучить вопрос необходимости регистрации ТС с объемом двигателя до 50сс - в частности- зависимость количества ДТП по их вине (а не "с их участием" ) от наличия документов на данный вид ТС.

А вот этот момент власть уже не интересует, судя по ее заявлениям.
Что до остального - нужно подумать.
С одной стороны, снятие запрета на левый поворот мотивируется тем, что его трудно выполнять (с отсылкой на пенсионеров и т.п.), с другой - если при этом полностью отменить медосвидетельствование - то возникнет обвинение, мол мы просим выпустить на дороги тех, кто не сможет нормально управлять скутом по состоянию здоровья, и это приведет к ДТП
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
15.01.2008 р. відповів для Delta1  
answerview
Предлагаю первый пункт сформулировать таким образом:

1. Детально изучить вопрос необходимости регистрации ТС с объемом двигателя до 50сс - в частности- зависимость количества ДТП по их вине (а не "с их участием" ) от наличия документов на данный вид ТС.
В случае, если такая зависимость будет очевидной и значительной - проработать процедуру регистрации транспортных средств, с объемом двигателя до 50сс, ввиду отсутствия ранее в нормативно-правовой базе нормы, определяющей перечень документов, необходимый для упомянутых ТС, ввиду исключения их из вида: «Механические транспортные средства».
По причине отсутствия ранее такой нормы, на данном этапе владельцы упомянутых ТС не имеют, и не могут иметь регистрационных документов.



нет,это не то 19_negative
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
выпустить на дороги тех, кто не сможет нормально управлять скутом по состоянию здоровья, и это приведет к ДТП - дык - тогда необходимо мед.освидетельствование велосипедистов и пешеходов! Они - тоже участники дорожного движения! И из-за них - еще больше ДТП!
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Думаю тот, кто не может нормально управлять скутом по состоянию здоровья, просто не будет им пользоваться. В конце концов, никто не запретит слепым ездить на велосипедах.
Объем движений, достаточный для управления скутом, очень незначительный.

Я уже неоднократно приводил пример - парализованный старик на мотоколяске.

Вот исходя ил этого случая и нужно всё разрабатывать.
Если он сможет пройти медосмотр - пожалуйста, давайте включим медосмотр.
Если он сможет вручную выполнить перетаскивание на противоположную сторону - можно не разрешать левый поворот.
И прочее, и прочее....
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для Delta1  
answerview
в) предусмотреть возможность оформления упомянутых документов в любом МРЭО на территории Украины - исключив привязку к МРЭО по месту регистрации водителя.
г) упразднить обязательное медицинское освидетельствование водителей ТС с объемом двигателя до 50сс.

Вот над тем, как мотивировать необходимость данных пунктов - нужно еще думать.
М.б. в п. г) не упразднить, а упростить? Надо будет над 299 приказом посидеть подумать. Что-то он мне, зараза, на офиц. сайте МОЗ не попадается 02_sad

Остальное - учел и внес в проект письма, сейчас обновлю
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Может всётаки внесёшь что-то о выгоде такого законопроекта?

ТО что я писал выше...
ЖГИ РЕЗИНУ, А НЕ ДУШУ

_-= MUSTANG MOTO CLUB=-_
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для Leon  
answerview
Думаю тот, кто не может нормально управлять скутом по состоянию здоровья, просто не будет им пользоваться. В конце концов, никто не запретит слепым ездить на велосипедах.
Объем движений, достаточный для управления скутом, очень незначительный.

Я уже неоднократно приводил пример - парализованный старик на мотоколяске.

Вот исходя ил этого случая и нужно всё разрабатывать.
Если он сможет пройти медосмотр - пожалуйста, давайте включим медосмотр.
Если он сможет вручную выполнить перетаскивание на противоположную сторону - можно не разрешать левый поворот.
И прочее, и прочее....

Как бы это все сформулировать в целом?
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Согласно Закона Украины «Про звернення громадян» http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=393%2F96-%E2%F0
Звернення адресуються  органам  державної  влади  і місцевого
самоврядування, підприємствам, установам,  організаціям  незалежно
від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам,  до
повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
    У зверненні має бути зазначено прізвище,  ім'я,  по батькові,
місце  проживання громадянина,  викладено суть порушеного питання,
зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
    Звернення може   бути   усним   (викладеним   громадянином  і
записаним посадовою особою на особистому  прийомі)  чи  письмовим,
надісланим  поштою  або  переданим  громадянином  до  відповідного
органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці
повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
    Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне),
так і групою осіб (колективне).
    Письмове звернення   повинно   бути    підписано    заявником
(заявниками) із зазначенням дати.
    Звернення, оформлене без дотримання цих  вимог,  повертається
заявникові  з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять
днів  від  дня  його  надходження,  крім  випадків,   передбачених
частиною першою статті 7 цього Закону.
Письмове звернення   без   зазначення  місця  проживання,  не
підписане автором (авторами),  а також  таке,  з  якого  неможливо
встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.



Я составил такую писульку.Окончательный вариант могу сделать в «ворде» и с позволения модераторов могу выложить на форуме Вместо КМ вставляется ВР, Президент и т.д.
Соответственно личные данные каждый должен писать свои. Конверт-марка и вперёд. Согласно того же закона

Звернення розглядаються і  вирішуються  у  термін  не  більше
одного  місяця  від  дня їх надходження,  а ті,  які не потребують
додаткового вивчення,  - невідкладно,  але не пізніше  п'ятнадцяти
днів  від  дня  їх  отримання.  Якщо  в  місячний  термін вирішити
порушені у  зверненні  питання  неможливо,  керівник  відповідного
органу,  підприємства,  установи,  організації  або його заступник
встановлюють  необхідний  термін  для  його   розгляду,   про   що
повідомляється  особі,  яка подала звернення.  При цьому загальний
термін  вирішення  питань,  порушених   у   зверненні,   не   може
перевищувати сорока п'яти днів.

Должен на ваш адрес прийти ответ
Итак:



01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 Кабінет міністрів України

Прем'єр-міністру України

Тимошенко Юлії Володимирівні
Пупкіна Івана Івановича
04001 м. Киів. Вул. ім. Хонди Діо б.13 кв.199
Звернення.
Шановна  Юлія Володимирівна, на сьогоднішній день на дорогах України склалась вкрай складна обстановка, пов'язана з недотриманням учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, відсутність взаєморозуміння, поваги, культури. Не в останню чергу причиною цього є недосконалість законодавства України.
Я є власником скутера (об’ємом двигуна до 50 куб. см). На сьогодні  мій транспортний засіб не вимагає прав на керування й реєстрації. У найближчі роки в нашій країні стане неминучий ріст кількості  мототранспорту. Особливо у великих  містах. Це пов'язане з усе більше завантаженістю міських магістралей. Безліч аварій за участю  скутерів пов'язане з тим, що вони абсолютно не захищені законом  перед  іншими учасниками дорожнього руху. Часом водії інших транспортних засобів абсолютно не зважають уваги на мототранспорт.  Не звільняють дорогу, де це вимогають правила, «підріжуть» і т.д. Також серед власників мототранспорту все частіше можно пабачити людей, які зовсім не знають правил дорожнього руху. На випадок викрадення мототранспорта, його практично не можливо знайти, бо нема жодних документів. На мій погляд, так тривати далі не може.
Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ!
Згідно з Указом Президента України "Про невідкладні заходи із забезпечення  безпеки дорожнього руху" № 1121/2007 від 20 листопада 2007 року Кабінету Міністрів України дано доручення опрацювати  до 1 березня 2008 року питання щодо здійснення реєстрації  та  обліку  транспортних  засобів  з  робочим  об'ємом двигуна до 50 куб. см.
На мій погляд, запровадження дій, спрямованих на впорядкування дорожнього руху та підвищення його безпеки, має відбуватись із урахуванням точки зору тих, кого нововведення до правіл дорожнього руху будуть стосуватися безпоседньо - а саме - учасників дорожнього руху, власників мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см.
Просимо вас розглянути внесені мною пропозиції по питанню введення реєстрації мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (скутерів і мопедів).
1. При реєстрації мототехніки такого типу варто провести легалізацію мототехніки, ввезеної в Україну й уже реалізованої населенню без оформлення належних документів (бо такі не передбачались законодавством). Як правило, ця техніка японського і італійського виробництва, що була у використанні.
Також необхідний диференційований підхід до процедури оформлення документів на право керування ТЗ, з об’ємом двигуна до 50 куб. см, а саме:
a) передбачити можливість складання теоретичного іспиту на знання ПДР після самопідготовки;
б) розробити спеціальний перелік питань до даного іспиту - замінивши питання, що стосуються техніки водіння автомобіля питаннями, що стосуються техніки водіння двоколісного ТЗ.
в) передбачити можливість оформлення згаданих документів у будь-якому МРЕО на території України - виключивши прив'язку до МРЕО по місцю реєстрації водія.
г) скасувати обов'язковий медичний огляд водіїв ТЗ із обсягом двигуна до 50 куб. см.
2. З огляду на те, що власниками мототехніки із двигуном робочим обсягом менш 50 куб. см. є в основному люди з невеликими доходами, такі як пенсіонери (у тому числі й інваліди) і студенти, які не можуть дозволити собі дорогий транспортний засіб - спростити процедуру реєстрації й видачі дозволу на право керування такої техніки
3. Порівнюючи власників мототехніки із двигунами робочим обсягом менш 50 куб. см в обов'язках з іншими учасниками дорожнього руху - зрівняти також і в правах, а саме: виключити із правил дорожнього руху заборону на пересування техніки такого типу по автомагістралях, не обмежувати рух тільки крайньою правою смугою й дозволити поворот ліворуч на перехрестях.
Доріжки для руху велосипедів і мототехніки із двигунами робочим обсягом менш 50 куб. см у населених пунктах України практично відсутні, між багатьма населеними пунктами рух інакше чим по автомагістралях практично неможливо.
У зв'язку із уведенням у великих містах дозволом правого повороту на червоне світло із крайнього правого ряду, обов'язкове знаходження мототехніки із двигунами робочим обсягом менш 50 куб. см у цьому ряді створює передумови для дорожньо-транспортних пригод при проїзді перехресть.
Що стосується останнього, те, як я вже відзначав вище, багатьом українським пенсіонерам і інвалідам мототехніка із двигунами робочим обсягом менш 50 куб. см заміняє недоступні по фінансових і інших причинах автомобілі з ручним керуванням - і виконання такими людьми вимог Правил Дорожнього Руху про заборону лівого повороту й обов'язковий перевіз техніки вручну по пішохідному переході є скрутним, а в деяких випадках, неможливим.
4. Дозволити пересування на мототехніке будь-якого класу - тільки при наявності у водія захисного шолома.
Ці пропозиції вносяться мною з урахуванням норм і правил, що діють у країнах Європейського союзу відносно експлуатації й реєстрації скутерів і мопедів. Думаємо, що врахування Європейського досвіду по цьому питанню необхідний в нашій країні, позиціонуючий свої євро інтеграційні  прагнення й переводячи свою нормативно-правову базу у відповідність із європейськими нормами й стандартами.

З повагою і надією на порозуміння,
підпис


15 січня 2008 року              




Читайте, редактируйте, вносите свои предложения.
Я бы добавил бы обязательное страхование
Змінено: 15.01.2008 р., atem
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для atem  
answerview
Да, к стати, вот что подумал.
Может шумиху стоит поднимать после рассмотрения в ВР - хотя-бы в превом чтении?
Может оно все тихо-мирно уляжется?
06_question  06_question  06_question
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для atem  
answerview
Вот это добавте, что бы они точно купились:
О том что в Европе много автомобилистов пересели на мотороллеры. Что повлекло за собой уменьшение выкидов в атмосферу, уменьшение потребление бензина, пробок стало намного меньше, парковочных мест стало намного больше и тд и тп. 20_drinks
ЖГИ РЕЗИНУ, А НЕ ДУШУ

_-= MUSTANG MOTO CLUB=-_
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для atem  
answerview
Есть одно серьезное замечание.
Вот в этом месте:
Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ!
Просимо вас розглянути внесені мною пропозиції по питанню введення реєстрації мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (скутерів і мопедів).

Необходимо сделать вставку:
Згідно з Указом Президента України "Про невідкладні заходи із забезпечення  безпеки дорожнього руху" № 1121/2007 від 20 листопада 2007 року Кабінету Міністрів України дано доручення опрацювати  до 1 березня 2008 року питання щодо здійснення реєстрації  та  обліку  транспортних  засобів  з  робочим  об'ємом двигуна до 50 куб. см.
На мій погляд, запровадження дій, спрямованих на впорядкування дорожнього руху та підвищення його безпеки, має відбуватись із урахуванням точки зору тих, кого нововведення до правіл дорожнього руху будуть стосуватися безпоседньо - а саме - учасників дорожнього руху, власників мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см.

Ну и общая проверка украинского правописания, да, а то есть кое-где ошибки.
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для UndeaD  
answerview
Вот это добавте, что бы они точно купились:
О том что в Европе много автомобилистов пересели на мотороллеры. Что повлекло за собой уменьшение выкидов в атмосферу, уменьшение потребление бензина, пробок стало намного меньше, парковочных мест стало намного больше и тд и тп. 20_drinks
Там я про евроинтеграцию вставил 17_wink
С намеком - возьмите базовые европейские правила и не вставляйте палки в колеса, придумывая что-то эдакое 01_smile
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Те кто отберают письма не моймут - надо чётко  - что бы в голову ударило.
ЖГИ РЕЗИНУ, А НЕ ДУШУ

_-= MUSTANG MOTO CLUB=-_
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Вставил.
Как на счёт страховки? Какие будут мнения?
Проверялка украинской орфографии у меня не работает. Могу мылком файлик отправить для проверки
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для atem  
answerview
Немножко перекомпоновал, поправил орфографию и уточнил:
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 Кабінет міністрів України
Прем'єр-міністру України
Тимошенко Юлії Володимирівні

Пупкіна Івана Івановича
04001 м. Киів. Вул. ім. Хонди Діо б.13 кв.199
Звернення.
Шановна Юлія Володимирівна!
На сьогоднішній день на дорогах України склалась вкрай складна обстановка, пов'язана з недотриманням учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, відсутність взаємопорозуміння, поваги, дорожньої культури. Не в останню чергу причиною цього є недосконалість законодавства України.
Важливою проблемою є недостатня впорядкованість ситуації з експлуатацією мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (далі - малокубатурних скутерів і мопедів).
Я є власником малокубатурного скутера. З кожним роком у нашій країні стримко зростає кількісті авто- та мототранспорту, як у великих містах, так і у досить маленьких населених пунктах. У зв'язку з цим також стримко зростає завантаженісті міських вулиць, та позаміськіх автодоріг. На жаль, все частіше стаються аварії із участю саме малокубатурних скутерів та мопедів. Дуже часто ці аварії пов'язані з тим, що така мототехніка не вважається іншіми учасниками дорожнього руху за повноправних учасників дорожнього руху, часом водії інших транспортних засобів абсолютно не звертають уваги  на мототранспорт, особливо на малокубатурний - не звільняють дорогу, де це вимагають правила, блокують проїзд по смузі руху, «підрізають» до узбіччя і т.д.  З іншого боку - серед власників мототранспорту також все частіше можно пабачити людей, які зневажають правилами дорожнього руху.
На мій погляд, це пов'язане з тим, що зараз малокубатурні скутера та мопеди знаходяться, з точки зору законодавства, у становищі, яке інакше ніж правовим вакумом назвати не можна.
Згідно діючій сьогодні законодавчо-правовій базі мототехніка із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см не відноситься до мототранспортних засобів. Через це, з одного боку, від власників малокубатурних скутерів та мопедів не вимагається наявності прав на керування й реєстрація у ДАІ, що робитьбезконтрольною появу на дорозі необізнаних правилами водіїв, а з іншого боку - саме законослухняні власники малокубатурних скутерів та мопедів стають найнезахищеною частиною учасників дорожнього руху - як безправні та незареєстровані.
Через недосконалість законодавчо-правової бази власники малокубатурної мототехніки не можуть ані документально підтверджувати своє право власності на техніку, ані повністю відповісти перед законом у разі порушення правил дорожнього руху.
Чи не саме через цю "бездокументність" зростає кількість крадіжок малокубатурної мототехніки? Чи не саме через безкарну поведінку незареєстрованих у ДАІ окремих водіїв складається загальнонегативне враження, що плямує законослухняних власників малокубатурної мототехніки?
Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, бути рівним іншім учасникам дорожнього руху як за правами, так і за відповідальністю.
Згідно з Указом Президента України "Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху" № 1121/2007 від 20 листопада 2007 року Кабінету Міністрів України дано доручення опрацювати до 1 березня 2008 року питання щодо здійснення реєстрації та обліку транспортних засобів з робочим об'ємом двигуна до 50 куб. см.
На мій погляд, запровадження дій, спрямованих на впорядкування дорожнього руху та підвищення його безпеки, має відбуватись із урахуванням точки зору тих, кого нововведення до правіл дорожнього руху будуть стосуватися безпоседньо - а саме - учасників дорожнього руху, власників мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см.
Прошу вас розглянути внесені мною пропозиції по питанню введення реєстрації мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (скутерів і мопедів).
1. При реєстрації малокубатурних скутерів та мопедів варто провести легалізацію малокубатурної мототехніки, ввезеної в Україну та вже реалізованої населенню без оформлення належних документів (через існуючу непередбаченість у законодавстві відповідних документів). Як правило, ця техніка японського і європейського виробництва, що була у використанні, а зараз досить розповсюджена на теренах України. Через сьогоднішню відсутність у законодавстві вимог до документів на право власності на малокубатурні скутери та мопеди, їхні власники загнані у глухий кут, віхід з якого може бути лише через легалізацію малокубатурної мототехніки, що вже експлуатується в Україні.
2. З огляду на те, що власниками малокубатурних скутерів та мопедів є в основному люди з невеликими доходами, такі як пенсіонери (у тому числі й інваліди) і студенти, які не можуть дозволити собі дорогий транспортний засіб - спростити процедуру реєстрації й видачі дозволу на право керування такої технікиВважаю, що необхідний диференційований підхід до процедури оформлення документів на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см, а саме:
a) передбачити можливість складання теоретичного іспиту на знання правил дорожнього руху після самопідготовки;
б) розробити спеціальний перелік питань до даного іспиту - замінивши питання, що стосуються техніки водіння автомобіля питаннями, що стосуються водіння мототехніки (наприклад - виключити питання на кшалт правильності парковки автомобілів вагою більш ніж 3,5 тони, що для власника менш ніж 100-кілограмового малокубатурного скутера не є вкрай важливим).
в) передбачити можливість оформлення згаданих документів у будь-якому МРЕО на території України - виключивши прив'язку до МРЕО по місцю реєстрації водія.
г) скасувати або спростити обов'язковий медичний огляд водіїв транспортних засобів із обсягом двигуна до 50 куб. см.
3. Якщо робити рівними власників малокубатурних скутерів та мопедів  з іншими учасниками дорожнього руху В ОБОВ'ЯЗКАХ - зрівняти також і В ПРАВАХ, а саме: виключити із правил дорожнього руху заборону на пересування техніки такого типу по автомагістралях, не обмежувати рух у населених пунктах лише крайньою правою смугою й дозволити поворот ліворуч на перехрестях.
Доріжки для руху велосипедів і малокубатурної мототехніки у населених пунктах України практично відсутні, між багатьма населеними пунктами практично неможливий рух інакше ніж по автомагістралях .
У зв'язку із впровадженням у великих містах дозволу на правий поворот на червоне світло із крайнього правого ряду, обов'язкове знаходження малокубатурної мототехніки у цьому ряді створює передумови для дорожньо-транспортних пригод при проїзді перехресть.
Що стосується останнього, то, як я вже відзначав вище, багатьом українським пенсіонерам (літнім людям і інвалідам) малокубатурні скутери та мопеди заміняє автомобілі з ручним керуванням, недоступні за фінансовими і іншими причинами - і виконання такими людьми вимог правил дорожнього руху про заборону лівого повороту й обов'язковий перевіз техніки вручну по пішохідному переході є скрутним, а в деяких випадках, неможливим.

Ці пропозиції вносяться мною з урахуванням норм і правил, що діють у країнах Європейського союзу відносно експлуатації й реєстрації скутерів і мопедів. Думаємо, що врахування європейського досвіду по цьому питанню необхідний в нашій країні, позиціонуючий свої євро інтеграційні прагнення й переводячи свою нормативно-правову базу у відповідність із європейськими нормами й стандартами.
Чи буде наша країна прямувати до Європи - у тому числі й у питанні правил дорожнього руху та дорожньої безпеки, чи піде кудись у бік, якщо власники малокубатурних скутерів та мопедів залишаться наодинці із своїми проблемами - буде залежати саме від того, яке рішення буде прийнате зараз урядом України.
З одного боку - рух з правилами за європейськими стандартами, зменшення пробок на міськіх вулицях, покращення екологічної ситуації у містах, з іншого - несприятливі умови для власників малокубатурної мототехніки та їх безправ'я.
Сподіваюсь, що вирішення цього питання буде зваженим та врахує інтереси усіх учасників дорожнього руху.

З повагою і надією на порозуміння,
підпис

15 січня 2008 року

Кто что думает?
Змінено: 15.01.2008 р., panzer
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для atem  
answerview
А как собираетесь интересно легализировать, и сразу же упрощенную регистрацию проходить???Легализация - это уже непросто...
И кстати, как я вижу письмо только от одного человека...
Если да, то можно его отправить именно в такой форме, массово, это должно дать сильный комулятивный эффект, и паралельно этому я считаю нужно отправлять еще груповые письма с подписями и с подобным содержанием...
Все это нужно делать в несколько дней... сначало массово по одному человеку, а потом подключать груповые письма...Данные об отправителе должны быть абсолютно достоверными, чтоб небыло типа Вася Пупкин, Масяня Ионова,...реальные письма...
И еще, кто знает если отправлять груповое письмо, нужно ли свидетельствовать(доказывать достоверность всех предоставленных документов под подписями) или нет???
если нужно, то такой документ будет уже иметь пичать, номер, роспись нотариуса, и уже будет считаться полноценным документом...а это тоже не мало значит...
+ насчет пикета на скутах я считаю что данный пикет нужно делать в 20-х числах февраля(надеюсь погода не подкачает) а письма начинать отправлять за неделю до пикета...
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для Stasmor  
answerview
А как собираетесь интересно легализировать, и сразу же упрощенную регистрацию проходить???Легализация - это уже непросто...

Я вижу единственную схему:
Проверка по базе на угон (модель и номера деталей) после предъявления скутера - в случае отсутствия претензий - легализация и регистрация.
Возможно, это стоит внести в письмо? 06_question

паралельно этому я считаю нужно отправлять еще груповые письма с подписями и с подобным содержанием...
Все это нужно делать в несколько дней... сначало массово по одному человеку, а потом подключать груповые письма...

Да, вот тут наши скутер-клубы могут себя проявить - на ближайшей встрече обсудив данное письмо.

Данные об отправителе должны быть абсолютно достоверными, чтоб небыло типа Вася Пупкин, Масяня Ионова,...реальные письма...

Обязательно! Лажи быть не должно! 18_good

И еще, кто знает если отправлять груповое письмо, нужно ли свидетельствовать(доказывать достоверность всех предоставленных документов под подписями) или нет???
если нужно, то такой документ будет уже иметь пичать, номер, роспись нотариуса, и уже будет считаться полноценным документом...а это тоже не мало значит...

Возможно, надо уточнить у юристов.
насчет пикета на скутах я считаю что данный пикет нужно делать в 20-х числах февраля(надеюсь погода не подкачает) а письма начинать отправлять за неделю до пикета...

Письма нужно отправлять уже в январе, см. сроки на ответ. 21_umnik
Если начать в феврале - то ответ будет - решение уже принято, всем спасибо, идите лесом 02_sad
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Просто умничка! Молодец! Достоевский отдыхает
Поправь тут: що робитьбезконтрольною появу
и тут: такої технікиВважаю, що необхідний
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для panzer  
answerview
Согласен насчет того чтоб отправить в январе, но времени почти не осталось...
У кого есть выходы на юристов, (чтоб особо баблом не раскошеливаться!!!)?
Я считаю что письмо нужно полностью составить в течении нескольких дней и начинать обработку скутерклубов, рассылку данного текста по скут форумам, скутклубам, по знакомым мопедистам... и начинать штурмовать Почту...
Не будите во мне Модератора...

ЗЫ... BMW - Большое Металическое Ведро
like
good
bad
shockingly
15.01.2008 р. відповів для atem  
answerview
Братья, меня еще смущает строка о "легализации...". Как-то оно бросается в глаза в таком аспекте, будто мы сейчас ездим на НЕЛЕГАЛЬНОЙ технике! Но ведь это ( в большинстве случаев) не так!
С чего это она вдруг стала нелегальной? Будь она такой, мы-бы уже давно пешком ходили!
Разве не так?
like
good
bad
shockingly
1234567••17
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин