MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
22.11, 05:05
31
-2 °С
Вітер: 3 м./с., Півд
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Письмо в госструктуры по поводу регистрации полтинников

Переглядів: 151007
14.01.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
В связи с принятием Указа   1121/2007 от 20/11/2007 о подготовке к введению обязательной регистрации скутеров, с целью СМЯГЧЕНИЯ ПОСЛЕДСТВИЙ ЭТОГО УКАЗА для нас, предлагаю написать письмо в госструктуры с предложением:
1. Узаконить бездокументные скутеры.
2. Сделать процедуру получения прав на скутер предельно простой и занимающей минимум времени.
3. Отменить первичные и периодические медосмотры водителей скутеров.
4. Запретить устанавливать дополнительные процедуры и поборы в связи с регистрацией и выдачей прав.
5. Разрешить скутерам движение по магистралям, движение в левом ряду, и левый поворот.

ВОТ ТЕКСТ ПИСЬМА:



---------------
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Прем'єр-міністру України
Тимошенко Юлії Володимирівні

Копія:
01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5
Голові Верховної Ради України
Яценюку Арсенію Петровичу

Пупкіна Івана Івановича
04001 м. Киів. Вул. ім. Хонди Діо б.13 кв.199

Звернення.
Шановна Юлія Володимирівна!
На сьогоднішній день на дорогах України склалась вкрай складна обстановка, пов'язана з недотриманням учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, відсутність взаємопорозуміння, поваги, дорожньої культури. Не в останню чергу причиною цього є недосконалість законодавства України.
Важливою проблемою є недостатня впорядкованість ситуації з експлуатацією мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (далі - малокубатурних скутерів і мопедів).
Я є власником малокубатурного скутера. З кожним роком у нашій країні стрімко зростає кількість авто- та мототранспорту, як у великих містах, так і у досить маленьких населених пунктах. У зв'язку з цим також стрімко зростає завантаженість міських вулиць, та позаміських автодоріг. Нажаль, все частіше стаються аварії із участю саме малокубатурних скутерів та мопедів. Дуже часто ці аварії пов'язані з тим, що така мототехніка не вважається іншими учасниками дорожнього руху за повноправних учасників дорожнього руху, часом водії інших транспортних засобів абсолютно не звертають уваги на мототранспорт, особливо на малокубатурний - не звільняють дорогу, де це вимагають правила, блокують проїзд по смузі руху, «підрізають» до узбіччя і т.д. З іншого боку - серед власників мототранспорту також все частіше можно пабачити людей, які зневажають правилами дорожнього руху.
На мій погляд, це пов'язане з тим, що зараз малокубатурні скутера та мопеди знаходяться, з точки зору законодавства, у становищі, яке інакше ніж правовим вакумом назвати не можна.
Згідно діючої на сьогоднішній день законодавчо-правової бази мототехніка із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см не відноситься до механічних транспортних засобів. Через це, з одного боку, від власників малокубатурних скутерів та мопедів не вимагається наявності прав на керування й реєстрації у ДАІ, що робить безконтрольною появу на дорозі необізнаних правилами водіїв, а з іншого боку - саме законослухняні власники малокубатурних скутерів та мопедів стають найнезахищеною частиною учасників дорожнього руху - як безправні та незареєстровані.
Через недосконалість законодавчо-правової бази власники малокубатурної мототехніки не можуть ані документально підтверджувати своє право власності на техніку, ані повністю відповісти перед законом у разі порушення правил дорожнього руху.
Чи саме не через цю "бездокументність" зростає кількість крадіжок малокубатурної мототехніки? Чи саме не через безкарну поведінку незареєстрованих у ДАІ окремих водіїв складається загальнонегативне враження, що плямує законослухняних власників малокубатурної мототехніки?
Я хочу бути ПОВНОПРАВНИМ УЧАСНИКОМ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, бути рівним з іншіми учасниками дорожнього руху як за правами, так і за відповідальністю.
Згідно з Указом Президента України "Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху" № 1121/2007 від 20 листопада 2007 року Кабінету Міністрів України дано доручення опрацювати до 1 березня 2008 року питання щодо здійснення реєстрації та обліку транспортних засобів з робочим об'ємом двигуна до 50 куб. см.
На мій погляд, запровадження дій, спрямованих на впорядкування дорожнього руху та підвищення його безпеки, має відбуватись із урахуванням точки зору тих, кого нововведення до правил дорожнього руху будуть стосуватися безпосередньо - а саме: учасників дорожнього руху, власників мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см.
Прошу вас розглянути внесені мною пропозиції по питанню введення реєстрації мототехніки із двигуном об’ємом менш ніж 50 куб. см. (скутерів і мопедів).
1. При реєстрації малокубатурних скутерів та мопедів варто провести легалізацію малокубатурної мототехніки, ввезеної в Україну та вже реалізованої населенню без оформлення належних документів (через існуючу непередбаченість у законодавстві відповідних документів). Як правило, це техніка японського і європейського виробництва, що була у використанні, а зараз досить розповсюджена на теренах України. Через сьогоднішню відсутність у законодавстві вимог до документів на право власності на малокубатурні скутери та мопеди, їхні власники загнані у глухий кут, вихід з якого може бути лише через легалізацію малокубатурної мототехніки, що вже експлуатується в Україні. Легалізація, на мій погляд, може бути здійснена, наприклад, перевіркою малокубатурної мототехніки за випадками крадіжок по номерах головних частин.
2. З огляду на те, що власниками малокубатурних скутерів та мопедів є в основному люди з невеликими доходами, такі як пенсіонери (у тому числі й інваліди) і студенти, які не можуть дозволити собі дорогий транспортний засіб - спростити процедуру реєстрації й видачі дозволу на право керування такою технікою. Вважаю, що необхідний диференційований підхід до процедури оформлення документів на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см, а саме:
a) обмежити процедуру отримання посвідчення водія категорії А1 (на право керування мототехнікою з об’ємом двигуна до 50 куб. см) складанням теоретичного iспиту із знання правил дорожнього руху з можливiстю самопiдготовки. Суворо заборонити мiсцевим органам влади та вiдомствам встановлювати будь-якi додатковi процедури та грошовi збори, що стосуются отримання посвідчення водія категорії А1;
б) розробити спеціальний перелік питань до даного іспиту - замінивши питання, що стосуються техніки водіння автомобіля питаннями, що стосуються водіння мототехніки (наприклад - виключити питання на кшалт правильності парковки автомобілів вагою більш ніж 3,5 тони, що для власника менш ніж 100-кілограмового малокубатурного скутера не є вкрай важливим).
в) передбачити можливість оформлення згаданих документів у будь-якому МРЕО на території України - виключивши прив'язку до МРЕО по місцю реєстрації водія.
г) скасувати, за прикладом Європейського союзу, обов'язковий медичний огляд водіїв транспортних засобів із обсягом двигуна до 50 куб. см.
3. Якщо робити рівними власників малокубатурних скутерів та мопедів з іншими учасниками дорожнього руху В ОБОВ'ЯЗКАХ - зрівняти також і В ПРАВАХ, а саме: виключити із правил дорожнього руху заборону на пересування техніки такого типу по автомагістралях, не обмежувати рух у населених пунктах лише крайньою правою смугою й дозволити поворот ліворуч на перехрестях.
Доріжки для руху велосипедів і малокубатурної мототехніки у населених пунктах України практично відсутні, між багатьма населеними пунктами практично неможливий рух інакше ніж по автомагістралях .
У зв'язку із впровадженням у великих містах дозволу на правий поворот на червоне світло із крайнього правого ряду, обов'язкове знаходження малокубатурної мототехніки у цьому ряді створює передумови для дорожньо-транспортних пригод при проїзді перехресть.
Що стосується останнього, то заборона лiвого повороту була пов'язана з тим, що, по-перше, мопеди та мотовелосипеди, для яких були розробленi цi обмеження, були дуже недосконалими. Вони були дуже повiльними, не мали свiтлотехнiчного обладнання, надiйних гальм та амортизаторiв. По-друге, була недостатньою компетентнiсть iх водiiв, якi не проходили іспитів у ДАІ. Зараз об'ективних чинникiв для таких заборон не існує, адже сучасний скутер це досить досконалий, i, за умов дотримання правил дорожнього руху, достатньо безпечний транспортний засiб. Сучасні водії малокубатурної мототехніки готові мати можливiсть вивчити правила дорожнього руху, скласти iспит та отримати необхiдний дозвіл на право керування за запропонованою вище процедурою, якщо це надасть нам можливість бути повноправними учасниками дорожнього руху
Також, як я вже зазначив, багатьом українським пенсіонерам (літнім людям і інвалідам) малокубатурні скутери та мопеди заміняють автомобілі з ручним керуванням, недоступні за фінансовими і іншими причинами - і виконання такими людьми вимог правил дорожнього руху про заборону лівого повороту й обов'язковий перевід техніки вручну по пішохідному переходу є скрутним i небезпечним, а в деяких випадках - неможливим.
Усі ці пропозиції вносяться мною з урахуванням норм і правил, що діють у країнах Європейського союзу відносно експлуатації й реєстрації скутерів і мопедів. Думаємо, що врахування європейського досвіду по цьому питанню необхідний в нашій країні, позиціонуючий свої євро інтеграційні прагнення й переводячий свою нормативно-правову базу у відповідність із європейськими нормами й стандартами.
Чи буде наша країна прямувати до Європи - у тому числі й у питанні правил дорожнього руху та дорожньої безпеки, чи піде кудись у бік, якщо власники малокубатурних скутерів та мопедів залишаться наодинці із своїми проблемами - буде залежати саме від того, яке рішення буде прийняте зараз урядом України.
З одного боку - рух з правилами за європейськими стандартами, зменшення пробок на міськіх вулицях, покращення екологічної ситуації у містах, з іншого - несприятливі умови для власників малокубатурної мототехніки та їх безправ'я.
Сподіваюсь, що вирішення цього питання буде зваженим та врахує інтереси усіх учасників дорожнього руху.
Відповідь прошу надати за вищевказаною адресою в строки та за порядком, що передбачені Законом України "Про звернення громадян".


З повагою і надією на порозуміння,
підпис

16 січня 2008 року  
---------------
1. Адресовать письмо нужно премьер-министру и спикеру, посылая на оба адреса АБСОЛЮТНО ОДИНАКОВЫЕ письма. А уже они (их секретариаты) передают эти письма исполнителям (в комитет Рады, в МВД, в ГАИ и т.д. и т.п.)
2. При отправке писем ОБЯЗАТЕЛЬНО указывать правильные фамилию-имя-отчество и адрес, иначе (без адреса отправителя) письмо просто не рассматривается, а с придуманными фамилиями типа "Зюзя Пузина" - позорит и подрывает все дело.
3. Если письмо коллективное, то лучше его отправлять от организации; подписи и адреса у нотариуса заверять не нужно. Если организация официально не зарегистрирована - то все равно можно направлять, указав: такой-то такой-то проживающий по такому-то адресу и группа нижеподписавшихся граждан.
Для присоединившихся к письму - указывать фамилию-имя-отчество и адрес обязательно.
У списка подписей - заголовок:
"Ми, що підписалися нижче, схвалюємо цей лист та підтримуємо викладені у ньому питання та пропозиції"

Всем большая просьба: тщательно проверить отправляемое на предмет грамматических ошибок.
Змінено: 05.02.2008 р., panzer
like
good
bad
shockingly
25.06.2008 р. відповів для Delta1  
answerview
Раз уж ветеку подняли - объявлю для всех:
"Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху", в котором, в частности, шла речь о регистрации полтинников, благополучно........ отклонили в ВР.
Вот ссылка на оф. сайт ВР: http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=31303

Я за ним все время следил - ко второму чтению комитет ввел поправку о регистрации полтинников с 1 января 2010 года.

Но не судьба  03_biggrin  

http://gska2.rada.gov.ua/pls/radac_gs09/z_pd_list_n?zn=1061-5

Таким образом закон успешно не был принят. Ура, товарищи  01_smile



Все это прикольно конечно но ничего не мешает вводить ИМ ( городским дармоедам) местную регистрацию.
Пишу редко, люблю читать.
like
good
bad
shockingly
Yan
25.06.2008 р.
answerview
Очень жаль товарищи! С регистрацией пропалибы основные проблеми, такие как:
- рынок краденой мототехники (спрос порождает придложения, а придложения утягивают у нас из под окон)
- возможность застраховать скут, и спать спокойно за 50-100грн в месяц
- наличие на дороге тех кого там не должно быть, кто создаёт неганивный имидж и неуважение к скутеристу! 02_sad
like
good
bad
shockingly
28.06.2008 р. відповів для Yan  
answerview
Очень жаль товарищи! С регистрацией пропалибы основные проблеми, такие как:
- рынок краденой мототехники (спрос порождает придложения, а придложения утягивают у нас из под окон)
- возможность застраховать скут, и спать спокойно за 50-100грн в месяц
- наличие на дороге тех кого там не должно быть, кто создаёт неганивный имидж и неуважение к скутеристу! 02_sad

Судя по аватарке, то у Вас - мотоцикл. (ибо 70сс!) Регистрируйте спокойно, страхуйте и отслеживайте скутеристов без паспорта. 03_biggrin
А такая регистрация как сейчас - повод задуматься о ее узкой направленности на изъятие денежных знаков у владельцев мопедов за кусок жестянки и бумажки...
Катаюсь не быстрее, чем бегаю.
like
good
bad
shockingly
10.09.2009 р.
answerview
молодец, здорово придумал!18_good  только что бы всем не писать, может коллективное письмо с подписями лучше будет...43_help Leon порадовал комментариями..  55_yuчто касается инвалидов, то их сбрасывать со счетов нельзя, так как если не мы то кто за них заступится. у меня жена 54_curtsey  относится к этой группе, ей самой ходить тяжко, а с Honda в руках так и подавно. тем более что "не правильных" перекрестков у нас много, и посредине многостороннего перекрестка скутерист, переходя пешком, оказывается под открытым ударом с 2-х сторон и более..
все проходит,и ЭТО-тоже пройдет !
like
good
bad
shockingly
10.09.2009 р. відповів для dimonred  
answerview
Мне тоже кажется, что коллективные письма были бы лучше - больше веса.
Натуральные украинская косметика, моющие средства, биодобавки. Компьютерная диагностика организма.
http://www.mynewlife.com.ua
like
good
bad
shockingly
krab23
10.09.2009 р. відповів для drakosha  
answerview
Мне тоже кажется, что коллективные письма были бы лучше - больше веса.
вес любых писем гаааараздо меньше того сладкого и жирного пирога который они отхватят.
like
good
bad
shockingly
10.09.2009 р. відповів для dimonred  
answerview
относится к этой группе
Чуть освободясь, думаю написать письмо Н.Карпачовой с устрашающим заголовком:
"В Украине планируется массовое нарушение прав инвалидов".
Суть в том, что "рега" может вступить в противоречие с "Конвенцией о правах инвалидов", подписантом которой является и Украина.
Там пунктик есть о том, что инвалиду необходимо предоставлять максимум самостоятельности, а фактическое лишение его возможности пользоваться  т.с.50сс, как-то с этой декларацией не вяжется.
Как сочиню письмо, выложу. Надеюсь, хотя бы скутеристы-инвалиды поддержат.
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
10.09.2009 р.
answerview
Прикольную темку вы апнули, спасибо тому, кто раскопал ее в темах прошлогоднего июля 01_smile
Топик-стартер еще жив?..
Если да - то у меня просьба: добавить к письму абзац о необходимости расширения действия категории А1 на технику с объемом двигателя до 125 куб.см включительно - как это принято в странах ЕС. Иначе мы опять получим несогласованность своей законодательной базы с общеевропейской, и у мототуристов из, скажем, Польши - могут быть проблемы. У себя он катается на 125 "кубиках" с категорией А1; тут (например) пригласили друзья на слет скутеристов во Львове, и он решил махнуть в международный дальнобой... А его признанные во всей Европе "права" на Украине, оказывается, недействительны. Скандал!

ЗЫ да, а вот про автомагистрали это - зря. Во всей Европе по автомагистралям ни мопеды, ни скутеры, ни трактора, ни гужевый транспорт и всадники - не ездят. Тут не путайте понятия "Автомагистраль", "Дорога для автомобилей" и просто дороги вне населенных пунктов - всякие там междугородние трассы и т.п. По автомагистралях запрещается движение со скоростью менее 40 км/ч, например. Да и вообще освежите в памяти, что оно такое - автомагистраль. Кстати, во всей стране автомагистралей не наберется и сотни километров.
Доброго пути и свободного междурядья!
Змінено: 10.09.2009 р., KERK
like
good
bad
shockingly
10.09.2009 р. відповів для KERK  
answerview
Дык, поздно уже. Когда это было актуально, форум (за исключением 130 человек)отказался нас поддержать.
Предпочли поливать помоями и вопить: НЕ ДЕЛАЙТЕ НИЧЕГО, ВСЁ РАВНО НЕ ПОМОЖЕТ!
Ну и получим то, что получим. Регу, повёрнутую фейсом к хапугам от власти, и жопой к нам.

А Автомагистрали... та ну их... Тут был расчёт на принцип "Требуй бОльшего, чтобы получить хоть что-нибудь".
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
krab23
10.09.2009 р. відповів для Leon  
answerview
Дык, поздно уже. Когда это было актуально, форум (за исключением 130 человек)отказался нас поддержать.
Предпочли поливать помоями и вопить: НЕ ДЕЛАЙТЕ НИЧЕГО, ВСЁ РАВНО НЕ ПОМОЖЕТ!
Ну и получим то, что получим. Регу, повёрнутую фейсом к хапугам от власти, и жопой к нам.

А Автомагистрали... та ну их... Тут был расчёт на принцип "Требуй бОльшего, чтобы получить хоть что-нибудь".
а вы ожидали чтото другое???в гавне мы живем и сами гавнюки.глянте почем сейчас полтиники продаюца!так и этого недают.они просто ненужны не кому и не засколько.
like
good
bad
shockingly
10.09.2009 р. відповів для krab23  
answerview
а вы ожидали чтото другое???
Честно говоря, ожидал. Теперь стал умнее.
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
10.09.2009 р. відповів для Piligrim52  
answerview
Бред какой-то, сам хоть читал, что написал?
Ну вот. Опять доктора набежали...
Ушествие Второе. Окончательное.
like
good
bad
shockingly
10.09.2009 р.
answerview
В топку полтинники , лучше на велике ездить ! Не обслуживания , не регистрации , здоровье +++
like
good
bad
shockingly
nikon
10.09.2009 р. відповів для DefJam  
answerview
В топку полтинники , лучше на велике ездить ! Не обслуживания , не регистрации , здоровье +++

в топку велики ролики  рулят... 30_crazy
like
good
bad
shockingly
10.09.2009 р. відповів для nikon  
answerview

в топку велики ролики  рулят... 30_crazy

Вариаторные? 30_crazy
like
good
bad
shockingly
15.09.2009 р.
answerview
Такое ощущение что все запаслись вазелином или готовы идти как бараны на бойню.Не,конечно проще достать из кармана деньги и дать властьимущим на их необходимости(майбахи ,канары и тд) А бороться за свои права не пробовали?
Я понимаю,кто хотел-мог-умел бороться или похоронили или купили.
А мопедисты-скутеристы, которые так кричали о свободе и романтике вдруг нагнулись и подставились--будем,будем платить,платить,платить.Не стыдно?
3.42

"Конец всех запретов и ограничений". Определяет одновременно Конец действия всех запретов и ограничений, которые введены запрещающими дорожными знаками 3.20, 3.25, 3.27, 3.29, 3.33-3.37.
like
good
bad
shockingly
15.09.2009 р.
answerview
Все меняется, нет ничего вечного. А изменения в социуме делают люди. Так что все возможно.
Какие рычаги воздействия есть у нас сейчас кроме демонстраций и суда? Если суд - то какой чтобы он до вынесения решения приостановил действие постановления кабинета министров ( по-моему это оно вводит регистрацию). Лично моя позиция - нужна категория А1 ( обучение 300грн для тех у кого нет прав + еще за права нужно сейчас 400грн, хотя такие цены нереальны - тогда возможность сдавать экстерном), регистрация (а именно ТО, медсправка) не нужна. И требуются изменения в ПДД (п 11.14).
Кстати, каким нормативно-правовым актом вводится регистрация до 50 кубов? Желательно ссылку.
Змінено: 15.09.2009 р., van_user
like
good
bad
shockingly
15.09.2009 р. відповів для Piligrim52  
answerview
Здраво,здраво....Заставляет задуматься...
Просто писал я всё это исходя из того,что носителем власти в стране есть народ.
(Статья Конституции непомнюкакая).И если сам народ не хочет чего-то,
или хочет,но ждёт на блюдечке с каёмочкой,то [мат] он что получит,так как это невыгодно властьимущим.Где-то проскочила на форуме фраза,что сознательных активистов(тоесть готовых отстаивать свои права )насчиталось аж 130 человек.Замечательные показатели гражданской позиции 02_sad
С такой позицией с нами сделают всё,что угодно.А мы, в массе своей-рабы,начиная с древней истории и до наших дней. Тех кто боролся--нет уже давно, а мы дети быдла,которое с молоком матери впитало РАБСКИЙ менталитет.
Из этого понятно,почему мы не можем жить свободно и законопослушно--мы незнаем ЧТО с этой свободой делать.
Америка была создана,в основной массе, ссыльными бандюками, им была дана полная свобода:бей-грабь-убивай.Пожили--не понравилось--создали ЗАКОН ,перед которым ВСЕ равны.
Про нас я не пишу,все всё видят.
И разница чувствуется.
Господи,храни Украину...
От нас...

P.S. Приношу извинения всем,кого я как-либо задел-обидел.Это лично моё мнение и никому я его не навязываю.
P.S.2 Вот результаты опроса-выводы делайте сами.

Сдам на права кат. А1  37.65 %
Буду ездить без прав  44.54 %
Продам скутер  10.32 %
Затрудняюсь ответить  7.49 %
3.42

"Конец всех запретов и ограничений". Определяет одновременно Конец действия всех запретов и ограничений, которые введены запрещающими дорожными знаками 3.20, 3.25, 3.27, 3.29, 3.33-3.37.
like
good
bad
shockingly
15.09.2009 р. відповів для Al192  
answerview
Извините,просто  подумать не мог,что слово ХРЕН уже считается МАТОМ.
Больше такого не повторится.
3.42

"Конец всех запретов и ограничений". Определяет одновременно Конец действия всех запретов и ограничений, которые введены запрещающими дорожными знаками 3.20, 3.25, 3.27, 3.29, 3.33-3.37.
like
good
bad
shockingly
30.09.2009 р.
answerview
дааааа!!!!!

лично мое мнение так я за регистрацию!!! меньше оболтусов будет на дороге и меньше смертей соответственно!!!

но под этим письмом подпишусь и корешей подключу которых на этом сайте нет, а их человек 15-20 наберется!!!
я скрутил светофор и повесил себе в квартиру.
теперь у меня дома упорядоченное движение.
я обо....лся ожидая зеленый свет)

Мы не можем изменить мир? Чушь! Выйди на улицу, подмети двор - и мир другой.
Змінено: 30.09.2009 р., TelO
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин