Показати повідомлення
«Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 25 грудня 2009 р. № 474 Затверджено зміни до національних стандартів України з наданням чинності з 1 квітня 2010 р.: «Зміна № 5 ДСТУ 3650:2004 Дорожній транспорт. Знаки номерні транспортних засобів. Загальні технічні умови» та «Зміна № 4
ДСТУ 4278:2006 Дорожній транспорт. Знаки номерні транспортних засобів. Загальні вимоги. Правила застосування»
В этом документе как раз таки и установлены стандарты номерних знаков для мопедов. Номерные знаки мопедов (
тип 3), сответственно подразделяется на 3 подтипа:
3-1 Знаки для всіх типів і моделей мопедів (фото 1),
3-2 Знаки для разових поїздок для всіх типів і моделей мопедів, крім тих, що видаються підриємствами-виробниками та суб’єктами господарювання, діяльність яких пов’язана з реалізацією транспортних засобів (фото 2),
3-3 Знаки для разових поїздок для всіх типів і моделей мопедів, в разі їх реалізації через підриємства-виробники та суб’єкти господарювання, діяльність яких пов’язана з реалізацією транспортних засобів (фото 3)
Номерные знаки будут иметь размер 114х140 мм., причем фон знака 3-1 белого цвета, со светоотражающей плёнкой, знаков 3-2 и 3-3 красного цвета, без светоотражающей пленки. Короче, чего я зря пишу – смотрите рисунки внизу, там все размеры есть, подробнее уж некуда.
Honda & Suzuki - the best!
Пишу как сдавал я в Чернигове в 2013 г. Я сдал в 2012 на категорию В. В 2013 решил сдать А,А1 (с момента сдачи на В года не прошло ), (если прошол год надо ставать и теорию). В школе заплатил 360 или 380 грн. за практическое вождение на мото и скутере (вроде 20 часов). Сдал вождение на том и на том. Заплатил в МРЕО 450,50 грн. за замену прав. В МРЕО требовали : * картку водителя, * 2 фотки (вернули назад с новыми правами). Итого: теорию не сдавал (года не прошло ) - 0 грн.,медицина была с кат. В - 0 грн., 2 фотки остались с кат. В - 0 грн., практика в школе - 360 или 380 грн., замена прав - 450,50 грн.
КАТАЮСЬ ТАМ ГДЕ ВОЛКИ СРАТЬ БОЯТСЯ
...с момента сдачи на В года не прошло ), (если прошол год надо ставать и теорию). ....
это не совсем так
у меня со здачи на в до сдачи на а1 прошло больше года, но теорию все равно не сдавал
одна из версий- наличие транспорта в этот период позволяет теорию повторно не сдавать
Це не версія - а так і є. Якщо є авто зареєстроване на тебе - теорію здавати не треба 100% незалежно від строку.
Ціни трохи змінилися: автошкола подорожчала конкретно а обмін прав подешевшав(200 з чимось зараз).
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
...с момента сдачи на В года не прошло ), (если прошол год надо ставать и теорию). ....
это не совсем так
у меня со здачи на в до сдачи на а1 прошло больше года, но теорию все равно не сдавал
одна из версий- наличие транспорта в этот период позволяет теорию повторно не сдавать
Це не версія - а так і є. Якщо є авто зареєстроване на тебе - теорію здавати не треба 100% незалежно від строку.
Ціни трохи змінилися: автошкола подорожчала конкретно а обмін прав подешевшав(200 з чимось зараз).
Я немного не так написал. Я имел в виду конкретно себя. На мне транспорта зарегестрированого не было потому и срок год а если есть транспорт то ограничения год нет.
КАТАЮСЬ ТАМ ГДЕ ВОЛКИ СРАТЬ БОЯТСЯ
РЕБЯТА, ДОШЛО ДЕЛО ДО РЕГИ МОТОРОЛЛЕРА (Хонда Лид) по документам на таможне был завезен в Украину 19.11.2013 года, в МРЭО просят справку-довидку сертификат соответствия что данный аппарат не требует сертификации или всё же нужно сертификат соответствия делать где-то?...... В магазине мне отправят справку что не требует сертификации, но есть вероятность что не проканает, по законам нашей страны Украина, с 6.11.2013 нужно сертификат как новым так и б/у скутерам сертификат соответствия ....... кто что думает или знает ?
Змінено: 10.11.2014 р., VidocQ
Фіг його знає
на новий то точно треба.
На крайній випадок ось що нарив
Сертифікація транспортних засобів (сертифікат ДТЗ)
Для того, щоб ввезти транспорт на територію України
і безпечно їм користуватися, необхідно отримати документальне підтвердження його придатності до експлуатації.
Сертифікат відповідності на транспорт в системі УкрСЕПРО є документальним підтвердженням відповідності технічних характеристик вимогам і нормам, що встановлені в Україні.
Отримання такого документу на будь-який ввезений транспорт є обов'язковим і контролюється уповноваженими державними органами:
митна служба України (при ввезенні транспортного засобу на територію України);
державна автомобільна інспекція (при першій реєстрації транспортного засобу);
інші профільні державні організації.
Сертифікація транспортних засобів переслідує такі цілі:
допомога і сприяння споживачам при виборі якісної продукції для використання;
забезпечення надійного захисту споживачів від недобросовісних виробників і неякісної продукції (транспорту);
контроль за безпекою використовуваної продукції (автомобілів) для довкілля і здоров'я людини;
документальне підтвердження заявлених виробником характеристик автомобіля.
Процес отримання сертифікату відповідності на транспортний засіб.
Сертифікація автомобілів, ввезених в Україну, проходить по таким етапам:
після того, як транспортний засіб перетинає кордон України, він повинен пройти митний контроль;
сертифікація ДТЗ оформляється ще до постанови автомобіля для митного контролю;
становлення на митне оформлення, укладення договору з митним органом і отримання спеціальної довідки для отримання сертифікату;
заявник представляє необхідні документи виконавчому органу і, залежно від наявних документів, визначається порядок дій для подальшої сертифікації транспорту;
оформлений сертифікат на ДТЗ в електронному вигляді відправляється заявникові, а паперовий оригінал забирається особисто або за допомогою кур'єрських служб. Готовий сертифікат транспортного засобу пред'являється при митному оформленні або при реєстрації транспортного засобу в ДАІ.
Оскільки сфера використання транспортних засобів безпосередньо впливає на здоров'я людини і стан довкілля, то тут потрібне спеціальне регулювання з боку держави. Завдяки сертифікації забезпечується гарантія безпеки транспортних засобів, що ввозяться на територію держави.
Замовити сертифікат на ДТЗ та отримати безкоштовну консультацію можна по телефону
044 362-78-19
097 952-39-35
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 10.11.2014 р., User
О Дякую, гуглив УкрСерпо находив, позвоню спитаюсь, а якщо ще скажуть везти мотороллер до них то це хана :-((
Ехать к ним в Киев скорее всего надо,должен типа их эксперт смотреть. У моего знакомого был случай с фордом. Номер кузова на форде набит под толи водительским толи пасажирским ковриком и он есесено поржавел и несколько цифр не очень четко читалось. Ему сказали ехать в Киев в этот институт чтобы эксперты писали бумагу что номер кузова такой то и ни кто его не трогал не перебивал и бумагу разрешение перенести-перебить номер в другое место. Отвалил кучу бабла за бумаги и перебивку номера на стойку двери.
КАТАЮСЬ ТАМ ГДЕ ВОЛКИ СРАТЬ БОЯТСЯ
Всё, зарегал свой мотороллер, дали тех.паспорт и номер, даже предложили выбрать какой красивее, из 20 штук где-то) номер как на мотоцикл дали, спрашивал что бы по меньше могут выдать, сказали нельзя... ((( для них размер номера не важен, а для меня важен, так как получается если взять 2 мотороллера 49 кубов и 89 кубов они одинаковые, а с зади 2 номера разных размеров, получается идиотизм, если гаишнику надо знать какая кубатура то он при желании может остановить и посмотреть на мотороллер, на моторе прям видно сколько кубиков, а номер это для свидетелей, ну не могу понять, надеюсь в будущем наша власть решит этот вопрос.
В общем позвонил я в магазин где брал мотороллер , прислали мне справку-сертификат, что мол мой мотороллер не требуется сертификации, хотя по закону принятого 2013.11.06 а мото привезён и раз таможен 2013.11.19 то он уже подпадает и нужно сертификат на него. Так вот в справке той в конце была надпись, мол справка действительна до 2014. февраля, юридицески она продлевает для меня срок :-) в МРЭО приняли без вопросов и зарегали. УРАА!!!
Змінено: 13.11.2014 р., VidocQ
Вітаю!
Як мало треба для щастя
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
аа, то-есть получается со своим я могу кататься приравнивая обычную машину, это есть круто, понятно что малокубатурные мотороллеры могут создать помехи на дорогах из-за своей медлительности, а тот что у меня 90 кубовый особых проблем с этим не доставит. ПО крайней мере, ну посмотрит гаишник на мой размер номера маленький, но он уже не будет мне в спину махать, вот тут ездить тебе нельзя у тебя же типо мопед, а если остановит то покажу что у меня обычный мотоцикл, просто для удобства мне нужен маленький номер, а большой номер реально можно потерять
Дякую, особливо за оперативну відповідь на мої питання :-)
Залишилося знайти не дорогу авто-школу і отримати свою накатку на кат. А :-)
Основна перевага великого номера особливо для Києва в тому, шо з ним ти можеш з лівого ряду повертати наліво - а от з маленьким повинен переводити в руках по пішохідному переходу
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Та він права вже купив, залишилося довідку на А купити
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
я на Б склав ще в 2012, катаюсь на Ланосі 1998го ще Корейської зборки))) Доречі мотороллеер також з 1998 го року, останній рік випуску Хонди Лід 90)
А от категорію А скоріш буду купляти в автошколі накатку, а в мрео вже легче)
Та бляшанка номерний знак такий здоровий що таке відчуття що буду їхати 90, вітер його зірве нафіг)))
Змінено: 13.11.2014 р., VidocQ
я вообще по Киеву не наблюдал мотобатов))) стоят в основном меряют скорость)))
Где то за 5 лет езды на 50 кубах по городам,трассам,магистралям ни разу не останавливали. Поворачивал и ездил где мне было надо.
КАТАЮСЬ ТАМ ГДЕ ВОЛКИ СРАТЬ БОЯТСЯ