Зіткнувся я знову із проблемою в заведенні машкі. Тепер вже в більш неприємній ситуації, в дорозі

. Ключ повернув все горить, але скут не заводиться, і не загорається лампочка масла (цього першого разу не помітив).
Довго я стояв клацав-клацав, і всетаки вдалося завестись, після чого відразу рвонув додому.
Приїхав увесь в пічалі

, розбирати вночі не став, думаю почекаю до ранку і буду щось думати.
Так як минулого разу я так і не дібрався до контактів комутатора, вирішив всетаки долізти до нього. В мануалі знайшов що він знаходиться десь за переднім колесом, приступив до розборки. І мені пришла в голову думка, що це можуть бути контакти на замку запалювання. І тому перше що я зробив, це зняв замок і розібрав його. Як не дивно його система навіть простіша ніж у замку від кітайського 50 кубового скутера, не дарма говорять, що все геніальне просте. Правда виникла проблема що на замку встановлені обламні болти, довелось висвердлювати і викручувати за допомогою пробойніка, але все це вдалося зробити досить просто. Так от розібрав я замок і бачу майже ідеальні контакти, тим більше враховуючи що скутеру 12 років

. Думаю от "№;!"№ тільки даремно мучився з ним

.
Повернувся до машки і поліз далі в джунглі проводки. Ледь я доліз до комутатора, додмуались його туди запіхать, хоча впринципі вода не повинна потрапляти та все ж за колесом йому аж ніяк не місце, на макстері в мене зроблено набагато розумніше, стоїть комут за відсіком акумулятора під унітазом, але це таке... Над комутом побачив якесь реле, зняв його і виявив що всі контакти сильно окислені, після чистки увімкнув запалення, і ця релюшка спрацювала

. Думаю: нарешті знайшов проблему, попшикав контакти ведешкою поставив усе на місце, почав збирати. Вже приступив до установки скла, та й думаю перевірю я ще разок чи все працює, і тут на тобі, знову мовчить
Знімаю знову пластик, дивлюсь..... Почав знову дьоргатит всі фішкі і релюшкі, думав вже повністю роздягати мапєдку, і тут раптом помітив одну фішку, до якої просто підключена перемичка, зняв її а там також все окіслено, почистив і вуаля все запрацювало, для експеременту зняв її, і всі симптоми повернулися, отже думаю це вже точно воно, також все обільно пролив ведешкою і поставив на місце. Другий день все працює

Не можу зрозуміти що то за клема, можливо від стандартної сигналкі, чи хз. Але факт в тому що саме вона наробила мені стільки клопоту.
Можливо комусь знадобиться, хоча не хотілося б. Хай ваші машкі літають без подібних проблем

.
Ну і фото цих "хуліганів".