Да хороші показники
В мене, по замірах на МК05, оберти зовсім інші, при 90 6100 обертів, а при 10 вже більше 7000, можливо один із наших тахометрів обманює
, якщо набрати швидкість близько 130, точно до цієї відмітки ще не розганяв, то оберти більш ніж 8400
, але я так його крутив три рази.
Одне мене тільки мучить, чому в мене так пропадає масло, я за тисячу залив майже літру масла
, при тому немає ні диму ні потьоків масла, вчора навіть викрутив свічку, щоб перевірити чи є нагар, то вона рижа як і має бути, лише в одному місці легкий нагар, і то не масляний, а від поганого бензину. Масло в воздухан не викидає, я вже навіть не знаю на що грішити
Але те що це ненормально це факт.
Іще що я помітив, при знятому глушнику із коліна при навантаженні постійно видно полум"я, це так треба чи в мене щось не так
, ставив прямоток від мота, то по ідеї він не повинен нагріватись, а в мене так накалився, що чуть карбон не згорів
, і при скиданні швидкості вилітали клуби вогню. Ставив його для того щоб глянути чи не затримує мій глушник гарь від масла, але ніякої чорноти не помітив
Ще грішу на погане масло, але завжди брав на всі свої скути в одній конторі масло ХАДО 10в60 синтетику в рожевій банці, якість мене завжди влаштовувала, після огляду двигуна Макстера всі підшипники і циліндр в ідеалі, на хадо від"їздив чотири сезони, плюс до мене на ньому теж немало наїздили. При наступній заміні заллю мотюл, можливо щось зміниться і воно не пропадатиме.
Допоможіть порадою, вже не знаю куди лізти
, якщо гарі нема, то навряд це кольця чи ковпачки, та і компресія начебто нормальня, прибором не заміряв, але колєнвал прокручується туго, і палець в чиліндр всмоктує так що ледь ніготь не зірвав.