Показати повідомлення
Недавно купил KINROAD XT250-16 с двухцилиндровым рядным двигателем, поделитесь впечатлениями у кого ещё есть такой или аналогичный. Как в ходу, в ремонте, какие бывают проблемы, или кто как доработал.
Змінено: 26.10.2009 р., simmoto
якщо хочеш пограться з циліндром = цей точно стане
замість 44мм рідного будеш маслать 47мм поршнями
Крим - це Україна!
фоткав і малював на телефоні = тому звиняй
Крим - це Україна!
расстояния между центрами?
а какой наружный диаметр самих гильз, что в картер входят? у меня больше по ним сомнения...
як тільки КПП починає стукати - вскривайте не чекаючи на перитоніт
у мене викрошився 1 зуб повністю, 1 частково, 1 зуб пошкоджений
п.с. замінив КПП в зборі з донорського двигуна
Крим - це Україна!
вчора зібрав двигун з циліндром і головою Zongshen (FMM 253)
у верхній мертвій точці щось заїдало/клацало, але не сильно
розібрав двигун = фото (попередній власник намагався форсувать голову шляхом встановлення більших клапанів і розточування сідел клапанів, проте забили на портінг і нестиковки були по 1,5мм)
нарізав більші цековки під випускний клапан і зібрав взад
пробний запуск в неділю, подивимся
Крим - це Україна!
Сподіваюсь, що це не буде некропостінгом )
Підкажіть, будь ласка, розміри вала осі маятника.
Довжина загальна, довжина до початку різьби, та діаметр (здається 13.7 мм, але маю сумніви)
Та ні ) знімати точно не треба )
сподівався, що у когось є магічний надсекретний мануал ))
а ситуація випаравилась сама - випадково отримав новенький маятник від ЛифанКорсар і він став як свій і вісь плотненько зайшла в нові сайлентблоки як рідна