спиртовый - допускаю что там реально октановое число таки повыше 95. и он всем хорош, кроме одного - заправок фиг да нифига, в городе к примеру я знаю всего 3 штуки, за городом - ноль, а карбы под него надо перестраивать.
підтверджую, октанове щонайменше 95
заправки КЛО і білоруські продають спиртовмісний е40, ще вроді на БРСМах є (на Польтаву та Чернігів можна їхать, ще до Черкас якщо дотягнеш, то там теж бачив)
карб у мене зараз перенастроєний так, що на звичайному бензі жре більше 5 літрів (жиклери були 95 стали 112,5), звичайний розхід близько 3,5
детонация - она не только от зажигания, она от самого сжатия смеси. особенно - если где-то в углу камеры/на свече/еще где-то притаился нагар, который крайне фигово остывает и может даже вызвать калильное зажигание
прикол спиртового бенза = чиста камера
при згорянні утворюється значно більше пари ніж при спалюванні стандартних бензинів, саме ця "пара" відлущує великі шматки нагару, які стають точками підпалювання при детонації/калильному запаленні.
ще один прикол - пара розширюється при нагріванні по експоненті (саме тому парова машина працює на воді) - тобто при нагріванні пари на 1 градус вона розширюється все більше з кожним наступним градусом (це ЧУДО!во, табличку додаю "Фізичні властивості водяної пари на лінії насичення")
обчем спиртове паливо створює більший тиск на прошень, що призводить до збільшення тяги та еластичності роботи двигуна