Показати повідомлення
Недавно купил KINROAD XT250-16 с двухцилиндровым рядным двигателем, поделитесь впечатлениями у кого ещё есть такой или аналогичный. Как в ходу, в ремонте, какие бывают проблемы, или кто как доработал.
Змінено: 26.10.2009 р., simmoto
https://youtu.be/cs8R-9TjY-M
скільки пройшла поршнєва до розточки? японські ходять по 60-70к км = китайці по 30-40к?
у мене якийся рагульний розмір поршнєвої 52,90, при цьому зверху вужче ніж знизу = рідний поршень не пролазить наскрізь...
думаю попередній власник колЬхозно гільзував замість заміни поршнєвої (по обробці картера і циліндра бачу що гільзи нерідні)
у ваших мотиків 13 чи 15мм поршнєвий палець? бо натрапляв на обидва розміри в запчастинах
Крим - це Україна!
який смисл ставить менший? щоб паливо економить? чи на зиму, щоб не посковзнуться?
на розточеному максималка підросла чи лише тяга збільшилась?
Крим - це Україна!
У нас поршневий палець 15мм, я точив просто щоб збільшити об`єм, і просто в мене був, ще один новенький циліндр.
, я їх просто можу міняти, або рідний , або росточенний.
Привіт! І як часто міняєш?
Так буде не завжди...
Змінено: 08.12.2017 р., ivan006
який смисл ставить менший? щоб паливо економить? чи на зиму, щоб не посковзнуться?
на розточеному максималка підросла чи лише тяга збільшилась?
Тяга зросла, і максималка десь на 10 км/год, але за те що зросла тяга, то ставлю задню зірку на 31 зуб, і виходить середня швидкість, коли спокійно їду 125 км/год., а так розгоняв до 140 і далі вже спідометр не показує
))
Змінено: 08.12.2017 р., odinochka
дозвольте похвалиться:
Двигун Хонди я повністю перебрав
об'єм лишився номінальний, тобто 233сс
потужність та крутний момент помірять немає де... тому пропустим
зварив собі прямоточну випускну систему з банкою перед заднім колесом, в банці помістилося 5 відсіків трохи скловолоконного наповнювача і як результат до 60 км/ч звуку майже нема, а потім починає приємно гудіть
сам склеїв собі аірбокс та фільтр на базі автомобільного паперу
щоб компенсувати покращене надходження/очищення циліндрів поміняв головний паливний жикльор з 95 на 107,5 в мої Кейхіни підходять ГТЖ з Солекса
покатався з 600тками вони засвідчили, що 130 їде, тому подальші ігри з двигуном завершив
середня витрата палива склала 3,8л на 100км, що мене повністю влаштовує
п.с. ще масляний радіатор вставив, так я їх на всі двигуни чіпляю
Крим - це Україна!
Замутив 3 компресійні кільця на поршні. Оскільки у мене поршні стоять 52.9 то доведеться фти по поршнях від Honda SH/SPASY наступний розммір 53.15
А де ви зазвичай шукаєте поршнєву та інші запи?
Крим - це Україна!
вже відкатав 156 км на три-кільцевому двигуні...
гріється
але ПРЕ
тільки відволікся на трасі і вже 100 км/год валить
більше поки не розганяв, з моїми накатами поки приїде поршнєва - накручу під тисячу км
Крим - це Україна!