Доброго дня усім байкерам і знавцям китайських чоперів.
Прошу вашої поради в декількох питаннях, у звязку з великим бажанням пересісти з Дельти на Корсара від Альфа-мото.
Сьогодні опробував даний апарат і виникли питання до продавця, але відповіді його не задовольнили мене
1) На холостих між перемиканням передач і просто так при велики обертах >4500 з вихлопної якесь прострілювання деколи чути,
продавець каже що треба клапани відрегулювать - правда це чи ще якась причина може буть?
Свечи, либо карбюраторы грязные
2) Нейтралка на робочому двигуні не ловиться після першої - відповідь, що це проблема у всіх китайців така, тоже дивно.
Сцепление нужно подтянуть, либо масло сменить
3) Тросик зчеплення по словам продавця рідний за 120грн виходжує аж 500км, а нерідний від МТ за15грн 400км. - шось це дуже мало, може ці км треба на 10 домножить, я на своїй Дельті за 26тис один раз тільки його міняв. А тут що все так запущено...
Умножай смело.
4) Ну і приблизна ціна для такого мота з 5000пробігу якою може буть...
1-1,5 тыс уе., а там как сторгуешся.