О = так це не якась приставка до комутатора = це програмований комут!
я прийшов до того самого рішення
щоправда АС сді має проблемку із зарядом кондьора на високих обертах = виправте, якщо я щось плутаю
тому краще мутити ДС = на постійний струм, показнии роботи стабільніші
я проаналізував всьо що встиг випилососити з нета за останні 2 тижня і прийшов до висновку = ІНДУКТИВНА КОТУШКА І НІЯКИХ кандьорів...
катушка від Дніпра вже куплена, тому бюджет затії вже складає 200 грн за платку (я навіть не знаю на якому чіпі) + 220 грн за котушку (взяв Вінницьку. щоб підтримати вітчизняне)
=======
є ідея яку я мабуть не зумію пояснити...
інший кореш вважає що рахувать оберти = то для дівчат...
можна мірять напругу від датчика хола (чи правильно індуктивного) - адже із зростанням обертів v буде рости
на вихідних спробую знять цей показник із заведеного двигуна = буде зрозуміліше
тоді можна відштовхнутися від напруги для формування кривої і одного з імпульсів для відліку затримки
=======
доречі:
на роторі генератора (діаметр 111мм. довжина кола 348.54мм, 1 градус = 0.968166666667)
на відстані 47мм від мітки ВМТ (що складає
48.54536064727147 градуса +/- кілометрик)
є виступ довжиною 22мм (що складає
22.72336030297814 градуса +/- кілометрик)
кінець виступа віддалений від ВМТ на 69мм (що складає
71.26872095024961 градуса +/- кілометрик)
переміряв 2 двигуна, ще є третій і можливо четвертий усі різних виробниківоб'ємів/систем(СВ/cg)
я прийшов до висновку. що з таким датчиком і ротором = можна зробити випередження аж до 70 градусів
а не якісь голімі 20